Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem Bets24

Problémy s výběrem Bets24

 od juliobit8
|
2 264 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2

Ahoj.

Podařilo se někomu vybrat peníze z kasina bets24?


Můj účet je ověřený. Dvěma vízovými kartami (obě ověřené) jsem vložil celkem 950 eur. Už mnoho dní se snažím vybrat 600 eur a mé žádosti jsou znovu a znovu zamítnuty.

Chat mi říká, že neznají důvod a žádá mě, abych napsal e-mail, který nikdy nedostane odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
juliobit8

Ahoj.

Věřím, že to musí být opravdu frustrující, takže prosím zkuste vydržet a náš tým pro stížnosti se pokusí problém s tímto kasinem co nejdříve vyřešit.

Prošel jsem vaši stížnost , kde Kubo ve skutečnosti čeká na odpověď z kasina, tak snad se nám brzy ozvou.

Je to nějak komplikované, jak vidím, když čtu všechny informace týkající se vaší stížnosti.

Mohu vás jen požádat, abych se ujistil, že plně rozumím situaci, pokud jste požádali o výběr, než požádáte kasino o trvalé uzavření vašeho účtu?🤔

Trochu jsem se tam ztratil, víš.

Společně počkáme, až kasino odpoví, aby se stížnost mohla posunout vpřed a brzy se vyřešila.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi.

Děkuji za vaše přání.


Časová posloupnost byla následující.

Otevřel jsem si účet a vložil 350 eur, o které jsem přišel, požádal jsem o trvalé uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách.


Účet byl uzavřen, ale o několik dní později byl znovu aktivován a já jsem vložil (600 eur při různých příležitostech).

S posledním vkladem jsem měl štěstí a podařilo se mi získat zpět 600 eur (které mi nyní neumožňují vybrat)


Vzhledem k postoji, který kasino projevuje, si myslím, že pro ně nebude snadné zpracovat můj výběr. Buď nemohou/nechtějí platit, nebo hodlají zrušit výběry, dokud je nezahraju a neprohraju.

Zdravím a děkuji

Upraveno
Automaticky přeloženo:
juliobit8

Děkuji za vysvětlení celé situace.

Pořád ale nechápu, proč by ti otevírali účet, kdybys požádal o trvalé uzavření?🤷‍♀️

Musí pro vás být opravdu těžké si tím vším projít, a proto opravdu doufám, že se to našemu reklamačnímu týmu podaří rychle vyřešit.🙏

Vězte také, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi.

Účet byl znovu aktivován, protože jsem o to požádal, ale stále si nemyslím, že jsem to měl udělat, protože jsem dříve oznámil svou závislost na hazardních hrách.


Využívám této zprávy k informování ostatních hráčů, že Ninbet je součástí stejné skupiny jako Bets24 a že mohou mít stejné problémy, jaké jsem měl já na Bets24.

Vycházím z toho, že design je stejný, chyby načítání jsou stejné, vklady a výběry jsou stejné, lidé, kteří odpovídají na live chat, jsou stejní (John, Steve a Maria).

Moje skromné doporučení je, že v žádném z nich nehrajete, NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:
juliobit8

V tomto případě opravdu doufám, že kasino bude brzy komunikovat s naším týmem, aby problém vyřešil, i když na vaši stížnost ještě neodpověděli.

Automaticky přeloženo:

Doufám, že ano, i když moc naděje si vlastně nedělám. Jejich slova v chatu jsou vždy velmi zdvořilá, ale jejich činy jsou velmi nespolehlivé kasino (nezavírají účty hráčům s problémy, nezpracovávají výběry, nepřichází žádná odpověď z e-mailu,...)

Automaticky přeloženo:
juliobit8

Je mi opravdu líto celé této situace v tomto kasinu. Bohužel to vypadá, že nejsou vůbec ochotni spolupracovat, jak vás informoval i váš řešitel reklamací Kubo.

Počkejme ještě několik dní a uvidíme, zda s vaším pouzdrem dojde k nějakému pohybu.

Zůstaňte prosím silní a budeme čekat na vyřešení toho všeho s vámi.🙏

Automaticky přeloženo:
juliobit8

Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:

Ahoj.


Bylo to nemožné. Požádal jsem o výběry každý den po dobu jednoho týdne a vždy měli výmluvu (příliš velké pracovní vytížení, příliš velká částka, špatné bankovní údaje atd.)


Mám vyhraný spor v hodnotě 600 eur. Když se je Casino Guru pokusilo kontaktovat, řekli, že mi vrátí peníze, pokud Casino Guru zvýší své hodnocení.


Mimochodem Ninbet je stejné kasino jako Bets24, nedoporučuji.


Štěstí

Automaticky přeloženo:
juliobit8

děkuji za odpověď. Takže jen pro potvrzení, že vám stále nevybrali peníze? Je stále na vašem účtu Bets24?

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Ne, na mém účtu to není. Po týdnech jsem to nakonec ztratil.

Automaticky přeloženo:
juliobit8

Nesnáším, když tito nepoctiví online kasina dělají tyhle kecy.

Automaticky přeloženo:
D-Rose

Zkoušeli jste také vybrat na bets24.io?

Automaticky přeloženo:
juliobit8

tak to mě mrzí

Automaticky přeloženo:

Ahoj.


Bylo to nemožné. Požádal jsem o výběry každý den po dobu jednoho týdne a vždy měli výmluvu (příliš velké pracovní vytížení, příliš velká částka, špatné bankovní údaje atd.)


Mám vyhraný spor v hodnotě 600 eur. Když se je Casino Guru pokusilo kontaktovat, řekli, že mi vrátí peníze, pokud Casino Guru zvýší své hodnocení.


Mimochodem Ninbet je stejné kasino jako Bets24, nedoporučuji.


Štěstí

Automaticky přeloženo:

Promiň, ale můžu se zeptat, kdo ti to řekl? Že by vám dali vaše peníze, kdybychom zvýšili hodnocení?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romino.


Informace mi poskytl zástupce guru kasina, který řešil můj spor s tímto kasinem. Pokud se nepletu, tyto informace jsou veřejné a můžete je vidět ve stížnosti.

vše nejlepší



Automaticky přeloženo:
juliobit8

Ahoj,

podle mě mluvíš o tomto:

Bohužel vás musím informovat, že moje nedávná komunikace s podporou kasina byla dost nepříjemná. Nabídli pomoc pouze pod podmínkou, že zvýšíme jejich hodnocení na našich stránkách. Umělé nafukování bezpečnostního indexu kasina je něco, co neděláme – a nebudeme – dělat, a takový požadavek považuji za nepřijatelný.

Souhlasím, že je to nepřijatelné. Tento přístup je podle mého názoru ztracený.

Automaticky přeloženo:
Radka

Opravdu.


Automaticky přeloženo:

file

Po 90 hodinách jsem byl konečně ověřen, i když to bylo zpočátku zvláštní. Zaregistroval jsem se se správnými údaji, ale změnili mi datum narození, ale stále jsem byl ověřen a myslel jsem, že mohu vybrat peníze, ale stále se to ruší a když se zeptám na důvod v chatu, požádají mě o zaslání e-mailu pro odpověď, ale nikdy nic nepošlou zpět. V pondělí jsem již odeslal e-mail, nyní je pátek, žádná odpověď. Chat prý nic neumí a žádá o zaslání e-mailu s vysvětlením, proč moje výplata není úspěšná (bonus nepoužívám).

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky