FórumDiskuze stížnostípodnikněte právní kroky na kasino 7 slotů

podnikněte právní kroky na kasino 7 slotů (strana 3)

před rokem od Abett21
|
6268 zobrazení 58 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 5 měsíci

Čekám více než 1 měsíc. A vůbec nic.

Automaticky přeloženo:
Yanet62
před 5 měsíci

Viděl jsem, že peníze byly vráceny na váš hráčský účet. Dominika už volala do kasina, proč se to stalo. Nic ti neřekli? Měsíc čekání na výběr je podle mě dost dlouhá doba a jsem si jistý, že jste naštvaní. Nechtěl bych být v podobné situaci.

Až budete mít odpovědi, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opět mám problémy u 7 slotů, chtěl jsem si znovu vybrat své výhry a stále požadují spoustu dokumentů a soukromých a osobních informací, které by se v mé zemi NEMĚLY poskytovat kvůli podvodům, nakonec to dali v cestě mi stálo mnoho překážek, že už jsem to nemohl udělat, vybrat 100 000 $.

Zvláštní je, že jsem hrál dlouhou dobu a když jsem si vybral výhru, tyto dokumenty po mě nepožádali a nyní je žádají, dokonce i kryptoměnovou aplikaci, kterou nepoužívám, ve které po mě také žádají spoustu soukromé informace, to znamená, považuji to vše za PODVOD, tvrdí, že jsou bezpečné stránky a pravdou je, že jsou tajné a není tam ani telefonní číslo, stačí si písemně promluvit s někým, koho neznáte oni jsou.





Automaticky přeloženo:
Yanet62
před 5 měsíci

Stává se mi to samé, požadují spoustu soukromých dokladů a to neplatí, nemají problém dostat peníze, ale při placení jsou nestoudní, pozor, ani nevíme v jaké zemi jsou z.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak probíhá můj případ

Automaticky přeloženo:
aguirreerika178
před 5 měsíci

Taky jsem dostal spoustu rolí a bylo to úspěšné, ale až na desátý pokus.

Pak je výběr 250 000 zamítnut, možná mi řeknou vybrat pomocí kryptoměn ale nemám účet, vždy mě převedli a teď se objeví chyba.

Vadí mi, že zkrachují a nechávají lidem peníze, protože už je to víc než měsíc a nic. Je to výsměch.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je to, co odpovídají déle než 1 měsíc, to je vtip, možná, kolik dalších je ve stejné situaci, možná nikomu nejsou vypláceny zisky a kromě ověření účtu 2x, aby se ušetřil čas file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opět mám problémy u 7 slotů, chtěl jsem si znovu vybrat své výhry a stále požadují spoustu dokumentů a soukromých a osobních informací, které by se v mé zemi NEMĚLY poskytovat kvůli podvodům, nakonec to dali v cestě mi stálo mnoho překážek, že už jsem to nemohl udělat, vybrat 100 000 $.

Zvláštní je, že jsem hrál dlouhou dobu a když jsem si vybral výhru, tyto dokumenty po mě nepožádali a nyní je žádají, dokonce i kryptoměnovou aplikaci, kterou nepoužívám, ve které po mě také žádají spoustu soukromé informace, to znamená, považuji to vše za PODVOD, tvrdí, že jsou bezpečné stránky a pravdou je, že jsou tajné a není tam ani telefonní číslo, stačí si písemně promluvit s někým, koho neznáte oni jsou.





Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, pokud jste vyhráli tak velké peníze, někdy kasina jdou na dodatečné ověření a podobně, aby se také mohla chránit.

Jaký druh důkazů, které jsou pro vás osobní, však od vás kasino vyžaduje? Myslím, že vždy musíte projít ověřením, abyste peníze nakonec dostali. Pokud tak neučiníte, bude velmi obtížné nebo nemožné získat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak probíhá můj případ

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, myslím, že by bylo asi nejlepší vědět od vás, jak to probíhá. Stížnost stále probíhá a Kristina zjišťuje, co je potřeba. Nemáte ještě žádné nové informace?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, říkají mi, že můj případ stále studují, jen to 😔😔

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 4 měsíci

Chápu, že pokud stále vyšetřují a není to u konce, asi vám nemají co říct. Ale určitě bych rád věděl stejně jako ty, jak dlouho by to mělo trvat, protože takhle je to dost vágní.

Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám určitě pokusí pomoci, jak nejlépe bude moci, takže doufáme, že můžeme.

I když to říkám nerad, budeme si muset počkat na další vývoj. 😥

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jairo, nemyslel jsem tím, že jsem vyhrál spoustu peněz, řekl jsem, že mám „zisky", které by ve skutečnosti byly 5 % z toho, co jsem vložil, ale každopádně jsem si díky této zkušenosti uvědomil, že tyto stránky jsou pro buďte podezřívaví a NEDÁVEJTE do toho znovu více peněz, pokud chci hrát, raději půjdu do kasina osobně, alespoň tam jsou lidé, se kterými můžete přímo mluvit, pokud máte problém

Zkrátka.....hrozný zážitek.

Automaticky přeloženo:
aguirreerika178
před 4 měsíci

Chápu, že vás taková situace může odradit, ale ptal jsem se i na ověření, kterým jste museli projít. To je celkem běžná věc a pravděpodobně je důležité získat nějaké informace předem, pokud nechcete absolvovat takový proces, abyste věděli, zda se vyplatí hrát v online kasinech. Věděli byste, jak se rozhodnout předem.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Před několika dny jsem provedl výběr a požádali mě o ověření účtu. Nahrál jsem všechny dokumenty, o které mě požádají, ale odmítají je, protože prý nejsou čitelné a vše jsem nahrál v nejlepším rozlišení, reagují pouze z online služby, ale číslo stránky nefunguje, chci vědět, jestli moje platba dorazí, nebo jestli je to určitě podvod.

Automaticky přeloženo:
espinozarivera.Ale
před 4 dny

Ahoj.

Mohu se vás nejprve zeptat na pár otázek?

Jste si jisti, že dokumenty nebyly považovány za legitimní kvůli nízké kvalitě?

Roli hrají i další aspekty. Navrhuji požádat o podporu ještě jednou, pokud můžete, samozřejmě. Případně bych kontaktoval jejich oddělení zákaznické podpory e-mailem. Je to pro vás možnost?

Zmínka o nefunkčním čísle stránky mi není moc jasná, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Požádal jsem o odstoupení od smlouvy, zpracovali spoustu papírů, že dokumenty nejsou čitelné a to je v pořádku, nakonec je přijali a nyní jsem kontaktoval zákaznický servis a řekli mi, že musím počkat 21 dní na provedení platby, Zjišťuji, že je to příliš dlouhé.

Automaticky přeloženo:
espinozarivera.Ale
před 2 dny

Ó...

Takže navzdory tomu, že jste prošli KYC, nebo alespoň takto jsem pochopil pozdní události, přesto z nějakého důvodu musíte čekat 21 dní – je to tak?

Zajímají mě dva body: Je zajímavé, že kasino přesně ví, jak dlouho bude výběr trvat.

Za druhé bych to považoval za velmi divné bez skutečně dobrého a komplexního vysvětlení, proč je tak dlouhý časový rámec nezbytný. Možná se můžete zeptat na chatu nebo podpoře a pak se s námi podělit o jejich odpověď. Můžete to udělat, prosím?

Automaticky přeloženo:
včera

Zákaznický servis říká, že mají zpoždění kvůli vysokému počtu požadavků a že to jsou jejich data. Teď po mě pořád žádají doklad jako doklad o vkladu, který jsem složil před ziskem a podobně. Už je to týden a tento proces je velmi pomalý a ponižující. Kromě toho reagují pouze lidé ze zákaznického servisu a říkají, že ti, kteří vidí vklady atd., jsou z jiné oblasti, ale zkušenost s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
espinozarivera.Ale
před 3 hodinami

Nejdůležitější je plně spolupracovat s kasinem, i když to někdy vypadá jako nekonečný příběh.

Tak se prosím držte a dejte nám vědět, jak to dopadlo. Pokud budete potřebovat pomoc našeho reklamačního týmu, vězte, že jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky