Jak jsem již říkal, požádal jsem o 2000 €, ale na účtu je stále 200 €. Což je přesně to, co jsem chtěl říct. Vzhledem k maximální částce výběru za den by na účtu vždycky zbyly peníze.
Pokud by kasino mělo zájem o férové hraní (což váš web údajně prosazuje), logické by bylo, aby bylo vybráno 200 €, nikoli 2000 €. Pak, když peníze nebudou obdrženy (jak uvedli ostatní hráči zde a na Trustpilotu), mohl bych ve spolupráci s CG využít bankovní účet jako Revolut nebo Wise atd.
Kasino také porušilo zákon o boji proti praní špinavých peněz tím, že provedlo výběry na bankovní účet, ačkoli všechny vklady z doby před 5 měsíci byly provedeny kryptoměnami.
As I said previously I have requested the €2000, but there is €200 still in the account. Which is the point I have been making. There would have always been money left in due to the max withdrawal amount per day.
If the casino was interested in fair gaming (which your site purports to push) the logical thing would have been for the €200 to have been withdrawn, not the €2000. Then when the money is not received (as other players have stated on here and trustpilot) I could work with CG to use a bank like revolut or wise etc.
The casino has also breached AML by making withdraw to bank account when all deposits from 5 months ago were done with Crypto.





