FórumDiskuze stížnostíB7 Casino Uzavřený účet a zabavený vklad + výhry

B7 Casino Uzavřený účet a zabavený vklad + výhry (strana 2)

před 2 měsíci od Bankman-Fried
|
1949 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Stále nic nového? Viděl jsem, že případ převzal Michal a on se obrátí na kasino, kdyby od vás něco potřeboval, určitě vám dá vědět.

Doufám, že se to co nejdříve vyřeší. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,

Bohužel od B7 casina slýchám stále to samé, nechtějí to řešit a přicházejí se standardními odpověďmi, že jsem prý porušil pravidla, v posledních dnech jsem od nich nic neslyšel...


Doufám, že to Michal vyřeší 🙌

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Škoda. Na další vývoj si tedy budeme muset počkat. Doufám, že se vyjádří k tomu, co jste konkrétně porušil.

Přeji vám spravedlivé řešení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Děkujeme za podporu Jaro🙏🙌

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poslední zpráva z kasina B7 dnes:


"Zdravím E****

Obracíme se na vás ohledně problému, se kterým jste se na nás dříve obrátili.

Jak již bylo uvedeno dříve - Dostupnost služeb nelze vykládat jako nabídku nebo pozvání k používání služeb v zemi, kde je takové použití nezákonné. Jak již bylo uvedeno výše, veškeré informace, které poskytnete kasinu, musí být pravdivé, úplné a správné, pokud tato podmínka nebude splněna, výhry mohou být zabaveny kvůli nepravdivým informacím. Částka vašeho výběru byla vyšší než částka vkladu, není důvod pro vrácení peněz. Děkujeme za pochopení a kdykoli se vyskytne problém, neváhejte nás znovu kontaktovat!


s pozdravem

Andreasi,

Tým podpory"



Moje odpověď na jejich email:


Dobrý večer B7,


Co je to za nesmysl, B7 Casino je nelegální v celé Evropě, umožňujete hráčům z vyloučených zemí vytvořit si účet a vložit peníze, ale když musíte vyplatit, je to najednou chyba hráče. Tak to nefunguje a je to také trestné.

Nezadal jsem žádné nepravdivé údaje o pobytu, a pokud ano, dokažte to, ale neuděláte to, protože na to sami znáte odpověď.


Casino Guru by vás rád v této záležitosti kontaktoval..


Pozdravy,

E****



Nyní se skutečně snaží nevyplácet hráčům z různých evropských zemí tím, že uvádějí, že jejich služby jsou v zemi registrace zakázány, není to chyba hráče, ale kasina!

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Ale pokud byla země při registraci vyplněna správně a nepatřila mezi omezené, tak to, co říkáte, je pravda a kasino by pravděpodobně mělo hráči zaplatit, ale v situacích jako je tato může i malý rozdíl trochu rozhodit těžší.

Když však kasino říká, že jakákoli informace musí být pravdivá a správná, existuje něco, co jste zadali, co by naznačovalo, že nejsou správné?

Začíná to být trochu nepřehledné a jsem zvědavý, co Michal vymyslí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,

Kasino B7 nadále tvrdí, že jsem zadal nepravdivé informace, ale nikdy bych to neudělal a proč bych to dělal? jaké výhody mi to může přinést? přesně vůbec žádný, B7 Casino o tom ani neposkytne důkaz, jsem si jistý, protože žádný důkaz nemají a ještě jednu věc mi vyplatili před pár měsíci výplatou Mifinity a šlo to dobře, jak to může že výplata je najednou problém teď, ale ne potom?

a mimochodem, že žiju v Holandsku, B7 Casino je tam zakázáno pro hráče z Nizozemí, ale nejen Nizozemí, myslím, že v Evropě neexistuje jediná země, která by hráčům umožňovala registraci v nelegálních kasinech jako je B7 , Lala.bet, Betspino, Cusco Casino a mnoho dalšího..

takže jen používají výmluvu, aby vám nevyplatili peníze, protože to není podle zákonů povoleno, ale nabízejí své hazardní služby v zakázaných zemích📌


Doufám, že dostanu své peníze a pak už nikdy nebudu hrát na B7🙏


Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Taky jsem zvědavá, jak to dopadne, koukala jsem na seznam omezených zemí a tu vaši jsem tam neviděla. I když říkáte, že jste byli před časem zaplaceni a byli jste ověřeni, tak nevím, v čem by mohl být problém.

Každopádně to se teď Michal pokusí zjistit a uvidíme, kam se dostaneme.

Doufám, že kasino objasní a vše vysvětlí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,


Hraji 7 let a je to poprvé, co jsem něco takového zažil, a oni se chovají jako podvodník, na Trustpilotu vidíte Holanďany každý den zanechávat pozitivní hodnocení, takže nechápu proč zablokují můj účet a odmítnou vyplatit🥲

Doufejme, že Michal dokáže najít řešení s B7 Casino🙏

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Ano, v to také doufám, ale jak to doopravdy bude a jak to dopadne, ukáže až čas. Pevně věřím, že to bude pozitivní, ale hlavně ať je to spravedlivé. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,


Přesně tak, doufám ve spravedlivý výsledek 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky