FórumDiskuze stížnostíReklamace AntillePhone NV

Reklamace AntillePhone NV (strana 2)

před rokem od Rmx314
|
10357 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před rokem

Zdravím a děkuji za vysvětlení.

Ve chvíli, kdy jsem nahlédl do hodnocení kasina, byly všechny optimistické myšlenky pryč. Nevypadá dobře, ale zatím to nejde změnit.

Pro jistotu, když byl váš účet zablokován, byl na vašem kasinovém účtu nějaký aktivní zůstatek? Ptám se, abych zjistil, zda jste měli možnost hrát a vyhráli, nebo jste byli zbaveni rovnováhy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Omlouvám se za pozdní odpověď, poslední dva dny jsem měl dost práce. Žádný aktivní zůstatek na CampeonBet, ale měl jsem asi 900 eur na SvenBet, který je součástí stejné společnosti (také jsem na ně poslal stížnost na AntillePhone, také žádná odpověď). Těch 900 eur jsem již odepsal, ale hodlám udělat vše pro to, abych získal své vklady zpět, ať už na CampeonBet nebo SvenBet. Mám tendenci si myslet, že v den, kdy mi úřad nebo manažer odpoví, budou nuceni mi vrátit peníze, protože potvrdili moje francouzské dokumenty, zatímco jsou tím postaveni mimo zákon. Pořád ale potřebuji, aby mi někdo odpověděl, a začínám mít vážné pochybnosti, když si přečtu všechny tyto komentáře.

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Ahoj Lolo,


Budu také kontaktovat tuto osobu e-mailem, abych podal stížnost, budeme v kontaktu, pokud dostaneme odpověď!

Pro web Magnus to vypadá spíše jako padělek než cokoli jiného, není možný žádný kontakt, žádné skutečné informace o nich. Tato stránka je krycí, v každém případě to tak vypadá.

Nesmíme se vzdát, pokud nás bude více, náš hlas bude mít větší váhu.

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před rokem

Hej, podejte stížnost i na něj! věřím

že je to také chytrý trik, jak nechat firemní e-mail mimo web. Obecně bylo nemožné najít Magnusův takzvaný email. S velkými obtížemi jsem také našel Cristelin email. Chci věřit, že čím více stížností od nás, tím lépe pro ně. Teď alespoň vědí, že jsme našli jejich kontakty.

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Právě jsem poslal e-mail tomuto člověku, uvidíme, jestli mi odpoví. V tuto chvíli jsem nezacházel do přílišných podrobností, čekám, zda bude ten člověk ochoten se mnou diskutovat. Můžeme mít šanci, protože e-mailová adresa je samozřejmě platná!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen abyste pochopili míru delikvence připisované poskytovateli licence Antillephone, kterému jsem podal stížnost na nezaplacení výběrů z kasina SuperBoss, přečtěte si odpověď, kterou jsem od nich dostal.

file

Místo toho, aby mi pomohli vyřešit stížnost, požádali mě, abych už nehrál v kasinech s logem Antillephone!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to vtip??!

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před rokem

Vím, že to zní jako vtip, ale je to všechno pravda!

Poslal jsem jim stížnost před týdnem, a protože dnes ráno neodpověděli, poslal jsem nový e-mail, abych zjistil, zda mi mohou pomoci, a odpověděli tak.

Takže se vyhněte hraní v licencovaných kasinech Antillephone!!

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Páni, to je opravdu úžasné. Na této úrovni lze téměř hovořit o organizovaném podvodu!

Co jsi jim odpověděl?

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před rokem

Řekl jsem vám, že trestní úroveň tohoto úřadu je nesrovnatelná.

Ještě mu musím odpovědět. Stále jsem šokován reakcí.

Tuto odpověď bych mohl použít pokaždé, když si otevřu herní účet v jednom z jejich kasin a okamžitě ho zavřu tím, že kasinu uvedu tento důvod.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ano, rozumím. Nevím, koho mám nyní kontaktovat, abych jim ukázal odpověď od samotného regulátora.

Ale myslím, že bychom to neměli dopustit, je to škoda.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen abyste pochopili míru delikvence připisované poskytovateli licence Antillephone, kterému jsem podal stížnost na nezaplacení výběrů z kasina SuperBoss, přečtěte si odpověď, kterou jsem od nich dostal.

file

Místo toho, aby mi pomohli vyřešit stížnost, požádali mě, abych už nehrál v kasinech s logem Antillephone!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím to napsat znovu - nemůžu tomu uvěřit.

Myslíte si, že můžete tento e-mail přeposlat na adresu community@casino.guru - prosím? Myslím, že pár kolegů z datového týmu a týmu stížností by to mělo vidět...🤦‍♀️🤦‍♂️

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

E-mail jsem přeposlal na vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Myslím, že to byl OPĚT dobrý příklad toho, že antilefonní úřady nereagují na stížnosti hráčů. Setkal jsem se s několika případy, kdy kasinoguruův tým pro stížnosti uvedl, že hráči nemohou „pomoci" a měl by kontaktovat antilefonní licenční úřad. Měla by se v tomhle udělat nějaká změna? Například, že by se v nejasných situacích guru stále snažil být nápomocný a snažil se vyřešit problém mezi kasinem a hráčem?

Případně okamžitě udělit černé body kasinu, pokud kasino nespolupracuje?

Samozřejmě je mnoho věcí, které nejsou v rukou kasinového guru, ale v rukou antilefonní autority a je smutné, že tato autorita nenabízí hráčům pomoc. Casinoguru musí rozhodně prošetřit a shromáždit fakta od tohoto úřadu a v budoucnu varovat hráče, aby možná nehráli v kasinech na základě jejich licence. Co když jim to pomůže lépe reagovat na stížnosti hráčů?

Rád bych také upozornil na fakt, že curaco má jak kasina s licencí na antilefony, tak i curaco egaming ceg. antilefonní autorita je NEJHORŠÍ autorita ve stížnostech hráčů.

Orgán CEG společnosti Curaco dobře zpracovává stížnosti. hrát v kasinech licencovaných tímto úřadem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Ve skutečnosti je v nevyřešených stížnostech pro guru kasina zbytečné radit hráčům, aby se obrátili na poskytovatele licence Antillephone, protože jen ztrácí čas.

Pouze CEG vyřizuje stížnosti z jejich kasin.

Jednoduše NIKDY nehrajte v licencovaných kasinech Antillephone! Je to prostě MAFIA

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Měl jsem na mysli stížnosti, kdy kasina jsou skutečně „ochotná spolupracovat" a reagují na stížnosti hráče v kasinoguru, ale kasinoguru ve svém rozhodnutí končí ve „slepé uličce" a žádá hráče, aby kontaktovali vydavatele antilefonní licence. Myslím, že v těchto případech by bylo dobré, kdyby kasinový guru mohl převzít více odpovědnosti a rozhodnout se za jednu/druhou stranu/ jasněji vyjádřit svůj postoj, která strana má ohledně stížnosti pravdu. a neposílá hráče, aby kontaktoval antilefonní úřad, PROTOŽE TO JE PROSTĚ BEZMYSLNÉ.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Právě jsem si přečetl screenshot, který jste zde zveřejnil...Myslím tím, že podle mých zkušeností hráči obvykle nedostávají delší odezvu, pokud jde o komunikaci s Antillephone. Vzhledem k tomu, že ani nemusejí posílat řádnou odpověď, pochybuji, že mají čas řádně řešit stížnosti hráčů. Podle informací, které jsem dostal, se stížnosti hráčů zabývali 3 lidé, ale zatím je to jen 1 osoba, což negativně ovlivňuje kvalitu řešení stížností 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že to byl OPĚT dobrý příklad toho, že antilefonní úřady nereagují na stížnosti hráčů. Setkal jsem se s několika případy, kdy kasinoguruův tým pro stížnosti uvedl, že hráči nemohou „pomoci" a měl by kontaktovat antilefonní licenční úřad. Měla by se v tomhle udělat nějaká změna? Například, že by se v nejasných situacích guru stále snažil být nápomocný a snažil se vyřešit problém mezi kasinem a hráčem?

Případně okamžitě udělit černé body kasinu, pokud kasino nespolupracuje?

Samozřejmě je mnoho věcí, které nejsou v rukou kasinového guru, ale v rukou antilefonní autority a je smutné, že tato autorita nenabízí hráčům pomoc. Casinoguru musí rozhodně prošetřit a shromáždit fakta od tohoto úřadu a v budoucnu varovat hráče, aby možná nehráli v kasinech na základě jejich licence. Co když jim to pomůže lépe reagovat na stížnosti hráčů?

Rád bych také upozornil na fakt, že curaco má jak kasina s licencí na antilefony, tak i curaco egaming ceg. antilefonní autorita je NEJHORŠÍ autorita ve stížnostech hráčů.

Orgán CEG společnosti Curaco dobře zpracovává stížnosti. hrát v kasinech licencovaných tímto úřadem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věc se má tak, že hráčům doporučujeme, aby kontaktovali úřad pouze v případech, kdy si opravdu nejsme jisti, která strana má či nemá pravdu, nebo v případech, kdy s námi kasino nekomunikuje. Pak samozřejmě, pokud máme dostatek důkazů, kasino obdrží černé body a přesto doporučujeme hráči, aby kontaktoval úřad.

Každopádně, jak jsem to popsal výše, pokud jde o mé zkušenosti s Antillephone, použil bych ho jako úplně poslední možnost a neměl bych velkou naději, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Pokud je to pravda, bylo by to vážné, protože je to úřad, který udělil největší počet licencí na Curacau. Ve skutečnosti mají tři ze čtyř kasin licenci Antillephone.

Pokud nechtějí vyřizovat stížnosti, měli by na to upozornit a zcela přestat působit jako úřad. Věřím, že i samotná kasina vědí, že Antillephone nereaguje na stížnosti hráčů, cítí se imunní a využívají toho, aby si dělali, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Tady se kruh opět uzavírá, zatímco byznys je na prvním místě, férovost trpí. Hlavní je vydávat - prodávat licence, zbytek není tak důležitý. Nebo se to alespoň zdá.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To je přesně ono. Ale jak to udělat? Tady je jasné, že stížnosti hráčů nemůžou řešit, není jak kontaktovat lidi výše?

Víte, kdo řídí tyto licenční úřady?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky