Ahoj,
Vidím, že jste na to vznesli stížnost. Mohu prosím vědět, zda bylo ověření vašeho účtu dokončeno?
Vezměte prosím na vědomí, že nejprve proběhne ověření, teprve poté, co jej projdete, máte nárok na výběr.
Může to být ten problém?
Hello,
I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?
Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.
Could this be the problem?
Dobře, to znamená, že všechny dokumenty, které jste poskytli, byly přijaty, nyní nechybí ani jeden a také jste dostali nějaké potvrzení, že ověření bylo úspěšně dokončeno?
Laskavě informujte Petronelu i prostřednictvím své stížnosti , požádala o ověření.
Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?
Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.
Ano, zdá se, že byly schváleny
Yes, it appears that they were approved
Si ,sale que fueron aprobados
Ještě včera jsem předložil další účtenku, kde je moje jméno a číslo účtu, kde budu vybírat, doklad schválili a i tak vklad zamítli
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Ještě včera jsem předložil další účtenku, kde je moje jméno a číslo účtu, kde budu vybírat, doklad schválili a i tak vklad zamítli
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Ahoj,
no, teď si nejsem jistý, co z toho můžu udělat.
Máte problém s vkladem - penězi zaslanými na účet kasina nebo s výběrem - penězi, které vám kasino poslalo?
Hello,
well, I'm not sure what I can make of it now.
Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?
No, dokážu si představit, že to musí být velmi nepříjemné, ale stejně
Počkal bych, až bude vaše stížnost uzavřena jako první, všichni děláme chyby a stále existuje šance, že kasino v této záležitosti udělá nějaký pokrok - alespoň doufám, že k pokroku dojde. 🤞
Well, I can imagine it must be very annoying, but still,
I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞
Můj výběr je odmítnut, i když je můj účet ověřen. Jsem požádán o potvrzení o vkladu, která jsou fiktivní a žádné takové vklady jsem neprovedl. Tento poskytovatel prostě nechce platit. Všem doporučuji držet se od tohoto poskytovatele dál, hrát někde jinde, renomovaných poskytovatelů je dost.
My withdrawal is refused even though my account is verified. I am being asked for deposit receipts which are fictitious and I did not make any such deposits. This provider simply does not want to pay out. I advise everyone to stay away from this provider, play somewhere else, there are enough reputable providers.
Meine Auszahlung wird verweigert obwohl mein Konto verifiziert ist. Man verlangt von mir Einzahlungsbelege welche fiktiv sind solche Einzahlungen wurden von mir nicht getätigt. Dieser Anbieter möchte einfach nicht Auszahlen. Ich rate jedem die Finger von diesem Anbieter zu lassen , Spielt woanders es gibt genug seriöse Anbieter.
Ahoj, znamená to, že to, co od tebe kasino vyžaduje, jsi do kasina nevložil? Řekl jsi jim, že nemůžeš dokázat něco, co jsi nesložil? Máte ve svém profilu nějakou historii vkladů nebo něco, kde vám mohou ukázat, co potřebují, nebo vám to lépe vysvětlit? Jak dlouho se snažíte situaci řešit?
Dejte mi prosím vědět.
Hi, does that mean that what the casino requires from you, you didn't deposit into the casino? Did you tell them you couldn't prove something you didn't deposit? Do you have any deposit history in your profile or something where they can show you what they need or explain it to you better? How long have you been trying to resolve the situation?
Let me know please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.