FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 4)

před 2 roky od vlczkova
|
64637 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
Daniel
před rokem

Ahoj Danieli,

ano správně kladně , nemáte štěstí 2 x za sebou . Nemá cenu vyhrát, když tam půjdete a zase všechno prohrajete.


Musíte tomu dát trochu času.

Pak zažijte svou míru štěstí. Pokud je to dobré, pokud ne, přestaňte!

Na hraní v kasinech musíte mít hlavu , pokud ne , vyhrajete 80 a utratíte 100 .

Dobrou technikou je omezit vklady na rozpočet, který chcete utratit.

Žádná možnost mít záchvaty impulzivity.

Možná, pokud mi kasino zaplatilo do 3 až 5 dnů. Riskoval bych hraní a prohru, ale dalo mi to příliš mnoho času na přemýšlení.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Když jsem pracoval v kasinu, pamatuji si hráče, který vyhrál asi polovinu toho, co vy. Bylo to v pátek a vyžádali jsme si od něj dokumenty za účelem ověření účtu. Když jsem v pondělí přišel do práce, všechny peníze byly ztraceny. Bilance byla doslova nulová.

Vzpomínám si také na jeden případ, kdy hráč, který nebyl příliš zkušený, pokud jde o online kasina, vyhrál asi 30 000 eur. Pak se spustil proces ověřování, za tu dobu ztratil asi 30 %, ale zbytek stihl stáhnout. Příští měsíc jsem viděl, že ten chlap čeká na další výběr, tentokrát to bylo asi 50 tisíc. Zkontroloval jsem historii účtu a měl prostě štěstí. Nebyl za tím doslova žádný vzor 😀

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Protože nejlepší je to ovládat, protože věřit ve štěstí je špatné.

Vyhrávám 83K, kdo vyhraje, nemyslí si, že už vyhrál, takže když prohraje 1000, chce to získat zpět a utratí dalších 1000, už je to 2000 tisíc a tak dále, dokud částka není téměř nedobytná.

Býval jsem takový, teď si myslím něco jiného.

Mám historii s Icecasino, když jsem se zaregistroval, ztratil jsem 9500 eur a požádal jsem o sebevyloučení, řekl jsem, že chci účet zrušit, zastavili se a požádali mě, abych poslal e-mail na xxxxxxxxx, ok.

Neposlal jsem to, asi po týdnu jsem byl služebně v Německu a jednou v noci jsem dorazil do hotelu a začal hrát, vložil jsem 11500 eur,

když jsem dosáhl 6000 tisíc naštval jsem se a požádal o částku, vždy mi to zrušili, reklamoval jsem. A hrál jsem znovu , dosáhl jsem 46 000 , pak 64 000 a nakonec 83 000 eur .


závěr měl být.

ale nemáte štěstí 2x.

Takže musíte své štěstí využít a nezahodit ho.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Úplně s tebou souhlasím. Myslím, že je také skvělý nápad nastavit si limity vkladů, kdykoli je to možné. Tímto způsobem víte, že se nedostanete do situace, kdy během krátké doby o všechno přijdete.

Možná si myslíte, že prohra 85 000 bude trvat věky, ale viděl jsem mnoho hráčů, kteří obvykle hráli 0,2 – 1 eur za zatočení. Poté hodně vyhráli a během stejné session začali hrát 50 - 100 eur sázky. O všechny výhry přišli do hodiny.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

No, Danieli, tak to funguje.

Nekontrolovaná hra je destruktivní.

Zpytování svědomí a přiznání, že nemáte žádnou kontrolu, je ten nejlepší způsob.

Nesmírně obdivuji Casino Guru, jaký je váš cíl v blízké budoucnosti!

Přemýšlíte o tom, že by vaše platforma byla placená, nebo bude vždy zdarma?

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Dobrý den Valtere,

Rád bych řekl, že je to opravdu rozumný přístup, bohužel první věc, kterou závislí hráči obvykle prohrají, a přitom si stále myslí, že příliš nehrají, prohrávají mnoho...

K platformě, jak říkáte, dobře, pracuji zde několik měsíců přes rok a nikdy jsem o takovém nápadu neslyšel.

Stále se snažíme vylepšit aktuální nastavení hazardního prostředí, aby bylo bezpečné a přiměřeně udržitelné, neumíme si představit, že by se za naše „služby" mělo platit. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ale zasloužili si to! 🇧🇷

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

🙂 Srdečně děkuji.

Myslím, že tohle není cesta, kterou bychom se teď chtěli vydat.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

V minulosti jsme uvažovali o vytvoření vlastního kasina a byl jsem jedním z těch, kdo s tímto nápadem přišel. Na druhou stranu i toto má jasné zápory. Myslím, že tou největší je naše vlastní pověst. Když provozujete kasino, vždy se najdou hráči, kteří jsou nespokojeni a vždy můžete na své straně udělat nějaké chyby. Bylo by poměrně problematické přidělovat hodnocení jiným kasinům, zatímco provozujeme naše vlastní kasina. Mnoho kasin může jednoduše tvrdit, že jsme jim dali špatné hodnocení jen proto, že jsou přímými konkurenty naší vlastní značky kasin.

Věřím, že mnoho kasin je ochotno s námi spolupracovat, pokud jde o stížnosti, protože vědí, že nejsme jejich konkurenti. Je tu také jeden další bod, jak zmínil jeden z našich zakladatelů – provozování kasina je těžká věc. V oblasti je obrovská konkurence a obrovská regulace. Nemůžete si jen vytvořit web kasina, sbírat vklady a být úspěšný. V současné době potřebujete mít licence pro mnoho jurisdikcí nebo zůstáváte v šedé zóně a čekáte, až bude váš web zakázán v zemi, kde máte spoustu registrovaných hráčů, což by pro vás bylo zničující. Do marketingu je také potřeba hodně investovat, a to kvůli obrovské konkurenci, kterou máte v podstatě na každém trhu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ahoj Danieli,

opravdu velká konkurence.

tedy hodnota vaší práce,

skvělé!

Umět správně hodnotit kasina a chránit hráče.



Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Děkuji. Věřím, že v tom, co aktuálně děláme, jsme docela dobří, takže bychom se toho měli držet a ujistit se, že budeme ještě lepší. Vždy je prostor pro zlepšení. Nikdy si nemůžete být 100% jisti, že budete spokojeni v kasinu, které jsme dobře ohodnotili, ale statistiky, které máme, jasně ukazují, že pravděpodobnost je mnohem vyšší ve srovnání s kasiny, která jsme nedali dobře.

Totéž platí pro reklamace. Snažíme se každému pomoci, když má případ nějaký smysl, ale nejsme policie nebo soud, který by mohl kasina k něčemu přinutit. Můžeme poskytnout doporučení a odpovídajícím způsobem změnit hodnocení. Naštěstí to v mnoha případech stačí.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dobrý den Danieli, opravdu!

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Ahoj Valtere. Jsem také hráč Ice Casino a mám otázku: Podařilo se vám tedy získat všechny své prostředky zpět? Ptám se na to, protože jsem momentálně v podobné situaci, kdy byly nedávné výběry zamítnuty kvůli technickým problémům. Předtím jsem úspěšně vybral ve stejném kasinu mezi 400-700 EUR, ale v současné době mám k výběru celkovou částku 2100 EUR, která je rozdělena na 900 za bankovní kartu a 1200 za bankovní převod.


Výběry mám v této podobě, protože byly 14. 15. zamítnuty s důvodem kasina "technické problémy" a způsob výběru byl bankovní kartou. Bylo mi doporučeno provést výběr znovu nebo zkusit jiný způsob a tentokrát jsem udělal polovinu jako bankovní převod.


Ve zkratce:

Momentálně mám 1200 EUR za bankovní převod se stavem "neúplný" uskutečněný 16. (tj. stále je možné zrušit) a 900 za bankovní kartu provedenou 15. "probíhá", čekám, i když nebudou zrušeny znovu. Podpora samozřejmě vždy naznačuje to samé, na co čekat.


Upřímně, začínám být trochu nervózní, protože už jsem tuto částku měl dostat (na základě mých předchozích výběrů). Na netu jsem také viděl, že tyto "technické problémy" se nestávají výjimečně a podpora sama říká "Věřte mi, že takové potíže se neustále stávají různými metodami v různých zemích. Dobrá věc je, že potíže jsou obvykle malé."


Nicméně už bych měl dostat své prostředky a stále čekám, až bude vše v pořádku

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
MachKaiko
před rokem

Ahoj,

Jen jsem chtěl říct, že si myslím, že je dobře, že jste stížnost odeslali, protože nám to dává šanci ujistit se, že kasino problém vyřeší a poskytne přesné informace. Je smutné, že mnoho hráčů nedávno začalo pociťovat stejné problémy, takže mám pocit, že jsou nyní v pohybu i jiné věci. Kasino může mít například nedostatek zaměstnanců kvůli blížícím se Vánocům a poskytovatel plateb je zahlcen. No, doufám, že brzy vyhraješ. 🤞

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,


Naprosto souhlasím a mám na toto kasino stejný názor jako Valter. Moje zkušenost je zatím dobrá. Je to však nedostatek transparentnosti v určitých aspektech, který selhává a způsobuje, že jsme hráči trochu nervózní nebo dokonce naštvaní. Pokud jde o mé prostředky, jedna z nich byla úspěšně vybrána bankovním převodem (konečně) a nyní čekám, až peníze dorazí na můj bankovní účet.


Doufejme v to nejlepší

Automaticky přeloženo:
před rokem

O Ice Casino jsem nikdy nic neslyšel.

Automaticky přeloženo:
MachKaiko
před rokem

Bylo by skvělé, kdyby zaměstnanci kasina měli hráče utěšit poctivou informací o možném zpoždění a vysvětlením příčiny, bohužel ne každý hráč je dostatečně trpělivý, takže si umím představit, že by to mělo za následek ztrátu části hráčů. Co ale vidím jako hlavní problém je, jak může kasino poskytnout takovou pečující podporu, když jim chybí personál např. No, je to kruh 🙁

Mám radost z vašich finančních prostředků a také si vážím vašeho pochopení. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

O Ice Casino jsem nikdy nic neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Asi proto, že tam nesmí hrát hráči z UK.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je hlavní bod celého tohoto vlákna a cíl od Casino Guru, kterým je poskytovat veškerou možnou podporu a recenze o různých kasinech. I když o Ice Casino nevíte, toto kasino je licencované a ve skutečnosti nejde o podvod. Hlavním problémem tohoto kasina je však nedostatek transparentnosti v určitých aspektech (můžeme jasně vidět šablonové odpovědi na některé věci) a určitá zpoždění při výběru vašich prostředků, ale nakonec je dostanete

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
MachKaiko
před rokem

Příspěvek, na který pravděpodobně reagujete, jsem smazal, protože obsahoval zakázaný odkaz a chybné informace o hodnocení, navíc to byla jen práce link-builderu.

To je skvělé, že jste odpověděli, (Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nebude upozorněna. Děkuji 🙂) udělal jste dobře.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky