FórumDiskuze stížnostíCaliente.mx mi nechce platit peníze

Caliente.mx mi nechce platit peníze

před rokem od karlamariavb0
|
2388 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Dobré odpoledne, kasino Caliente.mx mi nechce zaplatit, od odeslání dokumentace k ověření účtu uplynuly 2 týdny, a přesto mi odmítají zaplatit část peněz, které jsem vložil, a něco jiného, co jsem vyhrál.

Automaticky přeloženo:
karlamariavb0
před rokem

Ahoj! No, myslím, že v příběhu je toho víc, třeba co vám řeklo kasino, nějaká vysvětlení, aby se vyjasnily otázky? Prošli jste úspěšně ověřením?

Proč by odmítali vyplatit jen část, máte nějakou představu?

Pokud ne, zeptejte se kasina a sdílejte to s námi. Jsem si jistý, že musí existovat nějaký důvod, takže nejdůležitější otázkou bude, zda je tento důvod spravedlivý nebo ne.🤔

Budu čekat na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Poslali mi následující e-mail, kontaktoval jsem je znovu a řekli mi, že do 24 až 48 hodin mi řeknou, co se stane s mými výběry. Jakmile mi pošlou odpověď, zveřejním ji přímo zde. Doufám, že odezva bude příznivá.


Vážená Karlo Maria,


Děkujeme, že jste si vybrali Caliente


Informujeme vás, že jsme obdrželi odpověď týkající se vaší žádosti o kontrolu uživatelského účtu. Jsme informováni, že správním rozhodnutím bude funkce výběru na účtu zablokována na dobu neurčitou. Pokud v budoucnu požádáte o výběr, žádáme vás o ověření účtu.


Pokud jde o funkci vkládání, je povolena bez problémů.


Výše uvedené bezpečnostní filtry zřizuje specializované oddělení, které reguluje činnost v uživatelských účtech v případě zjištění nesrovnalostí v nich. Jsou stanoveny limity a jsou vyžadovány ověření osobních údajů, které mají pouze uživatelé, pokud o tom rozhodne sama správa.


Jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách. / Body 17 (Naše práva). / Body 17.2, 17.3, 17.4


Nepokoušejte se prosím otevřít nový účet, protože bude naším systémem uzavřen. Podle našich podmínek může hráč používat pouze jeden účet.


Bod 3 našich obchodních podmínek uvádí, že:

Je povolen pouze jeden účet na osobu. Vyhrazujeme si právo uzavřít duplicitní účty nebo jakékoli účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí, a zrušit jakékoli sázky podané na duplicitní účty nebo účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí.


Máte-li dotazy, můžete nás kontaktovat prostřednictvím našich dostupných prostředků:


Chat: Online podpora – dostupná z lobby Caliente

Bezplatný telefon (Mexiko): 800 5 22543683

Mezinárodní telefon: 01-800-5-22543683

E-mailem: soporte@caliente.mx


Děkujeme za pochopení a spolupráci.

! Děkujeme, že hrajete na Caliente.mx!



Pozdravy,

Horký tým

Upravil Radka před rokem
Důvod: smazán uživatelský kód
Automaticky přeloženo:
karlamariavb0
před rokem

Oh, už vidím. Děkuji za email!

Pokud se nemýlím, je potřeba nejprve ověřit váš účet a navíc existuje určitý předpoklad porušení pravidel. Pravděpodobně ten označovaný jako:

„V bodu 3 našich smluvních podmínek je uvedeno, že:

Je povolen pouze jeden účet na osobu. Vyhrazujeme si právo uzavřít duplicitní účty nebo jakékoli účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí, a zrušit jakékoli sázky podané na duplicitní účty nebo účty, u kterých existuje podezření, že spolu souvisí."

Zdá se, že váš účet se nedaří projít ověřením kvůli podobnosti s jiným účtem nebo účty. Prozatím bych řekl, že by bylo nejlepší počkat na další vysvětlení.

Laskavá rada: Neukládejte, dokud tato situace nebude vyřešena, prosím.

Budu čekat na další aktualizaci.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky