Ahoj lidi
Po chvíli jsem znovu vložil peníze v kasinu B7, částka byla pouze 20 eur a po 20 minutách slotů jsem vyhrál 630 eur, chtěl jsem tento gel okamžitě vyplatit na svůj bankovní účet, ale výplata byla vždy B7 zrušena , podle nich jsem nezadal správně své IBAN číslo, což znamenalo, že platební systém nemohl platbu zpracovat, stalo se to 4x za sebou, toto jsem pak předal pracovníkovi live chatu a on to zařídí , příslušné oddělení zřejmě ještě potřebovalo doklad o adrese a poté jsem mohl provést úspěšný výběr, poté, co byl můj účet plně ověřen a chtěl jsem znovu vybrat částku, byl můj účet zablokován a ani jsem o tom nedostal e-mail , pouze když jsem je kontaktoval e-mailem ohledně tohoto rozhodnutí,
Emailem mi přišla odpověď, že z důvodu správního rozhodnutí nebude můj vklad a výhry vyplaceny.
Legrační na tom je, že jsem před šesti měsíci vložil peníze a pak je vyplatil přes Mifinity a šlo to v pohodě.
proč je najednou problém, že můj účet musí být zrušen a výhry jsou také pryč?
Vypadá to velmi jako podvod, i když kasino B7 má mezi hráči dobrou pověst.
Vložil jsem prostřednictvím poukázky Cashlib, kterou lze zakoupit online, částka vkladu byla 20 eur.
Dodržoval jsem pravidla úhledně, jako pouze 1 účet, při hraní jsem nepoužíval bonusy.
Cítím se velmi ošizený, poté, co jsem vždy prohrál peníze v jiných online kasinech, a teď jsem měl konečně to štěstí, že jsem vyhrál pěknou částku v kasinu B7, tento problém se mi stává, myslím, že B7 žárlí, protože mám spoustu výher v jejich kasinu, ale nemají, kolik peněz jsem prohrál u různých jiných poskytovatelů.
toto je e-mail s odpovědí, který jsem dnes dostal od B7:
"S politováním oznamujeme, že váš účet byl uzavřen a výhry zabaveny na základě správního rozhodnutí"
„Toto rozhodnutí je konečné a nelze se proti němu odvolat.
Děkuji za pochopení"
"Pokud budete ještě něco potřebovat, neváhejte nás kdykoliv znovu kontaktovat"
s pozdravem
"Pascoal | Tým podpory kasina"
Věřím, že peníze ještě dostanu, ale mám o tom pochybnosti..
může mi tu někdo poradit/pomoct
předem děkuji
Hi guys
After a while I deposited money again at B7 casino, the amount was only 20 euros, and after 20 minutes of slots I won 630 euros, I wanted to immediately pay out this gel to my bank account, but the payout was always canceled by B7, according to them I did not enter my IBAN number correctly, which meant that the payment system could not process the payment, this happened 4 times in a row, I then passed this on to the live chat employee and he would arrange it for me, the relevant department apparently still had need proof of address and then I could make a successful withdrawal, after my account was fully verified and I wanted to withdraw the amount again, my account was blocked and I didn't even receive an email about it, only when I emailed them contacted regarding this decision,
I received a response by email stating that due to an administrative decision, my deposit and winnings will not be paid out.
The funny thing is that I had deposited money six months earlier and then paid out via Mifinity and that went just fine.
why is it suddenly a problem that my account has to be closed and the winnings are also gone?
This looks very much like fraud, even though B7 casino has a good reputation among players..
I deposited via a Cashlib voucher that can be purchased online, deposit amount was 20 euros.
I followed the rules neatly, like only 1 account, did not use bonuses while playing.
I feel very ripped off, after always losing money at other online casinos, and now I have finally been lucky enough to win a nice amount at B7 casino, this problem happens to me, I think B7 is jealous because I have plenty of winnings stand at their casino, but what they don't have is how much money I lost with various other providers.
this is the response email i got from B7 today :
"We regret to inform your account has been closed and the winnings confiscated as per an administrative decision"
"This decision is final and can not be appealed.
Thank you for understanding"
"If you need anything else, please, don't hesitate to contact us again at any moment"
Kind regards,
"Pascoal | Casino Support Team"
I trust that I will still get the money, but I have doubts about this..
can anyone advise/help me here
thank you in advance