Přijal jste peníze, mohu-li se zeptat? Mohl byste Kristinu o této nabídce kasina ve své stížnosti také informovat? Pokud chcete, můžete použít tento odkaz .
Have you accepted the money, if I may ask? Could you inform Kristina about this offer from the casino in your complaint as well? You can use this link if you wish.
Na tohle nemám slov. To nemůže být pravda? Je těžké uvěřit, že je to rozhodnutí poskytovatele. Doufám, že s tím mohou něco udělat. Pokud se mi stane totéž, přidám se. Stále čekám.
I have no words for this. This can't be true? It's hard to believe that this is the provider's decision. I hope they can do something about it. If the same thing happens to me, I'll join in. I'm still waiting.
Ich habe keine Worte für sowas. Das kann doch nicht wahr sein? Schwer zu glauben, dass das die Entscheidung von Provider ist. Ich hoffe man kann da irgendwie dagegen vorgehen. Wenn bei mir das Gleiche ist, dann stoß ich mich dazu. Ich warte immer noch.
Promiň, ale nerozumím smyslu tvého příspěvku. Ztratil jsem se. Mohl bys to vysvětlit, prosím?
Sorry, but I do not understand the meaning of your post. I got lost. Could you explain, please?
Promiňte. Chyba překladu. Nechápu rozhodnutí. To jsem chtěl říct. 50 eur????
Sorry. Translation error. I can't understand the decision. That's what I wanted to say. 50 euros????
Sorry. Übersetzungsfehler. Ich kann die Entscheidung nicht verstehen. Das wollte ich sagen. 50 Euro????
Dobře. Děkuji za objasnění. Jo, musíme počkat a uvidíme, jak náš tým pro stížnosti v tomto případě dopadne.
Oh, ok. Thank you for clarifying that. Yeah, we need to wait and see how our complaint team will go with this case.
Ano, řekl jsem to ve své první zprávě.
Ale právě přidali 50 € na můj účet, takže opravdu neměli jinou možnost, než to přijmout.
Měl bych si stěžovat, že je to příliš nízká částka, protože ~30 000 € se velmi rychle změnilo na 50 €.
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Ha ha ha. Dostal jsem svůj 1 euro vklad zpět. Nemožné!!!!! Co jsem viděl, bylo, že už jsem vyhrál docela dost. Bonusová hra se v polovině zastavila. Pokusím se proti tomu také podniknout právní kroky.
Ha ha ha. I got my 1 euro stake back. Impossible!!!!! What I saw was that I had already won quite a bit. The bonus game stopped halfway through. I will also try to take legal action against this.
Ha ha ha. Ich habe mein Einsatz von 1 Euro zurück gakriegt. Unmöglich!!!!! Was ich gesehen habe das ich schon etliches gewonnen habe. Das bonusspiel ist mittendrin abgebrochen. Ich werde auch versuchen Rechtlich dagegen vorzugehen.
Jsem vášnivý hráč. Když prohraju, tak to prostě je. Ale to je neslýchané. Viděl jsem, že hra už něco vyhrála. A dostal jsem zpět 1 euro. Jsou opravdu tak chudí?
Zrovna včera jsem dostal 200 eur na hraní z jiného kasina a je v tom 1 euro? Nevím, mám se smát nebo brečet?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Totéž mi řekli, takže by to mohlo být skutečné, ale přesto by měli vrátit něco lepšího, protože jsme k tomu využili svůj čas.
Same thing they said to me so it might be real thing, but still they should give something better back, because we used our time to that.
Ano, řekl jsem to ve své první zprávě.
Ale právě přidali 50 € na můj účet, takže opravdu neměli jinou možnost, než to přijmout.
Měl bych si stěžovat, že je to příliš nízká částka, protože ~30 000 € se velmi rychle změnilo na 50 €.
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Jsem vášnivý hráč. Když prohraju, tak to prostě je. Ale to je neslýchané. Viděl jsem, že hra už něco vyhrála. A dostal jsem zpět 1 euro. Jsou opravdu tak chudí?
Zrovna včera jsem dostal 200 eur na hraní z jiného kasina a je v tom 1 euro? Nevím, mám se smát nebo brečet?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Mohl byste prosím popsat problém, který máte v tomto kasinu, podrobněji? Z vašich příspěvků to těžko chápu.🤷♀️ Určitě se vám pokusíme pomoci.
Could you please describe the issue you have at this casino with more details? I find it hard to understand it from your posts.🤷♀️ We will surely try to help you out.
Nemohu se dostat do historie her. Píše o technické chybě. Zkoušel jsem všechno, ani live chat nepomohl. Je to opravdu zvláštní.
I can't access my game history. It says technical error. I've tried everything, even live chat didn't help. It's really weird.
Ich komme nicht an meine Gamehistory ran. Technischer Fehler steht da. Ich habe alles versucht auch Live-Chat hat nicht geholfen. Ganz komisch.
Zkuste požádat podporu, aby vám poslala historii hry e-mailem. Možná by to bylo možné.
Try to ask the support to send you the game history by email. Perhaps that could be possible.
Dobrý den, milý kasino guru!
Nedávno jsem o tomto příběhu napsal příspěvek na Trustpilot. Říká se, že nic nedělají. Není to pravda? Mám screenshoty, kde jasně vidíte, že už jsem vydělal. A vrátí se mi 1 euro a musel jsem to euro vsadit 40krát. Když jsem hrál se skutečnými penězi. Prosím, řekni mi, co jsi udělal? "Na vině je poskytovatel a my nemůžeme nic dělat." Pro mě to znamená nic nedělat. Děkuju!
Nyní chtějí zablokovat můj příspěvek na Trustpilot.
Hello dear Casino Guru!
I recently made a post about the story on Trustpilot. It says that they are not doing anything. Isn't that true? I have screenshots where you can clearly see that I have already made a profit. And I get 1 euro refunded and I had to bet that euro 40 times. When I played with real money. Please tell me what you did? "The provider is to blame and we can't do anything." For me that means do nothing. Thank you!
Now they want to block my post on Trustpilot.
Hallo lieber Casino Guru!
Ich habe vor kurzem ein Beitrag zu der Geschichte bei Trustpilot gemacht. Dort steht, dass sie nix unternehmen. Ist das nicht wahr? Ich habe Screenshots, da wo eindeutig zu sehen, das ich schon Gewinnen erzielt habe. Und ich kriege 1 Euro Erstattung und das Euro musste ich 40 mal setzen. Da wo ich mit real Geld gespielt habe. Sagen sie bitte, was sie unternommen haben? "Provider ist schuld und wir können nix machen". Das ist für mich, nix unternehmen. Danke!
Jetzt wollen sie noch mein Beitrag bei Trustpilot sperren.
Vzpomínám si na tento váš případ. Zkoušel jsi napsat poskytovateli hry? Viděl jsem, že chyba je na jejich straně, a proto s tím asi kasino nemohlo moc udělat. Určitě by bylo užitečné, aby se k tomu poskytovatel vyjádřil a věděl o celé kauze více.
I remember this case of yours. Did you try to write to the game provider? I saw that the fault was on their side and that's why the casino was probably not able to do much about it. It would certainly be useful to have the provider comment on this and know more of the whole case.
Děkuji za odpověď.
Kasino je garantem. Vše v online kasinu souvisí s poskytovatelem. Za jakou záruku je kasino odpovědné? Vklady a výběry? Velmi rychle to zametli pod koberec. Poskytovatel není dosažitelný. Také jsem podal stížnost u poskytovatele licence. K ničemu. Prosím, pomozte mi. Toto také nahlásím. Děkuju!
Thanks for the reply.
The casino is the guarantor. Everything in an online casino has to do with the provider. What guarantee is the casino responsible for? Deposits and withdrawals? They swept it under the carpet very quickly. The provider is not reachable. I also made a complaint to the licensor. To no avail. Please help me. I will report this as well. Thank you!
Danke für die Antwort.
Casino ist Garantie geber. Alles in einem online Casino, hat es mit Provider zu tun. Für welche Garantie ist den Casino zuständig? Einzahlung und Auszahlung? Sie haben es sehr schnell unter den Tisch geschoben. Der Provider ist nicht erreichbar. Habe auch Beschwerde bei Lizenzgeber gemacht. Ohne Erfolg. Bitte helfen Sie mir. Ich werde das auch so berichten. Danke!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.