DomůFórumDiskuze stížnostíKasino pikantní jackpoty

Kasino pikantní jackpoty (strana 2)

 od Smurfin123
|
4 178 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Romi

Ano, rozumíte správně. Žádné peníze jsem nedostal a už ani neobdržím, protože jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
Tornado123

Co když se pokoušíte podat stížnost, aby se náš tým mohl pokusit zasáhnout ve vašem případě?

Pokud se účastníte, zde je odkaz pro vás.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Romi

podal jsem stížnost. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Tornado123

Jsem rád, že jste mohl podat stížnost . Tomáš skutečně potřebuje nějaké další informace, tak je prosím poskytněte, kdykoli je to možné.

Doufáme, že budeme schopni komunikovat s kasinem ohledně tohoto problému.🙏🤞

Automaticky přeloženo:

Ahoj!! Nebyl jsem schopen projít ověřením pro výběr po dobu 5 nebo 6 dnů. Posledním bodem je potvrzení platby na jejich adresu s mým jménem a příjmením. Ale taková data už jsem posílal. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
gavriusevdmitrii

Dobrý den, tak jaký byl problém s dokumentem, který jste jim poslal? Řeklo vám kasino, že s ním není něco v pořádku nebo něco konkrétnějšího, nebo vám doporučili něco víc?

Dejte mi prosím vědět trochu víc a uvidíme, zda z jejich odpovědi zjistíme, v čem by mohl být problém, než úspěšně dokončíte KYC.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Hrozné kasino

Automaticky přeloženo:

To bude pravděpodobně smazáno, protože většina mých příspěvků ano. Romi nebuď hloupá, tornádo nikdy neobdrželo platbu od pikantního, nikdo to nedělá. Myslím, že se snaží říct, že z dlouhodobého hlediska těch 500 eur není tak moc a už u nich nebude vkládat. Začal jsem e-mailovat poskytovatelům softwaru, protože jsou stejně špatní pro poskytování služby/recenzí. Ví někdo, kde sídlí?

Automaticky přeloženo:
gavriusevdmitrii

Kamaráde, budete čekat dlouho, musíte se smířit s tím, že své peníze neuvidíte

Automaticky přeloženo:

Obdržel někdo výhru/platbu od této společnosti? Nepřijal jsem to a přijal jsem to. Ale chci jim způsobit co nejvíce problémů. Ví někdo, že tam je location.email mi přímo . Díky

Automaticky přeloženo:

To bude pravděpodobně smazáno, protože většina mých příspěvků ano. Romi nebuď hloupá, tornádo nikdy neobdrželo platbu od pikantního, nikdo to nedělá. Myslím, že se snaží říct, že z dlouhodobého hlediska těch 500 eur není tak moc a už u nich nebude vkládat. Začal jsem e-mailovat poskytovatelům softwaru, protože jsou stejně špatní pro poskytování služby/recenzí. Ví někdo, kde sídlí?

Automaticky přeloženo:

Domnívám se, že žádný z vašich příspěvků nebyl nikdy smazán, jak říkáte, a odkazujete na uživatelské recenze, které se pokoušíte odeslat pro toto kasino. Mám pravdu?

Byli jste laskavě požádáni o poskytnutí dalších podrobností o problému, se kterým jste se setkali v tomto kasinu, abychom mohli publikovat vaši uživatelskou recenzi.

Mohl byste to popsat, abychom mohli nějak pomoci?

Stále jsme se nedozvěděli, v čem je problém, víte.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky