DomůFórumDiskuze stížnostíKasino King Hills

Kasino King Hills

 od Delboyvrs
|
8 209 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23

Každý skutečně dostal zaplaceno na Kings Hill

Automaticky přeloženo:

Zaplatí, stále čekám 9 dní

Automaticky přeloženo:
Delboyvrs

Ahoj, mohl bys mi prosím poslat url, protože si nejsem jistý, jestli máme toto kasino v naší databázi, byl bych ti vděčný.

Každopádně, abychom se dostali k vašemu problému s výběrem, pro začátek dáváme kasinům 14 dní na to, aby vše zkontrolovali a poslali peníze hráči. Poskytlo vám kasino nějaký důvod, proč čekáte 9 dní? To by mi docela stačilo.

Už jste zde ověřili svůj účet, prosím?

Dejte mi vědět a pokud se během několika dní nic nezmění, pokusím se doporučit další postup.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni, kteří čekají 7 dní na můj výběr, ale stále nic. Každý den v životě chat říká různé příběhy a nikdo nemůže vysvětlit, co se děje. Ignorování neodpovídání na e-mail buďte opatrní všichni hráči

Automaticky přeloženo:
Anonymous154

Dobrý den, stále jste nedostali žádné peníze a čekáte bez odpovědi? Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní.

Měli jste však již svůj účet ověřený? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Dejte mi vědět a pokud se situace v nejbližších dnech nezmění, pak bude pravděpodobně podání stížnosti dalším krokem, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, můj účet je ověřen a hraje se bez bonusových peněz. Pak musíte počkat pár dní. Díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
Anonymous154

Pokud se něco změní, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Stále čekám na výplatu 200 liber hnusné

Automaticky přeloženo:
lisamcintosh57

Začínám si myslet, že je to na můj vkus trochu dlouhé. Upřímně řečeno, jen málo kasin řeší výběry během víkendů.

Každopádně, mohu se znovu zeptat na URL kasina? U nás je to naprosto neznámé.

Automaticky přeloženo:
Delboyvrs

Dostal jsi nakonec zaplaceno, chlapče

Automaticky přeloženo:

Jak dlouho trvá výplata kasina Kings Hill... na zdraví

Automaticky přeloženo:
melon147jm

Ahoj, nejsem si jistý a nedokážu říct, jak dlouho to bude trvat. Vidím, že jste se již zeptali druhého hráče, takže by bylo nejlepší vědět, jestli dostal peníze a jak dlouho to trvalo. Samozřejmě, už jste ověřili svůj kasino účet? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Dáváme jim 14 dní na to, aby vše vyřešili a pokud se nic nezmění a peníze nedostanete, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!

může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?

Automaticky přeloženo:
lisamcintosh57

Ahoj, dostal jsi peníze? Čekám už skoro 2 týdny a stále mi říkají, že je problém s poskytovatelem plateb a mám čekat

Automaticky přeloženo:

Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!

může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, je mi líto, že ještě nemáte své peníze. Když se řekne dva týdny, to je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešila vše, co je potřeba udělat, a poslala vám peníze. Pokud tak neučiní, máte možnost využít našibezplatnou stížnost na funkce . Náš tým se vám pokusí se situací pomoci a doufejme, že úspěšně.

Nicméně skutečnost, že mají problém s poskytovatelem plateb, je jediná věc, která vám stojí v cestě k získání finančních prostředků? Už jste zde měli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, stále čekám na výběr z Kings Hill, už jsou to skoro 2 týdny, pořád říkají, že je problém s poskytovatelem plateb! Poslal jsem výpisy z účtu a vše, jak bylo požadováno. Jen vám stále opakujte, abyste byli trpěliví!

může mi někdo prosím pomoci nebo mi dejte vědět, jestli lidé skutečně dostanou své peníze, nebo bych měl odepsat?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, je mi líto, že ještě nemáte své peníze. Když se řekne dva týdny, to je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešila vše, co je potřeba udělat, a poslala vám peníze. Pokud tak neučiní, máte možnost využít našibezplatnou stížnost na funkce . Náš tým se vám pokusí se situací pomoci a doufejme, že úspěšně.

Nicméně skutečnost, že mají problém s poskytovatelem plateb, je jediná věc, která vám stojí v cestě k získání finančních prostředků? Už jste zde měli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, zítra 6.6.24 jsou to dva týdny, řekli mi, že jediným problémem je poskytovatel plateb. Ne, ještě jsem se odtud nestáhl.

Automaticky přeloženo:
kelrn

No tak pokud jste se nic víc nedozvěděl a trvá to už dva týdny, tak bych doporučoval otevřít reklamaci, jak jsem avizoval ve svém předchozím příspěvku. Uvidíme, zda se k vám vaše peníze prozatím dostanou, nebo zda bude muset zasáhnout náš tým.

Jste na to?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj, ano, pokouším se podat stížnost, ale nemůže najít kasino, když ji zadám? dík

Automaticky přeloženo:
kelrn

Dobře, mluvíme o tomto kasinu?

file

Možná je to jen nějaká chyba, že to píšeš špatně. Nebo je to možná jiné kasino a my ho nemáme v naší databázi.

Zkuste mi tedy potvrdit, jak to je.

Samozřejmě pokud budete mít v budoucnu problém s kasinem, které na našich stránkách nemáme, vyberte si jakékoliv kasino a do popisu napište o jaké se jedná a že nebylo možné vybrat to, o kterém píšete, protože nemáme recenzi. Náš tým to pochopí a změní. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky