DomůFórumDiskuze stížnostíCaliente.mx mi nechce platit peníze

Caliente.mx mi nechce platit peníze

před rokem od karlamariavb0
|
5 504 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Dobré odpoledne, kasino Caliente.mx mi nechce zaplatit, od odeslání dokumentace k ověření účtu uplynuly 2 týdny, a přesto mi odmítají zaplatit část peněz, které jsem vložil, a něco jiného, co jsem vyhrál.

Automaticky přeloženo:
karlamariavb0
před rokem

Ahoj! No, myslím, že v příběhu je toho víc, třeba co vám řeklo kasino, nějaká vysvětlení, aby se vyjasnily otázky? Prošli jste úspěšně ověřením?

Proč by odmítali vyplatit jen část, máte nějakou představu?

Pokud ne, zeptejte se kasina a sdílejte to s námi. Jsem si jistý, že musí existovat nějaký důvod, takže nejdůležitější otázkou bude, zda je tento důvod spravedlivý nebo ne.🤔

Budu čekat na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Poslali mi následující e-mail, kontaktoval jsem je znovu a řekli mi, že do 24 až 48 hodin mi řeknou, co se stane s mými výběry. Jakmile mi pošlou odpověď, zveřejním ji přímo zde. Doufám, že odezva bude příznivá.


Vážená Karlo Maria,


Děkujeme, že jste si vybrali Caliente


Informujeme vás, že jsme obdrželi odpověď týkající se vaší žádosti o kontrolu uživatelského účtu. Jsme informováni, že správním rozhodnutím bude funkce výběru na účtu zablokována na dobu neurčitou. Pokud v budoucnu požádáte o výběr, žádáme vás o ověření účtu.


Pokud jde o funkci vkládání, je povolena bez problémů.


Výše uvedené bezpečnostní filtry zřizuje specializované oddělení, které reguluje činnost v uživatelských účtech v případě zjištění nesrovnalostí v nich. Jsou stanoveny limity a jsou vyžadovány ověření osobních údajů, které mají pouze uživatelé, pokud o tom rozhodne sama správa.


Jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách. / Body 17 (Naše práva). / Body 17.2, 17.3, 17.4


Nepokoušejte se prosím otevřít nový účet, protože bude naším systémem uzavřen. Podle našich podmínek může hráč používat pouze jeden účet.


Bod 3 našich obchodních podmínek uvádí, že:

Je povolen pouze jeden účet na osobu. Vyhrazujeme si právo uzavřít duplicitní účty nebo jakékoli účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí, a zrušit jakékoli sázky podané na duplicitní účty nebo účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí.


Máte-li dotazy, můžete nás kontaktovat prostřednictvím našich dostupných prostředků:


Chat: Online podpora – dostupná z lobby Caliente

Bezplatný telefon (Mexiko): 800 5 22543683

Mezinárodní telefon: 01-800-5-22543683

E-mailem: soporte@caliente.mx


Děkujeme za pochopení a spolupráci.

! Děkujeme, že hrajete na Caliente.mx!



Pozdravy,

Horký tým

Upraveno
Automaticky přeloženo:
karlamariavb0
před rokem

Oh, už vidím. Děkuji za email!

Pokud se nemýlím, je potřeba nejprve ověřit váš účet a navíc existuje určitý předpoklad porušení pravidel. Pravděpodobně ten označovaný jako:

„V bodu 3 našich smluvních podmínek je uvedeno, že:

Je povolen pouze jeden účet na osobu. Vyhrazujeme si právo uzavřít duplicitní účty nebo jakékoli účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí, a zrušit jakékoli sázky podané na duplicitní účty nebo účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí."

Zdá se, že váš účet se nedaří projít ověřením kvůli podobnosti s jiným účtem nebo účty. Prozatím bych řekl, že by bylo nejlepší počkat na další vysvětlení.

Laskavá rada: Neukládejte, dokud tato situace nebude vyřešena, prosím.

Budu čekat na další aktualizaci.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, procházím velmi podobným problémem, vytvořil jsem si svůj horký kasino účet, dobil ho kreditní kartou a štěstím a po několika hodinách hraní jsem dokázal ztrojnásobit své peníze, když jsem se je pokusil vybrat, nemohl jsem a řekli mi, že pro výběry se musím ověřit, s čímž jsem souhlasil a dokumenty odeslal o hodiny později jak v aplikaci, tak e-mailem, odpověděli, že vše proběhlo v pořádku kromě dokladu o adrese, který jsem poslal několik hodin po tomto posledním e-mailu, ale když jsem to zkontroloval můj účet v kasinu moje peníze (27 000 $) šly na 0 $, když jsem jim napsal prostřednictvím chatu, jejich odpověď byla, že kvůli administrativním rozhodnutím upravili zůstatek na 0 a že ho nemohu získat zpět, odpověděl jsem, proč to udělali, když moje dokumenty jsou ve fázi kontroly, jejich odpověď byla: Odeslali jste již své dokumenty? Na což jsem řekl ano a poté, co mi chvíli trvalo, než to zkontrolovali, aby mi řekli, že odpoví e-mailem, jsem napsal znovu později a řekli mi to samé, musel jsem pohrozit, že půjdu na příslušné orgány, pokud nebudou peníze mi nevrátili, nakonec mi řekli, že po ověření mě budou informovat o způsobu vrácení peněz, vše výše uvedené bylo způsobeno problémem s ověřením, což je absurdní, protože moje doklady jsou pod recenzi a svévolně když viděli, že mám peníze, rozhodli se, že oni že by to ode mě vzali, dohodli se, že mě zítra informují.


Pomoc!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefile


Posílám vám první screenshoty a poslední z několika rozhovorů je, když mi řeknou, že po ověření mi to řeknou, chci vám připomenout, že moje dokumenty jsou v ověření 1 z 5 dokumentů byl znovu odeslán, což byl důkaz adresy ostatní jsou již ověřené

Automaticky přeloženo:
KarenOcana1
před 5 měsíci

Ahoj,

problém mi není příliš zřejmý, ale pokud je ověření stále aktivní, navrhuji nejprve počkat na výsledek. I kdyby kasino nějakým způsobem omylem zrušilo váš zůstatek na účtu, řekl bych, že pro pokračování potřebujete svůj účet ověřit. Alespoň si to myslím.

Rád bych však hned věděl dvě věci:

Kdy jste odeslali žádost o výběr a v jakém kasinu, prosím? Řekl jste hot casino account, ale název vlákna je "Caliente.mx mi nechce platit mé peníze". Pomozte mi s tím, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ano, je to u Caliente.Mx, začal jsem s ověřováním včera v poledne a odpověděli tentýž den přibližně v 19 hodin, aby mi řekli, abych poslal další doklad o adrese, který jsem také poslal a poté jsem se přihlásil na svůj účet a viděl že to bylo na 0, před pár hodinami jsem obdržel tento e-mail:


file

Což chápu, že vrátí pouze to, co jsem vložil, což je velmi nespravedlivé, protože jsem vyhrál zbytek peněz.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sheilaspear0 příspěvek smazal/a
sheilaspear0
před 5 měsíci

Dobrý den, velmi si vážím vaší podpory, vezmu ji na vědomí, pokud problém přetrvá, chtějí vrátit pouze to, co jsem zadal kartou, ale ne výhry, které byly 18 000 pesos + to, co jsem vložil za sázky na ruletě celkem jsem měl 27 000 pesos a teď mi řekli jen, že chtějí vrátit těch 9000, co jsem zadal, a ne zbytek, je to frustrující a bolestivé, protože jak jsem vám řekl, kdybych dostal do sázení jsem zariskoval a vyhrál jsem to, protože je potřebuji, potřebuji ty peníze, vážím si vaší podpory.

Automaticky přeloženo:
KarenOcana1
před 5 měsíci

Ahoj,

děkuji za aktualizace. Snímek obrazovky nám říká, že jste neprošli nějakou náhodnou kontrolou, velmi pravděpodobně spojenou s ověřením. Bohužel bez dalších podrobností.

Bez dalších informací bych řekl, že nemáme šanci najít konkrétní problém. Na druhou stranu v některých situacích kasina záměrně nesdílejí podrobnosti.

Pokud chcete prošetřit, co se stalo, náš specialista to může zkusit za vás prostřednictvím procesu stížnosti. Jste obeznámeni s touto funkcí? Tento odkaz vám pomůže 👈


Neváhejte mi klást otázky; Pomůžu ti s tím.

Automaticky přeloženo:
KarenOcana1
před 4 měsíci

Jsem ve stejné situaci, už mě prohráli 2 týdny od doby, co jsem vyhrál sázku, teď, když mi konečně řekli, že moje dokumenty byly přijaty do jejich složek, můj čekající výběr se zobrazuje na 0, byli schopni to za vás vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj všichni, po upozornění, že můj účet byl ověřen (Identita) mi řekli, že je ještě potřeba ověřit platební metody a že to bude trvat o něco déle, zatímco jsem mačkal přes chat, dokud jsem se jich nezeptal, jestli po ověření, jak vrátí peníze, a po ověření mi odpověděli, že vám řeknou jak a z toho komentáře jsem podržel, nakonec jsem dostal e-maily, že účet byl nyní ověřen ve všech aspektech a pokračoval jsem, abych zjistil, že jejich peníze byly zaslány stejně. už se nevrací", poté jsem poslal email, odpověděli, že případ znovu nahrají a že odpověď potrvá 7 dní, (přikládám screenshoty) a nakonec nevím, zda z toho, co jsem uvedl v emailu, odpověděli, že mi to vrátí. Doufám a pomohu vám v tom.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefile Tyto snímky obrazovky odpovídají potvrzení o ověření, poslednímu e-mailu, který jsem odeslal, a konečné odpovědi.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file konečná odpověď.

Automaticky přeloženo:
KarenOcana1
před 4 měsíci

Takže podle poslední odpovědi byste měli mít peníze na hráčském účtu, je to tak nebo ne? Říká, že by s výběrem neměl být žádný problém. Mohl byste mi říct, jestli máte peníze nebo jestli vám je kasino vzalo?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ha ha ha

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky