DomůFórumDiskuze stížnostíCasino legiano je zapojeno do podvodu! Nevybírá výhry!

Casino legiano je zapojeno do podvodu! Nevybírá výhry! (strana 7)

před 8 měsíci od sergejbaklanov780
|
25 054 zobrazení 210 odpovědí |
|
1...6 7 8...11
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

filefile mění své výmluvy!!! Teď jsou super zaneprázdněni

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj první výběr byl připsán na můj bankovní účet, ale druhý byl bezdůvodně zrušen. Snažím se zjistit proč.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jistě, takže pokud zjistíte, co se stalo a proč další nebyl schválen, dejte mi vědět. Doufám, že se to brzy dozvíš.

Navíc jste znovu zadali druhý odmítnutý výběr nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, znovu jsem vybral peníze a poslal jsem je poštou, abych zkontroloval, zda to bude trvat znovu tolik dní. Odpověděli mi s omluvou, že jsem zrušil výběr, a já jim posílám tiskovou obrazovku, která ukazuje, že výběr byl jimi zamítnut. Nemohou se podívat na můj účet, aby to zkontrolovali.

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Přišlo by mi tedy divné, kdyby vám řekli, že jste to zrušili a vy tvrdíte, že to nebyla vaše chyba. Pokud to trvá déle než 14 dní, pokusíme se pomoci. Ale tato odpověď je zcela nedostatečná. Zkuste tedy výběr provést znovu stejným způsobem jako ten, který byl úspěšný, a uvidíte, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Co je to recenze TP??? Tento způsob použiji, pokud ti pomůže. Myslíš trustpilota???

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, poslali mi další e-mail s omluvou za zpoždění a s tím, že za odmítnutí transakce může poskytovatel platby (tj. banka). Ptal jsem se i v bance a tam mi řekli normální věc, jak je možné, že jedna transakce byla schválena a druhá zamítnuta? Samozřejmě jsem jim poslal email se stejným dotazem, čekám na odpověď, ačkoliv jsem to zmiňoval v předchozím emailu. Nikdy předtím jsem se s něčím takovým nesetkal... Doufám, že všichni najdeme cestu ven.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Co je to recenze TP??? Tento způsob použiji, pokud ti pomůže. Myslíš trustpilota???

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, přesně to měla Radka na mysli. TP je zkratka pro trustpilot.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, poslali mi další e-mail s omluvou za zpoždění a s tím, že za odmítnutí transakce může poskytovatel platby (tj. banka). Ptal jsem se i v bance a tam mi řekli normální věc, jak je možné, že jedna transakce byla schválena a druhá zamítnuta? Samozřejmě jsem jim poslal email se stejným dotazem, čekám na odpověď, ačkoliv jsem to zmiňoval v předchozím emailu. Nikdy předtím jsem se s něčím takovým nesetkal... Doufám, že všichni najdeme cestu ven.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufáme v to také a počkáme zde na aktualizaci od vás.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré odpoledne, mám stejný problém jako někteří lidé s kasinem Legiano.

Mám nevyřízené výběry a neexistuje způsob, jak mi zaplatit. Jak mohu situaci vyřešit?

Provedli pouze jednu platbu a to už je dlouho. Stále čekám na tři v hodnotě 500 € za kus.


Existuje snadnější způsob, jak získat peníze jinak než bankovním převodem?





Automaticky přeloženo:
ruifredericog
před 7 měsíci

Dobrý den.

Mohu se prosím zeptat, jak dlouho čekáte na výběr?

Dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, takže pokud tento časový rámec již uplynul, určitě bych vám doporučil podat stížnost. Náš tým se vám pokusí pomoci to vyřešit.

Dejte nám prosím vědět a my jsme připraveni vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od mého dalšího výběru zatím nic nového, stále odpovídali s výmluvami, zdaleka ne nejhorší, co jsem kdy potkal, doufám, že všichni dostaneme své peníze.

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Připomeňte mi, prosím, jak dlouho teď čekáte?

Možná je čas podat stížnost.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

První vklad byl 10. listopadu, pak minulý čtvrtek 19. prosince ho zrušili s tím, že je to chyba poskytovatele banky a výběr jsem provedl znovu. Celkem 16 dní. Ano, chtěl bych podat stížnost, můžete mi vysvětlit jak?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Už nějakou dobu čekám. Nicméně jsem to zrušil a znovu požádal o stažení. Poslal jsem zprávu na podporu a oni předpokládají, že dny se znovu začaly počítat. Budu muset ještě chvíli počkat. Za 10 dní zase něco řeknu.

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Kolik výběrů bylo provedeno dříve?

Nebo jaký je maximální počet výběrů, které toto kasino již provedlo jedné osobě?

Automaticky přeloženo:
ruifredericog
před 7 měsíci

Provedl jsem 2 výběry po 500 eur dohromady s odstupem 1 dne, oba byly po mnoha nepříjemnostech z mé strany zpracovány po 11 dnech, jeden výběr proběhl normálně a peníze byly připsány do banky a druhý byl zrušen pod záminkou, že byla chybová banka poskytovatele. Restartoval jsem druhý odběr a teď čekám dalších 6 dní.

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Stalo se mi to samé. Udělali výběr 500 € a ostatní to už nikdy neudělali. Toto kasino je velmi zvláštní. Něco takového se mi ještě nikdy nestalo.

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Napište pilotovi Trust jednohvězdičkové hodnocení!!! A promluvte si se zákaznickým servisem a řekněte jim, že uplynuly dny, o které žádají, a že od nynějška každý den, kdy se výběr odkládá, přidáte také nový komentář, který bude počítat dny. Řekl jsem mu, že každý den, kdy přijdou pozdě, přidám komentář. Nevím, jestli to pomohlo, ale dostal jsem peníze. A teď začínáme nový cyklus, protože mám jen 500, které jsem stáhl. Poslal jsem je a řekl jsem jim, aby to nedělali, budou mě obtěžovat jako s ostatními výběry a pokud to udělají, můj postoj bude stejný

Automaticky přeloženo:
xristos25031984
před 7 měsíci

Včera jsem zkontroloval pilotní test důvěry a každý den mluvím se zákaznickým servisem živě i e-mailem

Automaticky přeloženo:
Leoglxd21
před 7 měsíci

Ja fiz 2 komentáře bez TP. A také mluvím s mým bratrem, který pracuje u speciální policie a dělá kolem toho nějaké pátrání.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky