Ahoj, zkontrolovali jste tento seznam bonusů bez vkladu? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Měli byste vidět pouze bonusy dostupné ve vaší zemi.
Hi, have you checked this list of the no deposit bonuses? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
You should be able to see only bonuses available in your country.
Ahoj,
záleží na podmínkách bonusů.
Uvědomte si, že musíte vsadit a vybrat si výhru, možná budete muset někdy vložit.
Připravte se také na to, že existuje něco, čemu se říká maximální cashout. Je to maximální částka, kterou můžete vybrat hraním s bonusem. V případě, že vyhrajete, doporučuji požádat o výběr ihned po dokončení vsazení bonusu. To vám umožní bezpečně ukončit bonusovou relaci.
Navrhuji, abyste si prošli tento článek: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , abyste mohli pokrýt základy. Pokud si své znalosti rádi prohlubujete, ještě více, vyzkoušejte kurz Casino Guru Academy zaměřený na bonusy: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses je zdarma!
Hello,
it depends on bonuses terms and conditions.
Be advised you have to wager it and to withdraw the winnings, you may need to deposit sometimes.
Be also prepared that there is something called maximum cashout. It's the maximum amount you can withdraw by playing with the bonus. In case you win, I recommend you to ask for withdrawal immediately after you complete wagering the bonus. This allows you to safely end the bonus session.
I suggest you go through this article: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus so you can cover the basics. If you like to enhance your knowledge, even more, try the Casino Guru Academy course focused on bonuses: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses it's free!
Ahoj,
podívejte se prosím na seznam bonusů bez vkladu:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Hello there,
please check the list of no deposit bonuses:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Řeším problém NDB pro většinu loterijních kasin. A já se ptám, proč není žádný dostupný pro držitele dlouhodobých účtů? Žádný? pro kohokoli z nich! Pár vás pořád miluji. Lol, ale proč je všechno pro nováčky? A ano, o jednu nebo dvě z vás pošlete NDBonus některé více než jiné a to je skvělé, že se cítíme oceňováni a důležití. Ale většinou u většiny těchto kasin dostaneme maximálně jeden dolar denně za to, že jsme aktivními věrnými držiteli účtu a přihlášením. Ale je vás víc, kteří to sotva dělají! Proč? Nestojí nám za to ukázat trochu vděčnosti z vaší strany? Nebo je to něco jen přehlédnutého? Je pro to nějaký platný důvod, o kterém nevím? Pouze otázka.
I am addressing the NDB issue for most of the sweepstakes casinos. And I am asking why is there none available for long term account holders? None? for any of them! I still love a couple of you guys. Lol but why is everything for new first timers? And yes one or two off you send NDBonuses some more than others and thats great it makes us feel appreciated and important. But most of the time with most of these casinos we get at most one doller a day for being active loyal account holders and logging in. But there are more of you that barely do that! Why? Are we not worth showing a little gratitude from your end?Or is it something simply just over looked ? Is there a valid reason for this that i just do t know about? Just a question.
Ahoj,
Řekl bych, že bonusy bez vkladu fungují jako skvělá marketingová strategie pro přilákání nových hráčů a je to mocný nástroj jednoduše proto, že se taková kasina zaměřují hlavně na získávání nových hráčů. Přimějete nováčka, aby si myslel, že není potřeba vkládat cent na zábavu v takovém kasinu. Brzy poté může mít hráč chuť provést svůj první vklad! Pro standardní loajální hráče jsou k dispozici bonusy za vklad a bonusy za cashback na základě vložené částky.
Dostali jste někdy bonus bez vkladu (zatočení zdarma?) až poté, co jste požádali o uzavření účtu?
Myslím, že to dobře demonstruje priority 🙁.
Hello,
I'd say that no deposit bonuses work as a great marketing strategy for attracting new players and it is a powerful tool simply because such casinos mainly focus on getting new players in. You make a newbie think that there is no need to put a single cent to have fun in such a casino. Soon after a player may feel like making his/her first deposit! For standard-loyal - players there are deposit bonuses and cashback bonuses based on the amount deposited.
Have you ever been given a no deposit bonus (free spins?) only after you had asked for your account closure?
I think it demonstrates the priorities well 🙁.
Dobrý den, dobré odpoledne. Takže děkuji za vaše myšlenky a vysvětlení. Rozumím a souhlasím s tím, co říkáte a proč. Myslím, že jen podle mého názoru, kdybych to byl já, a jeden z důvodů, proč mě to znovu a znovu přitahuje zpět do kasin, přitahují mě zpět i oni kvůli tomu, jak se ke mně chovají a mám pocit, že je tam určitá částka z etikety Myslím, že byste mohli říci, že lidé by měli mít se svými kasiny. Mám pocit, že by to mělo být oběma způsoby. Každopádně s tím, co bylo řečeno. Ano, měl jsem několik zkušeností, kdy jsem měl pocit, že bych měl mít komp nebo ndb, a žádám o jeden, nakonec jsem požádal o smazání účtu. Byl jsem velmi nešťastný, že existuje jedno kasino, které se mi opravdu líbilo, líbilo se mi a hrálo se v něm déle než rok a 1/2 vkladu po celou dobu, kdy obvykle neberu žádné bonusy. Ale za určitých okolností to udělám, ale já obvykle hraju rovnou, takže když cítím, že si to zasloužím, zasloužím si to, vůbec by mi to nedali. A to se stalo, podíval jsem se na svůj e-mail a pak tam byl bonus za točení, ale účet už nebyl. Stále jsem nehrál toto konkrétní kasino. A ano, stalo se to několikrát, byly tam různé okolnosti, ale nakonec se obvykle neohlížím, jakmile to udělají, opravdu mě to zlobí. Mám také zkušenost, že jsem šel vyplatit značnou částku výher po 3 nebo 4 pokusech o vyplacení a odesílání e-mailů zády k sobě, když jsem se snažil kontaktovat zákaznický servis a tak dále, dokud jsem po několika dnech nic neslyšel. peníze byly pryč Všechny jsem je utratil zpět, konečně mě kontaktovali. Stalo se to znovu se stejným kasinem, kterému jsem dal druhou šanci, protože to byla nakonec moje chyba, kterou jsem utratil zpět Měl jsem mít více sebekontroly lol Věřil jsem, že všechny moje informace byly aktualizovány. Znovu jsem vyhrál značnou částku peněz najednou, pokusil jsem se vyplatit, ale nedovolilo mi to provést aktualizaci mých informací. Kontaktoval jsem je, protože mi to nedovolilo je vyplatit, stále mi říkali, že potřebuji aktualizovat nějaké informace, dobře jsem udělal vše to když byl kontaktován přes předchozí zkušenost. Snažil jsem se a snažil jsem se oslovit kohokoli, kdo by mi pomohl, o několik dní později mě kontaktovali a bylo to, jako by nikdy ani nečetli žádný z mých e-mailů a já jsem nikdy s nikým nemluvil. Mluvím o tom, že jsem to vlastně dvakrát nechal a pak jsem přísahal, že už nikdy nebudu hrát v tomto kasinu.
Hello good afternoon. So thank you for your thoughts and explanation. I understand and do agree with what you're saying and why . I guess just in my opinion if it was me and and one of the reasons I'm drawn back to the casinos over and over again, I'm drawn back too them because of how they treat me and I feel like there's a certain amount of Etiquette I guess you might say that people should have with their casinos. I feel like that should be both ways. Anyway with that being said. Yes I have had A few experiences where I felt like I should have a comp or a ndb and I ask for one I ended up asking for my Account deleted. I was very very unhappy there was one casino that I really liked and enjoyed and played for over a year and a 1/2 And deposited all the time I don't usually take nd bonuses. But they're certain circumstances that I will but I usually just play straight off so when I feel like I deserve one I deserve it they would not give it to me at all. And this happened I looked in my email and then there was a spins bonus but the account was no more. I still haven't played that Particular casino. And yes this has happened a few different times there's been different circumstances but but ultimately I usually don't look back once they do this it makes me really angry . I have also had the experience of going to redeem a substantial amount of winnings after after 3 or 4 times of trying to redeem and sending emails back to back just trying to contact customer service and so on until after a few days with not hearing anything the money was gone I had spent it all back they finally got in contact with me. This happened again with the same casino I gave it a second chance because ultimately this was my fault I spent it back I should have had more self control lol I believed all my information had been updated. I won again a substantial amount of money at once I tried to redeem but it wouldnt let me do to my info needed updating.contacting them because it would not let me redeem it kept telling me I needed to update some info well I had done all this when the had contacted over the previous experience. I tried and tried to reach anyone that would help me days later they contact me and It was as if they had never even read any of my emails at all and i had never talked to anyone. I'm talking about actually twice I let this happen and then I vowed never play this casino again.
Myslím, že dokážu dokonale pochopit, jak snadno se můžete cítit jako "Dobře, jsem normální hráč s pravidelnými vklady a co dostanu za to, že jsem vám tak loajální?" A když se takhle začnete cítit v kasinu se super porcí dobrých her, může to být tragédie – to je pravda.
Také bych řekl, že nepřátelská, neužitečná a zejména nedosažitelná podpora chatu je skutečnou bolestí, bez ohledu na to, zda je kasino slušné nebo ne. Tomu se přeci říká podpora! 😀
A co bonusové nabídky vázané na uzavřený účet? No, to je ze strany kasina hořký dotek a špatná organizace.
Doufám, že brzy najdete útulné, zábavné kasino s vynikajícím věrnostním programem. 😉
I think I can perfectly understand how easily you can feel like "Ok, I'm a regular player, with regular deposits and what do I get for being so loyal to you guys?" And when you begin to feel like this in a casino with a super portion of good games, it can be a tragedy - so true.
I'd also say that unfriendly, unhelpful, and especially unreachable chat support is a true pain, no matter if the casino is decent or not. It's called support after all! 😀
And what about bonus offers bound to o closed account? Well, that's a bitter touch and poor organization from the casino's side.
I hope you will soon find a cozy, funny casino with an outstanding loyalty program. 😉
Wow ano, tolik věcí, které jsi řekl, souhlasím, bereš mi slova přímo z úst a vysvětluješ to mnohem lépe. A ano, to je hlavní důvod, proč upřímně miluji a zůstávám věrný těmto kasinům, které jsem si vybral jako své číslo 1,2,3. Upřímně cítím, že tam venku je tolik špatných kasin. Je pro mě snazší vybrat si ty dobré se všemi dobrými kvalitami, než abych recenzoval a snažil se pojmenovat každé online kasino, o kterém mám hororový příběh nebo příběhy. Jaká je vaše nejhorší zkušenost s online kasinem?
Wow yes so many things you said I agree with, you take the words right out of my mouth and explained it way better. And yes that is the main reason I honestly love and remane loyal to these casinos I have picked to be my number 1,2,3. I honestly feel There's so many bad casinos out there. It's easier for me just to pick the good ones with all around good Qualities, rather than reviewing and trying to name everry online casino I have horror storie or sories about. What's your worst experience with a online casinos?
Víš co? Myslím si, že je vždy mnohem snazší komentovat ty špatné věci, než upřímně ocenit ty dobré, protože mám někdy sklony brát pozitiva do společného stavu věcí. 😂😉.
Každopádně, byli byste tak laskav a podělili se o svých řekněme 5 nejlepších kasin? Určitě nejsem jediný, koho takové téma zajímá!
Upřímně si myslím, že jedna z nejhorších věcí, kterou mohou kasina komukoli udělat, je zaměnit běžného hráče za zneužívajícího bonusů nebo nějakou organizovanou podvodnou stranu. V takovém případě běžný hráč nemá ponětí, co se děje a pokud mohu říci, kasina z bezpečnostních důvodů nesdělují žádné podrobnosti, takže celá situace může rychle eskalovat a stát se úplným chaosem. Kromě toho může být zůstatek okamžitě zrušen. Sám jsem něco takového nezažil, ale jsem si jistý, že se to čas od času stane.
You know what? I think it's always far easier to comment on those bad things rather than honestly appreciate the good ones because I am sometimes inclined to take the positives into a common state of things. 😂😉.
Anyway, would you be so kind and share your let's say top 5 casinos? I'm sure I'm not the only one interested in such a topic!
Honestly, I think that one of the worst thing casinos can do to anybody is mistaken a common player for a bonus abuser or some organized fraud party. In such a case an ordinary player has no clue what's happening and as far as I can tell casinos do not share any details because of security so the whole situation can escalate quickly and become a complete mess. On top of all, the balance can be voided instantly. I have not experienced such a thing myself, but I'm sure it happens from time to time.
Ahoj a šťastný Den otců všem těm skvělým tatínkům a některým z těch matek, které jsou dohromady maminkami a tatínky. S tím, co bylo řečeno, mám prvních pět, mám stabilně tři nejlepší LOL, ale mám pár kasin, o kterých opravdu nemůžu říct, že je to moje oblíbená hra, nebo vynikají jako online kasino jako takové, ale mají mají skvělé vlastnosti, alespoň si myslím, že jsou skvělé vlastnosti. Myslím, že v první řadě zákaznický servis může udělat nebo rozbít kasino, ale to je jiná diskuze LOL. Moje #5 Lincoln Casino Jsem nadšenec do automatů ve stylu vintage a zákaznický servis je obvykle velmi přátelský a usnadňují vklad. Takže #4 Zákaznický servis skvělý, jednoduchý web Vždy se mohu těšit na drobné výhody, které přidají na můj účet jen proto, a někdy mi to opravdu zlepší den LOL Wild Casino. Konečně a každý zná můj názor na tyto 3,2,1 PULSZ. , Chumba a Vegas Crest Casino . Tam lol. Nyní je tu několik kasin, do kterých jsem se nedávno rozhodl vrátit a lépe je poznat, rozhodl jsem se, že se mi opravdu líbí, ale uvidíme? Jaké jsou vaše nejlepší tipy a proč? Jaké jsou vaše nejlepší tři?
Hello and Happy Father's Day to all those Great Dads out there and some of those mothers that are moms and dads combined. With that being said I do have a top five I have a steady top three LOL but I do have a couple of casinos that I really can't say their my favorite game play or they stand out as an online casino per se, but they have great qualities at least I think they're great qualities . I think first and foremost customer service can make or break a casino but that's a different discussion LOL. My #5 Lincoln Casino I'm a sucker for the vintage style slots and customer service is usually very friendly and they make it very easy to deposit . So #4 Customer service great, easy website I can always look forward to little perks that they add to my account just because and sometimes it really makes my day LOL Wild Casino. Lastly and everybody knows my opinions on these 3,2,1 PULSZ. , Chumba and Vegas Crest Casino . There lol . Now there are couple Casinos I recently decided to go back and get to know better, I mite decide I really like but we will see? What are your top picks and why? What are your top three?
Dobře, mám otázku. Myslíte si, že by držitelé účtů měli dostat druhou a třetí šanci, pokud porušili pravidla nebo nedodrželi pokyny? Nebo naopak, že by majitelé účtů měli dát kasinu druhou nebo třetí šanci, pokud s nimi bylo špatně zacházeno nebo měli nespravedlivé okolnosti? Ano možná?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
To by bylo rozhodnutí zákaznického servisu, které by prošlo procesem toho, jaká pravidla byla porušena, a pokyny jsou právě takové (pokyny na vás). Osobně nedávám kasinu druhou šanci, pokud mám pocit, že udělali špinavost, pokud přijdou a omluví se, jako by to dobré kasino obecně udělalo, a dokonce Ive měl zdarma crud a žetony nabídnuté, aby se vrátil. Nespravedlivé okolnosti a jsou opět vaší volbou, ale špatné zacházení je samostatný problém a obecně by měl projít managementem a kachingo příští chvíli, kdy vás financují v závislosti na okolnostech, samozřejmě lol. To vše je pravděpodobně špatná rada, takže neposlouchejte, jak se plácám, přejděte do sekce stížností a nechte guruy, aby se s tím vypořádali, je to nejlepší/nejspravedlivější výsledek pro všechny.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Naprosto s vámi souhlasím, ale při několika příležitostech jsem porušil svá pravidla, protože abych byl velmi upřímný, nevěděl jsem nic o online hraní, když jsem začínal, nebyl jsem vůbec chytrý a nebyl jsem příliš upřímný, ani zlomyslně nebo být jen klamavý, ale prostě jsem nevěděl nebo opravdu nepřečetl pravidla nebo si věci promyslel lol a bylo tu několik kasin, která mi umožnila začít znovu, když jsem se po několika letech vrátil. Dnes je jeden, který nebude lol a bylo to před lety, ale chápu to. Snažím se ze všech sil udržovat své účty v dobrém stavu a snažím se být příjemným člověkem.
It agree with you completely But I have bended t my rules in a couple occasions because to be very honest I Didn't know anything about online gaming when I started and I was not smart at all and I was not very honest honest not viciously or to be just deceitful but I just didn't know or really Read rules or think things through lol and there was a couple casinos that did let me start over new after I came back after a few years. There's one to This day that will not lol and it was years ago But I understand.I try my hardest to Keep my accounts in good standings and go out of my way to be a pleasant person to deal with.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.