před rokem
Rychlá otázka, co byste teď dělali? Co mám udělat, abych vydělal nebo zvýšil své to?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Rychlá otázka, co byste teď dělali? Co mám udělat, abych vydělal nebo zvýšil své to?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Dobře, mám otázku. Myslíte si, že by držitelé účtů měli dostat druhou a třetí šanci, pokud porušili pravidla nebo nedodrželi pokyny? Nebo naopak, že by majitelé účtů měli dát kasinu druhou nebo třetí šanci, pokud s nimi bylo špatně zacházeno nebo měli nespravedlivé okolnosti? Ano možná?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Líbí se mi způsob, jakým Wollygog k tomuto tématu přistoupil a souhlasím s tímto hráčem.
Dovolte mi upozornit, že se vždy snažíme vysvětlit každému personálu kasina, se kterým se setkáme, že pro skutečně fair play je životně důležité rozlišovat mezi záměrně nečestným chováním a jednoduchou chybou.
Ne všichni hráči zneužívají bonusy, a proto by se na každého hráče neměly vztahovat všechny podmínky.
Je to docela quest, to vám můžu říct. 🙂
Všichni občas děláme chyby, že?
I like the way Wollygog approached this topic and I agree with this player.
Allow me to point out, that we always try to explain to every casino staff we come across, that for a truly fair play it is vital to make a difference between intentionally dishonest behavior and simple mistake.
Not all players are bonus abusers hence not all terms and conditions should apply every time to every player.
It's quite a quest I can tell you. 🙂
We all make mistakes occasionally, right?
To by bylo rozhodnutí zákaznického servisu, které by prošlo procesem toho, jaká pravidla byla porušena, a pokyny jsou právě takové (pokyny na vás). Osobně nedávám kasinu druhou šanci, pokud mám pocit, že udělali špinavost, pokud přijdou a omluví se, jako by to dobré kasino obecně udělalo, a dokonce Ive měl zdarma crud a žetony nabídnuté, aby se vrátil. Nespravedlivé okolnosti a jsou opět vaší volbou, ale špatné zacházení je samostatný problém a obecně by měl projít managementem a kachingo příští chvíli, kdy vás financují v závislosti na okolnostech, samozřejmě lol. To vše je pravděpodobně špatná rada, takže neposlouchejte, jak se plácám, přejděte do sekce stížností a nechte guruy, aby se s tím vypořádali, je to nejlepší/nejspravedlivější výsledek pro všechny.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Zní to povědomě, které kasino nabízí tento bonus? 🙂
Sounds familiar, which casino offers this bonus? 🙂
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.