Ahoj všem,
Dnes sem píšu, abych vás požádal o radu a názory, doufám, že mi pomůžete. Před 2 týdny jsem odeslal stížnost regulátoru AntillePhone ohledně kasina, které nerespektuje podmínky své licence. Se všemi recenzemi, které jsem o této licenci četl, mám pocit, že nikdy nedostanu odpověď. Víte, jestli to myslí vážně a jestli je obecně zajímají stížnosti hráčů? Pokud od tohoto regulačního orgánu nedostanu odpovědi, nevím, co mám dělat, aby můj případ byl vyslyšen. Děkuji těm, kteří si najdou čas a přečtou mě!
Dobrý den všem.
Hello to all,
I'm posting here today to ask for advice and opinions, I hope you can help me. I have sent a complaint to the AntillePhone regulator 2 weeks ago, regarding a casino that does not respect the conditions of its license. With all the reviews I have read about this license, I feel like I will never get an answer. Do you know if they are serious and if they are generally interested in player complaints? If I don't get answers from this regulatory body, I don't know what to do next to get my case heard. Thanks to those who will take the time to read and answer me!
Good day to all.