před 3 měsíci
Ahoj Julio.
To je velmi důležitá informace. kde jsi to vzal?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
0
Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Ahoj Julio.
To je velmi důležitá informace. kde jsi to vzal?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
Snažil jsem se vybrat peníze od tlustého piráta a stále dostával stejnou odezvu živého chatu, určitě je to i tak, teď když kliknu na živý chat, ani se nenačte, jako bych na nic neklikal
Been trying to withdraw money from fat pirate and kept getting same response of the live chat sure it’s ai anyway now when I click on live chat it dosent even load it’s as if I’m not clicking anything
Vždy je lepší kontaktovat podporu e-mailem, pokud jde o výběry, abych vám řekl pravdu.
Můžu se zeptat, jak je to dávno, co jste o to požádali a jestli bylo potřeba ověření, prosím?
It is always better to get in touch with the support by email when it comes to withdrawals, to tell you the truth anyway.
May I ask how long ago you requested it and if the verification was needed, please?
Tato kasina s licencí Curacao nejsou spolehlivá. Ze dne na den mění podmínky, aby se vyhnuli placení. Měl jsem mnoho problémů a nakonec to vzdáte a přijdete o své peníze. Požadavek na ověření KYC, jakmile provedete výběr, je také nezákonný. Musí o to požádat před uložením nebo nepožádat o výběr, opak je zcela nezákonný.
These Curacao-licensed casinos are not reliable. They change the conditions from one day to the next to avoid paying. I have had many problems and in the end you give up and end up losing your money. Also, requesting KYC verification once you make a withdrawal is illegal. They have to ask for it before depositing or not ask for it to withdraw, the opposite is totally illegal.
Estos casinos con licencia de Curaçao no son fiables. Cambian las condiciones de un día para el otro para no pagar. He tenido muchos problemas y al final uno desiste y termina perdiendo el dinero. Además, solicitar la verificación por KYC una vez haces el retiro es ilegal. Tienen que pedirla antes de depositar o no pedirla para retirar, lo contrario es totalmente ilegal.
Podle našich informací o tomto kasinu funguje ve skutečnosti bez licence.
Jste tam hráč?
Mohu se také zeptat, zda je to ve vaší zemi nezákonné? Je na to nějaký zákon?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Protože se mi to stalo několikrát s těmito kasiny Curacao. Čekáte donekonečna, až budete moci vybrat 800 nebo 1000 eur, a nakonec to vzdáte a po týdnech pokusů o výběr v kasinu prohrajete. Chtějí to, abyste se nudili a přišli o peníze.
Because it has happened to me several times, with these Curacao casinos. You wait endlessly to be able to withdraw 800 or 1000 euros, and in the end, you give up and end up losing at the casino after weeks of trying to withdraw it. They want that, that you get bored and lose the money.
Porque me ha pasado varias veces, con estos casinos de Curaçao. Esperas infinitas para poder lograr retirar 800 o 1000 euros, que al final, desistes y terminas perdiendo en el casino después de semanas de intentar retirarlo. Ellos buscan eso, que te aburras y pierdas el dinero.
Podle našich informací o tomto kasinu funguje ve skutečnosti bez licence.
Jste tam hráč?
Mohu se také zeptat, zda je to ve vaší zemi nezákonné? Je na to nějaký zákon?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Toto kasino a všechny podobné fungují bez oficiální licence, proto nemohou požadovat KYC.
Požadují pouze KYC, když dosáhnete velké výhry (přes 500 EUR), což je zcela nezákonné. Ale... komu si stěžujete? Toto kasino nikdo „oficiálně" nevlastní, jen je jejich licence nezákonná. Ukradnou vaše peníze. Neexistuje žádný zákon, který by vás chránil před tímto typem platformy. Vážné platformy mají KYC před registrací a odeslání platby na váš bankovní účet netrvá déle než 24 hodin.
Dokonce jsem zkoušel provádět výběry v tomto kasinu, v hotovosti, v mém impériu, kasinu legiano... a žádný z nich nefungoval. Peníze se mi podařilo vybrat pouze v kasinu bizzo, gransino a 5gringos, přičemž první dva byly také od stejného poskytovatele.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Musím zůstat v anonymitě, protože jsem tester online kasin a při několika příležitostech jsem vyhrál, a jak jsem řekl, je naprosto nemožné vybrat peníze z těchto kasin. Všechna tato kasina, která nezaplatí do 24 hodin, jsou podvod. Pokud nezaplatí do 24 hodin, nezaplatí vám.
Jak říkám: bizzo casino, gransino... bez problému mi tentýž den zaplatili 200 USD.
Protože moje práce mě nutí hrát v těchto kasinech, což je nemožné vybrat si to, co jsem vyhrál, jinak bych hrál v kasinech jako betfury, fortunejack... což jsou krypto kasina a jsou staženy do vaší peněženky během několika minut. Výběr USDT by měl být okamžitý nebo téměř. Ale musím hrát v těchto kasinech bez licence Curacao kvůli mé práci jako tester online kasin.
Jsme si téměř jisti, že se jedná o kasina používaná v oblasti Běloruska, Ruska... pro praní špinavých peněz majitelem, s licencí na Curaçao.
I have to remain anonymous because I am an online casino tester and I have had wins on a few occasions and as I said, it is totally impossible to withdraw money from these casinos. All these casinos that do not pay within 24 hours are a scam. If they do not pay within 24 hours they will not pay you.
As I say: bizzo casino, gransino... they have paid me 200 USD on the same day without any problem.
Because my job makes me play in these casinos, which is impossible to withdraw what I have won, otherwise I would play in casinos like betfury, fortunejack... which are crypto casinos and are withdrawn to your wallet in a matter of minutes. As a withdrawal by USDT should be, instant or almost. But I have to play in these casinos without a Curacao license because of my job as an online casino tester.
We are almost certain that these are casinos used in the area of Belarus, Russia... for money laundering by the owner, licensed in Curaçao.
Tengo que mantenerme en el anonimato porque soy tester de casinos en línea y he conseguido victorias en algunas ocasiones y como digo, es totalmente imposible retirar dinero de estos casinos. Todos estos casinos que no pagan en 24 horas, son una estafa. Si no pagan en 24 horas no te pagarán.
Como digo: bizzo casino, gransino... me han llegado a pagar el mismo dia 200 usdt sin problema.
Porque mi trabajo me hace jugar en estos casinos, que es un imposible conseguir retirar lo ganado, sino jugaria en casinos como betfury, fortunejack... que son de crypto y se retira a tu billetera en cuestión de minutos. Como debe ser un retiro por USDT, instantáneo o casi. Pero tengo que jugar en estos casinos sin licencia de Curaçao por mi trabajo de tester de casinos en línea.
Estamos casi seguros de que son casinos que se usan en la zona de Bielorrusia, Rusia... para lavar dinero por parte del propietario, con licencia en Curaçao.
Žádám, abyste okamžitě kontaktovali tato nepravidelná kasina a požádali je o následující, vy jste ti, kdo to mohou udělat, situace, ve které žijeme s těmito online kasiny Curaçao, která se snaží pouze ukrást peníze a čas od uživatelů, je nepřijatelná. Naštěstí jsem nikdy nehrál za vlastní peníze.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Toto kasino a všechny podobné fungují bez oficiální licence, proto nemohou požadovat KYC.
Požadují pouze KYC, když dosáhnete velké výhry (přes 500 EUR), což je zcela nezákonné. Ale... komu si stěžujete? Toto kasino nikdo „oficiálně" nevlastní, jen je jejich licence nezákonná. Ukradnou vaše peníze. Neexistuje žádný zákon, který by vás chránil před tímto typem platformy. Vážné platformy mají KYC před registrací a odeslání platby na váš bankovní účet netrvá déle než 24 hodin.
Dokonce jsem zkoušel provádět výběry v tomto kasinu, v hotovosti, v mém impériu, kasinu legiano... a žádný z nich nefungoval. Peníze se mi podařilo vybrat pouze v kasinu bizzo, gransino a 5gringos, přičemž první dva byly také od stejného poskytovatele.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
No, nejsem si jistý žádnými legálními nebo nelegálními věcmi, jak je tady nazýváte. Nejsme tady žádní laici, víte,
Bez ochrany tohoto kasina však není neobvyklé, že kasino zahájí proces ověřování pouze tehdy, když je požadován výběr.
Berte to prosím takto: představte si, že se do online kasina zaregistruje 100 hráčů. Zkusí nějaké hry, prohrají a už v tom kasinu hrát nechtějí, protože se jim to moc nelíbilo. Jen řekněme, že 10 z nich bude šťastných a možná tam něco vyhraje. Nyní si tedy představte, jak časově náročné by pro kasino bylo předem ověřit všech těchto 100 hráčů. Dostaneš mě sem?
Mohl byste nám říci, jaký byl důvod, proč jste nemohli vybrat výběr v jiných kasinech?
Well, I am not sure about any legal or illegal things, as you call them here. We are not laywers here, you know,
But, without protecting this casino, it is not unusual that a casino would start the verification process only whenever a withdrawal is requested.
Please take it this way: imagine that there are 100 players who sign up to an online casino. They try some games, they lose, and they don't want to play at that casino again because they didn't like it very much. Just let's say 10 of them will be happy and maybe win something there. So now imagine how time-consuming it would be for the casino to verify all these 100 players beforehand. Do you get me here?
Could you maybe tell us what was the reason for you not being able to withdraw, though, at other casinos?
Žádám, abyste okamžitě kontaktovali tato nepravidelná kasina a požádali je o následující, vy jste ti, kdo to mohou udělat, situace, ve které žijeme s těmito online kasiny Curaçao, která se snaží pouze ukrást peníze a čas od uživatelů, je nepřijatelná. Naštěstí jsem nikdy nehrál za vlastní peníze.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
No, bohužel, i když od nás něco požadujete, nemáme takovou moc, víte.
Jsme pouze prostředníkem mezi hráči a kasiny, jehož cílem je zde spravedlivý hazard, abyste věděli. 🤷♀️
Well, unfortunately, even if you request something from us to do, we have no such power, you know.
We are just a mediator between players and casinos who aims for fair gambling here, for you to know. 🤷♀️
Je to nezákonné, protože o ověření KYC je třeba požádat před prvním vkladem. To se děje u každého regulovaného online kasina (bet365, bwin...), jsou to kasina + sázkové kanceláře, ale v tomto případě nabízejí to samé.
Ve skutečnosti je postup v Evropské unii nezákonný, protože
Jsem tester online kasina a jsem zvyklý na tyto podvodné platformy.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Je to nezákonné, protože o ověření KYC je třeba požádat před prvním vkladem. To se děje u každého regulovaného online kasina (bet365, bwin...), jsou to kasina + sázkové kanceláře, ale v tomto případě nabízejí to samé.
Ve skutečnosti je postup v Evropské unii nezákonný, protože
Jsem tester online kasina a jsem zvyklý na tyto podvodné platformy.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Myslím, že jsi celou záležitost dost zjednodušil. Nemluvě o tom, že preferujeme spíše férový přístup než striktní, většinou komplikované mezinárodní národní právo. Přesto věřím, že cíl je stejný.
Otázky zákonnosti a prevence by tedy měly být projednány s právníkem. Laskavě nečekejte, že budeme diskutovat o zákonech; místo toho použijeme Fair Gambling Codex . 👈
Zajímat se o legálnost v případě nelicencovaných kasin podle mě nemá smysl. Pokud by se takové stránky staraly o předpisy a zákony, staly by se licencovanými – to znamená především regulovanými.
I think you quite oversimplified the whole matter. Not to speak about the fact that we prefer a fair approach rather than a strict, mostly complicated international national law. Yet I believe the goal is the same.
So, questions of legality and prevention should be discussed with lawyer. Kindly do not expect us to discuss laws; we will apply the Fair Gambling Codex instead. 👈
In my opinion, being interested in legality in the case of unlicensed casinos makes little sense. If such sites cared about regulations and laws, they would become licensed—meaning regulated in the first place.
Dobrý den Julio, píšu vám, protože jsem byl registrován v Gransinu a web fungoval dobře, dokonce jsem dvakrát vybral 500 eur a dorazilo na můj účet. Problém je v tom, že dnes jsem šel na web a píše se (Obsah zablokován na žádost příslušného orgánu, sděleno tomuto operátorovi) a zkoušel jsem vstoupit přes VPN z jiné země a stále mi to nedovoluje. Faktem je, že jsem měl čekající výběr 500 eur a teď nevím, jestli to dorazí nebo jestli zavřeli kasino. Nemám tušení. Možná něco víte a pomůžete mi.
Hello Julio, I'm writing to you because I was registered in Gransino and the website was working fine, I even made a withdrawal of 500 euros twice and it arrived in my account. The problem is that today I went to enter the website and it says (Content blocked by request of the Competent Authority, communicated to this Operator) and I have tried to enter through VPN from a different country and it still doesn't let me. The fact is that I had a pending withdrawal of 500 euros and now I don't know if it will arrive or if they have closed the casino. I have no idea. Maybe you know something and can help me.
Hola julio te escribo por qué estaba dado de alta en gransino y la web me iva bien incluso hice retiro de 500 euros x 2 veces y llego a mi cuenta el problema es que hoy fui a entrar en la web y me pone(Contenido bloqueado por requerimiento de la Autoridad Competente, comunicado a esta Operadora) y he probado de entrar a través de VPN desde distinto país y tampoco me deja el caso es que tenía un retiro pendiente de 500 euros y ahora no sé si me llegará o han cerrado el casino no tengo ni idea igual tú sabes algo y puedes ayudarme
Nejprve kontaktujte jejich zákaznický servis a zjistěte, v čem je problém. Můžete se dostat na odkaz podpory (myslím, že je v levém dolním rohu) a uvidíte, co říkají. Právě jsem se pokusil vstoupit na web a vypadá to jako nezabezpečený web, takže je možné, že je kvůli tomu zastaven?
Hodně štěstí
Contact their customer service team first and see what the problem is. You can access the support link (I think it's in the bottom left hand corner) and see what they say. I just tried to enter the site and it's coming up as an unsecure site so it may be that it's being stopped because of that?
Good luck
To, že vás nepustí dovnitř, neznamená, že je kasino zavřené?
Just because they won't let you in doesn't mean the casino is closed?
Que no te deje entrar no quiere decir que el casino haya cerrado?
Ne tak docela, stále mám přístup ke Gransinu zde: https://gransino1.com/en/, takže se zdá, že je otevřený.
Vyzkoušejte centrum řešení Casino Guru zde: https://casino.guru/complaints/all
Byli opravdu nápomocní, když jsem potřeboval pomoc
Not really, I can still access Gransino here: https://gransino1.com/en/ so it appears to be open.
Try the Casino Guru resolution centre here: https://casino.guru/complaints/all
They were really helpful when I needed help
Ahoj Oscare. Informuji vás, že problém, který máte s Gransino, je váš vlastní, protože vaše společnost se rozhodla na základě nařízení španělské vlády uzavřít vám přístup. Je věcí vlády zakázat nám hrát s našimi penězi v těchto kasinech. V případě Gransina řekněte, že platí, aniž byste požadovali ověření.
Zkuste se přihlásit pomocí placené VPN. Pozdravy.
Hello Oscar. I inform you that the problem you have with Gransino is your own, because your company has decided by some order of the Spanish government to close your access. It is a government matter to prohibit us from playing with our money at these casinos. In the case of Gransino, say that it does pay without requesting verification.
Try to log in with a paid VPN. Regards.
Hola Oscar. Te informo que el problema que tienes con Gransino es tuyo propio, debido a que tu compañía ha decidido por alguna orden del gobierno de España cerrarte el acceso. Es un asunto gubernamental para prohibir que juguemos con nuestro dinero a estos casinos. En el caso de Gransino decir que si paga sin solicitar verificación.
Prueba a intentar entrar con VPN de pago. Un saludo.
Děkuji moc, problém je v tom, že čekám na výběr a jelikož se nemohu přihlásit, nevím v jakém stavu to je. Včera mi odpověděli a řekli mi, že výběr čeká na zpracování, ale že probíhá s mírným zpožděním. Doufám, že to dorazí.
Thank you very much, the problem is that I am waiting for a withdrawal and since I cannot log in, I don't know what status it is at the moment. Yesterday they answered me and told me that the withdrawal was pending processing but that it was going with a slight delay. I hope it arrives.
Muchas gracias el problema que estoy esperando un retiro y como no puedo entrar no sé en el estado que está de momento ayer me contestaron y me dijeron que el retiro estaba pendiente de ser procesado pero que iba con un mínimo retraso espero que me llegue.
Myslím, že bych se nebál, pokud problémy budou pokračovat a kasino se přestane otevírat, máte otevřenou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Co se týče VPN, určitě bych byl s jejím používáním v kasinu opatrný. Vždy bych zkontroloval Podmínky nebo zkontroloval živý chat a samozřejmě pořídil snímek obrazovky.
Každopádně si počkejme na vyřešení celého případu, doufám, že to dobře dopadne. 🙂
I think I wouldn't worry, if the problems continue and the casino stops opening, you have an open complaint and our team will try to help you. As far as the VPN is concerned, I would definitely be wary of using it in the casino. I would always check the Terms or check with live chat and of course take a screenshot.
Anyway, let's wait for the resolution of the whole case, I hope it will turn out well. 🙂
Čau lidi!
Vím, že od těchto komentářů už uběhla nějaká doba, ale můj přítel má nějaké problémy s touto fatpirate kasinovou platformou, možná máte nějaké nápady, jak uspět s procesem výběru. Je z Maďarska, ne z Velké Británie. Mohl úspěšně vybrat kolem 100 $, takže to není tak, že by nikdy nebylo možné vybrat, ale potom už nic. Proces stažení se zastavil. Chatuje se zákaznickým servisem (možná AI), ale celá tato věc nikam nevede. Tým zákaznické podpory uvedl spoustu různých nápadů (zkuste později, vyzkoušejte z jiného zařízení, vyzkoušejte jiné množství atd...). Chybová zpráva, kterou obdrží, když se pokouší pokračovat ve výběru, je: "Došlo k neočekávané chybě."
Jsem otevřený každému nápadu, díky kluci dopředu! 🙂
Hey guys!
I know it's been a while since these comments, but my friend have some issues with this fatpirate casino platform, you may have some ideas to succeed with the withdraw process. He is from Hungary, not from UK. He could successfully withdraw around 100$,so it's not like no withdraw was ever possible, but after that nothing. The withdraw process stopped. He is chatting with the customer service ( possibly AI), but this whole thing is going nowhere. The customer support team said a bunch of different ideas ( try later, try from a different device, try a different amount, etc... ) . The error message what he receives when trying to proceed the withdraw is: " Unexpected error occurred."
I am opened to any idea, thanks guys forward! 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.