Svou první „opravu" jsem dostal za 3 dny, takže bych řekl, že je to minimum a někde jsem četl, že to může trvat až 90 dní, ale nejsem si jistý, jestli to byla spolehlivá informace.
Ale abych byl upřímný, nemůžu ti ani říct tu odpověď, protože to taky nevím🤷♂️
Well I got my first "fix" in 3 days so I would say that is the minium and somewhere I read that can take up to 90 days, but I am not sure if it was reliable information.
But to be honest I cant even tell you that answer because I dont know either🤷♂️
Aktualizace…
Kasino mě kontaktovalo a řeklo, že poskytovatel řekl, že hra se zpožďuje a já jsem se pokusil s touto hrou manipulovat tím, že jsem hru několikrát obnovil…
A pak spojili nějaké obrázky a v jamce 2 byl oheň a jiný sázkový a hodinový čas…
To je tak zvláštní.
Update…
Casino contacted me and said that provider said that game was lagging and I tried to manipulate that game by refreshing the game multilple times…
And then they linked some pictures and there was fire in the hole 2 and different bet and clock time…
That is so strange.
Ahoj! Co myslíš aktualizací? Několikrát jsem se odhlásil a znovu přihlásil. Je to to, co očekávám také? Nespravedlivé!!! Hrajete hodiny, investujete peníze, dosáhnete bonusové hry a pak se stane něco takového.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Ahoj! Co myslíš aktualizací? Několikrát jsem se odhlásil a znovu přihlásil. Je to to, co očekávám také? Nespravedlivé!!! Hrajete hodiny, investujete peníze, dosáhnete bonusové hry a pak se stane něco takového.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Ahoj! Jo, to je tak nespravedlivé... Ale je na tom něco stinného, protože spojili soubory s jinou hrou, sázkou a časem...
Znovu jsem kontaktoval kasino…
Doufejme v to nejlepší a že dostanete odpověď příliš brzy
Hello! Yeah that is so unfair… But there is something shady about this because they linked the files with different game, bet and time…
I contacted casino again…
Lets hope for our best and that you will get a respond too soon
Zde je potřeba jakákoli pomoc a podezřelý text!
Předchozí obrázek jsem dostal poté, co jsem jim poslal, že tam byla špatná hra atd.
Řekli, že posílají špatné soubory a ten obrázek.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Ano, ale zajímalo by mě, jaké možnosti mě čekají? Nemůžeš opakovat hru, že? Jak tedy budu vyplacen? Kasino říká, že neutrpím žádné ztráty.
Yes, but I would like to know what options await me? You can't repeat the game, can you? So how will I be paid out? The casino says that I won't suffer any losses.
Ja, aber mich würde es interessieren welche Möglichkeiten mich erwarten? Man kann doch nicht das Spiel wiederholen? Wie werde ich also ausgezahlt? Es wird gesagt bei Casino das ich kein Verlust erleide.
Na tuto otázku byste se měli zeptat podpory kasina; Jsem si jistý, že vám budou schopni dát odpovědi. Dejte nám určitě vědět, jak bude problém vyřešen.
You should ask the support of the casino this kind of question; I am sure they will be able to give you answers. Let us know, for sure, how the issue will be solved.
Zde je potřeba jakákoli pomoc a podezřelý text!
Předchozí obrázek jsem dostal poté, co jsem jim poslal, že tam byla špatná hra atd.
Řekli, že posílají špatné soubory a ten obrázek.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Po přečtení všech vašich příspěvků bych vám doporučil zkusit kontaktovat náš reklamační tým. Podívají se na to a pokusí se pomoci. Stížnost odešlete kliknutím na tento odkaz . Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Po přečtení všech vašich příspěvků bych vám doporučil zkusit kontaktovat náš reklamační tým. Podívají se na to a pokusí se pomoci. Stížnost odešlete kliknutím na tento odkaz . Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Ano, posílám jim celý příběh. Děkuji vám za vaši pomoc poté, co tento případ prošel tímto směrem.
Nyní doufejme v altenhofeugen15 best!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Právě jsem kontaktoval kasino. Zřejmě stále vyšetřují a já musím čekat. Jinak budu mít spoustu otázek a nedostanu žádné odpovědi. Co můžete strávit týden vyšetřováním? já tomu nerozumím.
I've just contacted the casino. Apparently they're still investigating and I have to wait. Otherwise I'll have lots of questions and won't get any answers. What can you spend a week investigating? I don't understand.
Habe gerade Casino kontaktiert. Es wird angeblich noch untersucht und ich muss warten. Sonst habe ich viele Fragen und kriege keine Antworten. Was kann man da eine Woche lang untersuchen? Verstehe nicht.
To je asi rozumné, takže počkejme a uvidíme, co vám řeknou a na základě toho uvidíme, co se stane a jak se to celé vyvine.
Budeme čekat na novinky.
That's probably reasonable, so let's wait and see what they tell you and based on that we'll see what happens and how it all unfolds.
We will wait for news.
Ano, přeji vám oběma jen dobrý výsledek. ☘️
Pokud jde o vaši stížnost , vidím, že Kristina vám již odpověděla, takže neváhejte a odpovězte na její otázky, aby mohla pokračovat.
Každopádně, když jste naposledy kontaktovali kasino, zjistili jste něco? Četl jsem, že se to dost zamotává.
Yes, I wish both of you only a good result. ☘️
As for your complaint, I see that Kristina has already replied to you, so feel free to answer her questions so she can move on.
Anyway, when you contacted the casino last time did you find out anything ? I've read that it's getting pretty convoluted.
No a poslední věc, kterou řekli, byla chyba/chyba v tom točení a točení je zrušeno.
Četl jsem několik příspěvků o stejné „chybě", takže si již nejsem jistý, zda kasino mluví pravdu nebo ne
Well last thing they said was there was a error/bug in that spin and the spin is canceled.
I’ve read multiple posts about same "bug" so I am not anymore sure if casino is telling the truth or not
Občas se může objevit chyba nebo bug, ale nejdůležitější je podle mě, aby to kasino bylo ochotné to nějak opravit. Tak uvidíme, jaký z toho bude výsledek. Doufám, že budou schopni brzy najít řešení vašeho případu.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Jak dlouho může poskytovatel s takovou záležitostí trvat? Stále nemám odpověď. Dík!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Občas se může objevit chyba nebo bug, ale nejdůležitější je podle mě, aby to kasino bylo ochotné to nějak opravit. Tak uvidíme, jaký z toho bude výsledek. Doufám, že budou schopni brzy najít řešení vašeho případu.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Jak dlouho může poskytovatel s takovou záležitostí trvat? Stále nemám odpověď. Dík!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Opravdu záleží na případu a na tom, co přesně musí na straně poskytovatele udělat. Je nám líto, ale na vaši otázku nemáme odpověď.
It really depends on the case and what exactly they need to do on the provider's side. I'm sorry, but we do not have an answer to your question.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.