FórumDiskuze stížnostíProblém s výběrem Mrsloty

Problém s výběrem Mrsloty (strana 3)

před rokem od gilfy123
|
6374 zobrazení 52 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Radka
před 8 měsíci

Dejte vám aktuální informace, že jsem obdržel odstoupení od pana Slotyho

Automaticky přeloženo:
skin32
před 8 měsíci

To rád vidím. 🎉🎉☘️ Už se to táhne dlouho, tak si myslím, že jste si to zasloužili.

Každopádně po této zkušenosti si nemyslím, že sem budeš ukládat, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Určitě se poučíte svými zkušenostmi.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je tu někdo, kdo by mi pomohl, jak vlastně vydělat peníze v těchto online kasinech, protože jsem právě prohrál, jsem z toho všeho tak smutný

Automaticky přeloženo:
esequieldani33
před 8 měsíci

Bohužel nakonec raději prohrajete, než vyhrajete, když se nic nestane

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Určitě se poučíte svými zkušenostmi.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Že jo. Říká se, že nejlepší je učit se z chyb druhých, ale myslím, že většina z nás se učí z vlastních. Doufám, že se s podobnou situací v budoucnu nesetkáte. Přeji ti hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je tu někdo, kdo by mi pomohl, jak vlastně vydělat peníze v těchto online kasinech, protože jsem právě prohrál, jsem z toho všeho tak smutný

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, pokud se bavíme o vydělávání peněz z kasina, asi tě zklamu. Kasino má nad hráčem vždy náskok a z dlouhodobého hlediska hráč nakonec přijde o peníze, které tam vloží. Myslím, že v tomto případě je pravděpodobně nejlepší přestat hrát, pokud si myslíte, že vyděláte nějaké peníze. Rozhodně nevkládejte více a utrácejte své peníze za něco smysluplnějšího, co vám přinese radost nebo užitek.

Každopádně pokud by vám to pomohlo, zveřejním zde návod na zodpovědné hraní, který by mohl být užitečný. Informace v něm naleznete zde.

Doufám, že vám má slova trochu pomohou a nakonec bude vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

narazil jsem na toto vlákno a doufám, že mi také někdo pomůže.

Od 18. prosince čekám na výběr a také ve stavu „čeká se na žádost uživatele" pokaždé, když je kontaktuji, dostávám stejné robotické odpovědi.


Nedostávám žádnou odpověď na e-maily a oni nyní změnili svou doménu na mrsloty1.com - což komunikovali prostřednictvím SMS



Měl jsem dva předchozí úspěšné výběry bez jakýchkoli problémů a můj účet byl již dávno ověřen. Nesnažím se vybrat 5000 £ a zdá se, že se nikam nedostanu.


Samozřejmě jsem se od té doby podíval na internet a zdá se, že všichni mají stejné problémy. Je hezké vidět, že jste vy dva dostali výplatu a přemýšleli jste, jestli byste vůbec mohli nabídnout nějakou radu


Jsem rozpolcený mezi čekáním na svou výhru nebo vrácením peněz u své banky za vklady a ztrátou



Automaticky přeloženo:
Vix844
před 4 měsíci

Dobrý den, koukám, že máte problém s výběrem. Myslím, že nemusíš být hned negativní, i když už je to docela dlouho, co ses nemohl 2 týdny stáhnout.

Zmínil jste však, že jste v minulosti měli úspěšné výběry. Řeklo vám kasino vůbec, proč to trvá déle než obvykle?

Každopádně doporučujiotevřít stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci.

Myslíte, že to zkusíte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Vyplatí se otevřít vyhovující? Vidím, že se zavírají, protože nereagují, což chápu. Kéž bych tohle všechno viděl dřív. Nehraju moc často. Loni v březnu jsem za 3 dny úspěšně vybral 200 liber. Loni v květnu jsem pak po týdnu úspěšně vybral 1100 £. Měl jsem ViP manažera, který mi pak zavolal Mitche, který mi pomohl s stažením, ale teď nereaguje


Myslím, že mám větší obavy než obvykle, protože nemůžu nikoho sehnat na e-mailu a takovou zkušenost jsem předtím neměl. 5000 liber je pro mě hodně peněz. Přál bych si, abych předtím viděl všechny tyto recenze


ne, neřeknou mi, proč to trvá tak dlouho, jen že existuje proces a provádějí kontroly. Ignorovat, co čtu online, a pak chat zavřou.

Automaticky přeloženo:
Vix844
před 4 měsíci

Řekl bych, že stojí za to si stěžovat jen proto, abychom poskytli lepší šanci ostatním. Každá nevyřešená stížnost navíc znamená penalizaci, takové „kasino" by se mohlo brzy dostat na samé dno.

Možná vám nepomůžeme získat vaši výhru zpět, ale následky se dostaví.

Projděte si prosím tuto příručku zaměřenou na proces stížností: „ Jak řešíme stížnosti v kasinu a proč "

Berte to jako principiální bod.

Je mi líto, že jsi tam hrál.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Děkuji. Skvělé informace. Vznesl jsem stížnost a doufám, že to pomůže i ostatním zvýšením povědomí

Automaticky přeloženo:
Vix844
před 4 měsíci

Nemáš zač, byl bych rád, kdybys dostal své peníze, ale i kdyby tomu tak nebylo, alespoň je za to trest.

Každopádně přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky