FórumDiskuze stížnostíChybí vítězný bláznivý čas

Chybí vítězný bláznivý čas

před 10 měsíci od Booyaka28
|
2418 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Ahoj,


Uzavřel jsem dvě sázky na Crazy Time A s kasinem Boomerang. O každou bonusovou hru jsem vložil 500 USD. Celková hodnota sázky 2000 USD. Výsledek otáčení 50X Pachinko. Viděl jsem velký vítězný znak 25k, ale tento zisk nebyl nikdy připsán na můj hráčský účet. Od 10 dnů posílám zprávy, screenshoty atd. bez jakéhokoli pokroku.


Mám potvrzené ID sázky, ale neuvádějí žádnou výhru bez jakéhokoli důkazu. Odečetli mi částku sázky, ale nepomohli mi ukázat přesnou sázku a výsledek roztočení.


Hrál jsem s velkými částkami a vůbec nepomáhají a posílají mi matoucí odpovědi a excelové soubory, které neuvádějí nic jiného než ID sázky, částku a výhru 0.


nějaká doporučení? Jak mohu uplatnit svou výhru?

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 10 měsíci

Ahoj!

Řekl bych, že jste udělal dobrou věc, když jste sem zašel a podal stížnost. Můžete se také pokusit kontaktovat poskytovatele hry, aby vám pomohl. Poskytněte ID a nechte je zkontrolovat.

Co říkáš?

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslíte Evolution Gaming? Zkoušel jsem to, ale odkazují na kasino….

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 10 měsíci

Dobře, takže je to teď na kasinu? No, je mi to trochu divné, abych byl upřímný. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

víte, kde najdu historické výsledky rotace?

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 10 měsíci

Ve vaší herní historii, předpokládám. Pokud je vaše otázka vázána na určité kasino, hru nebo časové období. 🙂

Kasino by mělo poskytnout.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

oni ne. Prostě mi poslali SMS, že nebyla nalezena žádná výhra, přestože moje sázka byla potvrzena. Nyní kontrolují více než 10 dní.


sečteno a podtrženo: 2 potvrzené sázky, dvakrát odečtené z mého účtu, ale nepotvrzují výsledek těchto dvou konkrétních sázek! ne důvěřivé chování

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 10 měsíci

Oni ne? Zkontroloval jsem vaši stížnost, abych našel další podrobnosti, a také jsem našel snímky obrazovky zobrazující historii hry. Mám podezření, že jsi to pochopil dříve.

Toto je místo, kde to najdete.

Dovolte mi říci, že kasino pravděpodobně oslovilo poskytovatele hry – toto je nejběžnější krok – bohužel to vyžaduje nějaký čas a kasino pravděpodobně čeká na životopis. Pokud mohu trochu spekulovat. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

opravdu nevím, co se děje. Od 24. června zmizel zisk 27 tisíc. Kde jsou pravidla, předpisy, pozorování atd.! Nemluvě o podpoře, která neexistuje!

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 9 měsíci

Bohužel musíme počkat, až kasino odpoví. Bez přímých odpovědí můžeme jen spekulovat a já osobně bych hlasoval pro žádné divoké dohady, protože nemám ponětí, kde bych měl začít...

Podívejme se, co se chystá projít stížností. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže po více než jednom měsíci jsem dostal odpověď: problém s připojením na mé straně. Což je prostě špatně a podvod!

zkontroloval jsem. Mnoho hráčů je tímto způsobem podělaných!

někdo se toho musí chopit a pomoci. Pokud prohrajete, prohrajete, a pokud vyhrajete, rozhodnou, zda prohrajete!


@casinoguru: není to nic nového nebo nový fenomén - je to jen obrovská manipulace a musí být předložena na stůl a soud!!






Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 9 měsíci

Jen se sám sebe ptám, jak by mohl někdo dokázat, že kasino o tom lže?

Máš nějaký nápad?

Víte, bez podpůrných důkazů obvykle neexistuje žádný případ. Jak byste tedy mohli například dokázat, že tehdy nebyl problém s kvalitou vašeho připojení?

Ještě důležitější je, zda kasino nebo poskytovatel her podpořil svá prohlášení nějakými opatřeními nebo hodnotami?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vím jak - a mám to! Dále žádné prohlášení poskytovatele a zdržování procesů ze strany kasina bumerang!


Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 9 měsíci

To zní slibně!

No, uvidíme, co bude dál. Chcete se podělit o to, jak se vám podařilo dokázat, že se mýlili? Jsem si jistý, že bychom to všichni rádi věděli!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Nemyslím si, že to kasino dokáže zjistit, ale poskytovatel může na svém konci vidět údaje o připojení (s největší pravděpodobností). Přesto je překvapivé, že jakákoli prohra nebo výhra po podání sázky je z pohledu uživatele natažena do takové míry. Stručné vysvětlení, kompenzace výše sázky a poskytnutí podrobných informací o hře by bylo přínosné jak pro kasino, tak pro poskytovatele.

Automaticky přeloženo:
supportagenthere
před 9 měsíci

Vážím si odpovědi.

Bohužel se omlouvám, ale nesleduji.

Ptal jsem se, jak se vám podařilo dokázat, že kasino se mýlilo. Psal jsi, že máš důkaz. Mohu o tom vědět více, prosím?

Protože tato část mi není jasná: "Nemyslím si, že to kasino dokáže zjistit, ale poskytovatel může na svém konci vidět údaje o připojení (s největší pravděpodobností). Přesto je překvapivé, že jakákoli ztráta nebo výhra po umístění sázka je z pohledu uživatele natažena do takové míry."

Zjistit co?

Zbytek je pro mě úplnou záhadou. Proto se dostanu k dalšímu vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážená komunito:

Stále žádná odpověď z kasina! Jasné důkazy a zjevná fakta byly doposud ignorovány.


A jako další důkaz toho, jak podvodné je toto kasino, dnes uzavřeli můj účet bez povšimnutí a důvodu. A stále je na něm rovnováha!

odpověď od mého VIP manažera: Právě jsem obdržel aktualizaci, váš účet byl uzavřen na základě rozhodnutí správy našeho kasina.




Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 8 měsíci

Ve stížnosti jsem našel tuto včerejší informaci:

"Vysvětlení, které jsme obdrželi od společnosti Evolution, bylo zasláno na poskytnutou e-mailovou adresu."

Tuším, že to ještě neskončilo, neřekl bych, že je to projev neznalosti. Má uzavření účtu něco společného s výpisem poskytnutým Evolution? To se teprve uvidí.

Těším se na další pokroky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zdravíme komunitu! 21. října - moje stížnost stále není vyřešena a ani bumerang neposkytl dostatečné údaje! Samozřejmě, že nemohou, protože podvodně vzali mou výhru! Legrační věc: nejsou ani schopni poslat správný e-mail týmu kasino guru. Styď se za mě, když si myslím, že to dělají schválně! 😉


@Radka: zažila jsi někdy něco takového?

když se ohlédnu zpět, přál bych si, abych byl podveden jinou zločineckou organizací nebo jen okraden na ulici. Šel bych na policii - konec příběhu! Netrávil bych čas dohadováním se s autoritou, která je chrání a kterékoli jiné strany, snažící se chránit hráče! Pokud existuje zákon/licence, proč se hráči stávají oběťmi!




Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky