Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíJak podám stížnost kasinu?

Jak podám stížnost kasinu? (strana 2)

 od alekakis3234
|
1 912 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
anastasiakalogeri2

Ahoj,

Stále jsem nedostal své peníze🙁 neposlali vůbec žádné e-maily a zákaznický servis už neodpovídá! Myslím, že nedostanu vůbec žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
muyopck

Jedna ze stejných věcí! Od 2. června jsem požádal o výběr a nedostal jsem žádnou odpověď.

Od té doby, co jsem provedl výběr, nemohu ani odeslat zprávu v živém chatu.

Co s tím budeme dělat?! To je krádež a nelegální!! Nemohou takhle krást peníze lidí. Je potřeba něco udělat!!

Automaticky přeloženo:

Ještě jednou dobrý večer.

Ne, ještě mi neodpověděli na žádost o doklady totožnosti.

Řekni mi, že se nám podaří získat mé peníze. Prosím!!!

Automaticky přeloženo:

Budeme muset počkat a uvidíme. Na tuto otázku bohužel nejsem schopen odpovědět.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,


Od výhry uběhly dva týdny a stále mi nepřišly peníze ani žádný email od mrvegas🙁 co mám teď dělat, mám to nahlásit policii nebo někomu jinému?

můj drahý

Automaticky přeloženo:
muyopck

Osobně bych počkal, jak se to bude dále vyvíjet. Pokud vám nemůžeme pomoci, kontaktoval bych licenční úřad. Co ale bude v tomto případě potřeba, je trpělivost.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky