Slyšel jsem od svého přítele, že Mirage66 prý dluží peníze, ale já hraji téměř rok a každý výběr byl úspěšný. Na výběr velkých částek potřebují jen pár dní. Vyhrál jsem také 22 800, 10 010 a dokonce velké částky. Otázkou je, zda nedochází mezi hráči k nějakému nedorozumění?
I heard from my friend that Mirage66 was said to owe money, but I have been playing for nearly a year, and every withdrawal was successful. They just need a few days to withdraw large amounts. I have also won 22800, 10010 and even large amounts. The question is, is there any misunderstanding among the players?
Hmm, a jak dlouho ti trvalo vybrat takové částky? Protože si myslím, že jsou dost velké a většina hráčů má opačnou zkušenost. 🤔
Co jste myslel tím "došlo k nějakému nedorozumění mezi hráči?"
Hmm, and how long did it take you to withdraw such sums ? Because I think they are quite big and most of the players have the opposite experience. 🤔
What did you mean by "is there any misunderstanding among the players?"
Myslím, že moje zkušenost s hraním s touto společností je mnohem lepší než u jiných společností. Trpělivě vysvětlili a pak se zeptáte, jak dlouho čekám (čekal jsem jen 1/2 dne). Peníze jsem obdržel v pořádku. Moji přátelé také hráli téměř 1 rok, není to žádný problém, velmi bezpečné. Nejvíce doporučuji
I think my experience playing with this company is much better than other companies. They explained patiently and then you ask how long i waiting (I only waited 1/2 day). I received the money safely. My friends also played for nearly 1 Year, it’s no problem, very safe. Most Recommend
Co jste myslel tím "došlo k nějakému nedorozumění mezi hráči?"
Myslím hráče, kterému řekl, že peníze nevyplatí, ale s tímto problémem jsem se nesetkal
What did you mean by "is there any misunderstanding among the players?"
I mean the player he say no payout the money, but i didn't face this issue
Myslím, že by bylo fér nevytvářet umělou konverzaci o tomto kasinu. Kasino nepřijímá hráče z Austrálie a má docela nízký bezpečnostní index , o kterém bych řekl, že není příliš důvěryhodný. Navíc kasino funguje bez licence, což je také docela velká červená vlajka.
Bylo by tedy fér nepochválit kasino, kterému se příliš nedaří. Co myslíš?
I think it would be fair not to create an artificial conversation about this casino. The casino does not accept players from Australia and has a pretty low safety index, which I would say is not very credible. Plus the casino operates without a license which is also a pretty big red flag.
So it would be fair not to praise a casino that is not doing very well. What do you think?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.