FórumDiskuze stížnostíMirage66 Austrálie neuznává výhry

Mirage66 Austrálie neuznává výhry

před rokem od bronson
|
5266 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj kluci,


má někdo problémy s online kasinem mirage66

Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Ahoj,

vypadá to jako kasino, které jsme ještě nezkontrolovali.

Podělil byste se prosím o jeho odkaz?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám a vkládám prostředky na Mirage66.com a poté hraji přes stránku joker678d.

https://www.jokerapp678d.net/m/login

https://mirage66.com/

Telegram @Mirage66Aus


Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Děkuji, přeposlal jsem odkazy našemu datovému týmu, aby mohl provést kontrolu a přidat jej na náš web.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám a vkládám prostředky na Mirage66.com a poté hraji přes stránku joker678d.

https://www.jokerapp678d.net/m/login

https://mirage66.com/

Telegram @Mirage66Aus


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zajímalo by mě, máte s tímto kasinem nějaké problémy?

Doufám, že ne 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,


Minulý týden jsem vyhrál 34 000 $ a oni mi odmítli vyplatit peníze, vyplatili mě před malými výhrami, ale tentokrát ne.


Dokonce se mi pokusili nabídnout 1 000 $ a další kredity na můj účet, což jsem udělal s výjimkou.

Ztratil jsem veškerou důvěru při hraní online a nikdy nebudu hrát s Mirage66 ani žádnými agenty, kteří používají odkaz na žolíka.



Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Ahoj bronsone,

no, to zní podezřele. Obvinilo vás kasino z porušení nějakých podmínek? Jaký byl jejich argument, zajímalo by mě?

Taky nechápu jejich logiku. Proč byste přijímali kredit navíc, když jste již vyhráli hodně a chcete si pouze vybrat své výhry?🤔

Zajímalo by mě, jaké skóre reputace toto kasino získá poté, co náš datový tým dokončí kontrolu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Je to velmi zklamání. Neporušil jsem vůbec žádná pravidla, provedl jsem přímý vklad pomocí platebního ID, stejně jako posledních 14 měsíců.


Pak nejprve řekli, že mi zaplatí po 14:00, pak se začali omlouvat za omluvou, dokud můj účet nedeaktivovali.

Doufejme, že mohu udělat něco pro to, abych se pak zodpovídal za své činy.

Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Takže nevíte, proč byl váš účet uzavřen, že?

Jakmile toto kasino vložíme do naší databáze, požádám vás o podání stížnosti. Mělo by to být brzy, už vidím, že můj kolega kontroluje kasino, takže doufám, že by to měla být otázka dnů.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


ne, nevím, proč mi uzavřeli účet.


pozdravy,

Bronson


Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Ahoj bronsone,

Jste v současné době v kontaktu s kasinem? Pokusil bych se získat nějaké odpovědi, pokud je to možné, ale dokážu si představit, že by to mohla být jednosměrná záležitost. Mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Ne, přestali mi posílat zprávy, poslali zprávu mému příteli, který také nebo byl velkým hráčem na těchto stránkách.

Když jim poslal zprávu, nejprve požádal o vysvětlení, proč nezaplatí, protože byl jedním z VIP hráčů.

požádali mě, aby si se mnou promluvili o tom, že si vzali 1 000 $ a že by mohli vypracovat bonusový kredit pro nás oba.

můj přítel jim řekl, aby mě kontaktovali přímo, což udělali minulý týden a nabídli mi 1 000 $ na mém bankovním účtu během několika minut navíc kredit atd. což jsem odmítl a od té doby mi neposlali zprávu a zablokovali mě a ignorovali další zprávy týkající se mého účtu a transakcí atd.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj bronsone,

čím více o celé této situaci čtu, tím méně se mi líbí.

Zní to velmi neprofesionálně a tak nějak stinně – nemůžu si pomoct. Jakmile je kasino zveřejněno na našem webu, je stížnost nutná, řekl bych.

I když vás kasino obvinilo z porušení některých pravidel, nabízet vám extra kredit by nedávalo žádný smysl.

Začínám si myslet, že kasinu chybí finance.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


Myslím, že kasino může mít také nedostatek finančních prostředků.

Párkrát jsem vybral 1 000 $, žádný problém.

dejte mi vědět, až budete mít kasino ve své databázi, poté podám stížnost.


pozdravy,

Bronson.

Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Ahoj bronsone,

No, pokud je to tento případ, není to příliš optimistické.


Každopádně jsem požádal kolegu z Data Teamu, aby to trochu urychlil.

Dáme na to pozor a určitě vám dáme vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky Radka.


vysoce ceněné.

Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Konečně hotovo!

Neváhejte a odešlete svou stížnost kliknutím na tento odkaz .

No, vidím, že toto kasino nepřijímá hráče z Austrálie a postrádá licenci:

https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁

Pojďme se podívat, co můžeme udělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Odeslal jsem novou stížnost, jaká je šance na vyřešení tohoto problému?


Říká, že nepřijímá hráče z Austrálie.


ve facebookové knize propaguje, že je to australské kasino a má také australský bankovní účet ANZ, kam vkládáte prostředky, abyste mohli hrát.



Automaticky přeloženo:
bronson
před rokem

Ahoj, bronsone.

Toto je pro nás čerstvé kasino, takže si netroufám odhadnout nic ohledně vaší stížnosti .

Ale rád bych řekl, že to, na čem skutečně záleží, je uvedeno v podmínkách, nikoli na sociálních sítích.

Vidím, že jsi hrál přes agenta, upřímně - já bych to neudělal. Vždy hrajte přímo v kasinu, abyste měli přístup ke všem pravidlům a omezením, která se na vás vztahují. Náš tým pro stížnosti se bude vaším problémem zabývat a bude vás informovat. Doufám, že vám budeme moci pomoci.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kluci,

mohu získat aktualizaci s mým problémem týkajícím se kasina Mirage66

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky