Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíNelze vybrat prostředky z kasina fatpirate.com

Nelze vybrat prostředky z kasina fatpirate.com (strana 3)

 od womblelina1967
|
6 884 zobrazení 60 odpovědí |
|
12 3 4

Nakonec jsem použil tým stížností/řešení na CasinoGuru.


Byli nesmírně nápomocní. Upřímně, prošel jsem tím, co tvůj přítel. Trvalo to měsíce, ale nakonec to vyšlo, když jsem provedl bankovní převod.


Hodně štěstí... trvalo dlouho, než jsem vyřešil mé problémy, ale nakonec se to podařilo.

Automaticky přeloženo:
dornernikoletta

Je opravdu hezké, že se snažíte svému příteli takto pomoci, ale bez toho, aby nám váš přítel napsal, toho bohužel moc nezmůžeme.

Dejte tedy prosím vědět svému příteli, že můžeme zasáhnout pouze v případě, že nám napíše. Pak se, doufejme, na problém podíváme lépe a získáme z něj nejlepší možný výsledek.

Automaticky přeloženo:

Nakonec jsem použil tým stížností/řešení na CasinoGuru.


Byli nesmírně nápomocní. Upřímně, prošel jsem tím, co tvůj přítel. Trvalo to měsíce, ale nakonec to vyšlo, když jsem provedl bankovní převod.


Hodně štěstí... trvalo dlouho, než jsem vyřešil mé problémy, ale nakonec se to podařilo.

Automaticky přeloženo:

Jen malý tip, pokud mohu: příště použijte tlačítko „odpovědět", aby uživatel dostal upozornění na vaši zprávu.

A jsem samozřejmě rád, že jsme vám mohli pomoci. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi

Milá Romi,


Čekáme na další zpětnou vazbu od zákaznického servisu, poté mu dám vědět, aby vás kontaktoval.

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
dornernikoletta

Žádný strach, v případě potřeby jsme připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi

Milá Romi,

Jsem osoba, kterou Nikoletta zmínila. Čekám už týden, protože zákaznický servis mi nabídl manuální platbu, pokud bude problém. Poslal jsem podrobnosti, ale za 1 týden se nic nestalo a problém s platbou je na webu stále. Nemohu pokračovat v živém chatu, protože to vždy skončí tím, že můj požadavek je předán finančnímu úřadu k prošetření.


Dříve jsem mohl zahájit výběr částky rovnající se maximálnímu dennímu limitu... a naposledy pouze omezenou částku, která byla 35 % denního limitu.


Co v tomto případě radíte?


Předem děkuji!





Automaticky přeloženo:
akoskonyves

Dobrý den.

Jsem rád, že jste zavítali na naše stránky a doufáme, že vám s touto situací budeme moci pomoci.

Znamená to, že váš účet je plně ověřen a že jste již dříve v tomto kasinu úspěšně vybírali? Právo?

Kdy jste se, prosím, naposledy stáhl?

Dostali jste náhodou nějaký e-mail s vysvětlením tohoto zpoždění, nebo vůbec nic?

Automaticky přeloženo:
Romi

Milá Romi!


Naposledy jsem dostal výplatu na konci března, ale tehdy jsem mohl převést jen omezenou částku. Nejsem ověřený, protože o to nikdy nežádal.


Je důležité, že tento limit výběru a problém s výběrem vznikly poté, co jsem vyhrál větší částku. (~9000x ve slotu Bowery Boys Hackshaw)

Nikdy předtím jsem takové problémy neměl a to už jsem převedl větší částku.

Myslím, že tento problém má něco společného s velkou výhrou...Co myslíte?



Automaticky přeloženo:
akoskonyves

Bohužel na tuto otázku nemohu odpovědět, protože pro toto kasino nepracuji, ale náš tým pro stížnosti by mohl tuto záležitost prošetřit a doufejme, že zjistí, co se děje.

Stížnost odešlete zde a vše dobře popište.

Reklamace je zcela zdarma a více o jejím fungování si můžete přečíst zde .

Dejte nám vědět, jak jste na tom, a informujte nás o všech aktualizacích, prosím.

Automaticky přeloženo:
akoskonyves

Zkoušeli jste provádět menší výběry? Musím přiznat, že cokoli, co jsem zkusil, prostě nefungovalo, takže jsem vznesl dotaz a poté stížnost.


Kasinový guru nakonec fungoval jako prostředník a dostal jsem svou platbu.


Je platba stále ve fázi „čekající"?

Automaticky přeloženo:
womblelina1967

Zkoušel jsem mnoho různých množství, bohužel žádné nefunguje. Platba není vyřízena, protože kvůli chybě nemohu platbu ani iniciovat. Vždy to říká: "Došlo k neočekávané chybě"

Nikdy jsem od nikoho jiného neviděl takovou chybovou zprávu...

Automaticky přeloženo:
Romi

Děkujeme za vaši pomoc, brzy nahlásím problém na této platformě.

Automaticky přeloženo:
akoskonyves

To je zvláštní.


zkoušel jsi jiné webové prohlížeče? Pokud používáte Chrome, zkuste Edge, pokud jste tak ještě neudělali.


Vymažte také soubory cookie (znovu, pokud jste tak již neučinili).

Automaticky přeloženo:
womblelina1967

Vyzkoušel jsem několik prohlížečů, několik zařízení, dokonce i zařízení, ke kterým jsem se nikdy předtím nepřihlásil.


Zvláštní je, že systém teď vklad povolí, chybu vypíše až při výběru...takže problém není v systému...zajímavost, asi to bylo zmanipulované..

Automaticky přeloženo:
akoskonyves

Všechno zní velmi zvláštně.


Hodně štěstí a doufám, že brzy najdete řešení.

Automaticky přeloženo:

Problém je vyřešen, myslel jsem, že se s vámi podělím o to, co se stalo:

Online kasina mají ve své URL adrese vždy číslo (například Fatpirate1.com).

Během 3 týdnů, kdy jsem nahlásil problém s platbou, mě stránka přesměrovala na Fatpirate4.com. Po 3 týdnech se stránka přepnula zpět na Fatpirate1.com. Zpočátku umožňovala výběr maximálně 5 000 HUF, ale po několika dnech povolovala výběr částky rovnající se dennímu maximálnímu limitu.


Nevím, proč online kasina mění své URL adresy, ale to je to, co mi způsobovalo problém.


Takže řešením tohoto problému bylo počkat 3 týdny...


Ještě jednou děkuji všem za vaši pomoc!

Automaticky přeloženo:
akoskonyves

Dobrý den. Chápu to správně, že tento váš případ byl úspěšně vyřešen?

To je fakt skvělé, i když to trvalo tak dlouho.

Prostě jste přestal reagovat našemu týmu a my jsme vlastně neměli žádné informace.

URL adresy, které jste zmínil/a, jsou ve skutečnosti takzvané zrcadla webových stránek kasina a mění čísla podle země, ze které stránky navštěvujete. Nemělo by to ale mít na nic žádný vliv. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, to to vyřešilo. Navštěvoval jsem web ze stejné země a nepoužívám ani VPN.


Myslím, že to byla ztráta času, protože každý, kdo je netrpělivý, přijde o svou výhru do 3 týdnů před zpracováním výplaty.


Takže, pro všechny, kteří mají takový problém, buďte trpěliví! 🙂

Automaticky přeloženo:
akoskonyves

To je opravdu skvělé. Dám našemu týmu pro vyřizování stížností vědět, že jste nakonec dostal zaplaceno.

Hraješ tam i teď?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ne, snažím se hrát na bezpečnějších kasinových stránkách.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky