Ahoj Inferno, děkuji za vaši zprávu.
Několikrát jsem kontaktoval live chat a pokaždé, když právě řekli, že pošlou žádost o vedení, aby mě kontaktovali během následujících 24 hodin. Potvrďte prosím své údaje. Pokaždé, když jsem potvrdil podrobnosti, ale žádný telefonát. To bylo po 72 hodinách, takže už je to týden.
Také jsem našel číslo online uvedené v rezidenčním domě v Melbourne, ale to prostě zazvoní. Řekli, že nemohou přijímat hovory, protože všichni pracují na dálku v Karibiku kvůli koronovému viru.
Když jsem to zveřejnil, byl jsem trochu frustrovaný. Mám někoho, kdo se na mě dívá, takže doufám, že to vyjde.
ještě jednou děkuji za radu a pomoc
Hi Inferno thanks for your message.
I’ve did contact the live chat several times and each time they just said they will send a request for management to contact me in the next 24 hrs. Please confirm your details. Each time I have confirmed the details but no phone call. This was after the 72hrs so it’s been a week now..
I also found a number online listed at a residential house in Melbourne but it just rings out. They said they can’t receive calls because they are all working remotely in the Caribbean due to the corona virus.
i was a bit frustrated when I posted this the other day. I have someone taking a look for me know so hope it works out.
thanks again for your advise and help
Automaticky přeloženo: