před rokem
Dejte vám aktuální informace, že jsem obdržel odstoupení od pana Slotyho
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
0
Dejte vám aktuální informace, že jsem obdržel odstoupení od pana Slotyho
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
To rád vidím. 🎉🎉☘️ Už se to táhne dlouho, tak si myslím, že jste si to zasloužili.
Každopádně po této zkušenosti si nemyslím, že sem budeš ukládat, mám pravdu?
That's what I like to see. 🎉🎉☘️ It's been dragging on for a long time, so I think you've earned it.
Anyway, after this experience, I don't think you're gonna be depositing here, am I right?
Bohužel nakonec raději prohrajete, než vyhrajete, když se nic nestane
Unfortunately you end up losing rather then winning better off not going on any
Že jo. Říká se, že nejlepší je učit se z chyb druhých, ale myslím, že většina z nás se učí z vlastních. Doufám, že se s podobnou situací v budoucnu nesetkáte. Přeji ti hodně štěstí. 🙂
Right. They say it is best to learn from the mistakes of others, but I think most of us learn from our own. I hope you will not encounter a similar situation in the future. I wish you the best of luck. 🙂
Ahoj, pokud se bavíme o vydělávání peněz z kasina, asi tě zklamu. Kasino má nad hráčem vždy náskok a z dlouhodobého hlediska hráč nakonec přijde o peníze, které tam vloží. Myslím, že v tomto případě je pravděpodobně nejlepší přestat hrát, pokud si myslíte, že vyděláte nějaké peníze. Rozhodně nevkládejte více a utrácejte své peníze za něco smysluplnějšího, co vám přinese radost nebo užitek.
Každopádně pokud by vám to pomohlo, zveřejním zde návod na zodpovědné hraní, který by mohl být užitečný. Informace v něm naleznete zde.
Doufám, že vám má slova trochu pomohou a nakonec bude vše v pořádku.
Hi, if we're talking about making money from the casino, I'm probably going to disappoint you. The casino always has an edge over the player and in a long run the player will eventually lose the money he deposits there. I think in this case it's probably best to stop playing if you think you're going to make some money. Definitely don't deposit more and spend your money on something more meaningful that will bring you joy or benefit.
Anyway, if it would help you, I'll post a guide on responsible gambling here that might be helpful. You can find the information in it here.
I hope that my words will help you a little and that everything will be all right in the end.
Ahoj
narazil jsem na toto vlákno a doufám, že mi také někdo pomůže.
Od 18. prosince čekám na výběr a také ve stavu „čeká se na žádost uživatele" pokaždé, když je kontaktuji, dostávám stejné robotické odpovědi.
Nedostávám žádnou odpověď na e-maily a oni nyní změnili svou doménu na mrsloty1.com - což komunikovali prostřednictvím SMS
Měl jsem dva předchozí úspěšné výběry bez jakýchkoli problémů a můj účet byl již dávno ověřen. Nesnažím se vybrat 5000 £ a zdá se, že se nikam nedostanu.
Samozřejmě jsem se od té doby podíval na internet a zdá se, že všichni mají stejné problémy. Je hezké vidět, že jste vy dva dostali výplatu a přemýšleli jste, jestli byste vůbec mohli nabídnout nějakou radu
Jsem rozpolcený mezi čekáním na svou výhru nebo vrácením peněz u své banky za vklady a ztrátou
Hi
stumbled on this thread and hoping someone can help me too please.
I have a withdrawal pending since 18 December and also at status "user request awaiting" every time I contact them I get the same robotic replies.
Im getting no response on emails what so ever and they have now changed their domain to mrsloty1.com - which they did communicate via text
I have had two previous successful withdrawals without any issues and my account was verified long ago. I’m not trying to withdraw £5000 and don’t seem to be getting anywhere.
obviously, I have since looked online and it seems everyone is having the same issues. It’s nice to see you two did get paid out and wondered if you could offer any advice at all
I’m torn between waiting for my winnings or doing a chargeback with my bank for the deposits and take the loss
Dobrý den, koukám, že máte problém s výběrem. Myslím, že nemusíš být hned negativní, i když už je to docela dlouho, co ses nemohl 2 týdny stáhnout.
Zmínil jste však, že jste v minulosti měli úspěšné výběry. Řeklo vám kasino vůbec, proč to trvá déle než obvykle?
Každopádně doporučujiotevřít stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci.
Myslíte, že to zkusíte?
Hi, I see you're having trouble with the withdrawal. I don't think you need to be negative right away, even though it's been quite a while since you've been unable to withdraw for 2 weeks.
However, you mentioned that you have had successful withdrawals in the past. Did the casino even tell you why it's taking longer than usual ?
Anyway, I would recommend to open a complaint on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think you will try ?
Děkujeme za vaši odpověď. Vyplatí se otevřít vyhovující? Vidím, že se zavírají, protože nereagují, což chápu. Kéž bych tohle všechno viděl dřív. Nehraju moc často. Loni v březnu jsem za 3 dny úspěšně vybral 200 liber. Loni v květnu jsem pak po týdnu úspěšně vybral 1100 £. Měl jsem ViP manažera, který mi pak zavolal Mitche, který mi pomohl s stažením, ale teď nereaguje
Myslím, že mám větší obavy než obvykle, protože nemůžu nikoho sehnat na e-mailu a takovou zkušenost jsem předtím neměl. 5000 liber je pro mě hodně peněz. Přál bych si, abych předtím viděl všechny tyto recenze
ne, neřeknou mi, proč to trvá tak dlouho, jen že existuje proces a provádějí kontroly. Ignorovat, co čtu online, a pak chat zavřou.
Thank you for your reply. Is it worth opening a compliant? I see they get closed as none responsive which I understand. I wish I saw all of this before. I don’t play very often. Last March I successfully withdrew £200 in about 3 days. Then last May I successfully withdrew £1100 after a week. I had a ViP manager then called Mitch who helped me with the withdrawal but he is now none responsive
I guess I’m more worried than usual as I can’t get hold of anyone on email and not had this experience before. £5000 is a lot of money to me. I so wish I had seen all these reviews before
no they won’t tell me why it’s taking so long, just that there is a process and they are doing checks. Ignore what I read online and then they close the chat.
Řekl bych, že stojí za to si stěžovat jen proto, abychom poskytli lepší šanci ostatním. Každá nevyřešená stížnost navíc znamená penalizaci, takové „kasino" by se mohlo brzy dostat na samé dno.
Možná vám nepomůžeme získat vaši výhru zpět, ale následky se dostaví.
Projděte si prosím tuto příručku zaměřenou na proces stížností: „ Jak řešíme stížnosti v kasinu a proč "
Berte to jako principiální bod.
Je mi líto, že jsi tam hrál.
I'd say it is worth the complaint simply to provide a better chance for others. Additionally, each unresolved complaint means penalization, such a "casino" might soon hit the very bottom.
Maybe we won't be able to help you recover your winnings, but the consequences will come.
Please browse this guide focused on the complaint process: "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Take it as a point of principle.
I'm sorry you played there.
Děkuji. Skvělé informace. Vznesl jsem stížnost a doufám, že to pomůže i ostatním zvýšením povědomí
Thank you. Great info. I raised the complaint and hope it will help others by raising awareness too
Nemáš zač, byl bych rád, kdybys dostal své peníze, ale i kdyby tomu tak nebylo, alespoň je za to trest.
Každopádně přeji hodně štěstí.
You're welcome, I'd be happy if you got your money, but even if that wasn't the case, at least there's a punishment.
Anyway, I wish you the best of luck.
Ahoj,
Mohu se zeptat, dostali jste někdy svou výhru? Jsem ve stejné situaci, nejdřív jsem mohl kontaktovat přes chat, ale teď mi to ani nejde, e-mail se vrátil a tele Ne nefunguje?
znovu hloupě zkoumal kasino poté, co provedl vklady a požádal o můj výběr, kdybych to všechno věděl dříve, nepřiblížil bych se k tomu.
Hi,
Can I ask did you ever receive your winnings? I am in the same situation, at first I could contact via chat but now I can’t even do that, email bounced back and tele No doesn’t work?
again stupidly researched the casino after making deposits and requesting My withdrawal, had I known all of this prior I wouldn’t have went near it.
Nikdy jsme se nedozvěděli, zda hráč skutečně obdržel výhru.
Chtěli byste však podat stížnost sami, aby se náš tým mohl pokusit pomoci? Jak dlouho teď čekáš, jestli se můžu zeptat?
Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost, pokud chcete. Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.
We never learned if the player received the winnings, actually.
Would you like to file a complaint yourself, though, so our team could try to help out? How long are you waiting now, if I may ask?
Here's the link where you can submit a complaint if you wish. Let us know how you decide.
Ahoj, čekám už 26 dní a nic se nezměnilo a žádný kontakt od nich.
Myslím, že buď vypnuli možnost chatu, nebo mi zablokovali její používání, protože je vůbec nemohu kontaktovat, takže je to frustrující.
budu
vznést stížnost ano, nedoufám, že to situaci vyřeší, ale doufejme, že se dá něco udělat, neměli by mít povolenou činnost.
díky za info.
Hi I have been waiting 26 days now and nothing Has changed and no Contact from them.
I think they have either turned the chat option off or blocked me from using it as I can’t contact them at all, so frustrating.
i will
raise a complaint yes, not hopeful that it will resolve the situation but hopefully something can be done they shouldn’t be allowed to operate.
thanks for the info.
Žádné starosti. Počkáme si na další vývoj.
Prosím, informujte nás.
No worries at all. We'll wait for any further development.
Please keep us informed.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.