FórumDiskuze stížnostípodnikněte právní kroky na kasino 7 slotů

podnikněte právní kroky na kasino 7 slotů (strana 2)

před rokem od Abett21
|
6250 zobrazení 58 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Yanet62
před 5 měsíci

Dobrý den, vidím, že kasino od vás vyžaduje dodatečné ověření a udělali jste dobře, že jste poslali to, o co žádali, ale zajímalo by mě, proč byly dokumenty zamítnuty? Dozvěděli jste se to nebo jen víte, že byli odmítnuti? Předpokládám, že budete muset nejprve úspěšně projít procesem znovu, abyste mohli provést výběr.

Nicméně, protože jste podali stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci a doufejme, že ji co nejdříve vyřeší.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Prostě je odmítli, pak jsem je poslal znovu podrobněji. Na odpověď si ale musím počkat. Myslím, že je to hodně.

První problémy s výběry

Poté mě požádají o další dokumenty.

Jsem odmítnut, a proto si myslím, že nechtějí vyplatit mé výhry.

Už je to dlouho, co jsem aplikaci hrál 1 rok a občas spadají do této problematiky. Měli by se zlepšit. Ostatní kasina vyplácejí vysoké zisky. Trvají dlouho.

Automaticky přeloženo:
Yanet62
před 5 měsíci

Určitě je co zlepšovat, souhlasím. Ale pokud s nimi máte nějaké zkušenosti, pak víte, co můžete čekat. Občas se stane, že kasino potřebuje po určité době další dokumenty k ověření, když chce něco ověřit. To je běžná praxe. Podívejme se, co se stane s vámi odeslanými dokumenty a zda budou zamítnuty nebo schváleny. Případné změny v reklamaci klidně zveřejněte a můžete nám také napsat na fórum.

Doufám, že tato situace nebude složitá na vyřešení a nakonec své peníze dostanete. 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zajímalo by mě, proč jsem si založil bankovní účet a povedlo se. Váš výběr nikdy nedorazil. Kolik času uplynulo? Jediné, co odborníci vědí, je provedení vašeho případu. Nechápu, jestli byl převod úspěšně proveden. Přišlo na váš účet, ale podíváte se do banky. Peníze tam nejsou a ty zavoláš a promluvíš s mým vedoucím banky a on řekne, že žádná platba, ale podle tebe obdržel, že byla provedena úspěšně, poprvé jsem to viděl, je to nepříjemné, protože tě nutí počkejte a řekněte, že váš případ uvidí pouze specialista. Doufám, že můžete obdržet mé peníze, protože chybu udělalo kasino, teď moje otázka❓ jak dlouho čekáte.........

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

Tohle kasino už si z lidí dělá legraci a na peníze čekám skoro měsíc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zajímalo by mě, proč jsem si založil bankovní účet a povedlo se. Váš výběr nikdy nedorazil. Kolik času uplynulo? Jediné, co odborníci vědí, je provedení vašeho případu. Nechápu, jestli byl převod úspěšně proveden. Přišlo na váš účet, ale podíváte se do banky. Peníze tam nejsou a ty zavoláš a promluvíš s mým vedoucím banky a on řekne, že žádná platba, ale podle tebe obdržel, že byla provedena úspěšně, poprvé jsem to viděl, je to nepříjemné, protože tě nutí počkejte a řekněte, že váš případ uvidí pouze specialista. Doufám, že můžete obdržet mé peníze, protože chybu udělalo kasino, teď moje otázka❓ jak dlouho čekáte.........

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, to je také moje otázka, jak dlouho čekáte na své peníze? Z toho, co jsem pochopil, vám kasino řeklo, že váš výběr byl zpracován a odeslán, ale peníze ještě nejsou na vašem bankovním účtu, mám pravdu? Proto se ptám, jak dlouho čekáte, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a pokud ne, pokusíme se pomoci.

Dejte mi vědět, jestli jsem to správně pochopil.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tohle kasino už si z lidí dělá legraci a na peníze čekám skoro měsíc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aha, vidím, že kasino reagovalo na vaši stížnost a stále se mu nepodařilo vyřešit situaci ohledně dokumentů a tedy vašich karet. Je zvláštní, že i když říkáte, že jsou digitální, neexistuje žádná alternativa k ověření.

Necháme to však na našem týmu, vás a kasinu a pevně věřím, že se něco vymyslí, aby to bylo úspěšné.

Pokud máte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Přeji pevné nervy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, poslal jsem doklad z banky, že karty jsou mým majetkem a fotky karet, ale byl jsem více než 10x odmítnut...takže příště už jsem promarnil spoustu času. Je to nejhorší kasino, jaké jsem kdy hrál.

Myslel jsem, že bys mi mohl pomoci?

Automaticky přeloženo:
Yanet62
před 5 měsíci

Náš tým se snaží dělat maximum a případ ještě není uzavřen, tak snad to dobře dopadne. Je to těžké, když posíláte v podstatě všechno, co máte, a stejně to nikam nevede.

Každopádně snad se to vyřeší a kasino se s vámi nějak rozumně dohodne.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, rozumím, ale stává se, že mi neřekli, že je to 14 dní, čeká se na specialisty, kteří váš případ vyřeší. Moje otázka zní, co se stane, když peníze nedorazí? Vrátí mi, co jsem vydělal? Nic nevidím a tak musím čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Pokud tomu rozumím, počkám na proces odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Jen neinformovali, že to bylo 14 dní, jen že specialisté jeho případ prověřují a čekají.

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

Aby bylo jasno, 14 dní, které jsem zmínil, je 14 dní, které dáváme kasinům na vyřešení procesu výběru. Kasino vám zjevně nedalo žádný časový rámec, protože žádný nemá, a proto nevím, jak dlouho byste měli čekat, až váš případ vyřídí specialista.

Pokud tedy od vašeho výběru uplynulo 14 dní, můžete u nás podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci a prozkoumáme, co se děje a proč ještě nemáte peníze.

Vyjádřil jsem se jasně nebo se musíte ptát? Neváhejte a já vám odpovím, pokud budu vědět.

Zajímalo by mě však, jak dlouho čekáte na své peníze, můžete mi to říct?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Čekám už 10 dní a stále nic, jen říkají počkej, řeší to....

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

31. května byl můj ústup. Nyní jsem pečlivě nastavil datum, takže do dneška je to 12 dní a stále nic.

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

No, zdá se mi to dostačující k poskytnutí relevantního důvodu pro to, co se děje.

Přesto bych ty dva dny ještě počkal a podíval se, zda se k vám kasino dostane a pokud ne, pak bych doporučil podat u nás stížnost, jak jsem avizoval ve svém předchozím příspěvku, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Myslíš, že to takhle zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ano, pak počkám, až uplyne těch 14 dní a budu vás informovat, jak na tom můj případ je, děkuji.

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

Nemáš zač, byl bych moc rád, kdyby se to vyřešilo, ale nepředbíhejme.

Počkám.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, uplynulo 14 dní a stále nic neříká, že specialisté stále studují.

Automaticky přeloženo:
raquelmili2004
před 5 měsíci

No a v tom případě, jak jsem řekl, bych doporučil otevřít reklamaci.

Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️

Pokud byste také rádi věděli, co můžete od celého procesu očekávat, pak jsem přiložil i tento návod a dozvíte se vše potřebné.

Přesto jste se stále nikam jinam nedostali, ano, když říkáte, že stále vyšetřují. Chápu, že když vám nemají co říct, budou vám opakovat totéž, ale zajímalo by mě, jak dlouho to může trvat a že by mě to znepokojovalo.

Tak jsem zvědavý, jestli náš tým bude schopen zjistit, co se děje.

Pokud se rozhodnete podat stížnost, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky