FórumDiskuze stížnostíReklamace AntillePhone NV

Reklamace AntillePhone NV

před rokem od Rmx314
|
10915 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 23
před rokem

Ahoj všem,


Dnes sem píšu, abych vás požádal o radu a názory, doufám, že mi pomůžete. Před 2 týdny jsem odeslal stížnost regulátoru AntillePhone ohledně kasina, které nerespektuje podmínky své licence. Se všemi recenzemi, které jsem o této licenci četl, mám pocit, že nikdy nedostanu odpověď. Víte, jestli to myslí vážně a jestli je obecně zajímají stížnosti hráčů? Pokud od tohoto regulačního orgánu nedostanu odpovědi, nevím, co mám dělat, aby můj případ byl vyslyšen. Děkuji těm, kteří si najdou čas a přečtou mě!


Dobrý den všem.

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před rokem

Ahoj,

Kde bych měl začít... Někteří hráči říkají, že licence Curacao jsou bezcenné a v žádném případě se o hráče nestarají, místo toho raději podporují kasina. No, zkuste použít vyhledávací nástroj - vložte licenci Curacao nebo AntillePhone a procházejte daná vlákna:

file

Dříve jsem považoval Antillephone za lepší než ostatní, které poskytuje Curacao, i když teď si tím nejsem tak jistý. 🙁

Mohu vědět, co se vám stalo – na jaký problém si stěžujete? Trochu upřesněte, jestli je to pro vás v pořádku.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,


Děkujeme Vám za Vaši odpověď. Opravdu jsem si prošel témata týkající se této licence a nedá se říct, že by mě to uklidnilo, názory jsou vesměs spíše negativní (pro lidi, kteří mají odpověď, to není ani můj případ).

Budu dál čekat, ale cítím se úplně bezmocný.

Ano, samozřejmě, toto je stížnost na kasino CampeonBet , které porušilo podmínky své licence AntillePhone tím, že přijalo francouzské hráče a ověřilo francouzské dokumenty (občanský průkaz a doklad o adrese). Vzhledem k tomu, že jsem je kontaktoval s žádostí o vysvětlení a vrácení peněz (při registraci jsem nevěděl o jejich zákazu na francouzském území, protože Francie není součástí území vyloučených v jejich podmínkách), zablokovali francouzské IP adresy, a byly dokonce zablokovány francouzským regulačním úřadem. Odmítají se mnou jakoukoli diskusi a dokonce mi odmítají dovolit kontaktovat manažera, i když jsou normálně povinni tak učinit.

Viděl jsem, že na vašich stránkách mají velmi špatné hodnocení, takže jsem od nich nečekal lepší.

Doufám, že v nejbližších dnech budu mít odpověď od jejich regulátora.


S pozdravem

Upravil Radka před rokem
Důvod: Přidán odkaz na kasino CG
Automaticky přeloženo:
Rmx314
před rokem

Zdravím a děkuji za vysvětlení.

Ve chvíli, kdy jsem nahlédl do hodnocení kasina, byly všechny optimistické myšlenky pryč. Nevypadá dobře, ale zatím to nejde změnit.

Pro jistotu, když byl váš účet zablokován, byl na vašem kasinovém účtu nějaký aktivní zůstatek? Ptám se, abych zjistil, zda jste měli možnost hrát a vyhráli, nebo jste byli zbaveni rovnováhy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Jaký e-mail jste použili k odeslání stížnosti společnosti Antillephone? Mám také stížnost na kasino, ve skutečnosti je to Playfastcasino , které je podle mě sesterské kasino Campeonbet? Mají alespoň stejnou licenci. Casino není ochotno se mnou spolupracovat a podal jsem stížnost na AskGamblers, kterou kasino zcela ignorovalo. Nicméně nejsem čtena, abych se vzdala!

Upravil Radka před rokem
Důvod: CG odkaz přidán
Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Nazdárek.

Za prvé - nejlepší by bylo použít tlačítko odpovědět 😉

Máte pravdu, obě kasina spolu souvisí:

https://casino.guru/playfast-casino-review#tab=js-tab-reputation

file

Jak vidíte, oba si zatím vysloužili příšernou pověst, což znamená, že oba se o stížnosti příliš nestarají. 😕

Pokud kliknete na pečeť Antillephone dostupnou v kasinu, najdete kontakt:

file

Přeji hodně štěstí, i když se obávám, že to nepůjde. Mnoho hráčů říká, že licence Curacao nestojí za nic.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, u mě je to úplně stejná situace! Čekám 9 měsíců na odpověď na mou stížnost od antilefonního úřadu, bez úspěchu. Měl bych novou stížnost týkající se kasina ohmyzino, ale nevím, jestli má smysl vůbec posílat stížnost a bojovat o odpověď od antilefonního úřadu. Jak jednou provždy chytit tato nepoctivá kasina? Tato kasina VŮBEC nedodržují zásady odpovědného hazardu. I když je požádáte o uzavření účtu kvůli problému s hrou, vůbec na to nereagují. Nemocný.

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Přesně tak! Požádal jsem kasino Playfast o trvalé uzavření mého účtu již před rokem. Konkrétně jsem uvedl, že mám problém s hazardními hrami! Odmítli , protože řekli, že to není možné. Řekli mi, že maximální doba sebevyloučení jsou tři měsíce a to je vše. Můj účet byl tedy na tři měsíce uzavřen a poté znovu otevřen bez jakýchkoli otázek.

Když jsem před pár týdny znovu požádal o trvalé uzavření účtu, okamžitě to udělali. Nyní říkají, že podmínky se změnily od chvíle, kdy jsem poprvé požádal o uzavření svého účtu, a nyní najednou mohou účty zavřít trvale. Nejsou ochotni poskytnout žádný důkaz. Vřele bych všem doporučil, aby se od těchto kasin drželi co nejdál!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete si být 100% jisti, že od poskytovatele licence Antillephone nikdy nedostanete odpověď.

Jsou prohnilé až do morku kostí.

Nikdo od nich nikdy nedostal odpověď, nebo pokud ano, odpověděli dvěma řádky.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Nyní jsem našel tuto complaints@gaminglicences.com adresu, kam jsem poslal svou stížnost. V tuto chvíli si nedělám velké naděje, ale jsem ochoten obrátit každý kámen. Dám vám vědět, jestli někdy dostanu odpověď.



Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Na tuto e-mailovou adresu jsem odeslal 4 stížnosti. Nikdy odpověď.

Také jsem použil jejich další e-mailovou adresu "info@gaminglicences.com"

Odpověděli pouze proto, že jsem předstíral, že jsem dodavatel, který měl zájem o jejich licenci. V tom případě mi odpověděli po necelé půl hodině.

Opakuji, zkuste to, ale jen ztrácíte čas. Jsou špinavě prohnilé až do morku kostí

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Dokonce jsem volal na antilefonní úřad a zkusil jsem se zeptat na stav mé stížnosti, byl to komický hovor. Byl jsem spojen v hovoru z jednoho oddělení do druhého, od jednoho zaměstnance k druhému. Nakonec jsem skončil na telefonu se stejným pracovníkem, který tyto kombinace vyřizoval, tento člověk řekl "Pošlu Vám email ohledně stavu Vaší reklamace" Na email čekám 6 měsíců po telefonátu .

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

To je naprosto směšné. Tato kasina jsou zloději a musí nést odpovědnost za své činy! Bohužel se zdá, že existuje jen málo nebo žádné způsoby, jak je zastavit 😕

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

jsem bezskrupulózní. Zavolejte jim znovu a vydávejte se za svého právníka.

Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Pokud byste chtěli další radu prostřednictvím členského čísla Curacao Chamber of Commerce, dohledejte je až k statutárnímu řediteli kasina. Pokud uvidíte název jiné společnosti, zadejte také členské číslo této společnosti, dokud se nedostanete k osobě, která má vše na starosti.

Například manažer kasina Playfast je tento zakroužkovaný oranžově. Stačí vyhledat na internetu jeho email a napsat přímo jemu.

file

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Děkuji! Možná to zkusím a uvidím, jestli se něco stane.

Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Vlastníkem kasina Playfast je CW Marketing BV a v obchodním rejstříku Curacao jsou pod E-Magnus NV? Já sám mám ohmyzino casino pod E-Magnus NV a web E-Magnus NV nemá jejich e-mailovou adresu, zkoušel jsem ji hledat několikrát bez úspěchu.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ale ano, používat obchodní rejstřík curaco a kontaktovat je přímo má smysl, ale ani to téměř vždy nezaručuje vyřešení reklamace. Tímto způsobem jsem vyřešil jednu ze svých stížností, která byla velmi vysoká. Antillephone na stížnost nikdy nereagoval.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musíte hledat Christinu Wilhelminu Johannu Biemans

file

Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Myslím, že jsem to našel. Jmenuje se Cristel Biemans Owner/Managing Director ve společnosti Magnus Trust.

Cristel@magnustrust.com

zvláštní, že web E-Magnus NV nemá e-mailovou adresu a web Magnus trust nefunguje. V obchodním rejstříku je ale vlastní stejná osoba Christina Wilhelmina Johanna Biemans, kterou na internetu najdete pod jménem Cristel Biemans.

Zítra mu pošlu e-mailem stížnost, uvidíme, jestli dojde k nějakému pokroku. Mohlo by být užitečné, kdybychom mu oba poslali e-mail, oba jsme z Finska a povaha stížnosti je stejná. Možná by začali reagovat.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky