před rokem
Opravdu? A neřekne jediné slovo. Jen mi slib, že se vrátíš s (dobrou) zprávou...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
1
Opravdu? A neřekne jediné slovo. Jen mi slib, že se vrátíš s (dobrou) zprávou...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
Ano, určitě vám dám vědět v každém případě. Chci říct, že nechápu, proč by mi připsali peníze zpět na můj účet, řekli mi, abych požádal o výběr a nezaplatili mi. To by bylo zpackané. Jako facka. Proč to všechno podstupovat, když nehodlají platit. Ale zajímalo by mě, jak dlouho jsou ty peníze zpátky na mém účtu. Protože jsem se chvíli nehlásil, alespoň měsíc, možná 2. Je to 9 měsíců. Toto kasino nechápu. Je to bláznivé. Ale poučil jsem se z této situace. Nyní si prohlížím kasina před vkladem.
Yes I most definitely will let you know either way. I mean I don't understand why they would credit the money back to my account tell me to request a withdrawal and not pay me. That would be messed up. Like a slap in the face. Why go through all that if they don't intend to pay. But I wonder how long that money has been back in my account. Cause I haven't checked in awhile at least a month maybe 2. It's been 9 months. I don't get this casino. It's crazy. But I learned from this situation. I now check out casinos before I deposit.
Je mi moc líto, že ses naučila těžce. 🙁
Nemáte odpovědi, které hledáte, a ani já nechápu kasino! Jen vím, že udělat si průzkum je vždy ta nejlepší možnost. Nezapomeňte také na sekci stížností, zvláště pokud jste ochotni vyzkoušet nějaká nová kasina.
Pokud máte něco nového se Golden Lady, dejte mi vědět.
I'm so sorry you had your lesson learned the hard way. 🙁
Don't have the answers you seek, and I don't get the casino either! I just know doing some research is always the best option. Also, mind the complaint section, especially if you're willing to try out some fresh casinos.
If you have anything new with Golden Lady, let me know.
To se mi stalo! 9 měsíců čekání na výběr. Rozhodli jsme se přihlásit a uvidíme, co řeknou tentokrát. Částka výběru byla vložena na můj účet a ne do mé btc peněženky. Takže jsem poslal zprávu zákaznickému servisu a řekli, že provedli "upgrade" a udělali to většině zákazníků (držitelů účtů). Udělal jsem DALŠÍ VÝBĚR, SMH. Jsem si jistý, že z toho nikdy nic nebude.
That happened to me! 9 months waiting on a withdrawal. Decided to log in and see what they'll say this time. The withdrawal amount was put in my account and not my btc wallet. So, I messaged customer service and they said they did an "upgrade" and it did that to most customers (account holders). I did ANOTHER WITHDRAWAL, SMH. I'm sure nothing will ever become of this.
V této situaci asi není moc co říct. Jiskřička naděje by tam asi mohla být, ale vzrušovat se předčasně je asi zbytečné, vždyť „upgrade" a hlavně váš odtah trvá už 9 měsíců.
Každopádně pokud zjistíte něco nového, neváhejte a dejte nám vědět. Zkřížené prsty. 🤞🤞
There's probably not much to say in this situation. A spark of hope could probably be there, but it's probably pointless to get excited prematurely, since the "upgrade" and especially your withdrawal has been going on for 9 months.
Anyway, If you find out anything new, please don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.