Ahoj,
vypadá to jako kasino, které jsme ještě nezkontrolovali.
Podělil byste se prosím o jeho odkaz?
Hello,
it seems like a casino we have not reviewed yet.
Would you share its link, please?
Používám a vkládám prostředky na Mirage66.com a poté hraji přes stránku joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Používám a vkládám prostředky na Mirage66.com a poté hraji přes stránku joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Ahoj Radko,
Minulý týden jsem vyhrál 34 000 $ a oni mi odmítli vyplatit peníze, vyplatili mě před malými výhrami, ale tentokrát ne.
Dokonce se mi pokusili nabídnout 1 000 $ a další kredity na můj účet, což jsem udělal s výjimkou.
Ztratil jsem veškerou důvěru při hraní online a nikdy nebudu hrát s Mirage66 ani žádnými agenty, kteří používají odkaz na žolíka.
Hi Radka,
I won $34,000 last week andthey refuse to pay me out they have paid me out before little wins but this time they didn't.
They have even tried to offer me $1000 and extra credits in my account which I did bit except.
I Have lost all confidence playing online and will never play with Mirage66 or any agents who use the joker link.
Ahoj bronsone,
no, to zní podezřele. Obvinilo vás kasino z porušení nějakých podmínek? Jaký byl jejich argument, zajímalo by mě?
Taky nechápu jejich logiku. Proč byste přijímali kredit navíc, když jste již vyhráli hodně a chcete si pouze vybrat své výhry?🤔
Zajímalo by mě, jaké skóre reputace toto kasino získá poté, co náš datový tým dokončí kontrolu.
Hi bronson,
well, that sounds suspicious. Did the casino accuse you of breaching any conditions? What was their argument, I wonder?
I can't understand their logic either. Why would you accept extra credit if you already won big and you only want to withdraw your winnings?🤔
I wonder what reputation score this casino gets after our Data Team finishes the review.
Ahoj Radko,
Je to velmi zklamání. Neporušil jsem vůbec žádná pravidla, provedl jsem přímý vklad pomocí platebního ID, stejně jako posledních 14 měsíců.
Pak nejprve řekli, že mi zaplatí po 14:00, pak se začali omlouvat za omluvou, dokud můj účet nedeaktivovali.
Doufejme, že mohu udělat něco pro to, abych se pak zodpovídal za své činy.
Hi Radka,
It's very disappointing. I haven't breached any rules at all I made direct deposit using pay id just like I have been for last 14 months.
Then first said they pay me after 2:00pm then started making excuse after excuse until they deactivated my account.
Hopefully there is something I can do to make then accountable for there actions.
Takže nevíte, proč byl váš účet uzavřen, že?
Jakmile toto kasino vložíme do naší databáze, požádám vás o podání stížnosti. Mělo by to být brzy, už vidím, že můj kolega kontroluje kasino, takže doufám, že by to měla být otázka dnů.
So you do not know why your account has been closed, do you?
As soon we put this casino into our database, I'll ask you to submit a complaint. It should be soon, I can already see that my colleague is checking the casino, so it should be a matter of days I hope.
Ahoj bronsone,
Jste v současné době v kontaktu s kasinem? Pokusil bych se získat nějaké odpovědi, pokud je to možné, ale dokážu si představit, že by to mohla být jednosměrná záležitost. Mám pravdu?
Hi bronson,
Are you in touch with the casino at the moment? I'd try to get some answers if possible, but I can imagine it could be a one-way matter. Am I correct?
Ahoj Radko,
Ne, přestali mi posílat zprávy, poslali zprávu mému příteli, který také nebo byl velkým hráčem na těchto stránkách.
Když jim poslal zprávu, nejprve požádal o vysvětlení, proč nezaplatí, protože byl jedním z VIP hráčů.
požádali mě, aby si se mnou promluvili o tom, že si vzali 1 000 $ a že by mohli vypracovat bonusový kredit pro nás oba.
můj přítel jim řekl, aby mě kontaktovali přímo, což udělali minulý týden a nabídli mi 1 000 $ na mém bankovním účtu během několika minut navíc kredit atd. což jsem odmítl a od té doby mi neposlali zprávu a zablokovali mě a ignorovali další zprávy týkající se mého účtu a transakcí atd.
Hi Radka,
No they have stopped messaging me they did message my friend who also or was a big player on there site.
As he messaged them first asking for explanation to why they won’t pay out as he was one of there VIP players.
they asked to speak to me about taking $1000 and that they could work out bonus credit for both of us.
my friend told them to contact me directly which they did last week offering me $1000 in my bank account within minutes extra credit etc once again. which I declined and they have not message me since and have blocked me and ignored other message regarding my account and transactions etc.
Ahoj bronsone,
čím více o celé této situaci čtu, tím méně se mi líbí.
Zní to velmi neprofesionálně a tak nějak stinně – nemůžu si pomoct. Jakmile je kasino zveřejněno na našem webu, je stížnost nutná, řekl bych.
I když vás kasino obvinilo z porušení některých pravidel, nabízet vám extra kredit by nedávalo žádný smysl.
Začínám si myslet, že kasinu chybí finance.
Hi bronson,
the more I read about this whole situation, the less I like it.
Sounds very unprofessional and somehow shady - I can't help myself. As soon as the casino is published on our website, the complaint is necessary, I'd say.
Even if the casino has accused you of breaching some rules, offering you the extra credit would not make any sense.
I'm beginning to think that the casino is short of funds.
Ahoj Radko,
Myslím, že kasino může mít také nedostatek finančních prostředků.
Párkrát jsem vybral 1 000 $, žádný problém.
dejte mi vědět, až budete mít kasino ve své databázi, poté podám stížnost.
pozdravy,
Bronson.
Hi Radka,
I think the casino may be short of funds too.
I have withdrawn $1000 couple times no issue.
let me know when use have the casino in your data base, I will then make a complaint.
regards,
Bronson.
Ahoj bronsone,
No, pokud je to tento případ, není to příliš optimistické.
Každopádně jsem požádal kolegu z Data Teamu, aby to trochu urychlil.
Dáme na to pozor a určitě vám dáme vědět.
Hi bronson,
Well, if this is the case, it's not very optimistic.
Anyway, I asked my colleague from the Data Team to speed it up a bit.
Will keep an eye on that one and will let you know for sure.
Konečně hotovo!
Neváhejte a odešlete svou stížnost kliknutím na tento odkaz .
No, vidím, že toto kasino nepřijímá hráče z Austrálie a postrádá licenci:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Pojďme se podívat, co můžeme udělat.
Finally done!
Feel free to submit your complaint by clicking this link.
Well, I can see that this casino does not accept players from Australia and lacks a license:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Let's see what we can do.
Ahoj Radko,
Odeslal jsem novou stížnost, jaká je šance na vyřešení tohoto problému?
Říká, že nepřijímá hráče z Austrálie.
ve facebookové knize propaguje, že je to australské kasino a má také australský bankovní účet ANZ, kam vkládáte prostředky, abyste mohli hrát.
Hi Radka,
I have submitted new complaint what are the chance of this issue getting resolved?
It says does not accept players from Australia.
in face book it is promoting that it’s a Australian casino and also has a Australian ANZ bank account where you deposits funds into so you can play.
Ahoj, bronsone.
Toto je pro nás čerstvé kasino, takže si netroufám odhadnout nic ohledně vaší stížnosti .
Ale rád bych řekl, že to, na čem skutečně záleží, je uvedeno v podmínkách, nikoli na sociálních sítích.
Vidím, že jsi hrál přes agenta, upřímně - já bych to neudělal. Vždy hrajte přímo v kasinu, abyste měli přístup ke všem pravidlům a omezením, která se na vás vztahují. Náš tým pro stížnosti se bude vaším problémem zabývat a bude vás informovat. Doufám, že vám budeme moci pomoci.
Hello, bronson.
This is a fresh casino to us, so I do not dare to guess anything concerning your complaint.
But I'd like to say that what truly matters is stated in the terms and conditions, not on social networks.
I can see that you played through an agent, honestly - I wouldn't do that. Always play in the casino directly to have access to all rules and limitations that apply to you. Our Complaint Team will handle your issue and will update you. I hope we will be able to help you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.