FórumDiskuze stížnostíNemohu vyplatit svou výhru na 20bet

Nemohu vyplatit svou výhru na 20bet

před 2 roky od josealarcon840
|
4660 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Již jsem předložil všechny dokumenty a stále odmítají můj výběr

Automaticky přeloženo:
josealarcon840
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že jste na to vznesli stížnost. Mohu prosím vědět, zda bylo ověření vašeho účtu dokončeno?

Vezměte prosím na vědomí, že nejprve proběhne ověření, teprve poté, co jej projdete, máte nárok na výběr.

Může to být ten problém?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Svůj účet jsem již ověřil, předložte vše, na co se mě zeptali

Automaticky přeloženo:
josealarcon840
před 2 roky

Dobře, to znamená, že všechny dokumenty, které jste poskytli, byly přijaty, nyní nechybí ani jeden a také jste dostali nějaké potvrzení, že ověření bylo úspěšně dokončeno?

Laskavě informujte Petronelu i prostřednictvím své stížnosti , požádala o ověření.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, zdá se, že byly schváleny

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ještě včera jsem předložil další účtenku, kde je moje jméno a číslo účtu, kde budu vybírat, doklad schválili a i tak vklad zamítli

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ještě včera jsem předložil další účtenku, kde je moje jméno a číslo účtu, kde budu vybírat, doklad schválili a i tak vklad zamítli

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

no, teď si nejsem jistý, co z toho můžu udělat.

Máte problém s vkladem - penězi zaslanými na účet kasina nebo s výběrem - penězi, které vám kasino poslalo?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zapomeňte s tímto KASINO a ztrátou času.

Kamkoli půjdu, odmaskuji tyto vikáře!

Automaticky přeloženo:
Ari_barreira
před 2 roky

No, dokážu si představit, že to musí být velmi nepříjemné, ale stejně

Počkal bych, až bude vaše stížnost uzavřena jako první, všichni děláme chyby a stále existuje šance, že kasino v této záležitosti udělá nějaký pokrok - alespoň doufám, že k pokroku dojde. 🤞

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Můj výběr je odmítnut, i když je můj účet ověřen. Jsem požádán o potvrzení o vkladu, která jsou fiktivní a žádné takové vklady jsem neprovedl. Tento poskytovatel prostě nechce platit. Všem doporučuji držet se od tohoto poskytovatele dál, hrát někde jinde, renomovaných poskytovatelů je dost.

Automaticky přeloženo:
carlosantoniadis
před týdnem

Ahoj, znamená to, že to, co od tebe kasino vyžaduje, jsi do kasina nevložil? Řekl jsi jim, že nemůžeš dokázat něco, co jsi nesložil? Máte ve svém profilu nějakou historii vkladů nebo něco, kde vám mohou ukázat, co potřebují, nebo vám to lépe vysvětlit? Jak dlouho se snažíte situaci řešit?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky