Ahoj všichni, kteří čekají 7 dní na můj výběr, ale stále nic. Každý den v životě chat říká různé příběhy a nikdo nemůže vysvětlit, co se děje. Ignorování neodpovídání na e-mail buďte opatrní všichni hráči
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Nazdárek.
Prosím, nesdílejte nejnovější aktualizace pro "upravit příspěvek" Pokud mohu říci, s největší pravděpodobností nikdo jiný kromě mě nezachytí změněný příspěvek. 🙏 Jste samozřejmě více než vítáni šířit jakékoli další novinky pomocí nového příspěvku.
Děkujeme, že nás informujete!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Jsem trochu zmatený, protože jsem se právě připojil k tomuto kasinu a trochu se obávám provedení vkladu po přečtení výše uvedených komentářů, ale co nedává smysl, je na webových stránkách kasina Guru, na které nebyla vznesena žádná stížnost, takže jsem rád bych věděl, jestli si lidé nepletou s jiným kasinem Kinghill černé logo, jen se snaží získat nějaké vysvětlení,, Protože bych očekával, že budou mít špatné recenze na kasino guru, a když jsem se podíval na Kings Hill zde, žádné stížnosti nebo recenze velmi zmatené
I'm slightly confused because I just joined this casino and a bit worried about making a deposit after reading the comments above but what doesn't make no sense is on the casino Guru website it hasn't got any complaint made against it so I would love to know if people are getting mixed up with a different casino kinghill a black logo just trying to get some clarification,, Because I would expect they would have bad reviews on casino guru and when I looked up Kings Hill on here it has no complaints or reviews very confused
Bohužel, jak si můžete přečíst v tomto vláknu, nikdo nám nedal jasnou odpověď na naši otázku, které kasino zde přesně zmiňuje. Mohl byste tedy prosím zveřejnit URL kasina, ve kterém byste chtěli hrát, a vědět, jak bezpečné je ve skutečnosti?
Unfortunately, as you can read in this thread, no one gave us a clear answer to our question which casino exactly are they mentioning here. So, please, could you post the URL of the casino you would like to play at and know how safe it actually is?
Děkuji ti za to. Nyní víme, o kterých Kinghillech mluvíme.
Bohužel zatím nebyly předloženy žádné uživatelské recenze o kasinu, ale našel jsem nějaké stížnosti. Podívejte se sem. Vidím tam nějaké zpožděné platby.🤷♀️
Už jste tam hráli?
Thank you for that. Now we know which Kinghills we are talking about.
Unfortunately, there are no user reviews submitted yet about the casino, but I found some complaints. Have a look here. I can see some delayed payments there.🤷♀️
Have you played there yet?
Zkoušeli jste v této věci podat stížnost? Chtěli byste nám prosím říci více?
Have you tried to file a complaint regarding this? Would you like to tell us more, please?
Ne, nehrál jsem a pravděpodobně nebudu, až si o tom něco přečtu
No I haven't played and probably will not after reading things about it
Je důležité vždy vyhledávat informace o kasinu. Někdy si můžete ušetřit problémy předem, když jsou k dispozici i zkušenosti ostatních hráčů.
Takže byste to raději zkusili jinde? Odradilo vás to, co vám Romi poslal, a stížnosti, které hráči vznesli? 🤔
It is important to always look up information about the casino. Sometimes you can save yourself problems in advance, when other players' experiences are also available.
So you'd rather try somewhere else ? Are you discouraged by what Romi sent you and the complaints that players have made ? 🤔
Hej, jaký důvod vám kasino dává, že ještě nemáte své peníze? Jak dlouho přesně čekáte? Potřeboval jsi to tady ověřit nebo ne?
Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráčům peníze, takže pokud se tak nestane a nebudete mít finanční prostředky, určitě mi dejte vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Zatím mi dej vědět, jak to je.
Hey, what reason does the casino give you for not having your money yet ? How long exactly have you been waiting ? Did you need to verify here or not ?
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the players, so if that doesn't happen and you don't have the funds, be sure to let me know and we'll try to help you out.
In the meantime, let me know how it is.
Možná jsem tady naivní, ale zvyklý, že výběry jsou snadné. Království se zdá komplikované, ale prošlo a říká, že stažení bylo přijato, ale nyní „provádíme kontroly"…….. teď, když se podíváme na komentáře, lidé čekají dny, ne-li týdny, ale nikdo neříká, že skutečně dostali zaplaceno. Je toto místo podvod? A mám odepsat to, co jsem doufal, že dostanu zaplaceno?? A reakce oceněna
Maybe I’m being naive here, but used to withdrawals being easy. Kingship seems elaborate, but went through and says withdrawal accepted but now " performing checks"…….. now on looking at comments, folks are waiting days, if not weeks , but no-one saying they have actually been paid. Is this place a scam ? And should I just write off what I was hoping to get paid ?? And response appreciated
Sorry znamenalo "kingshill", zatracený prediktivní text!!
Sorry meant "kingshill", damn predictive text !!
Hej!
To nejmenší, co pro vás mohu udělat, je přesunout váš příspěvek do rušnějšího vlákna Kingshill, které se mi podařilo najít. Abych byl upřímný, také jsem nebyl schopen najít žádné další informace týkající se skutečných plateb.
Existuje však jedna věc, kterou můžete zkusit. Použijte prosím tlačítko přehrát, které se objeví u každého příspěvku jiného uživatele v tomto vlákně. Možná někdo odpoví aktualizací.
Předpokládám, že o těchto kontrolách nebyly poskytnuty žádné další informace. To je nešťastné, protože jako nedávno založené kasino není nikdy snadné získat důvěryhodné informace.
Hey!
The least I can do for you is to move your post to the busier Kingshill thread that I managed to find. To be honest, I was also unable to locate any additional information regarding actual payments.
There is one thing you can try, though. Please use the replay button that appears on every post made by a different user in this thread. Maybe someone will respond with an update.
I assume no further information has been provided about these checks. That is unfortunate because, as a recently established casino, trustworthy information is never easy to come by.
Myslím, že Kings Hill by mohli řídit podvodníci za Ninewiny. Umožňují obyvatelům Spojeného království ověřit pomocí pasu, dokladu o adrese a telefonního čísla +44, ale pokud si přečtete jejich podmínky 4.2, uvádí, že hráči v jurisdikci Spojeného království mají zakázáno hrát o skutečné peníze. I když přijímají vaše vklady, pokud jde o výplatu, upozorňují vás na bod 4.2, který jsem uvedl výše. Sly podvodníci. Dokonce kupují kladné recenze na pilotním programu Trust se spoustou obyvatel GB vychvalujících přednosti jejich kasina. Pilot Trust je nyní zkorumpovaný!!
I think Kings hill could be run by the crooks behind Ninewins. They let UK residents verify with passport, proof of address and +44 phone number but if you read their terms and conditions 4.2 it states players in the jururistion of the UK are forbidden to play for real money. Even though they accept your deposits when it comes to paying out they draw your attention to 4.2 of which I have stated above. Sly underhand crooks. The even buy positive reviews on trust pilot with loads of GB residents extolling the virtues of their casino. Trust pilot is now corrupt!!
Díky za tohle kluci! Zkontroloval jsem T & C a viz „TETENT", Cl. 17.2, že netent kasinové hry nejsou použitelné ve Spojeném království mezi jinými národy. Nevidíte žádnou další zmínku o Uk v jiných klauzulích, ale může být chybná. Bez ohledu na to požádali o dodatečné ověření (výpis z účtu), o kterém říkají, že byl nyní ověřen a nyní znovu čeká na kontrolu!! …… opět t & c' říkají, že by to mělo být 24 hodin, ale opět si nedělám velké naděje. Ale část mě je tak trochu odhodlána je do toho tlačit – skoro stejně zábavná jako hraní her hahaha….bude vás informovat o tom, jak se mi daří. Ještě jednou, hurá za pomoc lidi!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Snad máš pravdu. Neříká to, že britští hráči jsou vyloučeni z hraní o skutečné peníze v tomto kasinu, jako je tomu v Ninewins a Jokabet. Tak snad své peníze dostanete.
Hopefully your right. It doesn't say UK players are excluded from playing for real money at this casino like it does at Ninewins and Jokabet. So hopefully you will get your money.
Díky za tohle kluci! Zkontroloval jsem T & C a viz „TETENT", Cl. 17.2, že netent kasinové hry nejsou použitelné ve Spojeném království mezi jinými národy. Nevidíte žádnou další zmínku o Uk v jiných klauzulích, ale může být chybná. Bez ohledu na to požádali o dodatečné ověření (výpis z účtu), o kterém říkají, že byl nyní ověřen a nyní znovu čeká na kontrolu!! …… opět t & c' říkají, že by to mělo být 24 hodin, ale opět si nedělám velké naděje. Ale část mě je tak trochu odhodlána je do toho tlačit – skoro stejně zábavná jako hraní her hahaha….bude vás informovat o tom, jak se mi daří. Ještě jednou, hurá za pomoc lidi!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Skvělé, pokud byl dokument přijat, takže doufám, že nebudou žádné další problémy. Ptalo se vás kasino na něco jiného nebo jste plně ověřeni?
Počkáme na další aktualizace.
Hodně štěstí. ☘️
Great if the document has been accepted so I hope there will be no further problems. Did the casino ask you anything else or are you fully verified ?
We will wait for further updates.
Good luck. ☘️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.