FórumDiskuze stížnostíJokaroom je podvod!

Jokaroom je podvod! (strana 2)

před 4 roky od Bradk4165
|
20315 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Allyjay007
před 3 roky

Čekám na historii hry na důkaz, mám to hned teď, takže pokud Jokaroom peníze nevrátí v následujících 2 dnech, podám žádost s informacemi.

Banka pro mě dříve získala finanční prostředky v podobném případě, jaký jsem měl proti kasinu TWO UP, které bylo nyní v Austrálii zrušeno.

Vláda v tomto druhu činnosti skutečně zakazuje a stížnosti lze podávat online.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk


Ahoj všichni, prosím zkontrolujte odkaz.

Sloupec Q je skutečná rovnováha.

Podívejte se, kolik peněz jste si vzali. Pokusili se to opravit, ale neuspěli. Pokud se mýlím, pošlete prosím radu.


Doufám, že odkaz funguje!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Brad, rád bych se také podíval na tabulku, ale je zamčený. Můžete jej prosím odemknout, aby si jej mohl zobrazit kdokoli s odkazem, aniž by o to požádal?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

JSOU KOMPLETNÍ SCAM A ZMĚNY

Automaticky přeloženo:
Allyjay007
před 3 roky

8 424,00 USD z mého účtu

Automaticky přeloženo:
Bradk4165
před 3 roky

Budu dělat to samé !!!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všem, jdu v kruzích Jsem zaseknutý, když vložíte peníze, které jsem vložil, když vyhrajete, musí vám umožnit výběr, ale místo toho zavírají / deaktivují účet. Stejně jako vy vkladáte. A vaše výhry zmizí.

Přemýšlím o sobě, nyní jsem vložil více než 3 tis., Vyhrál nad 9 tis. Velká ztráta pro ně.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

V zoufalé situaci vždy existuje řešení:

https://mychargeback.com/ - Tato společnost provádí zpětné zúčtování. Pokud od transakce došlo méně než 90 dní, můžete je kontaktovat a vysvětlit jim, co se stalo - dělají zpětná zúčtování v případech, kdy kasino nemá licenci nebo v případě mizerné licence regulátora (Joka Room Case)

Zachovejte to jako poslední možnost - můžete zde předložit svůj případ a zeptat se na možnosti a v případě, že kasino nebude spolupracovat, použijte kompenzaci. Ale pozor - kompenzace jsou v kasinech obecně zakázána - takže pokud provedete zpětné zúčtování, neměli byste si s touto společností (skupinou) už hrát, nebo vám v budoucnu nemusí platit.

Automaticky přeloženo:
Bradk4165
před 3 roky

Jakákoli aktualizace jako ne

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Omlouvám se všem .. Neuvědomil jsem si, že je zamčený. Je tento odkaz lepší?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

file

Poradit krypto kasina

Automaticky přeloženo:
Bradk4165
před 3 roky

Kdysi jsem byl obětí a málem jsem ztratil svůj účet 12 000 liber. Byl jsem tak bolestivý a snažil jsem se získat peníze zpět, ale úřady mě vždycky podváděli. Dokud jsem najal tech odborníky, aby mi pomohli. Četl jsem o ní online, i když jsem měl své pochybnosti, ale rozhodl jsem se to zkusit. A na výsledek jsem byl opravdu ohromen. Během výběru peněz byly velmi užitečné a podařilo se mi získat zpět 11 000 liber! Mohu říci, že jsem dostal peníze zpět, odvedli pro mě skvělou práci a jsem hrdý, že je mohu doporučit


Příspěvek od Marthajakob Upravil Daniel
Důvod: Reklama
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Návratnost 5 720,00 $

2 714,00 USD stále ve sporu a dalších 1300 $ objevených ve duplikovaných transakcích odebraných odtamtud KAC platebního procesoru v předchozích měsících!


nikdy předtím neměl žádný problém žádné jiné kasino! Problémy začaly v březnu 2020, když jsem jim dal šanci!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Díky za info ... To je přesně důvod, proč máme toto a podobné fóra.

Automaticky přeloženo:
Marthajakob
před 3 roky

Ahoj MarthaJakob,

Děkujeme za vaše doporučení.

Vypadá to, že jsem pozdě. Můžete znovu odeslat společnost, kterou jste použili?


dík


Automaticky přeloženo:
Bradk4165
před 3 roky

Informace jsem odstranil, protože v Telegramu byla uvedena nějaká přezdívka. Když jsem o tom hledal další informace, vypadalo to velmi podezřele. Vždy stejný příběh "kluci, byl jsem velmi zoufalý, dokud jsem nenašel hrdinu na Telegramu a nezachránil mi všechny peníze, protože je hacknul ..." Tomu bych nevěřil.

Automaticky přeloženo:
Tana94
před 3 roky

Náš tým s nimi byl mnohokrát v kontaktu, takže vám doporučuji otevřít stížnost zde. Může to pomoci: https://casino.guru/complaints

Každopádně si dokážu představit, že to musí být frustrující, když vyhrajete tolik peněz a kasino s vámi nekomunikuje.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj,

chtěli jste vědět, jestli jste s nimi vyřešili problém? Mám s nimi podobný problém. V červnu jsem vyhrál 10 000 $ a vybral jsem ho a ujistil se, že 100% vložil jsem údaje o svém bankovním účtu, abych zjistil, že po týdnu jsem nedostal peníze, že je vložili na jiný účet a nyní se pokouším řekli, že to byl účet, o který jsem požádal, aby byl také zaslán. Mám e-maily, které jim říkají, že to nebyl můj účet, protože když požádali o bankovní výpis, odpověděli, že bankovní výpis neodpovídá účtu, pro který jsem požádal o výběr. Pokaždé, když jsem je v souvislosti s tím kontaktoval, stále trvali na tom, že byl odeslán na účet, o který jsem požádal (nikoli můj, ale účet, který vůbec netuším, odkud ho získali). Vznesl jsem stížnost na Casino Guru a my jsme neměli odpověď od JokaRoom za poslední 2 týdny, na které nyní Casino Guru stížnost uzavře, protože JokaRoom neodpovídá. Jediné, co mě mrzí, je to, že nedostávám snímky živého chatového rozhovoru, který jsem měl pár dní poté, co jsem provedl výběr, jako ty, vím, že změnili živé chatovací rozhovory, protože tam přepsali do kasina Guru konverzaci mezi „ já "a měli bankovní výpis bez jména nebo jakékoli formy dokladu, že účet byl můj, o kterém vím, že 100 000% jsem nikdy neposlal já. Nyní ignorují mé stížnosti a e-maily.

Automaticky přeloženo:
Bradk4165
před 3 roky

77 dní otevřené stížnosti Joka room nereaguje a můj $ 9935 je pryč. A od dnešního dne vidím, že kasino Joka room je zavřené.

Automaticky přeloženo:
Waj888
před 3 roky

Konečně odpověděli na mou stížnost na Casino Guru po dvou týdnech bez odpovědi, jen aby požádali o více času na vyplnění „důkazů". Dostávám 2 různé verze, kde byly moje výhry uloženy. Trvali na tom, že to bylo vloženo na účet, který také nemám žádné připojení, nikdy neschváleno, ale nějak říkají, že jsem vložil účet bsb & account #s 🤔🤦🏽‍♀️ Pak před pár dny dostanu e-mail s oznámením, že fond byl vložen do MÉHO účtu. Poslal jsem jim své bankovní výpisy, které ukazují, že nebyly přijaty žádné prostředky, takže mě bude zajímat, jaké důkazy přijdou dál.

Také nerozumím, proč se říká, že JokaRoom je uzavřen, protože k němu mám stále přístup, ale nemohu přistupovat na další web, který také spravují - Johnny Kash? To je zajímavé a zdá se trochu riskantní?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky