FórumDiskuze stížnostíB7 Casino Uzavřený účet a zabavený vklad + výhry

B7 Casino Uzavřený účet a zabavený vklad + výhry

před 2 měsíci od Bankman-Fried
|
1935 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ahoj lidi


Po chvíli jsem znovu vložil peníze v kasinu B7, částka byla pouze 20 eur a po 20 minutách slotů jsem vyhrál 630 eur, chtěl jsem tento gel okamžitě vyplatit na svůj bankovní účet, ale výplata byla vždy B7 zrušena , podle nich jsem nezadal správně své IBAN číslo, což znamenalo, že platební systém nemohl platbu zpracovat, stalo se to 4x za sebou, toto jsem pak předal pracovníkovi live chatu a on to zařídí , příslušné oddělení zřejmě ještě potřebovalo doklad o adrese a poté jsem mohl provést úspěšný výběr, poté, co byl můj účet plně ověřen a chtěl jsem znovu vybrat částku, byl můj účet zablokován a ani jsem o tom nedostal e-mail , pouze když jsem je kontaktoval e-mailem ohledně tohoto rozhodnutí,

Emailem mi přišla odpověď, že z důvodu správního rozhodnutí nebude můj vklad a výhry vyplaceny.

Legrační na tom je, že jsem před šesti měsíci vložil peníze a pak je vyplatil přes Mifinity a šlo to v pohodě.

proč je najednou problém, že můj účet musí být zrušen a výhry jsou také pryč?

Vypadá to velmi jako podvod, i když kasino B7 má mezi hráči dobrou pověst.

Vložil jsem prostřednictvím poukázky Cashlib, kterou lze zakoupit online, částka vkladu byla 20 eur.

Dodržoval jsem pravidla úhledně, jako pouze 1 účet, při hraní jsem nepoužíval bonusy.

Cítím se velmi ošizený, poté, co jsem vždy prohrál peníze v jiných online kasinech, a teď jsem měl konečně to štěstí, že jsem vyhrál pěknou částku v kasinu B7, tento problém se mi stává, myslím, že B7 žárlí, protože mám spoustu výher v jejich kasinu, ale nemají, kolik peněz jsem prohrál u různých jiných poskytovatelů.


toto je e-mail s odpovědí, který jsem dnes dostal od B7:


"S politováním oznamujeme, že váš účet byl uzavřen a výhry zabaveny na základě správního rozhodnutí"


„Toto rozhodnutí je konečné a nelze se proti němu odvolat.

Děkuji za pochopení"


"Pokud budete ještě něco potřebovat, neváhejte nás kdykoliv znovu kontaktovat"


s pozdravem

"Pascoal | Tým podpory kasina"


Věřím, že peníze ještě dostanu, ale mám o tom pochybnosti..


může mi tu někdo poradit/pomoct


předem děkuji




Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Dobrý den. Je to docela nepříjemná situace, zvláště pokud si nejste vědomi, že byste udělali něco špatného, a proto jste udělali správně a podali stížnost zde s naším týmem.

Mohu se zeptat, jak dlouho hrajete v tomto kasinu? Ptám se proto, že podle našich informací není Nizozemsko v tomto kasinu povoleno.🤷‍♀️

Doufám, že se vše brzy podaří vyřešit a vy budete moci jít dál.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ahoj Romi,

Jsem členem B7 Casino asi šest měsíců, nikdy mi nebylo řečeno ani naznačeno, že Nizozemci nesmějí hrát v B7 Casino, a když se podíváte na jejich recenze Trustpilot, uvidíte, že Nizozemci nedávno opustili recenze a také proč bych neměl dostávat své výhry? Nechali mě vložit a stále mi posílají propagační e-maily.

Hrál jsem podle pravidel a při výhře této částky jsem nevyužil žádné bonusy✅️


Čekám na vaši odpověď 👍


Pozdravy,

E***



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poslední odpověď kasina B7 mi e-mailem před 2 dny:


"Doufám, že se máš dobře,


Váš účet byl uzavřen v důsledku správního rozhodnutí z důvodu poskytnutí nepřesných informací o vaší poloze. Upozorňujeme, že toto rozhodnutí je v souladu s našimi obchodními podmínkami, které jsou k dispozici ve spodní části naší hlavní stránky. Doporučujeme vám přečíst si naše podmínky na následujícím odkazu: https://b7casino.com/terms "


Úplný nesmysl jen nevyplatit🫣



Upravil Romi před 2 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Již jsem podal stížnost a nyní čekám na odpověď od Tomáše z Casino Guru🙏🙏👍

Pozdravy,

E***

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dnes jsme obdrželi novou e-mailovou odpověď od kasina B7:



ahoj ****


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.


Váš účet byl uzavřen okamžitě poté, co bylo ověřeno, že jste zadali nepravdivé informace týkající se vaší země:


"5.7. Všechny informace, které poskytnete Kasinu během doby platnosti této smlouvy, musí být pravdivé, úplné a správné. O jakékoli změně těchto informací musíte Kasino neprodleně informovat."


Nenašli jsme žádné důvody pro vrácení peněz, protože součet vašich výběrů přesáhl výši vašich vkladů.


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, jsme tu vždy, abychom vám pomohli"


-------------------------------------------------- --


A teď moje odpověď na jejich e-mail:


Dobrý den, kasino B7,


Nikdy jsem nezadal jiné místo! proč bych měl lhát o zemi, ve které žiju? jaké nepřiměřené výhody bych z toho měl? a co mají moje výherní peníze společného s poskytnutými informacemi o účtu?

Také víte, že to není přijatelný důvod pro nevyplacení mého vkladu + výhry A proč jste předtím schválili výplatu na můj Minfity účet? Když jsem to udělal, byla to velmi malá částka, ale vyplacení nebyl problém a také jste přijali můj poslední vklad prostřednictvím poukázky Cashlib, proč jste mě v této věci nezastavili?

buďte upřímní a profesionální, zaplaťte mi mých 630,04 eur, na které mám nárok, a nechte svůj účet uzavřený🙌


Dejte mi vědět


Pozdravy,

E***

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snímky obrazovky účtu a odpovědi z B7 Casino ověřeného výběrem

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snímky obrazovky deaktivovaného účtu a odpovědi z kasina B7

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Děkujeme za všechny aktualizace zde.

Mohu se zeptat, zda jste jasně uvedli, ze které země hrajete, a zda jste v každém případě použili k hraní v tomto kasinu VPN?

To může být ve skutečnosti důvod k uzavření vašeho účtu. Protože pokud používáte VPN a hrajete z Nizozemí, které je omezené, je to skutečně porušení podmínek. A samozřejmě vás nechci z ničeho obviňovat; Jen se snažím lépe pochopit situaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi

VPN jsem nikdy nepoužil, podle kasina B7 bych při registraci zvolil jako zemi pobytu Francii, ale údaje o adrese jsou z Nizozemska.

Nikdy bych se nevzdal jiné země a k čemu mi to je? jaké by byly mé neoprávněné výhody, kdybych byl registrován ve Francii? Úplná kravina od B7, aby mě nevyplatili🙈🙈

Už roky hraji v různých online kasinech, legálních i nelegálních, ale nikdy předtím jsem to nezažil.

Kasino B7 stále umožňuje Holanďanům do jejich kasina, lidé z mého okolí hrají na B7 dodnes, pár jich znám😅😅

Poslední e-mailová odpověď, kterou jsem dnes obdržel od B7 Casino:

"Zdravím, E***

Obracíme se na vás ohledně problému, se kterým jste se na nás dříve obrátili.


Rozhodnutí o vaší žádosti je konečné a nepodléhá opětovnému posouzení.

Váš účet byl uzavřen okamžitě poté, co bylo ověřeno, že jste zadali nepravdivé informace týkající se vaší země:

5.7. Všechny informace, které poskytnete kasinu během doby platnosti této smlouvy, musí být pravdivé, úplné a správné. Každou změnu těchto informací musíte kasinu okamžitě oznámit.


Děkujeme za pochopení a kdykoli se vyskytne problém, neváhejte nás znovu kontaktovat! "


Jsem si jistý, že vědí, že se mýlí, ale nechtějí si to přiznat, strašně mě to unavuje😬

Budu pokračovat, dokud neobdržím svou výhru, bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat📌


Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Dobrý den a děkuji za sdílení tolika informací. Nemohu říci, že jsem v této konverzaci příliš obeznámen s touto záležitostí, ale věřím, že mohu dodat, že se těším na důkazy kasina, jakmile stížnost dosáhne této části. Předpokládám, že jste v registračním formuláři zvolili Nizozemsko; je to správně?


Představuji si, že toho musíš být plný a soucítím s tebou. Jen trochu vydržte, prosím!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko,


Jsem si jistý, že jsem při registraci zvolil Nizozemsko, a také jsem již dříve ve svém účtu viděl, že údaje o mé adrese, jako je název ulice a PSČ, byly všechny zadány správně z Nizozemska, ale B7 znamená, že pouze zadaná země je nesprávná a že Francie je registrovaná..

Nyní je to o 1 týden později a už mě to unavuje, protože vím, že jsem byl vždy upřímný a kasino mě neprávem považuje za podvodníka🥲

Kasino B7 má dobrou pověst, a proto si myslím, že se mi určitě podaří získat peníze, ale zdá se, že mě v tomto případě chtějí podvést


Doufám, že pomůžete Radce🙏🙌


Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Vaše frustrace je jistě pochopitelná, zvláště pokud jste udělali všechno správně.

Prosím, držte krok a buďte trpěliví, aby náš tým mohl záležitost prošetřit a prokázat vaši nevinu, pokud je vše tak, jak říkáte.🙏

Váš případ budeme pečlivě sledovat a doufáme v nejlepší výsledek.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Rád slyším, že na tomto případu pracujete, doufám, že pro mě dokážete domluvit řešení s kasinem B7, moc děkuji🙌🙏



Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Uděláme vše pro to, abychom to vyřešili, určitě.

Máte už nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ahoj Romi,


Bohužel momentálně nemám aktualizaci..

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

Tak si na to počkáme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ahoj Romi,

Kasino B7 nechce hledat řešení, stále dostávám stejné odpovědi, teď doufám, že mi v této věci můžete pomoci🙏🙏

Automaticky přeloženo:
Bankman-Fried
před 2 měsíci

taky doufám. Jen buďte trpěliví, prosím, protože se musíme denně zabývat stovkami stížností; může nastat nějaké zpoždění, bohužel.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ahoj Romi,

Chápu 🙏🙏👍

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky