Pravdou je, že kasino stále opakuje stejnou lež typu copy-paste. Je jim jedno, co je pravdy, například na obrázku, kde jsou pouze vklady. ZNOVU tvrdili, že si můžete svůj vklad okamžitě vybrat, i když má požadavek na protočení 1,1x.
Tak jsem zopakoval stejnou otázku, kterou jsem opakoval několikrát po sobě už patnáct dní.
22bet mi opět doporučil, abych si znovu přečetl, že se na vklady a výběry neposkytuje cashback.
Takže jsme přesně na stejné úrovni jako před 15 dny.
Když jsem se zeptal „čím se mám řídit, tvými lžemi nebo...?"
Pak další zákaz chatu na tentýž den... Takže se opravdu ujistí, že zákazníci na celém světě (miliardy nerozděleného cashbacku) nedostanou svůj podíl, což je popsáno v sekci cashbacku smluvních podmínek na webových stránkách 22bet.
Takže kasino porušuje své vlastní podmínky služby dnem i nocí už přes dva týdny – v tomto případě. Ale protože od doby, kdy jsem si v roce 2019 založil účet, nebylo zahájeno žádné vyšetřování, mohu s čistým svědomím říci, že kasino po celou dobu svého životního cyklu nedodržovalo osvědčený postup okamžitého vyšetřování.
"Proč je můj účet stále otevřený?"
Vkládám a hraji peníze, oni z toho dostávají peníze bez jakýchkoli závazků. Všichni hráči platí za to, aby hra fungovala a mohli si ji za svůj vklad zahrát. S ničím jiným, například s cashbackem nebo výběrem, nejsou žádné závazky.
Také jsem zažil, že když se vklad nezdaří s chybou, je návod vyzkoušet následující metodu.
Odpověď by měla znít „podíváme se na to a ozveme se vám, jakmile to budeme vědět".
Když hráč podá stížnost u licenčního úřadu, kasino odpoví, že „nemají žádné problémy"...
Skutečnost, že kasino nemá žádné důkazy, neovlivňuje rozhodnutí držitele licence o zamítnutí, ale k tomuto textu jsem pouze přiložil PĚT OBRÁZKŮ, které ukazují, že i když se neprovede vyšetřování, nelze si být jisti, zda se jedná o závadu, či nikoli.
Vzhledem k tomu, že neexistují žádné důkazy o žádné právní nebo vyšetřované záležitosti, proč je toto kasino stále otevřené?
Důvodem je právě to, že držitel licence nekontroluje pravdivost informací, které dostává. Mám i fotky těchto situací.
V 666casino si stížnost říkala, že „efekty nebyly spuštěny"... Play'n GO záležitost prošetřilo a uvedlo, že nenašlo ani jedno zatočení, kde by se objevily symboly „Special Wild".
Takže tvrdili, že knihy s názvem „Speciální divočina" nejsou knihy ze série Speciální divočina.
Hráč prohrál odvolání!!!!! Zase měl pravdu.
The truth is that the casino is still repeating the same copy-paste lie. They don't care what the truth is, for example in the picture where there are only deposits. AGAIN they claimed that you can withdraw your deposit immediately even though it has a 1.1x wagering requirement.
So I repeated the same question that I have repeated several times for fifteen days in a row.
22bet again advised me to read again that there is no cashback on deposits and withdrawals.
So we are at exactly the same point as 15 days ago.
When I asked "what should I follow, your lies or...?"
Then another chat ban for the same day... So they really make sure that customers globally (billions worth of undistributed cashback) will not get their share, which is described in the cashback T&C section of the 22bet website.
So the casino has been violating its own terms of service day and night for over two weeks - in this case. But since no investigation has been initiated since I created my account in 2019, I can say with a clear conscience that the casino has not followed the good practice of immediate investigation throughout its entire life cycle.
"Why is my account still open?"
I deposit and play money, they get money from it without any obligation whatsoever. All players pay for the game to work and be able to play it with their deposit. There are no obligations with anything else, for example cashback or even withdrawal.
I have also experienced that when a deposit fails with an error, the instruction is to try the following method.
The answer should be "we'll look into it and get back to you when we know".
When a player files a complaint with the licensing authority, the casino says that "they don't have any problems"...
The fact that the casino has no evidence does not affect the licensee's decision to reject the license, but I simply attached FIVE PICTURES to this text, which show that even if an investigation is not carried out, you cannot be sure whether there is a fault or not.
Since there is no evidence of any legal or investigated matter, why is this casino still open?
Well, the reason is precisely that the licensee does not check the veracity of the information they receive. I actually have pictures of those situations too.
At 666casino, the complaint was that "effects were not triggered"... Play'n GO investigated the matter and said that they could not find a single spin where "Special Wild" symbols appeared.
So they claimed that books called "Special Wild" are not Special Wild books.
The player lost the appeal!!!!! Being right again.
Totuus on kuitenkin se että kasino edelleen toistelee samaa copy-paste -valhettaan. He eivät välitä mikä on totuus esimerkiksi kuvassa jossa on pelkkiä talletuksia. JÄLLEEN he väittivät että talletuksensa voi nostaa heti pois vaikka siinä on 1,1x kierrätysvaatimus.
Toistin siis saman kysymyksen jonka olen toistanut viisitoista päivää useamman kerran peräkkäin..
22bet kehoitti jälleen lukemaan uudelleen että talletuksilla ja nostoilla ei tule cashbackia.
Olemme siis täsmälleen samassa pisteessä kun 15 päivää sitten.
Kun kysyin että "mitä pitää seurata, valheitanne vai...?"
Siitä toinen chat-ban samalle päivälle... Eli he oikein pitävät huolen siitä että asiakkaat globaalisti (miljardien arvosta jakamatonta cashbackia) eivät tule saamaan heidän osuuttaan joka on siis kuvattu 22bet -sivuston cashback T&C osiossa.
Kasino on siis rikkonut omia käyttöehtojaan yötä päivää yli kahden viikon ajan - tässä tapauksessa. Mutta koska yhtäkään tutkintaa ei ole aloitettu sitten tunnukseni luonnin 2019 niin voin hyvällä omallatunnolla kertoa että kasino ei ole noudattanut hyvien tapojen mukaista välittömästi tapahtuvaa tutkintaa koko elinkaarensa aikana.
"Miksi tilini on vielä auki?"
Talletan ja pelaan rahaa, he saavat rahaa siitä ilman minkäänlaista velvoitetta yhtään mihinkään. Kaikki pelaajat maksavat siitä että peli toimii ja sitä voi talletuksellaan pelata. Minkään muun, esimerkiksi kassapalautuksen tai jopa kotiutuksen kanssa ei ole velvoitteita.
Olen kokenut senkin että kun talletus kaatuu virheeseen niin ohje on että kokeile seuraavaa tapaa.
Vastauksen pitäisi olla että "tutkimme asian ja palaamme siihen kun tiedämme"..
Kun pelaaja tekee valituksen lisenssin myöntäjälle niin kasino kertoo että "heidän päässään ei ole mitään ongelmia"...
Ei vaikuta mitään lisenssin myöntäjän hylkäävään päätökseen se että kasinolla ei ole todisteita mutta minä liitin pelkästään tähän tekstin mukaan VIISI KUVAA jotka osoittavat että tutkintaa kun ei tehdäkkään niin ei voi olla varma onko vikaa vai ei.
Koska mistään laillisesta tai tutkitusta asiasta ei ole olemassa näyttöä niin miksi kyseinen kasino on vielä auki?
No se syy on juuri se että lisenssin myöntäjä ei tarkasta saamansa tiedon todenperäisyyttä. Minulla on tosiaan kuvat niistäkin tilanteista.
666casinolla valituksessa oli että "efektejä ei laukaistu"... Play'n GO tutki asian ja kertoi että he eivät löytäneet ainuttakaan kierrosta jossa olisi esiintynyt "Special Wild" -symboleja.
Väittivät siis että kirjat joiden nimi on "Special wild" eivät ole Special Wild -kirjoja.
Pelaaja hävisi valituksen!!!!! Ollessaan taas oikeassa.
Automaticky přeloženo: