Ano, Radko, dnes ráno jsem dostal odpověď od osoby, která má na starosti můj případ. Jsem opravdu potěšen vaším úsilím o vyřešení mého problému.
Děkuji mnohokrát!
Yes Radka,I got a response from the person in charge of my case this morning. I'm truly delighted towards your efforts in trying to get my issue resolved.
Thank you so much!
Myslím, že místo toho můžete poděkovat Petronele a Andrejovi - postarají se o vaši stížnost. 🙂
Ještě ale není konec. 🤞
I think you can thank to Petronela and Andrej instead - they take care of your complaint. 🙂
It's not over yet though. 🤞
Jsem vám všem vděčný, dali jste mi naslouchat mému problému a také mi pomáháte ho vyřešit!
I am grateful to you all, you guys gave me a listening ears to my problem and you are also helping me get it resolved!
Milá Radko,
Měl bych říct, že jsem byl oklamán vyhledáváním Google!
Vlastně jsem hledal asi 1win, ale dostal jsem o nich spoustu dobrých recenzí, každý článek, který jsem o nich četl na vyhledávání Google, byl pozitivní, jen aby mi byl doručen na první pokus!
Měl jsem být varován, když jsem četl „společnost byla na chvíli uzavřena, než byla znovu otevřena v roce 2018".
I když jsem neviděl důvod uzavření!
Nejsem jen rád, že jsem se dostal do tohoto nepořádku, v tomto časovém období🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Je možné, že recenze, které jste četli, měly propagační charakter a nebyly zcela upřímné. Je to způsob, jakým se kasina snaží přilákat nové zákazníky. Bohužel není vždy snadné tyto falešné recenze odhalit.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Máte pravdu, právě jsem kontaktoval jednu z marketingových společností a řekl jsem jim o společnosti, kterou propagují.
Takže může také zachránit životy, aby se nestaly obětí, nepřestanu, dokud nezískám hmatatelný důvod pro zablokování mého účtu na první pokus nebo až mi zaplatí mé peníze!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Milá Radko,
Měl bych říct, že jsem byl oklamán vyhledáváním Google!
Vlastně jsem hledal asi 1win, ale dostal jsem o nich spoustu dobrých recenzí, každý článek, který jsem o nich četl na vyhledávání Google, byl pozitivní, jen aby mi byl doručen na první pokus!
Měl jsem být varován, když jsem četl „společnost byla na chvíli uzavřena, než byla znovu otevřena v roce 2018".
I když jsem neviděl důvod uzavření!
Nejsem jen rád, že jsem se dostal do tohoto nepořádku, v tomto časovém období🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Je možné, že recenze, které jste četli, měly propagační charakter a nebyly zcela upřímné. Je to způsob, jakým se kasina snaží přilákat nové zákazníky. Bohužel není vždy snadné tyto falešné recenze odhalit.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
To je něco, co mám také v hlavě.
A to je také důvod, proč jsme nedávno aktualizovali naše podmínky použití fóra, část týkající se uživatelské recenze:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. Účelem recenzí a hodnocení vytvořených Uživateli na Webu je, aby odrážely pravdivé zkušenosti hráčů na stránkách jednotlivých kasin. Proto si vyhrazujeme právo smazat uživatelské recenze, které byly vytvořeny uživateli poté, co k tomu byli motivováni kasinem, například tím, že jim nabídneme bonus výměnou za kladnou recenzi.
3.12. Nemáme svolení uživatelů sdílet jejich osobní údaje, včetně jejich e-mailové adresy, s webovými stránkami kasina, které recenzovali nebo hodnotili na našem webu. Tyto informace proto nemůžeme sdílet s kasinem, abychom pomohli identifikovat uživatele, který na naši webovou stránku odeslal recenzi. Pokud si kasino přeje identifikovat uživatele nebo s ním komunikovat, zástupci kasina jsou schopni přímo reagovat na hodnocení uživatele.
This is something I have in my mind too.
And it's also why we've recently updated our forum terms of use, the user review related part:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.
3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review.
Máte pravdu, právě jsem kontaktoval jednu z marketingových společností a řekl jsem jim o společnosti, kterou propagují.
Takže může také zachránit životy, aby se nestaly obětí, nepřestanu, dokud nezískám hmatatelný důvod pro zablokování mého účtu na první pokus nebo až mi zaplatí mé peníze!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
To je dobrá snaha. Rád bych viděl nějakou reprízu!
This is a good effort. I would love to see some replay!
Oceňuji snahu vytvořit férovou a důvěryhodnou komunitu online kasin.
I appreciate the effort to create a fair and trustworthy online casino community.
Protože mohu říci, kasino guru jsou nejlepší, přeji si, aby moc pro rozhodování a implementaci hráčů a kasina jim byla odčiněna!
For I can say, casino guru are the best, I wish the power for decision making and implementation on players and casinos can be atone to them!
Kupuji tento nápad Abdulrahaman, kasino se určitě splní a bylo by velmi opatrné, jak ukládají zákony, zejména zákony, které vedou ke zbytečnému uzavření účtu lidí spolu s jejich finančními prostředky.
Nemyslím si, že existuje webová stránka kromě casino.guru, které lze nahlásit 1 výhru.
Většina webů je nedoporučuje, na svých stránkách to nemají!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Kupuji tento nápad Abdulrahaman, kasino se určitě splní a bylo by velmi opatrné, jak ukládají zákony, zejména zákony, které vedou ke zbytečnému uzavření účtu lidí spolu s jejich finančními prostředky.
Nemyslím si, že existuje webová stránka kromě casino.guru, které lze nahlásit 1 výhru.
Většina webů je nedoporučuje, na svých stránkách to nemají!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Je dobře, že jsi to zmínil. Domníváme se, že zvláště špatná kasina by měla být uvedena, aby si hráči mohli zkontrolovat recenzi a zvážit riziko. Nebo lépe řečeno vyhnout se riziku!
It's good that you mentioned it. We feel that especially bad casinos should be listed so the players can check the review and consider the risk. Or better say avoid the risk!
To je pravda!
Milá Radko, Natalia už nějakou dobu nereaguje, doufám, že není problém?
That's true!
Dear Radka, Natalia have not been responsive for a while now,hope there's no problem?
Ahoj,
Odpověděl jsem zde s tím, že nemám ponětí, o čem byla diskuse mezi kasinem a námi, nedokážu ani odhadnout, jaký výsledek nakonec dostaneme.
Hello there,
I replied here, saying that I have no clue what the discussion between the casino and us was about, I can't even guess what outcome we get in the end.
Ahoj. Je mi líto, že jste se ocitli v této situaci. Vypadá to, že toto konkrétní kasino v naší databázi nemáme, takže ho předám našemu datovému týmu, aby se na něj podíval 🙂.
Chápu to správně, že jste požádali o výběr před 60 dny a podpora vůbec neodpovídá, je to tak? Jste plně ověřeni v tomto kasinu? Kdy jste byli naposledy v kontaktu s podporou?
Doporučil bych vám podat stížnost, která je samozřejmě bezplatná, a náš tým se vám pokusí pomoci s problémem, který máte v tomto kasinu. Můžete tak učinit jednoduše kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈. Ve vašem případě, protože toto kasino ještě není zahrnuto v našem seznamu kasin, zvolíte tuto akci:
Zde 👈 máte pár užitečných informací o našem řešení reklamací. Prosím, dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc, budeme čekat na vaši odpověď.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.