Dobrý den, měl jsem nešťastnou událost, kdy jsem se setkal s tímto druhem super stinné aktivity od PressEnter Casinos, mezi které patří tato kasina:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
Rapid Casino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
Jednoduše nejprve zablokovali mé výběry v pondělí a pak v úterý ukradli z mých účtů téměř 10 000 eur z mých skutečných peněz (žádné bonusové peníze nebo cokoli jiného).
Tato kasina jsou licencována MGA, takže myslím, že mám dobrou šanci vykoupit své peníze. Jen by mě zajímalo, jak to udělat, když kasino odmítá dále rozvádět nebo mi vrátit peníze.
Vše, co uvedli ve své původní zprávě o ukončení (pocházející z jednoho webu, 21.com), bylo toto:
Původně ve finštině, v přeložené podobě:
Ahoj,
Jak jistě víte, podle našich podmínek máme právo kontrolovat informace o transakcích na účtu a pokud máme podezření, že se hráč zapojil do nelegálního hraní, máme právo uzavřít a zmrazit účet a zabavit bonusy a výhry. získané v důsledku nezákonného/porušujícího hraní.
Na základě vašich nedávných žádostí o výběr jsme zkontrolovali vaše informace a máme důvodné podezření, že jste naše služby používali ve špatné víře a v rozporu s našimi podmínkami.
V souladu s podmínkami 17 a 20 jsme se rozhodli uzavřít váš herní účet a jakékoli další účty, které u nás máte, a zabavíme veškeré výhry zbývající na vašem účtu a všechny bonusy, které jste obdrželi v rozporu s našimi podmínkami.
Pozdravy,
21.com
Anni
Nějaké nápady, jak na to navázat? Nebyl jsem zapojený jen jako hráč, ale minimálně 12 dalších finských hráčů má přesně podobný případ.
Hello, I had unfortunate event of meeting this kind of super shady activity from PressEnter Casinos, which include these casinos:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
RapidCasino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
They simply first blocked my withdrawals in Monday, and then stole almost 10 000 euros of my real money (no bonus money or whatever) from my accounts in Tuesday.
These casinos are MGA licensed, so I guess I have good chance to redeem my money. Just wonder how to go with this, with casino refusing to elaborate further or return my money.
All that they stated in their original termination message (coming from one site, 21.com) was this:
Originally in Finnish, in translated form:
Hey,
As I am sure you are aware, under our terms and conditions we have the right to review account transaction information and if we suspect that a player has engaged in illegal gaming, we have the right to close and freeze the account and confiscate bonuses and winnings obtained as a result of illegal/violating gaming.
Following your recent withdrawal requests, we have reviewed your information and have reasonable grounds to suspect that you have used our services in bad faith and in violation of our terms and conditions.
In accordance with terms 17 and 20, we have decided to close your gaming account and any other accounts you have with us, and we will confiscate any winnings remaining on your account and any bonuses you received in breach of our terms.
Regards,
21.com
Anni
Any ideas how to follow this up? I wasn't only player involved, at least 12 other Finnish players has exactly similar case.