FórumBonusy a promo akcePochybnost symbol stažení zlaté dámy kasino

Pochybnost symbol stažení zlaté dámy kasino

před rokem od Giin.6
|
4583 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj, dostal jsem bonus bez vkladu a nyní mohu vybrat 45 EUR na bitcoinovou adresu.

Žádá mě to ale o další informaci, na kterou upozorňuji na přiloženém obrázku, který nevím, co to znamená.

Když to dám k přijetí bez vyplnění těchto údajů, řekne mi to, že mi chybí toto pole k vyplnění, ale neřekne mi, co mám zadat.

Nějaké nápady? Děkuji! file

Automaticky přeloženo:
Giin.6
před rokem

Hádám, že to znamená nějaké bankovní informace. Vidíte ikonu chatu na pravé straně? Pro jistotu bych použil chat.

Automaticky přeloženo:
Giin.6
před rokem

Stačí zadat své jméno

ale stejně od nich nedostaneš zaplaceno, na co jsem čekal celou věčnost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo... Posílají tě do nebes a nikdy nezaplatí. Čekám měsíc a půl, od 15. prosince. Nikde jsem nečetl nic o tom, že by Zlatá paní někomu vyplácela!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám od 14. listopadu. Snažím se najít alespoň jednu osobu, které skutečně zaplatili peníze

Automaticky přeloženo:
cherylwelch80
před rokem

Vyhodit je do povětří několikrát denně a poslat jako 100 e-mailů, které jsem udělal, a nakonec jsem dostal zaplaceno

ale kontaktoval jsem je 3 nebo 4krát denně a zákaznická podpora mi posílala e-maily

Vím, že to bude přitěžující, ale udělejte to a 🙏 dostanete to

ale doslova bych posílal 20-30 e-mailů denně a také vyhrožoval, že je vybuchnu, protože se nevyplácejí

řekněte jim, že víte, že nemají platnou licenci a že víte, že neplatí

Doufám, že to nejlepší pro vás

Automaticky přeloženo:
Candie
před rokem

Je hrozné, že musíš tak makat, ale jsem ráda, že to dobře dopadlo!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Symbol slouží k zadání názvu banky, která drží vaši peněženku. Byl jsem vyplacen Golden Lady bez problémů. Trvalo přesně sedm dní od žádosti, než byla vyplacena. Ujistěte se, že jste si přečetli všechny T&C informace pro jakýkoli bonus, který používáte. U většiny bonusů nabízených tímto kasinem jsem si všiml, že jsou platné pouze pro Rival hry, takže pokud jste hráli hru od jednoho z jiných poskytovatelů, vaše výhry nebudou vyplaceny. Použil jsem peněženku, kterou mám s CashApp..banka je Sutton Bank.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Symbol slouží k zadání názvu banky, která drží vaši peněženku. Byl jsem vyplacen Golden Lady bez problémů. Trvalo přesně sedm dní od žádosti, než byla vyplacena. Ujistěte se, že jste si přečetli všechny T&C informace pro jakýkoli bonus, který používáte. U většiny bonusů nabízených tímto kasinem jsem si všiml, že jsou platné pouze pro Rival hry, takže pokud jste hráli hru od jednoho z jiných poskytovatelů, vaše výhry nebudou vyplaceny. Použil jsem peněženku, kterou mám s CashApp..banka je Sutton Bank.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když to říkáš...pravděpodobně s nimi spolupracuješ nebo co a nelíbí se ti, že na nich byla řečeno pravda, že NEPLATÍ A JSOU BEZHODNOTNÉ KASINO!!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nepracuji pro žádné kasino. Jsou některé, na které nebudu hrát, protože mě zklamaly jejich neetické taktiky, ale tohle není jedna z nich.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když to říkáš...pravděpodobně s nimi spolupracuješ nebo co a nelíbí se ti, že na nich byla řečeno pravda, že NEPLATÍ A JSOU BEZHODNOTNÉ KASINO!!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Candie,

Opravdu si myslíte, že být tak hrubý k osobě, která nabízí osobní názory a zkušenosti, je férový přístup? To bych neřekl.

Je nám líto, že vaše stížnost byla uzavřena jako nevyřešená, už je to několik měsíců, můžete zkusit jít dál?

Být naštvaný a zlý zde na fóru vám nepomůže získat ztracené výhry. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Uh, KONEČNĚ jsem je dostal, takže.... a jen jsem říkal, jak jsou ubohé

Automaticky přeloženo:
Candie
před rokem

Udělal jsi? No, milé překvapení!

Mohl byste stížnost aktualizovat, pokud vám to nevadí? Prosím vás o to prosím 🙂.

Buď si jistý, že bych byl ve tvé situaci jako čert vzteklý, takže s tvým názorem žádný problém, jen s cílem - jestli mi rozumíš.




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále čekám... 3 měsíce a 12 dní, abych byl přesný.

Automaticky přeloženo:
sarabeescutflowers
před rokem

Řekl bych, že to je až moc. No, Candie byla nakonec zaplacena. Tak trochu zázrak 🙂✨

Automaticky přeloženo:
sarabeescutflowers
před rokem

Pokračujte v jejich vyhazování do povětří Mluvím o zákaznických službách 10krát denně a e-maily posílají e-maily jsou s nimi ošklivé, musíte

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dělal jsem to bez štěstí. Jen mi pořád lžou. Říkají mi, že je to na cestě, nebo že se na to osobně podívají a vrátí se mi, ale nikdy to neudělají. I když to říkám nerad, ale už jsem to docela vzdal. Chci říct, že se to stále snažím získat, stále oslovuji, ale moc doufám, že už je to 5 měsíců

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Už je to 5,5 měsíce a stále nic.

Automaticky přeloženo:
sarabeescutflowers
před 11 měsíci

Řekl bych, že k žádnému pokroku nedojde. 🙁

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No nevím, ale právě jsem zkontroloval své, protože to byla minuta, kdy jsem se téměř vzdal naděje, každopádně mi připsali peníze zpět na můj účet a požádal jsem o další výběr a povídal si s někým, kdo byl překvapivě užitečný. Nezadržuji dech, ale držím palce, aby mi skutečně zaplatili.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky