Chápu. Děkuju. Přesto situace zůstává stejná 🙁
Pokud se nezletilý vydává za dospělého, dokud neproběhne KYC, kasino to nemá jak zjistit. Totéž platí pro vytvoření účtu pomocí falešného data narození.
Jde o to, že to kasino zakazuje, takže pokud má někdo vůli jednat proti omezením, je to primární, nikoli chyba kasina. I když souhlasím, má to své chyby.
I see. Thank you. Yet the situations remains the same 🙁
If the minor impersonates an adult, until the KYC takes place, the casino has no way to find out. The same goes for creating an account using a fake birth date.
The point is the casino forbids that, so if anyone has a will to act against the restrictions, it is primary, not the casino's fault. Though I agree it has its flaws.
Není ve vaší moci nic, co by se dalo udělat, nebo musím v tomto procesu pokračovat s jejich licenční společností nebo bychom v tom měli postupovat právně u soudu. Nebo počkat na odpověď z jejich oddělení m?
Is there nothing that can be done in your power , or do I have to proceed with this process with their license company or should we proceed with this legally in court. Or wait for the response from their department m?
Myslím, že můžeš zkusit cokoli, co uznáš za nutné. Takže ano, začněte u licenčního úřadu a/nebo se poraďte s právníky specializovanými na hazardní hry. Cokoli můžete zkusit, je dobré zavolat, pokud jste ochotni to zkusit.
Je smutné, že vzhledem k probíhajícím změnám v zákoně a předpisech o hazardních hrách na Curacau bych nevkládal příliš velké naděje do rychlé reakce od žádného z úřadů. Jen říkám
Tento článek vám může pomoci:
I guess you may try anything you deem necessary. So, yes, start with the licensing authority and/or consult with gambling-specialized attroneys. Whatever you can try is a good call if you're willing to try.
Sadly, due to ongoing changes in Curacao gambling law and regulations, I would not put too much hope in a quick response from any of the authorities. Just saying
This article may help you:
Jsem připraven hned teď kleknout za svou rodinu, najděte prosím způsob, jak nám pomoci. Nedodržují své TOS a jasně jdou proti tomu, aby nám nevrátili peníze. Upřímně prosíme o pomoc
i am ready to get on my knees right now for my family , please find a way to help us. They aren’t complying with their TOS and are clearly going against it to just not refund us. We beg sincerely , please do help
Takže neexistuje způsob, jak získat náhradu? Prosíme, prosíme. Jsem připraven kleknout za svou rodinu. Jsem připraven přijmout jakýkoli zákaz čehokoli. Nebo alespoň kompenzaci, protože už si nemůžeme dovolit jídlo, došly mi všechny prostředky na tento měsíc
So is there no way to get a refund ? Please we beg. I am ready to get on my knees for my family. I am ready to receive any sort of ban from anything. Or atleast an compensation because we aren’t able to afford food anymore, I ran out of all my funds for this month
Omlouvám se, ale neřeknu nic pozitivního ani nového.
Vzhledem k tomu, že jsme zprostředkovatelé bez oficiálního oprávnění, nejsme schopni vám pomoci s obdržením refundace. Abych byl upřímný, dává smysl, že operátor chatu neodpoví, pokud kasino považuje záležitost za vyřešenou nebo pokud trváte na projednání porušení pravidel. Kromě toho mají provozovatelé chatu pouze nabízet rady týkající se bonusů nebo základních postupů; nejsou vybaveny k tomu, aby s vámi takové záležitosti probírali.
Navrhuji, abyste se pokusili najít humanitární organizaci nebo požádali o podporu blízké přátele či příbuzné. Máte prosím nějaké možnosti?
I apologize, but I won't say anything positive or new.
Since we are mediators without official authority, we are powerless to assist you in receiving the refund. To be honest, it makes sense that the chat operator will not reply if the casino views the matter as resolved or if you insist on discussing breaking the rules. Additionally, chat operators are only meant to offer advice regarding bonuses or fundamental procedures; they are not equipped to discuss such matters with you.
I suggest you try to locate a humanitarian organization or ask close friends or relatives for support. Do you have any options available, please?
Pěkný den vám. Bolí mě, že tě znovu zklamu. Nejsme v pozici, abychom vyvíjeli tlak na kasina. Je mi to opravdu líto.
Good day to you. It pains me to disappoint you again. We are in no position to apply pressure on casinos. I'm truly sorry.
Ahoj,
Bohužel musím opakovat to samé. Nemáme oprávnění podávat jakékoli žádosti vaším jménem.
Nemluvě o tom, že „ToS" musí dodržovat každý, kdo se do kasina zaregistruje. Kasino proto není jediným faktorem. Omlouvám se, ale nemůžeme zasáhnout žádným argumentem.
Hello,
Regretfully, I must repeat the same thing. We have no authority to make any requests on your behalf.
Not to mention that the "ToS" must be followed by anyone who registers with the casino. Therefore, the casino is not the only factor. I apologize, but we are unable to intervene using any argument.
Takže nemáme žádný způsob, jak dostat peníze zpět, nemáte žádný způsob, jak je alespoň zkusit přesvědčit, nájem je splatný za 8 dní
So there is no way for us to get the money back, is there no way for u guys to atleast try to convince them please , the rent is due in 8 days
Prosím vás, neposlouchali své vlastní dohody, budu pro vás plakat, pokud budu muset, ale opravdu potřebujeme peníze. Vím, že můj syn udělal hloupé rozhodnutí, ale prosím pomozte nám
I beg you please , they didn’t listen to their own agreements, I’ll cry for u if I have to but we really are in need of the money. I know my son made a stupid decision but please do help us
Domnívám se, že to není nutné, protože jsem situaci vysvětloval více než 5krát. Prosím, přijměte to.
Je nám líto, nemůžeme vám nijak pomoci.
I believe this is not necessary because I explained the situation more than 5 times. Please accept that.
I'm sorry, there is no way for us to help you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.