DomůFórumDiskuze stížností8 PressEnter kasina uzavřou účty a zabaví peníze v hodnotě téměř 10 000 €

8 PressEnter kasina uzavřou účty a zabaví peníze v hodnotě téměř 10 000 € (strana 2)

před rokem od Farseer
|
6 706 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Někteří lidé říkají, že obdrželi peníze, zatímco jiní lidé dostali oznámení od eCOGRA o rozhodnutí o podpoře kasina, zatímco kasino poskytlo nepravdivé informace (jinými slovy, změnili své podmínky služby POTÉ, co zakázali lidem přístup a nárokovali si lidi porušili svá pravidla, zatímco tato pravidla nebyla v TOS, když lidé hráli).

Z mé strany je případ stále otevřený. Toto přišlo minulý týden z eCOGRA, stále žádný závěr.


OZNÁMENÍ O KOMPLETNÍ SOUBORU PŘÍPADU



Tímto vás informujeme, že jsme obdrželi první předložení důkazů od obou stran a můžeme prohlásit, že pro váš spor máme „kompletní spis o případu". Společnost eCOGRA vynaloží veškeré úsilí k co nejrychlejšímu uzavření procesu řešení sporů, avšak mějte na paměti, že tento proces může trvat až devadesát dní.


S pozdravem,

eCOGRA

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Musel jsem kontaktovat eCogra, protože BP Group zabavila mé peníze ve stejnou dobu jako u Farseer.

Asi před týdnem jsem od nich obdržel předběžné rozhodnutí. Uvedli, že jsem jasně porušil pravidla, protože kasino tvrdilo, že u všech značek BR Group, jako je xlbet, 21, ultracasino, casinofest, justspin, neonvegas, rapidcasino a nitrocasino, je povolen pouze jeden uvítací bonus. Toto tvrzení bylo nepravdivé.

Následně jsem společnosti eCogra poslal dobře zdůvodněný e-mail se snímky obrazovky od různých značek, které jasně odporovaly jejich tvrzení. O několik dní později si BP Group vyžádala moje bankovní údaje a brzy poté byly všechny mé vklady a výhry připsány na můj bankovní účet.

Níže naleznete část mé korespondence s nimi a také přílohy, na které jsem odkazoval. Některé z nich jsou ve finštině, ale hlavní body by se měly objevit.

Doufám, že tyto informace pomohou každému, kdo se ocitne v podobné situaci.

Musel jsem přerušit odkazy, protože jsem se právě zaregistroval a zjevně jich nemohu tolik poslat.

"Je pravda, že jsem přijal nějaké uvítací bonusy od jejich různých značek. I když je nyní zakázáno přijímat více než jeden uvítací bonus od BP Group Limited, toto pravidlo neplatilo, když jsem se u těchto značek registroval. Pro důkaz jejich obecné podmínky na https://www.neonvegas.com/en/info/terms-and-conditions neomezovaly přijímání vícenásobných uvítacích bonusů ani tehdy, ani nyní. Jejich podmínky předběžné registrace také odrážejí tento sentiment. Příloha 1 zobrazuje snímek obrazovky z Podmínky uvítacího bonusu Rapidcasina z 2. února 2023. Ačkoli jsou ve finštině, jasně uvádí, že omezení se vztahuje pouze na Rapidcasino.com a nikoli na širší společnost BP Group Limited.

Ohledně jejich obecných pravidel bonusů na https://www.rapidcasino. com/en/info/bonus-rules , nyní zavedli klauzuli, která říká: "Hráč může uplatnit pouze jednu z uvítacích nabídek BP Group Ltd." Nebylo tomu tak, když jsem se připojil k jejich platformám. Příloha 2, snímek obrazovky z webu Rapidcasino https://www.rapidcasino. com/fi/info/bonus-rules ze dne 2. února 2023 jasně ukazuje, že omezení v té době neexistovalo. Příloha 3 z Nitrocasino.com, převzata 4. února 2023 z webu https://www.nitrocasino. com/fi/info/bonus-rules , podporuje toto tvrzení.

Ačkoli jsou tyto screenshoty ve finštině, uznávám, že anglická verze je obvykle směrodatným zdrojem. V době registrace jsem zkontroloval anglické verze, které byly shodné s finskými. Také si pamatuji, že tyto změny provedli kolem poloviny března 2023. Společnost si je toho jistě vědoma a mohla by být soudně nucena v případě potřeby předložit své historické údaje o webových stránkách.

Z online fór je zřejmé, že nejsem jediný, kdo se BP Group Limited pokouší oklamat různými záminkami. Jsem si také jistý, že eCorgra pomáhá ostatním v podobných situacích. V případě potřeby mohu dodat další datované snímky obrazovky. Podstata věci zůstává: zdá se, že BP Group Limited používá různé taktiky, bez ohledu na jejich pravdivost, aby se vyhnul placení mých výher.

Věřím, že tento problém bude rychle vyřešen v můj prospěch. Vím, že můj případ je pevný jako skála, protože jsem neporušil žádné podmínky a nakonec své peníze dostanu. Pokud potřebujete další podrobnosti, dejte mi prosím vědět."

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Blueswan
před rokem

Ahoj, je hezké vidět, že pravda konečně zvítězila a vše dopadlo spravedlivě, v tomto případě ve váš prospěch. Určitě to nějakou dobu trvalo, než se to všechno urovnalo, ale protože to mělo šťastný konec, to je nejdůležitější. Rozhodně je přínosné nebát se a stát si za svým pohledem a pokud ho podložíte důkazy, myslím, že v tomto případě se nebylo čeho obávat. 😊

Každopádně děkujeme, že jste se s námi podělili o svůj případ, který se některým hráčům jistě bude hodit.

Mohu se zeptat, jak dlouho celý tento proces trval?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Po dalším půl roce bez odpovědi dnes od eCOGRA přišla tato odpověď:

Výsledek: Vyřešeno ve prospěch provozovatele
 
Shrnutí/Komentáře: Provozovatel jednal v souladu s článkem 16 svých smluvních podmínek, když uzavřel spotřebitelský účet a zabavil finanční prostředky na účtu, protože bylo zjištěno, že spotřebitel na twitchi diskutoval o herních strategiích, jak odvrátit kasinové protokoly napříč platforma operátorů.
 
Datum uzavření: 25. 12. 2023 0:00:00

eCOGRA vypadá jako naprostá sranda, postavená na tom, aby vyhověla přáním kasin (která platí jejich účty) a když se nemohou odlišit škubnutím od nesouladu, rozhodně nejsou ve správném odvětví. A ta klauzule 16 nebyla na místě, na kterou odkazují, když jsem hrál.

A případ byl uzavřen téměř před dvěma měsíci (na Štědrý den, samozřejmě) a trvalo mi tak dlouho, než mě to informovalo - zajímalo by mě, jestli kasino a eCOGRA jen nezastavovaly čas.

Zajímalo by mě, jaký je další krok k získání peněz zpět?

Automaticky přeloženo:
Farseer
před 10 měsíci

Zdravím a děkuji za sdílení.

I když chápu optiku, kterou aplikujete na vztah mezi kasinem a licenčním úřadem, na druhou stranu chápu, že na základě souhrnu poskytnutého eCOGRA mohou být takové kroky považovány za platný důvod pro jednání kasina. Nejsem si jistý, o čem je tato klauzule 16, ale jsem více než přesvědčen, že na takovou situaci existuje jiná část, pravděpodobně je jen obecnější.

Bohužel nevím, o kterém kasinu se diskutuje.

Každopádně licenční úřad promluvil, takže se vsadím, že zbývá jediná možnost, a to soudní řízení.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,


Už rok mám podobný problém se stejnými kasiny. Rozhodli se uzavřít mé účty a zabavili mé finanční prostředky ve všech kasinech BP Group Limited s odkazem na to, že jsem své finanční prostředky a výhry obdržel neférovými metodami a porušil jsem jejich pravidla 17 a 20. Zabavili asi 9 000 eur.


Otevřel jsem sporový lístek do eCOGRA a na konci minulého roku jsem od nich po mnoha měsících čekání dostal odpověď. Spor byl vyřešen ve prospěch provozovatele. Dali mi následující důvod:

„Operátor jednal v souladu s klauzulemi 3 a J svých obchodních podmínek, když uzavřel spotřebitelský účet a ponechal si zůstatky na účtu, protože bylo pozitivně zjištěno, že spotřebitel poskytuje informace a rady ostatním spotřebitelům na sociálních sítích, jak využít bonusy operátorů."


Výsledek z eCOGRA v mém případě byl jiný, než jaký mi kasino dalo na prvním místě. V mém případě jsem nepoužíval sociální média k využití těchto bonusů. Sama kasina mi stále velmi agresivně posílala bonusy prostřednictvím e-mailu.


Kasina mi také umožňují provádět vklady (a posílat bonusy prostřednictvím e-mailu), i když mi během posledních několika dní před uzavřením mých účtů zabránily podat jakékoli žádosti o výběr. Během té doby jsem se zeptal na důvod a oni odpověděli, že potřebují mít nějaké dokumenty k ověření mého účtu. Poskytl jsem dokumenty a po několika dnech byly účty uzavřeny a peníze zabaveny.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,


Už rok mám podobný problém se stejnými kasiny. Rozhodli se uzavřít mé účty a zabavili mé finanční prostředky ve všech kasinech BP Group Limited s odkazem na to, že jsem své finanční prostředky a výhry obdržel neférovými metodami a porušil jsem jejich pravidla 17 a 20. Zabavili asi 9 000 eur.


Otevřel jsem sporový lístek do eCOGRA a na konci minulého roku jsem od nich po mnoha měsících čekání dostal odpověď. Spor byl vyřešen ve prospěch provozovatele. Dali mi následující důvod:

„Operátor jednal v souladu s klauzulemi 3 a J svých obchodních podmínek, když uzavřel spotřebitelský účet a ponechal si zůstatky na účtu, protože bylo pozitivně zjištěno, že spotřebitel poskytuje informace a rady ostatním spotřebitelům na sociálních sítích, jak využít bonusy operátorů."


Výsledek z eCOGRA v mém případě byl jiný, než jaký mi kasino dalo na prvním místě. V mém případě jsem nepoužíval sociální média k využití těchto bonusů. Sama kasina mi stále velmi agresivně posílala bonusy prostřednictvím e-mailu.


Kasina mi také umožňují provádět vklady (a posílat bonusy prostřednictvím e-mailu), i když mi během posledních několika dní před uzavřením mých účtů zabránily podat jakékoli žádosti o výběr. Během té doby jsem se zeptal na důvod a oni odpověděli, že potřebují mít nějaké dokumenty k ověření mého účtu. Poskytl jsem dokumenty a po několika dnech byly účty uzavřeny a peníze zabaveny.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Kasina mi také umožňují provádět vklady (a posílat bonusy prostřednictvím e-mailu), i když mi během posledních několika dní před uzavřením mých účtů zabránily podat jakékoli žádosti o výběr. Během té doby jsem se zeptal na důvod a oni odpověděli, že potřebují mít nějaké dokumenty k ověření mého účtu. Poskytl jsem dokumenty a po několika dnech byly účty uzavřeny a peníze zabaveny.

To se mi také stalo. Myslím, že se to kvalifikuje jako trestný čin podvodu, a pokud se budu muset obrátit na soud, mělo by to být mezi problémy. Snazší, pokud na to máme mnoho lidí, a zajímalo by mě, jestli se někdo kvůli těmto otázkám obrátil na soud.

MGA vypadá jako vtip, pokud zcela selže chránit své zákazníky před tímto druhem trestné činnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Problém byl o 8 kasinech, které jsem psal v úvodním příspěvku. Později pravděpodobně zveřejním trochu delší verzi, včetně "předběžného verdiktu" a mé reakce na něj, která se stala kolem října.


Stručně řečeno, operátor změnil své T&C na velmi dravé kolem poloviny března, kdy už jsem byl zabanován týden předtím a celé řešení bylo založeno na T&C, které tam nebyly, když jsem hrál.


Konečným řešením byl pouze ten dvouřádkový e-mail, který mi poslali včera, ignorovali vše, co jsem o nich řekl v říjnu, a vynesli verdikt pouze na základě lží, které je nakrmil provozovatel kasina. A na základě data uzavření trvalo téměř 2 měsíce, než to zveřejnili.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,


Už rok mám podobný problém se stejnými kasiny. Rozhodli se uzavřít mé účty a zabavili mé finanční prostředky ve všech kasinech BP Group Limited s odkazem na to, že jsem své finanční prostředky a výhry obdržel neférovými metodami a porušil jsem jejich pravidla 17 a 20. Zabavili asi 9 000 eur.


Otevřel jsem sporový lístek do eCOGRA a na konci minulého roku jsem od nich po mnoha měsících čekání dostal odpověď. Spor byl vyřešen ve prospěch provozovatele. Dali mi následující důvod:

„Operátor jednal v souladu s klauzulemi 3 a J svých obchodních podmínek, když uzavřel spotřebitelský účet a ponechal si zůstatky na účtu, protože bylo pozitivně zjištěno, že spotřebitel poskytuje informace a rady ostatním spotřebitelům na sociálních sítích, jak využít bonusy operátorů."


Výsledek z eCOGRA v mém případě byl jiný, než jaký mi kasino dalo na prvním místě. V mém případě jsem nepoužíval sociální média k využití těchto bonusů. Sama kasina mi stále velmi agresivně posílala bonusy prostřednictvím e-mailu.


Kasina mi také umožňují provádět vklady (a posílat bonusy prostřednictvím e-mailu), i když mi během posledních několika dní před uzavřením mých účtů zabránily podat jakékoli žádosti o výběr. Během té doby jsem se zeptal na důvod a oni odpověděli, že potřebují mít nějaké dokumenty k ověření mého účtu. Poskytl jsem dokumenty a po několika dnech byly účty uzavřeny a peníze zabaveny.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, přečetl jsem si co jsi napsal a docela mě mrzí, jak tvůj případ dopadl. Zdá se mi to dost nespravedlivé a zvlášť když kasino a eCogra měly k celé situaci jiný důvod. Neradil jste však hráčům, jak používat kasinové bonusy, protože to bylo to, z čeho vás úřad v podstatě obvinil?

Každopádně předpokládám, že posledním možným řešením je soud. Přemýšleli jste o té možnosti?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Problém byl o 8 kasinech, které jsem psal v úvodním příspěvku. Později pravděpodobně zveřejním trochu delší verzi, včetně "předběžného verdiktu" a mé reakce na něj, která se stala kolem října.


Stručně řečeno, operátor změnil své T&C na velmi dravé kolem poloviny března, kdy už jsem byl zabanován týden předtím a celé řešení bylo založeno na T&C, které tam nebyly, když jsem hrál.


Konečným řešením byl pouze ten dvouřádkový e-mail, který mi poslali včera, ignorovali vše, co jsem o nich řekl v říjnu, a vynesli verdikt pouze na základě lží, které je nakrmil provozovatel kasina. A na základě data uzavření trvalo téměř 2 měsíce, než to zveřejnili.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Všiml jsem si a měli jste snímky obrazovky s podmínkami před hraním a když se změnily o nějakou dobu později? Myslím, že by to byl nejjednodušší způsob, jak některé věci dokázat. Ale také věřím, že někdy hráče nenapadne to udělat a když se pak změní, není co dělat.

Myslíte, že si najdete právníka a vyřešíte to takto? Myslím, že to je asi to poslední, co je třeba zvážit. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, nesdílel jsem propagační akce nikomu jinému. Většina z nich byly soukromé "VIP" propagace prostřednictvím e-mailu a jiné byly jen některé běžné propagace, které měli na svých webových stránkách. Tyto akce byly také inzerovány prostřednictvím e-mailu.


O právním soudu jsem nepřemýšlel. Zdá se, že je to komplikované a existuje riziko, že ztratíte ještě více peněz.

Automaticky přeloženo:
Kasinopoika
před 10 měsíci

V tom případě chápu, že se do toho procesu nechceš dostat.

Co se bonusů týče, pak mi také není jasné, proč mělo kasino takový výhled.

Každopádně už jste přemýšleli, co teď budete dělat?🤔😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, možná je třeba zkusit kontaktovat eCOGRA a možná MGA ještě jednou a uvidíme, kam to půjde. Asi nikde, ale co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Kasinopoika
před 10 měsíci

Ahoj. Podle mého názoru, když to zkusíš, nemáš teď co ztratit.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky