FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 3)

před 2 roky od vlczkova
|
64580 zobrazení 189 odpovědí |
|
12 3 4...10
před 2 roky

Ahoj Danieli,

Na strojích hraji velmi málo.

Moje oblíbená hra je Live Roulette.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Celý týden nic neplatili, poslední platba byla 11. listopadu 3000.

Závažnost je v tom, že ruší výběry, které byly požadovány od 24. října.

To je pro mě velmi vážné, minimálně 2 výběry 5000 eur zrušeny.


Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Když čtu vaši stížnost, myslím, že jste kasino trochu naštval, protože říkají, že jste dostali 30 000 + 3 000 za pouhých 12 dní a stížnost jste podali. To může být důvod, proč zpomalili.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Danieli,

Na strojích hraji velmi málo.

Moje oblíbená hra je Live Roulette.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Máte vlastní sázkový systém, který vám vyhovuje, nebo sázíte náhodně na cokoliv, co vás napadne?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tipněte si!

v klasice rulety.

Ale ne vždy to vyjde.

Například 11-29

Například 32-5

Například 20-17

Je jich mnoho

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj Danieli,

Když jsem uplatnil nárok, bylo to 17. října ze stejného důvodu jako nyní.

Měl jsem zrušeno 8 výběrů 5K.

pokud si CASINO Guru myslí, že je to normální?

A Stížnost nakonec zůstala, dokud neprovedli platby file


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Hm, technické potíže... 🙂 Každopádně vás žádají o vytvoření nového. Neřekli, že se to nevyplatí, protože jsi udělal něco špatně, takže myslím, že je to pozitivní zpráva.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dobře, Danieli, ale CASINO říká, že platí do 30 pracovních dnů, dnes je to 19 pracovních dnů.

Teď se ptám, dobře.

a budu tím bez zavinění poškozen?

Budu si muset počkat dalších 1,5 měsíce, než ji obdržím! 🇧🇷

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Dobrý den Valtere,

takže i podle vlastních pravidel má kasino ještě nějaký čas, aby podle toho zaplatilo. 🙂

Částka, kterou vybíráte, je navíc poměrně vysoká, takže obvykle se takové částky rozdělují na menší částky a provádějí se jedna po druhé. Pevně věřím, že nakonec dostanete celou částku.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,

znamená to tedy, že KASINO může výběr zrušit a může výběr prodloužit, jak dlouho chce!?

Myslím, že se špatně vyjadřuji.

Nikdy jsem nezpochybňoval, že CASINO platí, to je jasné.

O veškerou hotovost jsem požádal 24. a 25. října.

zrušili 40K 17. listopadu.

Hodnota podle VOP kasina se vyplácí maximálně do 30 pracovních dnů.

Nyní jsem znovu požádal o 40 tisíc a počkám 30 pracovních dnů... je to tak?

Ne vlastní vinou jsem poškozen.

Dobře, takže vím, že CASINO má podle svých podmínek právo zrušit výběry a reklamovat technické poruchy za účelem zdržení platby.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Ahoj,

Jde o to, že kasino vám přiznalo, že čelí technickým problémům a výběry jsou ovlivněny. I pro ostatní hráče. To znamená, že bez ohledu na podmínky, kasino musí najít řešení. Beru to jako výjimku, nestandardní situaci a myslím, že to musíme akceptovat.

Nemám žádný důkaz, který by prohlašoval, že kasino z nějakého důvodu zdržuje platby, máte nějaký?

Vzhledem k tomu, že je to pravidelně, souhlasím s tím, že kasino by porušilo své vlastní podmínky.

Doufám, že už je to lepší. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,

Mám několik společností v oboru pneumatik.

pokud náhodou dojde k nějaké chybě, která je přičítána nám, je společnost povinna chybu opravit.

jednoduché ne!? A upřímný.

Nejsem si vědom technických potíží, CASINO musí pouze opravit technickou závadu a vědět, že požadavky jsou od data, který odpovídá původní žádosti o výběr.

Teď to bude vážná a upřímná situace.

Nebo jen proto, že je to hra, musí mít jiná pravidla?

Bohužel to není vždy výhra a také jsem prohrál spoustu peněz.

A pokud nejsou peníze, nenechají vás hrát.

Myslím, že pro všechny hráče by bylo velmi užitečné, kdyby podání byla spravedlivější.

Dostat se velmi blízko k fyzickým kasinům.

možná kvůli těmto situacím mnoho lidí raději opustí pohodlí domova a odejde do fyzického KASINA.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale myslím, že to nestojí za to, jít do stresu, můžeme si svobodně vybrat ty nejlepší možnosti a právě těmito zkušenostmi se učíme.

Už si stěží budu hrát o hodnocení, nikdy se nedostanu k vynikající práci CASINO Guru, kterému jsem velmi vděčný, za veškerou jeho oddanost sázkařům, dovolte mi nesouhlasit s touto tolerancí CASINO.

Protože to nejsou hazardní hráči, kdo má milionářské příjmy. Proto je od ledního kasina vyžadována větší profesionalita.

Pokud se mě zeptáte, zda mám důkazy, ne, nemám, ale ani je nepotřebuji.

Je mi 49 let a více než 20 let hraji v kasinech.

Znám tedy všechny kroky, kterými odkládají platby, tohle není panna a ani tento není jediný, který tento argument používá jako technickou závadu. Mezi ostatními .

Počkám, jak dlouho bude potřeba, nebudou nervózní. Ani dosáhnout cílů.

Dostanou jen něco, na čem teď nezáleží. Řeknu vám to včas.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko,

Mám několik společností v oboru pneumatik.

pokud náhodou dojde k nějaké chybě, která je přičítána nám, je společnost povinna chybu opravit.

jednoduché ne!? A upřímný.

Nejsem si vědom technických potíží, CASINO musí pouze opravit technickou závadu a vědět, že požadavky jsou od data, který odpovídá původní žádosti o výběr.

Teď to bude vážná a upřímná situace.

Nebo jen proto, že je to hra, musí mít jiná pravidla?

Bohužel to není vždy výhra a také jsem prohrál spoustu peněz.

A pokud nejsou peníze, nenechají vás hrát.

Myslím, že pro všechny hráče by bylo velmi užitečné, kdyby podání byla spravedlivější.

Dostat se velmi blízko k fyzickým kasinům.

možná kvůli těmto situacím mnoho lidí raději opustí pohodlí domova a odejde do fyzického KASINA.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Valtere,

Souhlasím, že kasino by mělo vždy klást platící zákazníky na první místo důležitosti - to znamená, že se musí snažit najít řešení.

Netvrdil jsem opak. Neodvážil bych se srovnávat vaše podnikání s online kasiny, i když jsem si jistý, že existují velké rozdíly. 🙂

Myslím si, že podle obrovského množství zpožděných plateb to není taktika, to je problém a kasino se s tím musí tak či onak vypořádat, protože pokud ztratíte důvěru a zájem hráče, máte problém.

O tohle mi celou dobu šlo.

Pokud si rádi myslíte, že kasino na vás používá zdržovací taktiku, je to váš názor a já to respektuji.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Když mluvíme obecně o technických potížích v kasinech, nikdy vám neřeknou, co se přesně stalo. Může to být doslova cokoliv. I když banka z jakéhokoli důvodu zablokuje jejich účet a požaduje od kasina dokumenty za účelem ověření určitých transakcí, kasino to zákazníkovi nikdy neřekne. Jednoduše řeknou „technické potíže". Pokud se některý zaměstnanec posere a omylem odmítne váš výběr, říká „technické potíže". Zrušení vašich čekajících výběrů nemuselo být záměrné. Mohli prostě udělat chybu. Pro kasino je nejjednodušším procesem požádat o nový, který půjde do fronty ve srovnání s obnovením starého požadavku na výběr.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni .

Abych pomohl ostatním hráčům, čestně prohlašuji, že Icecasino dodržuje všechny své T&C.

Již zpracovali 73 500 eur , chybí 9 500 eur a 4 pracovní dny na zaplacení . Jsem si jistý, že zaplatili předem.


Gratuluji Ice casino, doporučuji bez problémů.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Chvíli to trvalo, ale na konci dne jste dostali zaplaceno a částka je opravdu pěkná. Jakékoli nefér kasino by využilo příležitosti, aby vás zde oklamalo. Co uděláte s výhrou? Nějaké plány? 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ahoj Danieli,

prozatím chci tento proces uzavřít,

Myslím, že to bude velmi brzy, pak kdo ví, jak vydělat dalších 80K 😜

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ahoj Danieli.

dovršeno .

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Tak co teď? Chystáte se i nadále hrát v Ice Casino, odpočinete si od hazardních her a užijete si své výhry?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky