Ahoj,
Souvisí to prosím nějak s vaší stížností?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Chcete k těmto snímkům přidat svá vlastní slova?
Hello,
Is it somehow related to your complaint, please?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Do you perhaps want to add your own words to those screenshots?
Ano, souvisí to s mou stížností, protože mi dal svou e-mailovou adresu a požádal mě, abych přeposlal všechny konverzace mezi mnou a kasinem
Yes it is related to my co.plaint as he had given me his email address and asked me to forward all conversations between myself and casino
Zdravím a děkuji.
Nyní rozumím, ale nejste povinni zde zveřejňovat každý relevantní snímek obrazovky, protože toto je fórum, nikoli e-mailová schránka. Jak jste uvedl, váš řešitel stížností požádal, abyste mu vše zaslali e-mailem.
Pokud je s vámi v pořádku, použijte v tomto fóru svá vlastní slova. Neváhejte se podělit o své pocity, myšlenky nebo cokoliv jiného, co byste chtěli. Jen mějte na paměti, že toto není stížnost. 🙏
Chtěli byste teď něco přidat?
Greetings and thanks.
I understand now, but you are not obliged to post every relevant screenshot here because this is a forum and not an email box. As you mentioned, your complaint resolver requested that you email them everything.
If it is okay with you, please use your own words in this forum. Feel free to share your feelings, thoughts, or anything else you would like. Just keep in mind this is not the complaint. 🙏
Would you like to add anything right now?
Myslím, že je něco divného.
Co to prosím znamená? Jaký e-mail má být blokován?
" "To je v pořádku; zkusil jsem to. Mohu vám možná pomoci?"
Omlouvám se za všechny tyto otázky; Jde mi jen o to, dát věci do pořádku.
I think something is weird.
What does it mean, please? What email is supposed to be blocked?
"nikolas.b@casino.guru" is okay; I tried that. May I help you perhaps?
I'm sorry for all these questions; I just care to sort things out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.