FórumDiskuze stížnostíMostbet podvodné casino

Mostbet podvodné casino (strana 4)

před 3 roky od Mrkvido1212
|
32953 zobrazení 98 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 2 roky

Tak hlásím že jsem zbytek peněz protocil a podal si žádost na výběr a peníze mi už došly. Takže se štěstím mám peníze zpět a účet ruším.

PatrikH.1
před 2 roky

Já sice netuším, proč kasino vrátilo stav účtu do tohoto stavu, ale to, že omezili maximální výšku sázky dává tušit, že se jin nelíbl Váš způsob protáčení 🙂 .

Jsem ráda, že se povedlo protočit i za těchto podmínek.

Díky moc za informaci a hodně štěstí jinde. 🤞

před 2 roky

Ano .přesně tak .sú to podvodníci .. vůbec nedoporučuji hrát ....po prvé sem u nich měl výhru 200.tis...pulku mi poslali bez problémů.po částkách .a druhou půlku mi stále zamítali výběr . samozřejmě sem po týdnu druhou půlku prohrál nebo mne každý den zamítali výběr...pak.asi po měsíci sem Skusil zas si vložit a začal hrát a zas se mi povedlo vyhrat 100 tis....a zas půlku mi poslali a druhou půlku od nich nemůžu dostat .když píšu na podporu.tak mi napsali ...BEREME VAS JAKO HRACE A VY MUSITE HRAT!!!!!!takovou odpověď sem nečekal určitě ....nutit hrát aby sem prohrál ....VUBE VAM NEDOPORUCUJI HRAT ...nemam na ně slov ...

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Urážlivý jazyk
před 2 roky

Podvodníci..žádné jiné slova pro ně neznám ....taky mě obrali

před 2 roky

Ano .přesně tak .sú to podvodníci .. vůbec nedoporučuji hrát ....po prvé sem u nich měl výhru 200.tis...pulku mi poslali bez problémů.po částkách .a druhou půlku mi stále zamítali výběr . samozřejmě sem po týdnu druhou půlku prohrál nebo mne každý den zamítali výběr...pak.asi po měsíci sem Skusil zas si vložit a začal hrát a zas se mi povedlo vyhrat 100 tis....a zas půlku mi poslali a druhou půlku od nich nemůžu dostat .když píšu na podporu.tak mi napsali ...BEREME VAS JAKO HRACE A VY MUSITE HRAT!!!!!!takovou odpověď sem nečekal určitě ....nutit hrát aby sem prohrál ....VUBE VAM NEDOPORUCUJI HRAT ...nemam na ně slov ...

před 2 roky

Dobrý den,

v tom případě doporučuji podat stížnost - kliknětě prosím zde.

Do stížnosti uveďte všechny emaily, printscreeny, zkrátka vše, co souvisí s tímto chováním.

Náš tým se na to podívá, zatím prosím nehrajte, pokud peníze prohrajete, nebude co řešit.


před 2 roky

dobří lidé,


Zaregistroval jsem se a provedl 4 vklady přes mbway. Vložil jsem všechna svá data, zkontroloval e-maily a mobilní telefon. Mezitím jsem provedl dva výběry a oba již byly zpracovány a říkají, že byly úspěšně vyplaceny. Ani jsem neposílal žádné dokumenty. Pokud během několika dní peníze dostanete, budete zvoleni nejlepším domem všech dob bez byrokracie.


Dávám osobní zprávy. Obejmout


Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Chlapci, vypadá to jako lež.

Dnes ráno jsem provedl dva výběry a teď (odpoledne) jsem se šel podívat a už mám peníze na účtu.

Vklady přes mbway a výběry metodou SEPA.

Neuvěřitelný! Bez odeslání jediného dokladu jsem jen zkontroloval mobilní číslo, zkontroloval email a v osobním nastavení vyplnil všechna pole s hvězdičkou. Prostě neuvěřitelné, nikdy se to nestalo v bookmakeru, vždy s byrokracií.


osobní objetí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

dobří lidé,


Zaregistroval jsem se a provedl 4 vklady přes mbway. Vložil jsem všechna svá data, zkontroloval e-maily a mobilní telefon. Mezitím jsem provedl dva výběry a oba již byly zpracovány a říkají, že byly úspěšně vyplaceny. Ani jsem neposílal žádné dokumenty. Pokud během několika dní peníze dostanete, budete zvoleni nejlepším domem všech dob bez byrokracie.


Dávám osobní zprávy. Obejmout


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

můžete se podělit o svou historii výběrů, prosím? Nejlépe ve formě printscreenu. Děkuji.

V tuto chvíli bych se neodvážil nikoho obvinit ze lži. 🙂


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, zašlu printscreen. Obejmout všechny file

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Ahoj,

děkuji pěkně 😀. Škoda jen, že není vidět název kasina a data transakcí, tak snad příště 😉.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

dobří lidé,

V předchozím příspěvku jsem chválil Mostbet, ale zapomeňte na to. Jsou to digitální zloději.

Od 6. kořisti byli všichni odmítnuti! A ten, kterého jsem žaloval, jak jsem se vyloučil, řekli, že si moje peníze nechají.

Moc špatné.


Už se vylučuji a drž se dál od této sázkové kanceláře, jsou to kriminálníci od hlavy až k patě.


V následujícím příspěvku dám fotku loupeže, kterou provedli, poslední výběr, který se zpracovával, výběr zruší, protože mě to vylučuje.

Každopádně směšné.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedaří se mi sem dát tisk ani fotku, nevím proč kasino guru, moc by lidem pomohlo nespadnout do této chyby, která je nejbet.. pokud to můžete poslat emailem a zveřejníte to, řekni mi tady v kasinu guru odpověď.

Kluci, držte se dál od většiny sázek, prosím.


Obejmout

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před rokem

Víte co, odešlete stížnost – dejte nám šanci projít všechny důkazy a snímky obrazovky, které máte. Kromě toho jsou stížnosti viditelné pro všechny hráče, takže můžete dát příklad ostatním, kteří s tím mohou váhat.

Pokud souhlasíte, stačí kliknout sem .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se o výběr, zřejmě je to ztraceno jak čtu ostatní přispěvky. Vsazeno 300.000CZK - výběr 80.000CZK zřejmě neproběhne…

PatrikH.1
před rokem

Dostal jste se nakonec ke svým penězům ?

vzhw8k79v8
před rokem

Ahoj, mrzí mě, že máš s kasinem potíže. Všimla jsem si, že sis u nás podal stížnost na toto kasino. Doufám, že ti budeme schopni pomoci. Mimochodem, jak je to dlouho, co jsi zažádal o výběr?

Upravil Radka před rokem
Důvod: přidán odkaz na stížnost
před rokem

Ahoj, žádal jsem o výběr včera. Nicméně je stále problém s tím, že výběr peněz casino podmiňuje autorizací telefonního čísla, které však nelze autorizovat a nikdo z technické podpory to neřeší. Vždy mi napíše nějaký robot nebo někdo jen s automatickým dotazem a když popíšu celý problém, nic se neděje.

vzhw8k79v8
před rokem

Ahoj,

to nezní úplně dobře, protože se dle mého názoru jedná o problém, kterým by se měla zabývat technická podpora, což může být časově náročnější záležitost. Já to chápu tak, že po zadání telefonního čísla by měl dorazit autorizační kód, který je následně zadán v účtu, je to tak?

Já bych zkusila zjistit v nastavení služeb u operátora, zda není taková zpráva nějakým způsobem blokováná, popřípadě, zdali operátor nemá nějaký nápad nebo nevidí nějakou pozastavenou příchozí zprávu. Měla jsem pár let nazpět obdobný problém a nakonec se ukázalo, že mi operátor blokoval sms kódy z banky.

Možná by to stálo za pokus.


před rokem

U operátora žádný problém není. Na technickou podporu jsem 3x napsal, že žádám o autorizaci svého čísla, které jsem i uvedl. Myslím, že si casino jen hledá důvody, jak peníze neuhradit. Jak jsem četl, lidí kteří mají obdobné důvody je více - zřejmě bychom se měli spojit a podat podnět k prošetření EU komisi a dohled na internet casiny, zdá se nejedná o podvod.. Solidní provozovatel takto určitě nefunguje, to je můj názor. Nyní jsem zkusil hraní na internetu poprvé a evidentně i naposledy. Stálo mě to zatím 300.000CZK - samozřejmě to budu řešit všemi právními způsoby, okrást se nenechám. Již jsem vše řešil s bankou, která již započala právní kroky..

vzhw8k79v8
před rokem

Dobrá,

v tom případě budeme rádi, když nám dáš šanci sledovat postup těchto právních způsobů. Co nyní řeší banka? Samozřejmě se pokusíme pomoci i prostřednictvím stížnosti podané u nás, nicméně i ostatní cesty nás zajímají.

1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky