FórumDiskuze stížností8 PressEnter kasina uzavřou účty a zabaví peníze v hodnotě téměř 10 000 €

8 PressEnter kasina uzavřou účty a zabaví peníze v hodnotě téměř 10 000 €

před rokem od Farseer
|
4069 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, měl jsem nešťastnou událost, kdy jsem se setkal s tímto druhem super stinné aktivity od PressEnter Casinos, mezi které patří tato kasina:


21.com

NeonVegas

NitroCasino

UltraCasino

Rapid Casino

JustSpin

CasinoFest

XLBet


Jednoduše nejprve zablokovali mé výběry v pondělí a pak v úterý ukradli z mých účtů téměř 10 000 eur z mých skutečných peněz (žádné bonusové peníze nebo cokoli jiného).


Tato kasina jsou licencována MGA, takže myslím, že mám dobrou šanci vykoupit své peníze. Jen by mě zajímalo, jak to udělat, když kasino odmítá dále rozvádět nebo mi vrátit peníze.


Vše, co uvedli ve své původní zprávě o ukončení (pocházející z jednoho webu, 21.com), bylo toto:


Původně ve finštině, v přeložené podobě:


Ahoj,


Jak jistě víte, podle našich podmínek máme právo kontrolovat informace o transakcích na účtu a pokud máme podezření, že se hráč zapojil do nelegálního hraní, máme právo uzavřít a zmrazit účet a zabavit bonusy a výhry. získané v důsledku nezákonného/porušujícího hraní.


Na základě vašich nedávných žádostí o výběr jsme zkontrolovali vaše informace a máme důvodné podezření, že jste naše služby používali ve špatné víře a v rozporu s našimi podmínkami.


V souladu s podmínkami 17 a 20 jsme se rozhodli uzavřít váš herní účet a jakékoli další účty, které u nás máte, a zabavíme veškeré výhry zbývající na vašem účtu a všechny bonusy, které jste obdrželi v rozporu s našimi podmínkami.


Pozdravy,



21.com


Anni


Nějaké nápady, jak na to navázat? Nebyl jsem zapojený jen jako hráč, ale minimálně 12 dalších finských hráčů má přesně podobný případ.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Zřejmě se to nedávno stalo mnoha Finům, protože i já jsem ztratil asi 10 tisíc, když mi zabavili vklady. Kupodivu neexistuje způsob, jak zjistit přesnou částku, protože právě poslali jeden e-mail a okamžitě mi zablokovali přihlášení na jakékoli stránky.

Jestli tohle není krádež, tak už nevím co.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!


Stalo se mi to samé. Neporušil jsem žádné bonusové podmínky a přesto mi zabavili vložené peníze a zablokovali mě. Nemohu se ani přihlásit, abych viděl přesnou částku, o kterou jsem přišel. Stále doufám, že změní rozhodnutí, abych nemusel jít na MGA. Opravdu jsem neviděl, že by to dělala stránka s licencí na Maltě!

Automaticky přeloženo:
Farseer
před rokem

Ahoj,

Musím přiznat, že takovou situaci vnímám jako poněkud trapnou. Je pravda, že kasina si vyhrazují právo kdykoli zavřít účty hráčů, i když zabavení peněz by mělo být řádně vysvětleno.

Obvykle, když kasina odhalí podvodné aktivity – které lze možná nazvat „nelegální hraní", jsou zdrženlivé a vysvětlují konkrétní detail, který může snadno odhalit kroky podniknuté k odhalení podvodu. Takže bych řekl, že taková diskrétnost je z pohledu kasina pochopitelná.

Neznám finské legislativní postupy nebo omezení, i když se zdá, že to není náhoda, takže tolik zakázaných rovin najednou mi zní jako ultimátní promyšlený krok.

Podání stížnosti mi přijde jako dobrý způsob, i když sám nemám ponětí, do kterého kasina bych ji měl podat.

Tento článek vysvětluje, jak stížnosti fungují , pokud chcete, projděte si to.

K vytvoření stížnosti prosím použijte tento odkaz . Nejsem si jistý, co bych měl ještě přidat 🤔




Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Zřejmě se to nedávno stalo mnoha Finům, protože i já jsem ztratil asi 10 tisíc, když mi zabavili vklady. Kupodivu neexistuje způsob, jak zjistit přesnou částku, protože právě poslali jeden e-mail a okamžitě mi zablokovali přihlášení na jakékoli stránky.

Jestli tohle není krádež, tak už nevím co.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Prosím, přečtěte si můj předchozí příspěvek a pokud chcete, odešlete stížnost. Myslím, že bych to udělal být ve vaší kůži.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!


Stalo se mi to samé. Neporušil jsem žádné bonusové podmínky a přesto mi zabavili vložené peníze a zablokovali mě. Nemohu se ani přihlásit, abych viděl přesnou částku, o kterou jsem přišel. Stále doufám, že změní rozhodnutí, abych nemusel jít na MGA. Opravdu jsem neviděl, že by to dělala stránka s licencí na Maltě!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

omlouvám se, že to slyším. Moje doporučení je stejné – zvažte podání stížnosti a my se pokusíme prošetřit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko,


Děkuji ti za okamžitou odpověď. I když chápu, že kasina mají právo vybrat si své zákazníky nebo je dokonce zakázat, domnívám se, že bezdůvodné zabavení jejich vložených peněz by mohlo být považováno za krádež.


Podle platné legislativy ( https://legislation.mt/eli/sl/583.8/eng/pdf ) zůstávají vlastnická práva k peněžním prostředkům hráče nedotčena, i když jsou drženy a kontrolovány oprávněnou osobou, jako je např. provozovatel hazardních her nebo finanční instituce. Bez ohledu na to, zda jsou prostředky registrovány na jméno oprávněné osoby nebo na jméno hráče, hráč si stále udržuje konečné vlastnictví a kontrolu nad svými prostředky. Oprávněná osoba pouze drží hráčovy prostředky v důvěře a toto ustanovení slouží k ochraně prostředků hráčů před potenciální insolvencí nebo bankrotem oprávněné osoby nebo jinými finančními potížemi, kterým mohou čelit.


Vzhledem k tomu se domnívám, že bezdůvodné zabavení prostředků hráče je porušením licenčních předpisů.


S pozdravem,

Rxsse

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Musím přiznat, že takovou situaci vnímám jako poněkud trapnou. Je pravda, že kasina si vyhrazují právo kdykoli zavřít účty hráčů, i když zabavení peněz by mělo být řádně vysvětleno.

Obvykle, když kasina odhalí podvodné aktivity – které lze možná nazvat „nelegální hraní", jsou zdrženlivé a vysvětlují konkrétní detail, který může snadno odhalit kroky podniknuté k odhalení podvodu. Takže bych řekl, že taková diskrétnost je z pohledu kasina pochopitelná.

Neznám finské legislativní postupy nebo omezení, i když se zdá, že to není náhoda, takže tolik zakázaných rovin najednou mi zní jako ultimátní promyšlený krok.

Podání stížnosti mi přijde jako dobrý způsob, i když sám nemám ponětí, do kterého kasina bych ji měl podat.

Tento článek vysvětluje, jak stížnosti fungují , pokud chcete, projděte si to.

K vytvoření stížnosti prosím použijte tento odkaz . Nejsem si jistý, co bych měl ještě přidat 🤔




Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za odpověď Radka.

Už více než týden trpělivě čekám na odpověď z 21.com (právě poslali jednu z těch zpráv typu copy-paste, na které navazují později poté, co pošlu svou poslední dlouhou odpověď) a vypadá to, že to neudělají cokoli, takže si musíme začít stěžovat.

Myslím, že správným způsobem je podávat samostatné stížnosti na všechna kasina? Měli by fungovat samostatně a naštěstí mám přesné částky, které byly ukradeny z každého kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vyhrál jsem nějaké peníze ve firemním textu Muž Řecko Vyhrál jsem 3000 € Šel jsem vybrat 900 z účtu třetí strany a oni to zrušili, zatímco jindy jsem provedl normální výběr Nevybral jsem ze svého účtu, protože Dlužím nějaké peníze bance a vezmou mi je Požádali mě o bankovní vkladní knížku majitele, který výběr provedl, a já mu ji poslal, když jsem mluvil s osobou, která mi z jejich společnosti pomohla, řekl mě, že není možné, aby to akceptovalo výběr a že musím poslat peníze na stránku majitele, kam jsem vložil kartu, tj. po chvíli jsem poslal fotku z ibank Ale zablokovali kasino a nikdy nepřijali, že nikdy nepřijal transakci Kontaktoval jsem chat a řekli, že musím zavolat, zavolal jsem, ptají se mě na nějaké otázky, jako je moje jméno a tak dále, a řekli, že to přepošlu, připravte to Zajímalo by mě, jestli mohou, když to snědí peníze je nějaký způsob, jak je vzít

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za odpověď Radka.

Už více než týden trpělivě čekám na odpověď z 21.com (právě poslali jednu z těch zpráv typu copy-paste, na které navazují později poté, co pošlu svou poslední dlouhou odpověď) a vypadá to, že to neudělají cokoli, takže si musíme začít stěžovat.

Myslím, že správným způsobem je podávat samostatné stížnosti na všechna kasina? Měli by fungovat samostatně a naštěstí mám přesné částky, které byly ukradeny z každého kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že by bylo nejlepší podat stížnost na každého zvlášť. O tom, zda lze vaše stížnosti „sloučit" do jediné, nechte rozhodnout reklamační tým. Jde o to, tuto situaci prověřit.

Tento odkaz vám tedy umožňuje zahájit stížnost , nezapomeňte zde zveřejnit všechny relevantní informace, které by mohly pomoci zpracovateli stížnosti pochopit podstatu od začátku. Neváhejte také zkopírovat a vložit své příspěvky na fóru.

Pokud budete potřebovat pomoc, dejte mi vědět! 🙏🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vyhrál jsem nějaké peníze ve firemním textu Muž Řecko Vyhrál jsem 3000 € Šel jsem vybrat 900 z účtu třetí strany a oni to zrušili, zatímco jindy jsem provedl normální výběr Nevybral jsem ze svého účtu, protože Dlužím nějaké peníze bance a vezmou mi je Požádali mě o bankovní vkladní knížku majitele, který výběr provedl, a já mu ji poslal, když jsem mluvil s osobou, která mi z jejich společnosti pomohla, řekl mě, že není možné, aby to akceptovalo výběr a že musím poslat peníze na stránku majitele, kam jsem vložil kartu, tj. po chvíli jsem poslal fotku z ibank Ale zablokovali kasino a nikdy nepřijali, že nikdy nepřijal transakci Kontaktoval jsem chat a řekli, že musím zavolat, zavolal jsem, ptají se mě na nějaké otázky, jako je moje jméno a tak dále, a řekli, že to přepošlu, připravte to Zajímalo by mě, jestli mohou, když to snědí peníze je nějaký způsob, jak je vzít

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

No, upřímně, jsem ztracený. Můžete nejprve sdílet odkaz kasina?

Víte, smíte používat pouze svůj účet a platební možnosti, nikoli účet někoho jiného. Nejsem si jistý, zda je to tak, ale zdá se, že jste udělali něco neobvyklého, abyste získali peníze, zatímco vaše banka z toho stála, že?

Mohl bych použít nápovědu, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dotyčná kasina ukončila veškerou komunikaci s mnoha zúčastněnými hráči, včetně mě, a odmítla poskytnout jakékoli vysvětlení, dokonce i casino.guru. Tato situace je velmi znepokojivá, protože jejich jednání může být chápáno jako krádež.

Jsem plně připraven podniknout v případě potřeby právní kroky k ochraně mých práv a hledání spravedlivého řešení. Doufám, že kasina přehodnotí svůj postoj a obnoví otevřenou komunikaci, než se eskalace této záležitosti k soudu stane jedinou schůdnou možností.

Automaticky přeloženo:
rxsse
před rokem

Ahoj.

Krátce jsem zkontroloval všechny související stížnosti . Předpokládám správně, že Ecorga pro vás není volbou? 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, podal jsem stížnost společnosti eCOGRA, ale mám obavy kvůli konkrétní klauzuli v podmínkách kasina. V podstatě uvádí, že pokud nárok přesáhne 5 000 EUR nebo ekvivalent v národní měně hráče, kasino má právo považovat rozhodnutí ADR nebo ODR za nezávazné.

Kromě toho jsou kasina považována za jeden celek. Vzhledem k tomu, že zabavené částky jsou v celkové výši více než 5 000 EUR, obávám se, že i když bude usnesení eCOGRA v můj prospěch, možná budu muset podniknout právní kroky, abych získal zpět své finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
rxsse
před rokem

Nyní vidím.

V tomto případě bych byl opravdu vděčný, kdybyste mohli toto vlákno aktualizovat o jakýkoli dosažený pokrok. Věřím, že jsem nikdy nebyl svědkem něčeho podobného tak zblízka.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je smutné vidět, že se zdá, že nikdo neměl štěstí při získávání prostředků zpět z těchto stránek. Tak spěchal, že si právě teď našel čas napsat zprávu, přidal do ní všechny e-maily a zveřejnil je 8krát (jednou pro každou stránku, většinou z důvodu „nebudeme považovat rozhodnutí ADR / OFR za závazné, pokud nárok přesáhne 5 000 EUR ") do eCOGRA.

Snad budou jednat rychle. Dejte nám vědět, pokud má někdo štěstí při jednání s těmito stránkami v těchto záležitostech. Dalším krokem bude MGA a bude to nějakou dobu trvat.

Automaticky přeloženo:
Farseer
před 11 měsíci

Ahoj!

Takže jste si zvolil oficiálnější cestu, jak vidím. Obávám se, že celý proces je téměř vždy časově velmi náročný. 😕

Myslel jsem, že také uvažujete o podání stížnosti zde na webových stránkách Casino Guru, jak to vidím já, dostanete výsledek dříve, i když šťastný konec není nikdy zaručen.

Přeji hodně štěstí! 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Šel jsem také oficiální cestou, ale od eCOGRA jsem zatím nic neslyšel...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tohle jsem dostal teprve 2. června, od té doby nic:

Dobrý den,

Oceňujeme úsilí, které jste vynaložili na kontaktování společnosti eCOGRA a vysvětlení vaší nesnáze.

Předložte jakékoli další informace, dokumenty nebo důkazy na podporu svého tvrzení. Ujistěte se prosím, že veškerá komunikace probíhá prostřednictvím odpovědi na tento e-mail, protože spor je sledován podle referenčního čísla uvedeného v předmětu tohoto e-mailu, které vypadá podobně jako následující:

xxx


Pokud byl váš spor již vyřešen před obdržením této komunikace, okamžitě nás informujte a my spor uzavřeme.


Poskytneme vám kopie příslušných informací předložených provozovatelem k vyjádření a předložení dalších informací na podporu vašeho nároku. Jste oprávněni požadovat kopie důkazů poskytnutých druhou stranou, které budou poskytnuty s náležitým zvážením jakékoli ochrany údajů nebo jiných regulačních nebo legislativních omezení, která se na ni mohou vztahovat.

Pokud budeme považovat váš spor za neplatný, budete o tom informováni do třiceti dnů. Vynaložíme veškeré úsilí, abychom proces řešení sporu uzavřeli do devadesáti dnů od obdržení všech relevantních informací od obou stran, což se nazývá kompletní spis případu. Spolu s operátorem obdržíte oznámení o kompletním spisu případu.

Automaticky přeloženo:
Farseer
před 7 měsíci

Vzhledem k tomu, že to jsou více než tři dny, jsem přesvědčen, že stížnost je oprávněná.

Toto je také zajímavá část:

Poskytneme vám kopie příslušných informací předložených provozovatelem k vyjádření a předložení dalších informací na podporu vašeho tvrzení. Jste oprávněni požadovat kopie důkazů poskytnutých druhou stranou, které budou poskytnuty s ohledem na ochranu údajů nebo jiná regulační nebo legislativní omezení, která se na ni mohou vztahovat.

Ráda je vidím 🙂

Ještě jednou přeji férový konec!


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky