Bohužel jsem nikdy nezkontroloval kasino, když jsem se připojil k chybě školáka. Myslím, že žijete a učíte se.
Unfortunately I never checked the casino out when joined school boy error I guess you live and learn .
Hello!
I think you are too soft on them. 😀
For me, I have to say that an unlicensed casino that applies a "no reaction policy" to player complaints - completely consciously and purposefully, which also has a score of 1.1 as a result - is a scam.
Take a look for yourself:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
I certainly wouldn't register there, let alone play.
Ahoj!
Myslím, že jsi na ně příliš mírná. 😀
Za mě musím řít, že nelicensované kasíno, které aplikuje "no reaction policy" na stížnosti hráčů - naprosto vědomě a cíleně, které má díky tomu zároveň skóre 1,1- je scam.
Mrkni sama:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Já bych se tam určitě neregistrovala, natož hrála.
Měl jsem 2 úspěšné výběry 100 £ 200 £ to mám za 2 dny, přesto jsem vyhrál 2 400 £, teď je to přes 21 pracovních dní, chat je zbytečný.
Poslal jsem e-mail a řekli, že došlo k několika žádostem, což je důvod, proč to trvá déle než obvykle, protože je třeba provést tolik kontrol. Směšné, když se mě ptáš.
I've had 2 successfull withdrawals £100 £200 got this in 2 days how ever I've won £2400 it's now over 21 working days the chat is pointless .
I emailed and they have said there has been several request which is why its taking longer then usual as the have to do so many checks . Ridiculous if you ask me.
Dovolte mi na chvíli vstoupit. Jen říkám, že sám mě tato zkušenost téměř nepřekvapuje, takže se vás chci jen zeptat: Co vás přimělo vkládat a hrát v takovém kasinu? Chci říct, viděl jsi hodnocení?
Podívejte se na to zde:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Jen se ptám, abych měl lepší představu o tom, jak se hráči rozhodují.
Allow me to step in for a moment. I just say I'm hardly surprised by this experience myself, so I just want to ask you a question: What made you deposited and played in such a casino? I mean, have you seen the rating?
Check it out here:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
I'm just asking to get a better idea about how players make their choices.
V předchozích příspěvcích jsem uvedl, že jsem nikdy nevyhledával žádné hodnocení tohoto kasina ani žádného kasina, ale od této chvíle tak budu činit.
I have stated in previous posts that I've never looked up any ratings for this casino or any casino but I shall be doing so from now on.
Omlouvám se, to je moje chyba - zapomněl jsem zkontrolovat historii. Přestanu vás obtěžovat doplňujícími dotazy. Obchod? 🙂
I'm sorry, that's my bad - I forgot to check the history. I will stop bothering you with additional questions. Deal? 🙂
Poslední odpověď od pana Slotyho
Pokud jde o vaši žádost o výběr, zkontrolovali jsme v našem systému a vaši žádost stále kontrolují naše příslušná oddělení.
Musí si být jisti, že s vaší herní a transakční historií je vše tak, jak má být podle pravidel kontroly žádosti o výběr.
V některých částech může dojít ke zpoždění kontroly.
Omlouváme se za nepříjemnosti.
Latest reply from Mr sloty
Regarding your withdrawal request we checked in our system and your request is still under inspection by our relevant departments.
They must be sure that with your game and transaction history everything is as it should be according to the rules of checking the request for withdrawal.
In some parts of checking delay may occur.
We apologize for inconvenience.
Ahoj!
Taková situace je standardem. Znamená to pouze, že váš účet prochází ověřením, to je skutečně normální – součást postupu KYC (Poznej svého zákazníka)
Je však důležité zmínit, že skvělá kasina, která stojí za slovo, to dokážou do 24 hodin, nebo řekněme během několika dní. Podívejme se, jak vám to tady půjde.
Držím palce! 🤞🤞
Hello!
Such a situation is a standard. It just means your account is passing verification, that's truly normal - part of the KYC procedure (Know Your Customer)
But it is important to mention that Great casinos worth the word can do that within 24 hours, or let's say within just a few days. Let's see how it works out for you here.
My fingers are crossed! 🤞🤞
Ahoj Marku,
Upozorňujeme, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta a prostředky jsou nyní k dispozici na zůstatku vašeho účtu.
Podle našich smluvních podmínek tým pro podvody a rizika pana Sloty občas provádí automatické a manuální kontroly všech transakcí.
Transakce označené jako vysoce rizikové mohou být drženy po dobu až 90 dnů. Pokud se domníváte, že vaše transakce byla označena omylem, můžete odeslat nový výběr.
Děkujeme za vaše ubytování za nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Omlouváme se za tato neočekávaná zpoždění a rádi bychom vám poděkovali za pochopení.
Pozdravy,
Pane Sloty
To musí být blbost, že?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
všechna tato kasina patří do stejné skupiny jako pan Sloty a nelze jim věřit, že vyplácejí, existuje spousta dalších Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean Breeze a je třeba se jim vyhnout. Vždy existuje malá šance, že dostanete zaplaceno, budete muset počkat a uvidíte. Ironií je, že s jejich těžkými marketingovými technikami by pravděpodobně vydělali více peněz, kdyby byli legitimní a hráli s lidmi, jako jste vy, jejich výhry spravedlivé. Také věřím, že používají pirátské hry
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Ahoj Marku,
Upozorňujeme, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta a prostředky jsou nyní k dispozici na zůstatku vašeho účtu.
Podle našich smluvních podmínek tým pro podvody a rizika pana Sloty občas provádí automatické a manuální kontroly všech transakcí.
Transakce označené jako vysoce rizikové mohou být drženy po dobu až 90 dnů. Pokud se domníváte, že vaše transakce byla označena omylem, můžete odeslat nový výběr.
Děkujeme za vaše ubytování za nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Omlouváme se za tato neočekávaná zpoždění a rádi bychom vám poděkovali za pochopení.
Pozdravy,
Pane Sloty
To musí být blbost, že?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
Už jsem to slyšel.
V tuto chvíli se zdá, že kasino je přesvědčeno, že za současných okolností jednají v souladu s pravidly.
Očividně mi nepřísluší říkat, jestli je to blbost. To by záviselo na dalším vysvětlení, které bychom normálně obdrželi prostřednictvím stížnosti.
ALE s ohledem na bezpečnostní index kasina a skutečnost, že lidé za ním se nezajímají o stížnosti hráčů - může to být úplná blbost...
Kdo vlastně ví?
Podal bych žádost o výběr znovu, nevidím zde žádné alternativy, omlouvám se.
I've heard this before.
For the moment it feels like the casino is convinced they're acting accordingly to the rules given the current circumstances.
Obviously, it's not my place to say whether this is bullshit. That would depend on the further explanation, which we would normally receive via complaint.
BUT considering the casino's safety index and the fact the people behind it don't care about players' complaints - it may be total bullshit...
Who actually knows?
I would submit the withdrawal request again, can't see any alternatives here, I'm sorry.
všechna tato kasina patří do stejné skupiny jako pan Sloty a nelze jim věřit, že vyplácejí, existuje spousta dalších Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean Breeze a je třeba se jim vyhnout. Vždy existuje malá šance, že dostanete zaplaceno, budete muset počkat a uvidíte. Ironií je, že s jejich těžkými marketingovými technikami by pravděpodobně vydělali více peněz, kdyby byli legitimní a hráli s lidmi, jako jste vy, jejich výhry spravedlivé. Také věřím, že používají pirátské hry
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Děkuji za komplexní varování, drahý nigeljcu!
Řekněme, že je to výsledek značně sponzorované masivní kampaně - pravděpodobně založené na zrušených nebo jednoduše nevyplacených výhrách.
Spekuluji, ale při psaní tohoto článku také nemohu dostat z mysli bezpečnostní index Ocean Breeze .
Omlouvám se za "spoiler" 😁!
Thank you for a complex warning, dear nigeljc!
Well, let's say this is the outcome of a greatly sponsored massive campaign - probably founded by voided or simply unpaid winnings.
I'm speculating, but I also can't get the Ocean Breeze safety index out of my mind while writing this.
Sorry for the "spoiler" 😁!
Pokud se pustíte do pilotního programu Trust, zjistíte, že jste měli štěstí. Jen si myslím, že existuje tolik jiných online kasin, ze kterých si můžete vybrat s mnohem lepší pověstí nejen pro platby, ale také pro rychlé platby. Tohle bylo dnes ráno v mé složce se spamem, dokonce znají mé jméno z doby, kdy jsem se připojil k Winner casinu, druhý je pro jiného Lucky vyhrává
If you go on Trust pilot you will find you were lucky. I just think that there are so many other online casinos to choose from with a far better reputation for not only payments but fast payments as well. This was in my spam folder this morning they even know my name from when I joined Winner casino the other is for another one Lucky wins
Ani nevíte, jak jsem rád, že to vím. Je normální, že i podvod nebo velmi špatné kasino nakonec některým hráčům zaplatí. V mých očích jste jedním z nich.
Osobně bych utekl, nedostatek jakékoli nebo bych měl říci zejména britské licence je v dnešní době dost špatný. 🙁
You have no idea how happy I am to know that. It's normal that even a scam or a very bad casino pays some players eventually, In my eyes, you are one of those.
I would personally run away, the lack of any or should I say especially a UK license is bad enough these days. 🙁
Upřímně rád to slyším! Co takhle vytvořit upřímnou uživatelskou recenzi o kasinech, která znáte? Tato komunita může vždy použít nějaké další recenze. 🙂
Sincerely glad to hear it! How about creating an honest user review about casinos you are familiar with? This community can always use some more reviews. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.