Ahoj,
chtěli jste vědět, jestli jste s nimi vyřešili problém? Mám s nimi podobný problém. V červnu jsem vyhrál 10 000 $ a vybral jsem ho a ujistil se, že 100% vložil jsem údaje o svém bankovním účtu, abych zjistil, že po týdnu jsem nedostal peníze, že je vložili na jiný účet a nyní se pokouším řekli, že to byl účet, o který jsem požádal, aby byl také zaslán. Mám e-maily, které jim říkají, že to nebyl můj účet, protože když požádali o bankovní výpis, odpověděli, že bankovní výpis neodpovídá účtu, pro který jsem požádal o výběr. Pokaždé, když jsem je v souvislosti s tím kontaktoval, stále trvali na tom, že byl odeslán na účet, o který jsem požádal (nikoli můj, ale účet, který vůbec netuším, odkud ho získali). Vznesl jsem stížnost na Casino Guru a my jsme neměli odpověď od JokaRoom za poslední 2 týdny, na které nyní Casino Guru stížnost uzavře, protože JokaRoom neodpovídá. Jediné, co mě mrzí, je to, že nedostávám snímky živého chatového rozhovoru, který jsem měl pár dní poté, co jsem provedl výběr, jako ty, vím, že změnili živé chatovací rozhovory, protože tam přepsali do kasina Guru konverzaci mezi „ já "a měli bankovní výpis bez jména nebo jakékoli formy dokladu, že účet byl můj, o kterém vím, že 100 000% jsem nikdy neposlal já. Nyní ignorují mé stížnosti a e-maily.
Hey,
just wanted to know if you sorted your issue with them out? I have a similar problem with them. Back in June I won $10,000 went to withdraw it & made sure 100% I put in my bank account details come to find out after a week I hadn’t received my money that they had deposited it into a different account & are now trying to say that was the account I requested it to be sent too. I have emails telling them that wasn’t my account as when they asked for a bank statement they replied saying the bank statement didn’t match the account I requested the withdrawal for. Every time I contacted them in regards to this they kept insisting it was sent to the account I requested (not mine but an account I have no idea where they got it from) then keep saying finance is investigating. I raised a complaint with Casino Guru & we haven’t had a reply from JokaRoom for the last 2 weeks to which now Casino Guru is going to close the complaint as JokaRoom aren’t replying. The only thing I regret is not getting screen shots of the live chat conversation I had a couple of days after I made the withdrawal as like you I know they altered live chat conversations because in there transcript they sent to Casino Guru of a conversation between "me" & them had a bank statement with no name or any form of proof that account was mine that I 100000% know was never sent by me. Now they’re ignoring my complaints & emails.
Automaticky přeloženo: