před 3 týdny
Čekám už 7 dní, je to opravdu špatné
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
0
Čekám už 7 dní, je to opravdu špatné
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
Je mi to moc líto! Jsem ve stejné situaci! A nejsou to extra zisky, které očekávám, ale peníze, které jsem ztratil. Zajímalo by mě, proč to nezavřou.
I'm so sorry! I'm in the same situation! And it's not extra profits that I'm expecting, but money that I lost. I wonder why they don't close it.
Λυπάμαι πολύ! Στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι! Και δεν είναι κέρδη επιπλέον αυτά που περιμενω αλλα χρήματα που έχασα. Απορώ γιατι δεν το κλείνουν.
Tomu taky věřím. Zaplatí vám poprvé, abyste se cítili bezpečně a pak už nic. A zajímalo by mě, proč existují v zákaznickém servisu? Aby vám řekli, že se omlouvají za zpoždění? Nikdy jsem neviděl tak zbytečné zaměstnance. Kolik peněz očekáváte?
I believe this too. They pay you the first time to feel safe and then nothing. And I wonder why they exist in customer service? To tell you that they are sorry for the delay? I have never seen such useless employees. How much money do you expect?
Αυτό πιστεύω και εγώ.σε πληρώνουν την πρώτη φορά για να νιώσεις ασφαλής και μετά τίποτα . Και αυτοί στην εξυπηρέτηση πελατών απορώ γιατί υπάρχουν? Για να σου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση? Ποιο άχρηστους εργαζόμενους δεν έχω ξανά δει. Πόσα χρήματα περιμένεις?
890€ není tu nikdo, kdo by nám pomohl?
890€ is there no one who can help us?
890€ gibt es keinen der uns da helfen kann ?
Už to hledám několik dní, ale nemůžu najít nic, co by mi pomohlo..každý den jim pošlete chat a požádejte je, aby přeposlali zpoždění finančnímu oddělení...opravdu je chci kontaktovat, ale pokud Udělám, stejně mě zablokují.
I've been looking for this for days now but I can't find anything to help me..send them a chat every day and ask them to forward the delay to the financial department...I really want to contact them but if I do they'll block me anyway.
Αυτό ψάχνω μέρες τώρα αλλά δεν βρίσκω κάτι να με βοηθήσει ..να τους στέλνεις στο chat κάθε μέρα και να ζητήσεις να προωθήσουν την καθυστέρηση στο οικονομικό τμήμα...θέλω και να τους βρίσω πάρα πολύ αλλά εάν το κάνω θα με μπλοκάρουν κιολας
Pokud vám někdy zaplatí, dejte mi prosím vědět!
If they ever pay you, please let me know!
Εάν σε πληρώσουν ποτέ ενημέρωσε με σε παρακαλώ!
Dobrý den!
Je špatné vidět dalšího ve stejné situaci... Jak jste již zjistili, něco se děje. Rád bych vysvětlil zpoždění, ale také nemám tušení.
Několik hráčů podalo stížnosti na kasino a zdá se, že některé z těchto případů se blíží kritické fázi kvůli nedostatečné odpovědi od kontaktu kasina.
Stížnosti můžete řešit zde 👈 nebo můžete podat vlastní zdarma. I když naši specialisté nastavili 14denní limit pro plnění plateb, neuškodí být připraven, takže v takových případech bych řekl, že čím více reklamací, tím lépe.
Hi there!
It's bad to see another one in the same situation... As you already found out, something has been happening. I wish I could explain the delay, but I also have no clue.
Several players have lodged complaints against the casino, and some of these cases appear to be nearing a critical stage due to the lack of response from the casino's contact.
You may follow up the complaints here 👈 or you can lodge your own for free. Even though our specialists have set a 14-day limit for payment fulfillment, it will not hurt to be ready, so in such cases, I would say the more complaints, the better.
To vše se děje poslední 4 měsíce při mé příležitosti, přestože jsem nakonec dostal zaplaceno, sazba kasina na vašem webu je stále vysoká!!!Pokud je snížíte, pravděpodobně změní zásady, ale i přes to máte stejnou sazbu skutečnost, že si stěžuje na tuto společnost az tohoto důvodu je zřejmá!!!Neznám důvod!!!A je to na stránce podezřelé!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
Považuji vás za velmi optimistického! Je v pořádku být sám 🙂
I find you very optimistic! It's okay to be alone 🙂
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω! Παίζει να σαι κ ο μόνος 🙂
To vše se děje poslední 4 měsíce při mé příležitosti, přestože jsem nakonec dostal zaplaceno, sazba kasina na vašem webu je stále vysoká!!!Pokud je snížíte, pravděpodobně změní zásady, ale i přes to máte stejnou sazbu skutečnost, že si stěžuje na tuto společnost az tohoto důvodu je zřejmá!!!Neznám důvod!!!A je to na stránce podezřelé!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
ahoj,
Chápu, že jsi naštvaný. Upřímně řečeno, nerozumím části stížnosti. Možná, že když vám vysvětlím celý proces, pochopíte, že to všechno dává smysl – což v žádném případě neznamená, že kasino poskytuje dobrou uživatelskou zkušenost s výběry.
Bezpečnostní index kasina představuje pravděpodobnost výplaty. Neuvádí, jak rychle budou výběry vyřízeny. Rychlost výběru je tedy vyloučena z indexu bezpečnosti a je považována za uživatelskou zkušenost, pro kterou poskytujeme zpětnou vazbu od uživatelů a fórum. Nemluvě o tom, že rychlost výběru je pro nás neměřitelná.
Vyřešené stížnosti nikdy nepovedou k nižšímu indexu bezpečnosti, protože problém byl vyřešen.
Jak můžete také vidět na fóru a v uživatelských recenzích, kasino platí; je to prostě pomalé. Jeden příklad z recenze: "Výplata je omezená a někdy trvá opravdu dlouho".
Podle mého názoru zde informace jsou; prostě očekáváte, že věci budou fungovat jinak, než fungují.
To je v pořádku, vždy vám s tím rád pomohu. Existuje spousta dobrých kasin s hroznou zpětnou vazbou od uživatelů, včetně pomalejších procesů KYC a nakonec dlouhých výběrů. Výsledek? Určitě je dobré konzultovat nejen Index bezpečnosti, ale také zpětnou vazbu od uživatelů, stížnosti a fórum. Jen to vám ukáže celý obrázek.
Dejte mi vědět, jestli vás zajímají podrobnosti, nebo si můžeme jen promluvit.
Nejsem tady, abych ti oponoval.
Hi there,
I understand you are angry. Honestly, I don't, however, comprehend the complaint part. Perhaps if I explain the whole process to you, you'll realize it all makes sense - which in no way means the casino provides a good user experience with withdrawals.
The casino's Safety Index represents the probability of getting paid. It does not say how fast the withdrawals will be handled. Thus, withdrawal speed is excluded from the Safety Index and is considered to be a user experience, for which we provide user feedback and a forum. Not to mention, withdrawal speed is not measurable for us.
Resolved complaints will never result in a lower Safety Index, because the issue was resolved.
As you can also see around the forum and in user reviews, the casino pays; it is just slow. One example from the review : "Payout is limited and sometimes takes a really long time".
In my opinion, the information is here; you just expect things to work differently than they do.
That's ok, I'm always happy to help you with that. There are tons of good casinos with terrible user feedback, including slower KYC processes and ultimately long withdrawals. Result? It is surely a good idea to consult not just the Safety Index but also the user feedback, complaints, and forum. Only that will show you the whole picture.
Let me know whether you're interested in details, or we can just talk things out.
I'm not here to oppose you.
Kluci, protože je tady hodně Řeků, chci se zeptat, jestli jste našli nějaké dobré kasino v zahraničí, protože jsem kdysi hrál na 20bet a byl jsem šťastný, ale už mi to nedovoluje hrát hry Pragmatic Play. Víte o nějakých dalších, které to umožňují a jsou v pořádku s platbami?
Guys, because there are many Greeks here, I want to ask if you have found any good casinos abroad, because I used to play at 20bet and I was happy, but it no longer lets me play Pragmatic Play games. Do you know of any others that allow it and are okay with payments?
Παιδιά επειδή είμαστε πολλοί Έλληνες εδώ θέλω να ρωτήσω αν έχετε βρει κανένα καλό καζίνο του εξωτερικού, γιατί εγώ έπαιζα στην 20bet ειμουνα ευχαριστημένος αλλά δεν με αφήνει πλέον να παίζω παιχνίδια της pragmatic play.Ξερετε κάποιο άλλο εσείς που να αφήνει και να είναι εντάξει με πληρωμές.;
V zahraničí nevím! Pokud je můj názor od nich vzdálen..jak se s nimi můžete vyvléknout...každopádně jsem byl spokojený s kasinem N1 a betssonem...a obecně radami (tady se to nehodí).. narazit na blok, užívej si a žij svůj život jak se patří...přinášejí jen nemoci...mluvím s tebou, kvůli nim jsem dostal mrtvici..a legiano se po 2 letech zjistilo, že mi způsobilo vteřinu jeden takový, jaký je.
I don't know about abroad! If my opinion is far from them..how can you get away with them...anyway, I was happy with N1 casino and betsson...and in general, advice (this is not the right place to say it).. hit a block, enjoy and live your life as you should...they only bring diseases...I'm talking to you, I had a stroke because of them..and legiano found itself after 2 years to cause me a second one as it is.
Του εξωτερικού δεν ξέρω! Αν κ γνώμη μου μακρυά από δαυτους..πώς να βγάλεις άκρη μαζί τους...πάντως ευχαριστημένος ήμουν με το Ν1 casino Και τη betsson...και γενικά συμβουλευτικά ( δεν ειναι κ το κατάλληλο μέρος εδώ για να το πω).. πάτα έναν αποκλεισμό απολα κ ζήσε τη ζωή σου όπως πρέπει...μόνο αρρώστιες φέρνουν αυτά...Σ μιλάω εγώ που έπαθα εγκεφαλικό λόγω αυτών.. κ βρέθηκε η legiano μετά από 2 χρόνια να μου προκαλέσει και δεύτερο όπως το παει.
Říkám cizí, protože jsem ze stejného důvodu vymazal všechny řečtiny, ale když tě to žere, co můžeš dělat?
I say foreign because I've deleted all Greek for the same reason, but if it's eating you up, what can you do?
Λέω του εξωτερικού γιατί τα έχω διαγράψει όλα τα ελληνικά και εγώ για το ίδιο λόγο αλλά άμα σε τρώει τι να κάνεις.
Nenechte se tím vůbec sežrat! Jen tyhle tě nakonec sežerou..ale nikdo nikdy nevyhrál..a když vyděláme 10 000, tak to sežereme znovu v těchto..a ze všech řeckých jsem byl vyloučen...a teď jsem Prošel jsem zahraničními..očekáváš hmatatelné stažení, legiano?
Don't let it eat you up at all! Only these will eat you up in the end..but no one has ever won..and if we make 10,000 we'll eat it up again in these..and I was excluded from all the Greek ones...and now I've passed the foreign ones..are you expecting a tangible withdrawal, legiano?
Να μην σε τρώει καθόλου! Μόνο αυτά θα σε φάνε στο τέλος..μα κανείς δεν κέρδισε ποτέ..κ 10.000 να βγάλουμε θα τα ξανά φάμε πάλι σε αυτά.. κ γω αποκλειστηκα από ολες τις ελληνικές...κ πρόκοψα τώρα με του εξωτερικού..εσύ περιμένεις ανάληψη απτή legiano?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.