Jistě, takže pokud zjistíte, co se stalo a proč další nebyl schválen, dejte mi vědět. Doufám, že se to brzy dozvíš.
Navíc jste znovu zadali druhý odmítnutý výběr nebo ne?
Sure, so if you find out what happened and why the next one wasn't approved let me know. I hope you'll find out soon.
Additionally, did you enter the second rejected withdrawal again or not?
Ano, znovu jsem vybral peníze a poslal jsem je poštou, abych zkontroloval, zda to bude trvat znovu tolik dní. Odpověděli mi s omluvou, že jsem zrušil výběr, a já jim posílám tiskovou obrazovku, která ukazuje, že výběr byl jimi zamítnut. Nemohou se podívat na můj účet, aby to zkontrolovali.
Yes, I ve withdrawth the money again and I ve mailed them to check if it s going to take again so many days. They replyed to me telling excuses that I ve cancelled the withdrawth and I send them the print screen that shows that the withdrawth was rejected by them. They can t evev look my account to check it.
Přišlo by mi tedy divné, kdyby vám řekli, že jste to zrušili a vy tvrdíte, že to nebyla vaše chyba. Pokud to trvá déle než 14 dní, pokusíme se pomoci. Ale tato odpověď je zcela nedostatečná. Zkuste tedy výběr provést znovu stejným způsobem jako ten, který byl úspěšný, a uvidíte, co se stane.
So I would find it strange if they tell you that you canceled it and you say it wasn't your fault. If it takes more than 14 days, we would try to help. But that answer is quite inadequate. So try making the withdrawal again using the same method as the one that was successful and see what happens.
Co je to recenze TP??? Tento způsob použiji, pokud ti pomůže. Myslíš trustpilota???
What is TP review???I will use this way if ti helps.You mean the trustpilot???
Dobré ráno, poslali mi další e-mail s omluvou za zpoždění a s tím, že za odmítnutí transakce může poskytovatel platby (tj. banka). Ptal jsem se i v bance a tam mi řekli normální věc, jak je možné, že jedna transakce byla schválena a druhá zamítnuta? Samozřejmě jsem jim poslal email se stejným dotazem, čekám na odpověď, ačkoliv jsem to zmiňoval v předchozím emailu. Nikdy předtím jsem se s něčím takovým nesetkal... Doufám, že všichni najdeme cestu ven.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Dobré ráno, poslali mi další e-mail s omluvou za zpoždění a s tím, že za odmítnutí transakce může poskytovatel platby (tj. banka). Ptal jsem se i v bance a tam mi řekli normální věc, jak je možné, že jedna transakce byla schválena a druhá zamítnuta? Samozřejmě jsem jim poslal email se stejným dotazem, čekám na odpověď, ačkoliv jsem to zmiňoval v předchozím emailu. Nikdy předtím jsem se s něčím takovým nesetkal... Doufám, že všichni najdeme cestu ven.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Dobré odpoledne, mám stejný problém jako někteří lidé s kasinem Legiano.
Mám nevyřízené výběry a neexistuje způsob, jak mi zaplatit. Jak mohu situaci vyřešit?
Provedli pouze jednu platbu a to už je dlouho. Stále čekám na tři v hodnotě 500 € za kus.
Existuje snadnější způsob, jak získat peníze jinak než bankovním převodem?
Good afternoon, I'm having the same problem as some people with Legiano casino.
I have pending withdrawals and there's no way for them to pay me. How can I resolve the situation?
They've only made one payment and it's been a long time. I'm still waiting for three with a value of €500 each.
Is there an easier way to get the money other than by bank transfer?
Boas tardes, ando com o mesmo problema de algumas pessoas relativamente ao Legiano casino.
Tenho saques pendentes e nao hforma de fazerem o pagamento. Como posso resolver a situação?
Somente fizeram um pagamento e ja a muito tempo. Continuo com 3 a espera com valir de 500€ cada.
Haverá forma mais fácil de obter o dinheiro sem ser por transferência bancária?
Dobrý den.
Mohu se prosím zeptat, jak dlouho čekáte na výběr?
Dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, takže pokud tento časový rámec již uplynul, určitě bych vám doporučil podat stížnost. Náš tým se vám pokusí pomoci to vyřešit.
Dejte nám prosím vědět a my jsme připraveni vám pomoci.
Good day.
May I ask how long you are waiting for the withdrawal, please?
We give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene, so if this timeframe has already passed, I would surely suggest you file a complaint. Our team will try to help you out to solve it.
Please let us know, and we'll be ready here to help you out.
Od mého dalšího výběru zatím nic nového, stále odpovídali s výmluvami, zdaleka ne nejhorší, co jsem kdy potkal, doufám, že všichni dostaneme své peníze.
Nothing new yet from my next withdrawal, they kept replying with excuses, far from the worst I've ever encountered, I hope we all get our money.
Κανενα νεο ακομα απο την επομενη αναληψη μου, συνεχως απαντανε με δικαιολογιες, μακραν οτι χειροτερο εχω συναντησει ποτε, μακαρι να παρουμε τα χρηματα μας ολοι.
Připomeňte mi, prosím, jak dlouho teď čekáte?
Možná je čas podat stížnost.
co říkáš?
Remind me, please, how long are you waiting now?
Maybe it's time to file a complaint.
What do you say?
První vklad byl 10. listopadu, pak minulý čtvrtek 19. prosince ho zrušili s tím, že je to chyba poskytovatele banky a výběr jsem provedl znovu. Celkem 16 dní. Ano, chtěl bych podat stížnost, můžete mi vysvětlit jak?
The first deposit was on 10november, then on last thursday 19 they cancelled it saying that it is the banks provider fault and I ve done again the withdrawth. Totally 16 days. Yes I would like to file a complain, can you explain to me how?
Už nějakou dobu čekám. Nicméně jsem to zrušil a znovu požádal o stažení. Poslal jsem zprávu na podporu a oni předpokládají, že dny se znovu začaly počítat. Budu muset ještě chvíli počkat. Za 10 dní zase něco řeknu.
I've been waiting for some time. However, I canceled and asked for a withdrawal again. I sent a message to support and they assume that the days have started counting again. I'll have to wait a while longer. I'll say something in 10 days again.
Ja aguardo a algum tempo. Contudo fiz cancelar e voltei a pedir saque. Mandei mensagem ao support e Assumem que a contagem dos dias iniciou novamente. Terei de aguardar mais algum tempo. Direi algo em 10 dias outra vez.
Kolik výběrů bylo provedeno dříve?
Nebo jaký je maximální počet výběrů, které toto kasino již provedlo jedné osobě?
How many withdrawals have been made before?
Or what is the maximum number of withdrawals that this casino has already made to a single person?
Quantos saques ja foram concretizadoa anteriormente ?
Ou qual o número máximo de saques que este casinolegiano já realizou a uma única pessoa?
Provedl jsem 2 výběry po 500 eur dohromady s odstupem 1 dne, oba byly po mnoha nepříjemnostech z mé strany zpracovány po 11 dnech, jeden výběr proběhl normálně a peníze byly připsány do banky a druhý byl zrušen pod záminkou, že byla chybová banka poskytovatele. Restartoval jsem druhý odběr a teď čekám dalších 6 dní.
I made 2 withdrawals of 500 euros together, 1 day apart, both were processed after 11 days after many inconveniences on my part, one withdrawal was completed normally and the money was credited to the bank and the second one was canceled under the pretext that it was the provider's fault bank. I restarted the second withdrawal and now I wait another 6 days.
Εκανα μαζι 2 αναληψειςντων 500 ευρω,με 1 ημερα διαφορά,επεξεργαστηκαν και οι 2 μετα απο 11 μερες μετα απο πολλες ενοχλησεις απο μεριας μου, η μια αναληψη ολοκληρώθηκε κανονικα και πιστωθηκαν τα χρήματα στην τράπεζα και η δεύτερη ακυρώθηκε με προσχημα οτι φταιει ο παροχος της τράπεζας. Ξαναεκανα την δεύτερη ανάληψη και τωρα περιμενω αλλες 6 μερες.
Stalo se mi to samé. Udělali výběr 500 € a ostatní to už nikdy neudělali. Toto kasino je velmi zvláštní. Něco takového se mi ještě nikdy nestalo.
The same thing happened to me. They made a withdrawal of 500€ and the others never made it again. This casino is being very strange. Something like this has never happened to me before.
O mesmo aconteceu comigo. Procederam a um saque de 500€ e os outros nunca mais o realizaram. Este casino esta sendo muito estranho. Nunca me aconteceu algo assim.
Napište pilotovi Trust jednohvězdičkové hodnocení!!! A promluvte si se zákaznickým servisem a řekněte jim, že uplynuly dny, o které žádají, a že od nynějška každý den, kdy se výběr odkládá, přidáte také nový komentář, který bude počítat dny. Řekl jsem mu, že každý den, kdy přijdou pozdě, přidám komentář. Nevím, jestli to pomohlo, ale dostal jsem peníze. A teď začínáme nový cyklus, protože mám jen 500, které jsem stáhl. Poslal jsem je a řekl jsem jim, aby to nedělali, budou mě obtěžovat jako s ostatními výběry a pokud to udělají, můj postoj bude stejný
Write trust pilot a one star review!!! And talk to customer service tell them we have passed the days they are asking for and that from now on every day the withdrawal is delayed you will put a new comment counting the days too. I told him that every day they are late I will add a comment. I don't know if this helped but I got the money. And now we start a new cycle because I only have 500 that I withdrew. I sent them and told them not to they will hassle me like with the other withdrawals and if they do my attitude will be the same
Γράψε στο trust pilot κριτική με ένα αστέρι!!!Και μιλά με την εξυπηρέτηση πελατών πες τους πως έχουμε περάσει ηερες που ζητάνε και ότι από εδώ και πέρα κάθε μέρα που θα καθυστερεί η ανάληψη θα βάζεις καινούριο σχόλιο μετρώντας και τις μέρες.Εγω του είπα ότι κάθε μέρα που αργούν θα προσθέτω σχόλιο.Δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό αλλά τα λεφτά τα πήρα.Και τώρα ξεκινάμε καινούριο κύκλο γιατί έχω αλλά 500 που έκανα ανάληψη.Τους έστειλα και τους είπα να μην με ταλαιπωρήσουν όπως με τις άλλες αναλήψεις και αν το κάνουν η στάση μου θα είναι η ιδια
Včera jsem zkontroloval pilotní test důvěry a každý den mluvím se zákaznickým servisem živě i e-mailem
I reviewed trust pilot yesterday and every day I talk to customer service both live and by email
Εκανα χθες κριτική στο trust pilot και καθε μερα μιλαω με την εξυπηρέτηση πελατων και live και με mail
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.