před 5 měsíci
Čekám více než 1 měsíc. A vůbec nic.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
0
Čekám více než 1 měsíc. A vůbec nic.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
Viděl jsem, že peníze byly vráceny na váš hráčský účet. Dominika už volala do kasina, proč se to stalo. Nic ti neřekli? Měsíc čekání na výběr je podle mě dost dlouhá doba a jsem si jistý, že jste naštvaní. Nechtěl bych být v podobné situaci.
Až budete mít odpovědi, dejte mi vědět.
Oh, I saw that the money was returned to your player account. Dominika has already called the casino to tell them why this happened. They didn't say anything to you? A month to wait for a withdrawal is long enough in my opinion, and I'm sure you're upset. I wouldn't want to be in a similar situation.
When you have answers let me know.
Opět mám problémy u 7 slotů, chtěl jsem si znovu vybrat své výhry a stále požadují spoustu dokumentů a soukromých a osobních informací, které by se v mé zemi NEMĚLY poskytovat kvůli podvodům, nakonec to dali v cestě mi stálo mnoho překážek, že už jsem to nemohl udělat, vybrat 100 000 $.
Zvláštní je, že jsem hrál dlouhou dobu a když jsem si vybral výhru, tyto dokumenty po mě nepožádali a nyní je žádají, dokonce i kryptoměnovou aplikaci, kterou nepoužívám, ve které po mě také žádají spoustu soukromé informace, to znamená, považuji to vše za PODVOD, tvrdí, že jsou bezpečné stránky a pravdou je, že jsou tajné a není tam ani telefonní číslo, stačí si písemně promluvit s někým, koho neznáte oni jsou.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Stává se mi to samé, požadují spoustu soukromých dokladů a to neplatí, nemají problém dostat peníze, ale při placení jsou nestoudní, pozor, ani nevíme v jaké zemi jsou z.
The same thing happens to me, they ask for a lot of private documentation and that doesn't apply, they have no problem receiving the money but they are shameless when it comes to paying, mind you, we don't even know what country they are from.
Lo mismo me ocurre a mi, me piden un montón de documentación privada y eso no corresponde, ellos para recibir el dinero no tienen ningún problema pero para pagar son unos sinvergüenzas, ojo ahí no sabemos ni siquiera de que país son .
Taky jsem dostal spoustu rolí a bylo to úspěšné, ale až na desátý pokus.
Pak je výběr 250 000 zamítnut, možná mi řeknou vybrat pomocí kryptoměn ale nemám účet, vždy mě převedli a teď se objeví chyba.
Vadí mi, že zkrachují a nechávají lidem peníze, protože už je to víc než měsíc a nic. Je to výsměch.
I also got a lot of roles and it was successful but on like the tenth try.
Then the withdrawal of 250,000 is rejected, maybe they tell me to withdraw using cryptocurrencies but I don't have an account, they have always transferred me and now an error appears.
It bothers me that they are going bankrupt and keeping people's money because it's been more than a month and nothing. It's a mockery.
Ami también un montón de papeles y salio exitoso pero como al decimo intento.
Luego sale rechazado el retiro de 250.000 igual me dicen que retire por criptomonedas pero no tengo cuenta, siempre me han transferido y ahora sale error.
Me tinca que están quebrando y quedándose con la plata de la gente por que ya más de 1 mes y nada. Es una burla.
To je to, co odpovídají déle než 1 měsíc, to je vtip, možná, kolik dalších je ve stejné situaci, možná nikomu nejsou vypláceny zisky a kromě ověření účtu 2x, aby se ušetřil čas
That's what they answer for more than 1 month, it's a joke, maybe how many more are in the same situation, maybe no one is being paid the profits and apart from doing account verification 2 times so that in order to save time
Eso responden ya mas de 1 mes es una burla, quizas cuantos mas estan en la misma situación, quizás a nadie le están pagando las ganancias y aparte 2 veces hacer verificación de cuenta para que para ganar tiempo
Opět mám problémy u 7 slotů, chtěl jsem si znovu vybrat své výhry a stále požadují spoustu dokumentů a soukromých a osobních informací, které by se v mé zemi NEMĚLY poskytovat kvůli podvodům, nakonec to dali v cestě mi stálo mnoho překážek, že už jsem to nemohl udělat, vybrat 100 000 $.
Zvláštní je, že jsem hrál dlouhou dobu a když jsem si vybral výhru, tyto dokumenty po mě nepožádali a nyní je žádají, dokonce i kryptoměnovou aplikaci, kterou nepoužívám, ve které po mě také žádají spoustu soukromé informace, to znamená, považuji to vše za PODVOD, tvrdí, že jsou bezpečné stránky a pravdou je, že jsou tajné a není tam ani telefonní číslo, stačí si písemně promluvit s někým, koho neznáte oni jsou.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
No, pokud jste vyhráli tak velké peníze, někdy kasina jdou na dodatečné ověření a podobně, aby se také mohla chránit.
Jaký druh důkazů, které jsou pro vás osobní, však od vás kasino vyžaduje? Myslím, že vždy musíte projít ověřením, abyste peníze nakonec dostali. Pokud tak neučiníte, bude velmi obtížné nebo nemožné získat peníze.
Well, if you've won such big money, sometimes casinos go for additional verification and the like so that they can protect themselves too.
However, what kind of evidence does the casino require from you that is personal to you? I think you always have to go through the verification to get the money in the end. If you don't then it will be very difficult or impossible to get the money.
Dobrý den, myslím, že by bylo asi nejlepší vědět od vás, jak to probíhá. Stížnost stále probíhá a Kristina zjišťuje, co je potřeba. Nemáte ještě žádné nové informace?
Hello, I think it would probably be best to know from you how it goes. The complaint is still pending and Kristina is investigating what is needed. You don't have any new information yet ?
Dobrý den, říkají mi, že můj případ stále studují, jen to 😔😔
Hello, they tell me that they are still studying my case, just that 😔😔
Ola ,me dicen que siguen estudiando mi caso solo eso 😔😔
Chápu, že pokud stále vyšetřují a není to u konce, asi vám nemají co říct. Ale určitě bych rád věděl stejně jako ty, jak dlouho by to mělo trvat, protože takhle je to dost vágní.
Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám určitě pokusí pomoci, jak nejlépe bude moci, takže doufáme, že můžeme.
I když to říkám nerad, budeme si muset počkat na další vývoj. 😥
I understand that if they're still investigating and it's not at the end, they probably don't have anything more to tell you. But I would certainly like to know as much as you do how long it should take, because it's pretty vague that way.
Anyway, since you have an open complaint our team will certainly try to help you as best as they can, so hopefully we can.
As much as I hate to say it, we'll have to wait for further developments. 😥
Jairo, nemyslel jsem tím, že jsem vyhrál spoustu peněz, řekl jsem, že mám „zisky", které by ve skutečnosti byly 5 % z toho, co jsem vložil, ale každopádně jsem si díky této zkušenosti uvědomil, že tyto stránky jsou pro buďte podezřívaví a NEDÁVEJTE do toho znovu více peněz, pokud chci hrát, raději půjdu do kasina osobně, alespoň tam jsou lidé, se kterými můžete přímo mluvit, pokud máte problém
Zkrátka.....hrozný zážitek.
Jairo, I didn't mean that I have won a lot of money, I said I have had "profits" that in reality would be 5% of what I have deposited, but anyway, this experience made me realize that these sites are for be suspicious and NOT put more money into it again, if I want to play I prefer to go to a casino in person at least there are people there you can talk to directly if you have a problem
In short.....terrible experience.
Jairo, yo no quise decir que he ganado mucho dinero, dije he tenido " ganancias" que en el fondo sería un 5% de lo que yo he depositado, pero en fin , está experiencia me salió carita para darme cuenta que estos sitios son para desconfiar y NO volver a meterle más dinero, si quiero jugar prefiero ir presencialmente a un casino por lo menos ahí existe gente con las que puedes hablar directamente si tienes un problema
En resumen.....pésima experiencia.
Chápu, že vás taková situace může odradit, ale ptal jsem se i na ověření, kterým jste museli projít. To je celkem běžná věc a pravděpodobně je důležité získat nějaké informace předem, pokud nechcete absolvovat takový proces, abyste věděli, zda se vyplatí hrát v online kasinech. Věděli byste, jak se rozhodnout předem.
I understand that such a situation can discourage you, but I also asked about the verification you had to go through. This is quite a common thing and it is probably important to get some information beforehand if you don't want to go through such a process, so you know if it is worth playing in online casinos. You would know how to decide ahead of time.
Před několika dny jsem provedl výběr a požádali mě o ověření účtu. Nahrál jsem všechny dokumenty, o které mě požádají, ale odmítají je, protože prý nejsou čitelné a vše jsem nahrál v nejlepším rozlišení, reagují pouze z online služby, ale číslo stránky nefunguje, chci vědět, jestli moje platba dorazí, nebo jestli je to určitě podvod.
I made a withdrawal a few days ago, and they ask me to verify the account. I have uploaded all the documents they ask me for but they reject them because they say they are not legible and I have uploaded everything in the best resolution, they only respond from the online service, but the page number does not work, I want to know if my payment will arrive or if this is definitely a scam.
Hice un retiro hace unos días, y me piden que verifique la cuenta he subido todos los documentos que me piden pero los rechazan porq dicen q no se legibles y he subido todo en la mejor resolución, solo responden del servicio online, pero el número de la página no funciona, quiero saber si me llagara mi pago o definitivamente esto es una estafa
Ahoj.
Mohu se vás nejprve zeptat na pár otázek?
Jste si jisti, že dokumenty nebyly považovány za legitimní kvůli nízké kvalitě?
Roli hrají i další aspekty. Navrhuji požádat o podporu ještě jednou, pokud můžete, samozřejmě. Případně bych kontaktoval jejich oddělení zákaznické podpory e-mailem. Je to pro vás možnost?
Zmínka o nefunkčním čísle stránky mi není moc jasná, omlouvám se.
Hi.
May I ask you a few questions first?
Are you sure the documents were not deem legitable due to low quality?
Other aspects play the roles too. I suggest asking for support once more if you can, of course. Alternatively, I'd contact their customer support department via email. Is this an option for you?
The mention about the non-working page number is not very clear to me, I'm sorry.
Požádal jsem o odstoupení od smlouvy, zpracovali spoustu papírů, že dokumenty nejsou čitelné a to je v pořádku, nakonec je přijali a nyní jsem kontaktoval zákaznický servis a řekli mi, že musím počkat 21 dní na provedení platby, Zjišťuji, že je to příliš dlouhé.
I requested a withdrawal, they processed a lot of paperwork saying that the documents were not legible and that was fine, they finally accepted them and now I contacted customer service and they tell me that I must wait 21 days for the payment to be made, I find that it is too long.
Yo solicité el retiro, me tramitaron mucho diciendo que los documentos no estaba legibles y estaba bien, finalmente los aceptaron y ahora me comuniqué con el servicio al cliente y me dicen que debo esperar 21 días para que se realice el pago, encuentro que es demasiado tiempo.
Ó...
Takže navzdory tomu, že jste prošli KYC, nebo alespoň takto jsem pochopil pozdní události, přesto z nějakého důvodu musíte čekat 21 dní – je to tak?
Zajímají mě dva body: Je zajímavé, že kasino přesně ví, jak dlouho bude výběr trvat.
Za druhé bych to považoval za velmi divné bez skutečně dobrého a komplexního vysvětlení, proč je tak dlouhý časový rámec nezbytný. Možná se můžete zeptat na chatu nebo podpoře a pak se s námi podělit o jejich odpověď. Můžete to udělat, prosím?
Oh...
So, despite having passed the KYC, or at least this is how I understood the late events, yet for some reason you have to wait 21 days—is that so?
Two points concern me: It is interesting that the casino knows exactly how long the withdrawal will take.
Secondly, I would consider that very weird without a truly good and complex explanation of why such a long time frame is necessary. Perhaps you can ask the chat or support and then share their response here with us. Can you do that, please?
Zákaznický servis říká, že mají zpoždění kvůli vysokému počtu požadavků a že to jsou jejich data. Teď po mě pořád žádají doklad jako doklad o vkladu, který jsem složil před ziskem a podobně. Už je to týden a tento proces je velmi pomalý a ponižující. Kromě toho reagují pouze lidé ze zákaznického servisu a říkají, že ti, kteří vidí vklady atd., jsou z jiné oblasti, ale zkušenost s tímto kasinem
Customer service says that they are delayed due to a high level of requests and that those are their dates. Now they keep asking me for a document as proof of the deposit I made before the profit and things like that. It's been a week and this process is very slow and humiliating. Apart from that, only the customer service people respond and they say that those who see the deposits etc. are from another area, but experience with this casino
El servicio al cliente dice que que se demoran por alto nivel de solicitudes y q esa son sus fecha ahora me siguen pidiendo documento como comprobante del depósito q hice antes de la ganancia y cosas así, ya ha pasado una semana y este proceso es muy lento y humillante a parte solo responde la gente de servicio al cliente y ellos dicen q los q ven los depósitos etc son de otra área, pero expericia con este casino
Nejdůležitější je plně spolupracovat s kasinem, i když to někdy vypadá jako nekonečný příběh.
Tak se prosím držte a dejte nám vědět, jak to dopadlo. Pokud budete potřebovat pomoc našeho reklamačního týmu, vězte, že jsme tu pro vás.
The most important thing is to fully cooperate with the casino, even though it sometimes seems like a never-ending story.
So, please hang in there and let us know how it goes. If you'll need the help of our complaint team, know that we are here for you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.