před 7 měsíci
Každý skutečně dostal zaplaceno na Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
6
Každý skutečně dostal zaplaceno na Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
Ahoj, mohl bys mi prosím poslat url, protože si nejsem jistý, jestli máme toto kasino v naší databázi, byl bych ti vděčný.
Každopádně, abychom se dostali k vašemu problému s výběrem, pro začátek dáváme kasinům 14 dní na to, aby vše zkontrolovali a poslali peníze hráči. Poskytlo vám kasino nějaký důvod, proč čekáte 9 dní? To by mi docela stačilo.
Už jste zde ověřili svůj účet, prosím?
Dejte mi vědět a pokud se během několika dní nic nezmění, pokusím se doporučit další postup.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Ahoj všichni, kteří čekají 7 dní na můj výběr, ale stále nic. Každý den v životě chat říká různé příběhy a nikdo nemůže vysvětlit, co se děje. Ignorování neodpovídání na e-mail buďte opatrní všichni hráči
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Dobrý den, stále jste nedostali žádné peníze a čekáte bez odpovědi? Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní.
Měli jste však již svůj účet ověřený? Hráli jste s bonusem nebo ne?
Dejte mi vědět a pokud se situace v nejbližších dnech nezmění, pak bude pravděpodobně podání stížnosti dalším krokem, kde se vám náš tým pokusí pomoci.
Budu čekat.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Ano, můj účet je ověřen a hraje se bez bonusových peněz. Pak musíte počkat pár dní. Díky za pomoc
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Pokud se něco změní, dejte nám prosím vědět.
Please let us know for sure if anything changes.
Začínám si myslet, že je to na můj vkus trochu dlouhé. Upřímně řečeno, jen málo kasin řeší výběry během víkendů.
Každopádně, mohu se znovu zeptat na URL kasina? U nás je to naprosto neznámé.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Ahoj, nejsem si jistý a nedokážu říct, jak dlouho to bude trvat. Vidím, že jste se již zeptali druhého hráče, takže by bylo nejlepší vědět, jestli dostal peníze a jak dlouho to trvalo. Samozřejmě, už jste ověřili svůj kasino účet? Hráli jste s bonusem nebo ne?
Dáváme jim 14 dní na to, aby vše vyřešili a pokud se nic nezmění a peníze nedostanete, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.
Hi, I'm not sure and I can't say how long it will take. I see you already asked the other player so it would be best to know if he got the money and how long it took. Of course, have you verified your casino account yet ? Did you play with the bonus or not ?
We give them 14 days to sort everything out and if nothing changes and you don't get the money, let us know and we will try to help.
Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!
může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Ahoj, dostal jsi peníze? Čekám už skoro 2 týdny a stále mi říkají, že je problém s poskytovatelem plateb a mám čekat
Hi did you get your money? I’ve been waiting nearly 2 weeks now and keep getting told there’s a problem with the payment provider and to wait
Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!
může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Dobrý den, je mi líto, že ještě nemáte své peníze. Když se řekne dva týdny, to je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešila vše, co je potřeba udělat, a poslala vám peníze. Pokud tak neučiní, máte možnost využít našibezplatnou stížnost na funkce . Náš tým se vám pokusí se situací pomoci a doufejme, že úspěšně.
Nicméně skutečnost, že mají problém s poskytovatelem plateb, je jediná věc, která vám stojí v cestě k získání finančních prostředků? Už jste zde měli nějaké úspěšné výběry?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!
může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Dobrý den, je mi líto, že ještě nemáte své peníze. Když se řekne dva týdny, to je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešila vše, co je potřeba udělat, a poslala vám peníze. Pokud tak neučiní, máte možnost využít našibezplatnou stížnost na funkce . Náš tým se vám pokusí se situací pomoci a doufejme, že úspěšně.
Nicméně skutečnost, že mají problém s poskytovatelem plateb, je jediná věc, která vám stojí v cestě k získání finančních prostředků? Už jste zde měli nějaké úspěšné výběry?
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
No tak pokud jste se nic víc nedozvěděl a trvá to už dva týdny, tak bych doporučoval otevřít reklamaci, jak jsem avizoval ve svém předchozím příspěvku. Uvidíme, zda se k vám vaše peníze prozatím dostanou, nebo zda bude muset zasáhnout náš tým.
Jste na to?
Well then, if you haven't learned anything more and it's been going on for two weeks, then I would recommend opening a complaint as I announced in my previous post. Let's see if your money gets to you for now or if our team will need to step in.
Are you down for it?
Ahoj, ano, pokouším se podat stížnost, ale nemůže najít kasino, když ji zadám? dík
Hi yes I’m trying to submit a complaint but it can’t find the casino when I type it in? Thanks
Dobře, mluvíme o tomto kasinu?
Možná je to jen nějaká chyba, že to píšeš špatně. Nebo je to možná jiné kasino a my ho nemáme v naší databázi.
Zkuste mi tedy potvrdit, jak to je.
Samozřejmě pokud budete mít v budoucnu problém s kasinem, které na našich stránkách nemáme, vyberte si jakékoliv kasino a do popisu napište o jaké se jedná a že nebylo možné vybrat to, o kterém píšete, protože nemáme recenzi. Náš tým to pochopí a změní. 🙂
Okay are we talking about this casino ?
Maybe it's just some mistake that you're writing it wrong. Or maybe it's another casino and we don't have it in our database.
So try to confirm for me how it is.
Of course, if in the future you have a problem with a casino that we don't have on our site, choose any casino and write in the description what it is and that it was not possible to choose the one you are writing about because we don't have a review. Our team will understand and change it. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.