FórumZpětná vazba a návrhyTým Casino.Guru překrucuje fakta!

Tým Casino.Guru překrucuje fakta!

před měsícem od Anonymized686
|
735 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj,


Podal jsem stížnost na Platincasino, protože záloha 100 EUR dne 27.09.24 nebyla do dnešního dne (15.10.24) zaúčtována.


Ani tým Casino.Guru mi s touto stížností nemohl pomoci, ani Platincasino nikdy nemělo zájem problém vyřešit.


Platincasino ani neodpovědělo na mé e-maily (od 27. září 2024 do 14. října 2024) ani mi neodpovědělo e-mailem.

Byl jsem dokonce zablokován z Platincasina v živém chatu.

Jakýkoli můj kontakt bude zablokován.


Platební iniciační služba saltedge.com ani neodpověděla na mé e-maily od 27.09.24.


ISX Financial Money Bank nereaguje na mé e-maily.


Banka ISX F Money Bank, která přijala mé vklady ve výši 100 EUR pro Platincasino, potvrdila přijetí platby.

Zřejmě si ponechal mé peníze a nepředal je Platincasinu.

Pak ISX F Money Bank jednoduše zpronevěřila mých 100 € (podvod)!


Ale možná, že ISX F Money Bank přeposlala mých 100 EUR do Platincasina, ale Platincasino si ponechalo mých 100 EUR?


Dne 27. září 2024 jsem u Platincasina vložil 100 EUR, ale peníze nebyly nikdy připsány a peníze zmizely.

Peníze byly odepsány z mé hlavní banky.

Stal jsem se obětí podvodníků.


Podal jsem stížnost zde na Casino.Guru na Platincasino.

Platincasino odpovědělo na mou stížnost jednou a od té doby už nikdy nereagovalo.


Ani tým Casino.Guru mi zde nemohl pomoci, ani Platincasino nepřispělo k řešení.


Moje banka také nemohla získat zpět 100 €!!!


Udělal jsem to všechno sám, BEZ podpory Casino.GuruTeam, Platincasino nebo ISX F Money Bank....

KONTAKTOVALA moji banku.


Moje banka mi pak dala 100 EUR jako gesto dobré vůle ze svých vlastních prostředků a vložila je na můj účet.

Moje banka TO dělat nemusela.


Faktem je, že jsem NIKDY neobdržel své vklady na Platincasino zpět od Platincasina a NIKDY od ISX F Money Bank.


Když jsem požádal tým Casino.Guru o uzavření stížnosti, problém s Platincasinem a chybějícími 100 € nebyl NIKDY vyřešen.


Jednoduše jsem neměl chuť pokračovat ve své stížnosti zde, protože jsem neviděl žádný smysl nechat stížnost otevřenou.

Tak jsem za tím chtěl udělat čáru.


Když jsem požádal tým Casino.Guru o uzavření stížnosti, NIKDY jsem nenapsal, že problém byl vyřešen, a nikdy jsem nenapsal, že jsem obdržel zpět 100 €!


Poté tým Casino.Guru uzavřel mou stížnost zde a nepravdivě tvrdil, že problém byl „vyřešen".


Znovu:

NE, problém/stížnost NEBYLA vyřešena!

Můj vklad 100 € je pryč, zmizel!


Teprve 14. října 2024 jsem napsal e-mail týmu Casino.Guru a znovu jsem tuto záležitost podrobně vysvětlil.


Ale pro tým kasina nezáleží na faktech.

Vše, co jsem vysvětlil a napsal v e-mailu ze dne 14. října 2024, je irelevantní.


Tým Casino.Guru zde dnes, 15.10.24, opět píše pod mou stížnost, že můj problém s chybějícími 100 € pro Platincasino byl „vyřešen"!


PROČ tým Casino.Guru překrucuje fakta a zakrývá skutečnost, že jsem NIKDY nedostal zpět svůj vklad ve výši 100 EUR?


PROČ zde tým Casino.Guru v mé stížnosti nenapíše, co jsem napsal a vysvětlil týmu Casino.Guru?

- že mě Platincasino NIKDY nekontaktovalo e-mailem

- že ISX F Money Bank nespolupracovala

- že Platincasino mi NIKDY nevrátilo peníze

- že mi ISX F Money Bank NIKDY nevrátila peníze

- Byl jsem ošizen o 100 €

- že můj vklad jednoduše zmizel při převodu z ISX F Money Bank a Platincasino

- že moje banka NEMOHLA získat zpět 100 €

- že mi moje banka dala těch 100 € z vlastních prostředků jako gesto dobré vůle


PROČ nemůže tým Casino.Guru napsat pravdu o mé stížnosti?


NEBO tým Casino.Guru nerozuměl tomu, co jsem 14.10.24 e-mailem vysvětlil a napsal???


Jsem velmi zklamaný z Casino.Guru TeTm!


Dnes 15. října 2024 jsem týmu Casino.Guru napsal další email a vysvětlil vše znovu od začátku.


Ale myslím, že to, co jsem napsal týmu Casino.Guru včera 14.10.24 a dnes 15.10.24 e-mailem, NEBUDE tým Casino.Guru zajímat!


Nyní může tým Casino.Guru trvale smazat můj profil zde.

Něco sem psát a 10x vysvětlovat je stejně zbytečné.


pan W

Automaticky přeloženo:
Anonymized686
před měsícem

Vážený HerrW,

Pochopte prosím, že takový příspěvek prostě nelze ignorovat, zvláště zde, kde se tolik zaměřujeme na péči o komunitu a odstraňování nedorozumění. Respektuji vaši touhu nepokračovat v další komunikaci a omlouvám se, že jsem vás v tomto ohledu zklamal.

I když vám to v budoucnu zabrání komentovat toto složité téma, zaručuji, že váš účet bude uzavřen, jak si přejete. Když jsem to řekl, budu vaše rozhodnutí respektovat.

Berme vaše shrnutí jako váš pohled, který se může mírně lišit od našeho přístupu k řešení platebních záležitostí souvisejících například s bankami.

Možná, že umožníte ostatním, aby přezkoumali stížnost, také nabídne určité objasnění:

https://casino.guru/platincasino-player-s-deposit-is-delayed 👈

Nejprve se zaměřme na název vlákna: "Tým Casino.Guru překrucuje fakta!" Pokud tomu rozumím, vadí vám, že jsme stížnost označili za vyřešenou, i když zcela nerozumím tomu váhání, protože jste výslovně uvedl

"Ahoj,

Tato stížnost může být nyní uzavřena.

pozdrav

pan W"

Pokud problém skončí, musí být stížnost řádně uzavřena. Z vlákna stížnosti se zdá, že problém byl vyřešen, a proto byla stížnost uzavřena jako vyřešená. Abych byl upřímný, o výměně, kterou jste měli s Nickem, moc nevím, ale vždy jste měli možnost objasnit jakékoli nesprávné interpretace vašich zpráv, pokud jste měli pocit, že nebyly správně pochopeny.

Dále na základě mého závěru máte pocit, že nám nedlužíme žádné kredity za pomoc při řešení problému, protože jak zpracovatel plateb, tak kasino si s vámi přestali dopisovat. Gesto dobré vůle vaší banky, přes které jste provedli vklad, umožnilo vyřízení případu. Možná jste nyní přesvědčeni, že naši specialisté nic neudělali, ale podle mého názoru se o vás postarali, věc prověřili a hovořili se zástupcem kasina. Pomohli jste si tím, že jste převzali iniciativu a šli svým směrem. To je fantastické! Protože jsme nezávislá firma a nemůžeme za vás kontaktovat vaši banku.

Stručně řečeno, uznávám, že uživatelská zkušenost musela být hrozná, a doufám, že jinde byly k dispozici lepší zkušenosti. Abychom však byli objektivní, stížnost nemohla být uzavřena jako nevyřízená, protože byla vyřešena díky vašemu úsilí. Rozhodující součástí našeho procesu je řádné uzavření reklamací v souladu s konečným výsledkem. To se stalo, pokud mohu určit.

Vážíme si toho, že využíváte našich bezplatných služeb, a omlouváme se, že jsme vás nechali jít dříve, než jste měli možnost plně porozumět událostem.


Mějte se dobře.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky