před 8 měsíci
Takže když zůstatek dosáhne 0? Nikdy jsi nenarazil na 0, nemožné. Vždy máte rovnováhu.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
0
Takže když zůstatek dosáhne 0? Nikdy jsi nenarazil na 0, nemožné. Vždy máte rovnováhu.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
Váš účet nebude nikdy nulový, pokud nesníží limity sázek na 1 cent. Nemožné.
You account will never be 0, unless they lower the bet limits to 1 cent. Impossible.
Kdo jsou sestry Casinos, abych se od nich mohl držet dál
Who are the sister Casinos so I can stay away from them
S jejich pravidlem o směšování prostředků (to znamená, že váš zůstatek musí být nulový, než budete moci provést další vklad). Sakra, nikdy nebudou muset nikomu platit! Nesnáším rubínové automaty a kasino guru je vtip. Jsou tu jen proto, aby zmírnili kasina od našich stížností a neustálých hovorů a e-mailů. Guru pracuje pro kasina.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Pokud vím, konkrétně pro takové případy kasina běžně ve svých podmínkách uvádějí, že když je částka nižší než určitá hodnota (minimální sázka), je zůstatek považován za nulový.
Zkontroloval jsi to, prosím?
As far as I know, specifically for such cases, casinos normally state in their terms that when the amount is lower than a certain value (the minimum bet), the balance is considered zero.
Have you checked, please?
S jejich pravidlem o směšování prostředků (to znamená, že váš zůstatek musí být nulový, než budete moci provést další vklad). Sakra, nikdy nebudou muset nikomu platit! Nesnáším rubínové automaty a kasino guru je vtip. Jsou tu jen proto, aby zmírnili kasina od našich stížností a neustálých hovorů a e-mailů. Guru pracuje pro kasina.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Musíte se ale nad situací zamyslet naplno. Není to tak jednoduché, zvláště ve vašem případě.
Vím, že se pravděpodobně cítíte podvedeni, ale bylo by fér říci, že existovaly i další důležité aspekty, které ve výsledku určily konec vaší stížnosti. Je mi to opravdu líto, skončilo to s tebou tak špatně.
Proto vás laskavě žádám, abyste přestali jakýmkoli způsobem obviňovat Casino Guru. Už toho bylo dost.
But you have to think about the situation in full. It's not that simple, especially in your case.
I know you probably feel cheated, yet it would be fair to say there were also other important aspects that, as a result, determined your complaint's end. I'm truly sorry, it ended up so badly for you.
Therefore, I kindly request that you cease accusing Casino Guru in any way. It has been enough.
Pokud mohu pomoci, použijte tento odkaz 👈 a postupujte podle textu:
If I may assist, use this link 👈 and follow the text:
Žádáte mě laskavě, abych přestal s obviňováním??? Když ses tak hezky zeptal, budu o tom přemýšlet.
Zajímalo by mě, jestli jsi byl tak milý, když jsi pracoval s rubínovými automaty, aby mi byly vyplaceny mé výhry?
Jaký jste vtipálci.
Nebojte se, končím, ale budu i nadále varovat lidi, kteří vás požádají o pomoc.
You kindly ask me to cease my accusations??? Since, you asked so nicely, I'll think about it.
I wonder if you were that nice when you worked with ruby slots to get my winnings paid to me??
What a joke you people are.
Don't worry I'm done but I will continue to warn people that ask for your help.
Pokud by tomu tak bylo, měli byste být schopni dostat mě zaplaceno, ale to, co opravdu chci vědět, je, kolik z mých 2709 $ dostane guru za to, že kasinu zachránil 2700 $?
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Pokud by tomu tak bylo, měli byste být schopni dostat mě zaplaceno, ale to, co opravdu chci vědět, je, kolik z mých 2709 $ dostane guru za to, že kasinu zachránil 2700 $?
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
To je jednoduchá otázka, na kterou rád odpovím. Dostaneme 0. Stejně jako nedostaneme nic, když pomůžeme hráči získat výhry z kasina. V některých případech nás dokonce může snadno stát spoustu peněz stát na straně hráče, protože některá kasina, která s naším usnesením nesouhlasí, se kvůli tomu rozhodnou uzavřít naše přidružené účty. Ale pak je to jednoduché, s takovými kasiny nechceme mít v budoucnu žádný obchodní vztah.
Centrum pro řešení stížností je něco, co jsme nevytvořili, abychom vydělali peníze, a v současné době zaměstnává 15+ pracovníků na plný úvazek. Vyděláváme na tom, že máme největší databázi online kasin na světě, což má za následek silné pozice ve výsledcích vyhledávání Google, kdykoli uživatel začne hledat konkrétní nebo obecná online kasina.
Hráči jsou ti, kteří nás živí. Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.
That's a simple question I can gladly answer. We'll get 0. As well as we get nothing when we help a player to claim the winnings from the casino. In some cases, it can even easily cost us a lot of money to stand on the player's side since some casinos that don't agree with our resolution decide to close our affiliate accounts due to it. But then it's simple, we don't want to have any business relationship with such casinos in the future.
The complaints resolution center is something we didn't create to make money and it currently employs 15+ full time workers. We make money on having the largest online casino database in the world, which results in having strong positions in Google search results whenever a user starts looking for a specific or general online casinos.
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
Toto kasino musí být na černé listině, tečka, a pokud to Casino Guru's neudělá, založím si vlastní stránku.
Tady je to, co vidím u těchto kasin, toto je moje druhé, ve kterém jsem hrál a vyhrál a nic jsem nedostal.
Strávil jsem nespočet hodin chatováním s těmito lidmi a snažil jsem se dostat zaplaceno, ale bez úspěchu.
Tady je návod, jak to dopadne s tímto kasinem.
Odešlete několik bankovních výpisů, účty za energie, DL a informace o bankovní kartě. Poslal jsem žádost 23. února, protože s drawl jsem strávil asi 10 hodin na chatu, bezvýsledně, řeknou vám, že nedostali ten nebo ten dokument. Odeslal jsem snímky obrazovky dokazující, že jsem odeslal dokumenty žádosti.
Dále řeknou, že problém eskalují, to se mi nyní stalo 6krát.
Držte se kurva dál od tohoto kasina, pokud nechcete hrát bez šance na výhru.
This Casino needs to be black listed, period and if Casino Guru's doesnt do it, then I am going to start my own site.
Here is what I see with these Casinos this is my 2nd one I have played at and won and have received nothing.
I have spent countless hours chatting with these people, trying to get paid to no avail.
Here is how it is going to go with this piece of shit Casino.
You will send in multiple bankstatements, Utility Bills, DL and bank card information. I sent in a request on the 23rd of Feb. for with drawl I have spent probably 10 hours in chat, to no avail, they will tell you they didnt receive this document or that one. I have sent screen shots proving that I have sent request documents.
Next they will say they are escalating the issue, this has been done now 6 times for me.
Just stay the fuck away from this Casino, unless you just like playing with no chance of receiving no winnings.
Vzhledem k tomu, že máte stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci a vidím, že Michal pozval kasino k vaší stížnosti, tak snad se to vyřeší. Chápu, že největší překážkou je ověření, které stále není dokončeno a vidím, že kasinu to trvá poměrně dlouho a snažili jste se poskytnout poměrně hodně dokumentů. No, protože míč je na straně kasina, budeme muset počkat a uvidíme, co řeknou.
Chci věřit, že se vše férově vyřeší a při úspěšném ověření dostanete své peníze.
Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi prosím vědět.
Since you have a complaint, our team will try to help you, and I see that Michal has invited the casino to your complaint, so hopefully it will be resolved. I understand that the biggest obstacle is the verification which is still not completed and I see that the casino is taking quite a long time and you have tried to provide quite a lot of documents. Well, since the ball is in the casino's court, we'll have to wait and see what they say.
I want to believe that everything will be resolved fairly and you will get your money when the verification is successful.
If you have any new information please let me know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.