FórumZpětná vazba a návrhyŠpatná zkušenost s CasinoGuru

Špatná zkušenost s CasinoGuru

před měsícem od Gambler123
|
1221 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Sdílím svou upřímnou zkušenost. Bohužel to nebylo zdaleka dobré.


Pokusil jsem se napsat recenzi, uplynuly více než 2 měsíce a nikdy nic nebylo zveřejněno. Bylo mi řečeno, že po mé stížnosti bude moje recenze zveřejněna. Sranda, nebylo tomu tak, ve skutečnosti mi po reklamaci byla zamítnuta i moje recenze.

Můj problém s kasinem bylo mnoho lží, nepravdivých informací, triků, jak ukrást peníze a celková nespokojenost, když jsem požádal kasinového guru o pomoc, nic se nezměnilo a bylo to stejné.

Strávil jsem hodiny sbíráním důkazů, jen aby kasino lhalo a vyhrálo.

Zpochybňuji spravedlnost a transparentnost vůči některým kasinům.

Abychom přidali napadení ke zranění a zpochybnili spravedlnost a transparentnost vůči některým kasinům, CasinoGuru během mé stížnosti zvýšilo index bezpečnosti kasina a o 2–3 týdny později to bylo po „pečlivé kontrole" považováno za neoprávněné... Nějak během mé stížnosti stížnosti, jejich bezpečnostní index se zvýšil a evidentně dostali, co chtěli.

Poté byla zamítnuta nejen moje reklamace, ale i moje recenze, přestože mi bylo řečeno, že bude schválena.

To je docela smutné vidět a maří to účel tvrzení „vytvoření transparentnějšího online herního prostředí".

Všimněte si laskavě, vždy jsem byl uctivý, zachoval jsem si po celou dobu svůj klid, ve všem jsem byl transparentní a poskytoval vše, co bylo požadováno, a bylo to všechno marné.

Jediná dobrá věc, kterou musím říct, je, že celý personál vypadá profesionálně a laskavě, ale to nic neznamená, vzhledem k mé celkové zkušenosti.

Vkládal jsem velké naděje, myslel jsem, že jsem našel skutečné důvěryhodné a nezaujaté místo, kde mi pomohou řešit kasina a stížnosti, ale zůstal jsem extrémně frustrovaný a zklamaný téměř vším.


S pozdravem všem


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před měsícem

Vážený hráč,

Je mi líto, že se cítíte takhle.

Dovolte mi vysvětlit záležitost týkající se vašich zamítnutých uživatelských recenzí, prosím. Jak pravděpodobně víte, každou uživatelskou recenzi bereme velmi vážně, na rozdíl od jiných podobných webových stránek považujeme za spravedlivé zveřejňovat pouze ty, které splňují naše pokyny a dodržují spravedlivé zásady, jsme zodpovědní za poskytování pravdivých informací naší komunitě.

Zde bych rád připomněl, že vám nebylo řečeno, že vaše uživatelská recenze bude zveřejněna po vyřízení stížnosti. Informujeme hráče, že po vyřízení související stížnosti zvážíme zveřejnění jejich recenze. Zaměřte se prosím na rozdíl.

navíc

Mnoho vašich uživatelských recenzí nemohlo být zveřejněno jen proto, že jste neposkytli informace o svých zkušenostech. Říká: " Nejhorší zkušenost s kasinem všech dob. Nedokážu vyjádřit slovy tu hroznou zkušenost, kterou jsem měl. Pokud si vážíte svého času a peněz, držte se dál." neříká doslova nic o kvalitách kasina; to jen ukazuje, že jste nebyli spokojeni, což vůbec není recenze.

Vzhledem k tomu, že vaše výše uvedená stížnost byla bohužel uzavřena jako neoprávněná, podle našich zjištění neexistuje nic konkrétního, co bychom mohli použít k potrestání kasina snížením indexu bezpečnosti. Kromě toho budou kasina potrestána pouze za jejich nekalé chování. Špatná uživatelská zkušenost nestačí k tomu, aby kasino udělalo chybu. V tomto konkrétním případě bylo vaše úsilí také konzultováno a souhlasím s tím, co bylo uvedeno ve stížnosti:

"Vážený tým kasina BETANDYOU,


Jak jsem uvedl výše, domnívám se, že hráči byly poskytnuty potřebné způsoby, jak se úspěšně sebevyloučit, a nepodařilo se mu proces dokončit. Nemyslím si však, že proces identifikace hráče proběhl na vaší straně 100% správně. Konkrétně si nemyslím, že bylo nutné žádat hráče, aby předložil své dokumenty v červenci 2023, protože tyto dokumenty poskytl již v lednu 2023. Požadavek, aby hráč znovu poskytl stejné dokumenty, celý proces prodloužil."

https://casino.guru/betandyou-casino-player-s-responsible-gaming-requests


Situace by byla jiná, pokud byste proces dokončili a v důsledku toho zůstal účet otevřený.

Doufám, že uděláte to, co je pro vás nejlepší, pokud mi dovolíte návrh, rád bych přidal následující:

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

s pozdravem

Radka

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko,


I když souhlasím s vaším komentářem, pokud jde o mou recenzi, že jsem neposkytl žádné informace, kromě toho, že jsem měl špatnou zkušenost, postoupil jsem a změnil jsem ji tak, aby poskytovala všechny věci, které se staly. Bohužel nesouhlasím s Vaší reakcí v předchozím komentáři. Podle vašich standardů a způsobu schvalování recenzí, pokud 10 hráčů má stejnou špatnou zkušenost s kasinem, zveřejníte pouze 1 recenzi z 10 hráčů. Pak, pokud mají 2 hráči 2 různé, ale pozitivní recenze, zveřejníte obě. Osoba, která čte recenze, si bude myslet, že zkušenost v kasinu je celkově pozitivní, protože jste publikovali 2 pozitivní recenze a 1 negativní. Čtenář neví, že jste odmítli 9 negativních recenzí, protože 9 různých hráčů mělo stejnou špatnou zkušenost.


Pokud jde o stížnost, pokud se podíváte do sekce stížností, zjistíte, že 95 % stížností má společné následující prohlášení „ Kasina mají pravidla, která je třeba dodržovat". S tímto 100% souhlasím, a proto jsem při zadávání sebevyloučení striktně dodržoval Pravidla kasina, ale v mé stížnosti bylo to, že jsem se řídil Pravidly kasina, sepsanými a odsouhlasenými v době vytvoření účtu, irelevantní, protože konečné rozhodnutí padlo již mnohem dříve v mé stížnosti a já vám řeknu proč.


Co mě nejvíce znepokojuje a bere moji důvěryhodnost od CasinoGuru a dokazuje, že některá kasina dostávají jiné zacházení a ne tak transparentní a nezaujaté rozhodnutí... Zatímco se moje stížnost rozvíjela, pozornost nebyla věnována mé stížnosti, ale spíše o zvýšení indexu bezpečnosti kasina z nadprůměrného na vysoký. Zatímco jsem se snažil shromáždit a poskytnout co nejvíce důkazů, CasinoGuru se více obával hledání způsobů, jak zvýšit index bezpečnosti kasina, včetně schvalování pozitivních recenzí a manipulace se starými stížnostmi a snižování počtu udělených černých bodů. To je extrémně smutné a znepokojivé a jen to dokazuje zaujaté a nespravedlivé chování z vaší strany, protože místo poskytování nezaujaté pomoci/recenze mého problému jsem se zaměřil na to, aby kasino vypadalo lépe, než ve skutečnosti je, a to snížením černých bodů ze starého Negativní stížnosti, z 5 na 3 černé body ( Protože kasino hráči nesprávně odečetlo 5 % finančních prostředků, proto 5 černých bodů udělených CasinoGuru , které bylo později změněno na 3), toto snížení spolu se schválenými pozitivními uživatelskými recenzemi a kdo ví co více, zvýšil jsem index kasina, dokud byla moje stížnost otevřena... považujete to za spravedlivé, transparentní a nezaujaté?


Nejen, že je to extrémně znepokojivé, protože to dokazuje zvláštní zacházení, které se některým kasinům dostává, ale také mě to frustruje a zklamává, protože jsem chtěl pouze upřímnou a nezaujatou pomoc se svou stížností, byl jsem 100% transparentní, provedl jsem veškerý průzkum, poslal důkaz a podmínky kasina, aby odůvodnil své činy a proč jsem měl pravdu, ale CasinoGuru se zaměřilo na zvýšení indexu bezpečnosti kasina, manipulovalo se starými stížnostmi, místo aby mi ve skutečnosti pomáhalo s mou stížností, a vidělo, že jsem se řídil pouze tím, co kasino mi řeklo, abych udělal, ale to, co mi kasino řeklo, bylo podle vás špatné. „ Hlavním problémem je, že většina komunikace, kterou jste zahájili, byla zbytečná a celý proces pouze prodloužila ." Myslím, že jsem sledoval proces kasina a to, co mi řekli, bylo zbytečné...


Představte si, jak se cítím, když někdo tvrdí, že mi pomáhá, ale já dokonale vidím, že upřednostňuje druhou stranu? Jak vám mohu věřit, že jste transparentní a nezaujatí a že pracujete na vytvoření bezpečnějšího a transparentnějšího online herního prostředí, když jsem jasně viděl opak?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chcete-li okomentovat své prohlášení:

kasina budou potrestána pouze za jejich nekalé chování.

Lhát, bránit a zdržovat není dost nespravedlivé? Asi ne. Dokázal jsem, že lhali 3x, ale bohužel to nevidíte jako nespravedlivé. Právě naopak, podle vašeho komentáře se domníváte, že je to férové chování a hodné zvýšení jejich indexu bezpečnosti, protože jste zvýšili jejich index namísto snížení.

Představte si mou frustraci a naprosté zklamání, když sem přicházím a žádám o pomoc, a vše, co dostanu, je kýbl studené vody, protože CasinoGuru odměňuje některé špatné chování kasina, i když tvrdí opak.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,


I když souhlasím s vaším komentářem, pokud jde o mou recenzi, že jsem neposkytl žádné informace, kromě toho, že jsem měl špatnou zkušenost, postoupil jsem a změnil jsem ji tak, aby poskytovala všechny věci, které se staly. Bohužel nesouhlasím s Vaší reakcí v předchozím komentáři. Podle vašich standardů a způsobu schvalování recenzí, pokud 10 hráčů má stejnou špatnou zkušenost s kasinem, zveřejníte pouze 1 recenzi z 10 hráčů. Pak, pokud mají 2 hráči 2 různé, ale pozitivní recenze, zveřejníte obě. Osoba, která čte recenze, si bude myslet, že zkušenost v kasinu je celkově pozitivní, protože jste publikovali 2 pozitivní recenze a 1 negativní. Čtenář neví, že jste odmítli 9 negativních recenzí, protože 9 různých hráčů mělo stejnou špatnou zkušenost.


Pokud jde o stížnost, pokud se podíváte do sekce stížností, zjistíte, že 95 % stížností má společné následující prohlášení „ Kasina mají pravidla, která je třeba dodržovat". S tímto 100% souhlasím, a proto jsem při zadávání sebevyloučení striktně dodržoval Pravidla kasina, ale v mé stížnosti bylo to, že jsem se řídil Pravidly kasina, sepsanými a odsouhlasenými v době vytvoření účtu, irelevantní, protože konečné rozhodnutí padlo již mnohem dříve v mé stížnosti a já vám řeknu proč.


Co mě nejvíce znepokojuje a bere moji důvěryhodnost od CasinoGuru a dokazuje, že některá kasina dostávají jiné zacházení a ne tak transparentní a nezaujaté rozhodnutí... Zatímco se moje stížnost rozvíjela, pozornost nebyla věnována mé stížnosti, ale spíše o zvýšení indexu bezpečnosti kasina z nadprůměrného na vysoký. Zatímco jsem se snažil shromáždit a poskytnout co nejvíce důkazů, CasinoGuru se více obával hledání způsobů, jak zvýšit index bezpečnosti kasina, včetně schvalování pozitivních recenzí a manipulace se starými stížnostmi a snižování počtu udělených černých bodů. To je extrémně smutné a znepokojivé a jen to dokazuje zaujaté a nespravedlivé chování z vaší strany, protože místo poskytování nezaujaté pomoci/recenze mého problému jsem se zaměřil na to, aby kasino vypadalo lépe, než ve skutečnosti je, a to snížením černých bodů ze starého Negativní stížnosti, z 5 na 3 černé body ( Protože kasino hráči nesprávně odečetlo 5 % finančních prostředků, proto 5 černých bodů udělených CasinoGuru , které bylo později změněno na 3), toto snížení spolu se schválenými pozitivními uživatelskými recenzemi a kdo ví co více, zvýšil jsem index kasina, dokud byla moje stížnost otevřena... považujete to za spravedlivé, transparentní a nezaujaté?


Nejen, že je to extrémně znepokojivé, protože to dokazuje zvláštní zacházení, které se některým kasinům dostává, ale také mě to frustruje a zklamává, protože jsem chtěl pouze upřímnou a nezaujatou pomoc se svou stížností, byl jsem 100% transparentní, provedl jsem veškerý průzkum, poslal důkaz a podmínky kasina, aby odůvodnil své činy a proč jsem měl pravdu, ale CasinoGuru se zaměřilo na zvýšení indexu bezpečnosti kasina, manipulovalo se starými stížnostmi, místo aby mi ve skutečnosti pomáhalo s mou stížností, a vidělo, že jsem se řídil pouze tím, co kasino mi řeklo, abych udělal, ale to, co mi kasino řeklo, bylo podle vás špatné. „ Hlavním problémem je, že většina komunikace, kterou jste zahájili, byla zbytečná a celý proces pouze prodloužila ." Myslím, že jsem sledoval proces kasina a to, co mi řekli, bylo zbytečné...


Představte si, jak se cítím, když někdo tvrdí, že mi pomáhá, ale já dokonale vidím, že upřednostňuje druhou stranu? Jak vám mohu věřit, že jste transparentní a nezaujatí a že pracujete na vytvoření bezpečnějšího a transparentnějšího online herního prostředí, když jsem jasně viděl opak?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený palyre.

Určitě by mě zajímalo, jak to dokážete předpokládat, aniž byste měli přístup do našeho interního systému.

" Podle vašich standardů a způsobu schvalování recenzí, pokud 10 hráčů má stejnou špatnou zkušenost s kasinem, zveřejníte pouze 1 z 10 hráčských recenzí. Pokud pak mají 2 hráči 2 různé, ale pozitivní recenze, zveřejníte obě. Osoba, která čte recenze, si bude myslet, že zkušenost v kasinu je celkově pozitivní, protože jste publikovali 2 pozitivní recenze a 1 negativní, co osoba, která čte, neví, že jste odmítli 9 negativních recenzí, protože 9 různých hráčů mělo stejnou špatnost zkušenosti. "

Respektuji to jako váš názor, protože chápu, že tomu chcete věřit. I když tento názor je dosti vzdálený každodenní praxi. Mnoho recenzí odmítáme jen proto, že uvedené informace nekontrolují vlastnosti kasina nebo jsou spojeny s neoprávněnými stížnostmi – jak již bylo vysvětleno.

" Když se moje stížnost rozvíjela, pozornost nebyla zaměřena na moji stížnost, ale spíše na zvýšení indexu bezpečnosti kasina z nadprůměrného na vysoký. "

Jednoduše řečeno, kasino změnilo své vlastnosti, vyřešilo staré případy nebo upravilo pravidla, aby byla uživatelsky přívětivější. Toto jsou nejčastější důvody pro přepočet Safety indexu. Představuji si, že to načasování je divné, přesto se to dělá pár dní v týdnu a taková náhoda nemá nic společného s vaší neoprávněnou samolibostí. Navzdory tomu, že se vcítíte do svých pocitů, nedávejte to do přímé souvislosti. Index bezpečnosti je předmětem změn; zvýšení je stejně běžné jako snížení na základě jednání a přístupu kasina.

Zbývá říci, že vaše námitky respektuji. Spravedlnost však podle mého názoru neznamená, že hráč má vždy pravdu.

Neměli jsme žádnou pravomoc donutit kasino, aby cokoliv vyřešilo, protože vaše stížnost byla neoprávněná. Uznávám, že z vašeho pohledu byla uživatelská zkušenost jednoznačně negativní.

Změnit bezpečnostní indexy, například na základě sdílených nálad nebo neopodstatněných stížností, by podle mého názoru bylo zradou našich zásad.

Je mi líto, že nemůžeme najít sdílené názory, ale cítím, že je to za takových okolností přirozené.

Opatrujte se, prosím.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Milá Radko,

Toto bude můj poslední komentář k tomuto, protože je prostě zbytečné v tom pokračovat, protože to nikam nevede, a vím, že vy nezměníte můj názor a já nezměním váš. Oceňuji vaše odpovědi, i když pro mě je to všechno jen z doslechu, protože vím, co jsem viděl a stále vidím ohledně stížností a uživatelských recenzí.

Dát negativní recenzi o kasinu je téměř nemožné.

Testoval jsem uživatelské recenze a trvalo mi 1 pokus, než jsem napsal pozitivní recenzi a nechal ji schválit, a dokonce i po 4 nebo 5 pokusech se moje negativní recenze stále odmítá . Pro mě to jen dokazuje zaujatost ohledně kasina, které se snažím napsat negativní recenzi. Dejte si to dohromady se skutečností, že moje stížnost byla klasifikována jako „Neoprávněná", Index kasina se během mé stížnosti zvýšil, čímž byly odstraněny černé body ze Starých stížností uzavřených jako oprávněné od hráče, a nebylo mi dovoleno vložit negativní recenzi, i když jste uznal svou negativní zkušenost, to ke mně jen křičí zaujaté a nespravedlivé. Říkejte tomu náhoda, špatné načasování nebo jakkoli vám to více vyhovuje, ale mně je jasné, co jsem viděl a jaké zvláštní zacházení vidím.

file

Podmínky kasina jasně říkají, že k tomu, aby se hráč mohl sám vyloučit, stačí odeslat zprávu podpoře s žádostí o vyloučení, což jsem udělal, ale casinoguru raději tvrdí, že jsem to neudělal a neřídil jsem se pravidla. Myslím, že některá kasina dokážou hráče donutit dodržovat jejich pravidla, ale mohou je ohýbat pro svůj vlastní prospěch. Nemluvě o tom, že Void sází bez náhrady, že to najednou už nikoho nezajímalo a bylo to prostě ignorováno.

Je to jen neuspokojivá situace, protože vidím pouze zaujatost, nespravedlivé a zvláštní zacházení.

Doufám, že dokážete zhodnotit své postupy a upřednostnit transparentnost, aby se nikdo jiný nesetkal se všemi těmito náhodami a špatným načasováním jako já.

Mějte se dobře.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před měsícem

děkuji za odpověď.

Protože stále respektuji vaše názory, rád zopakuji to, o čem se domnívám, že již bylo v tomto rozhovoru probráno.

Vaše kladná recenze byla skutečně recenzí; spočívá v popisu vašich zkušeností s kasinem. Nemáme problém vám věřit, protože nikdo nepodává stížnost na kasino, ve kterém se bavilo hrát.

Jak bylo vysvětleno, s vaší negativní recenzí to bylo přesně naopak. Stížnost byla podána a bylo prokázáno, že kasino nejednalo zcela nesprávně, jak je uvedeno ve vaší recenzi.

Chci zdůraznit, jak důležité je vzít v úvahu způsob, jakým strukturujete své recenze.

Nebylo by fér schválit Vaši recenzi, která byla primárně zaměřena na věci, které stížnost vyvracela, vzhledem k výše uvedeným okolnostem, které jsou ve stížnosti plně vysvětleny:

"Hlavním problémem je, že většina komunikace, kterou jste zahájili, byla zbytečná a celý proces pouze prodloužila. Obvykle je lepší jeden e-mail odeslaný na správnou e-mailovou adresu, který jasně uvádí problém, než posílání více e-mailů na nesprávné e-mailové adresy pro takové problémy, a aniž byste jasně zmínili problém, v tomto případě - závislost na hazardních hrách Z mnoha důkazů, které jste zaslali, nebyl ani jeden případ, kdy byste jasně zmínili, že trpíte závislostí na hazardních hrách bylo, že jste měli problémy se hrou, což by se dalo považovat za technické potíže. Jediný případ, kdy jste to jasně uvedl, byl z rozhovoru s živým chatem, o který jste se s námi podělili ve své odpovědi v tomto vláknu dne 20. srpna a v této konverzaci jste napsali zprávu předtím, než se k relaci připojil skutečný živý operátor Různé živé chaty fungují odlišně a je možné, že operátor nevidí, co je napsáno v okně chatu, než se připojí k relaci. , což tuším byl tento případ.

Přesto se kasino ozvalo a požádalo vás, abyste proces sebevyloučení dokončili vícekrát, ale vy jste jej nedokončili. Kasina mají pravidla pro sebevylučovací procesy, která je třeba dodržovat. V lednu 2023, poté, co jste zaslali své dokumenty, jste byli požádáni o potvrzení doby trvání samovyloučení, na což jste nereagovali. A znovu, v červenci 2023 byl proces zastaven, protože jste nepokračovali s požadavky z kasina. Pokud jste proces úspěšně dokončili a poté byl účet znovu otevřen, budete mít absolutní nárok na vrácení peněz, ale až poté, co úspěšně dokončíte proces sebevyloučení."

Proto bylo zamítnuto.

Vaši recenzi však rádi schválíme, i když byla stížnost uzavřena jako neoprávněná, pokud se vyvarujete opakování nepodložených bodů ze své zamítnuté stížnosti a místo toho uvedete ověřitelný popis konkrétní negativní uživatelské zkušenosti.

Opravdu se snažím vysvětlit, že vaše myšlenky nejsou založeny na našich záměrech, to je vše.

Je mi líto, že odcházíš. Mějte se dobře, prosím.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekl jsem, že k tomuto tématu nebudu komentovat nic jiného, ale musím okomentovat toto prohlášení, které je 100% nepravdivé.

Přesto se kasino ozvalo a požádalo vás, abyste proces sebevyloučení dokončili vícekrát, ale vy jste ho nedokončili.

Kasino se k tomu nikdy nepřihlásilo. Když jsem požádal o potvrzení, kdy se to stalo, nikdy mi nebylo poskytnuto. To je důvod, proč říkám a stále říkám, že je zde nedostatek transparentnosti a jasné zaujatosti vůči kasinu. Tvrdit, že kasino přišlo a požádalo mě o dokončení ověření, je pro každého, kdo čte, zcela zavádějící, protože se to nestalo. Nikdy se mnou kasino nezahájilo žádnou konverzaci ohledně mého sebevyloučení, ani mě nepožádalo, abych to sledoval nebo dokonce dokončil. Také, když se podíváte na stížnost, uvidíte , že jsem vyvrátil každé prohlášení, které kasino poskytlo, zvláště když tvrdili, že jsem jim nikdy neposlal e-mail, nebo že jsem se mohl sám vyloučit, což bylo absurdní. již sdílený důkaz Odeslal jsem několik žádostí a nikdo se nemůže prostřednictvím aplikace vyloučit. Je také legrační, že kasino nikdy nezveřejnilo ani nesdílelo žádné důkazy, byla to zcela nepodložená tvrzení, která jsem okamžitě vyvrátil podpůrnými důkazy. Opět jste to viděli jako férové chování a hodné zvýšení indexu bezpečnosti.

Vaši recenzi však rádi schválíme, i když byla stížnost uzavřena jako neoprávněná, pokud se vyvarujete opakování nepodložených bodů ze své zamítnuté stížnosti a místo toho uvedete ověřitelný popis konkrétní negativní uživatelské zkušenosti.

Jasně jsem vyjádřil vše, co se mi stalo, a jen proto, že nesouhlasíte s 1 věcí a reklamovat takovou věc vyvrácenou, není fér. Máte právo se mnou nesouhlasit, ale odmítnout mou recenzi, protože nesouhlasíte s 1 bodem, není fér. Zákaznická podpora lže a poskytuje nepravdivé informace a neexistují téměř žádná. Odpovědná herní opatření, CasinoGuru odmítá recenzi s tvrzením moje stížnost byla neoprávněná, proto nemohu některé věci říci.

V mé stížnosti můžete několikrát zkontrolovat kasino lhalo a na své vlastní stránce si můžete zkontrolovat, že kasino má varování o omezených nástrojích pro zodpovědné hraní, takže kde není moje hodnocení přesné? Nesmím tvrdit, že kasino nemá nástroje pro zodpovědné hraní, když samotné CasinoGuru zveřejnilo informace týkající se stejné věci? Nepublikujete moji recenzi s tvrzením, že není přesná, když některé z věcí, které říkám, jsou podporovány a ověřeny CasinoGuru. To jen ukazuje zaujatost vůči kasinu, nejen že jste odmítli moji stížnost, ale nedovolili jste mi publikovat špatnou recenzi s prokázanými fakty o kasinu.


Pokud mě kasino oklame a využije, což jsem byl a mám jasné důkazy, přinejmenším bych očekával, že mi bude dovoleno napsat negativní recenzi o kasinu, ale nesmím to ani udělat, což samozřejmě je to jen frustrující a nespravedlivé. Na všech ostatních platformách jsem mohl napsat špatnou recenzi, ale zde i po 4 nebo 5 pokusech jsou všechny zamítnuty, i když jsem recenzi změnil tak, aby vyhovovala vašim pokynům.


Na začátku jsem chtěl pouze spravedlivou a nezaujatou pomoc. Teď chci publikovat jen špatnou recenzi, ale ani to nemám dovoleno.

Doufám, že chápete, že se nepodpírám myšlenkami ani emocemi, doslova vidím, jak se to všechno děje, nemůžu jen předstírat, že je to všechno spravedlivé a nezaujaté, když vidím něco jiného.


S pozdravem


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před měsícem

Nepochybuji o upřímnosti vašich citů a přeji si, abych vám mohl pomoci.

Upřímně řečeno, nejsem součástí našeho specializovaného týmu pro stížnosti, což bohužel znamená, že jsem neviděl všechny relevantní rozhovory mezi vámi, námi a kasinem. Ale právě teď se zdá, že je to dost omezené, protože nejsem schopen dát těmto bodům promyšlené odpovědi, které si zaslouží.

V takové situaci mohu pouze navrhnout, abyste požádali o opětovné otevření vaší stížnosti a vyjasnění těchto bodů, pokud se domníváte, že něco nebylo správně pochopeno.

Z mého pohledu byl celý tento rozhovor dobrý hovor a může pomoci ostatním přemýšlet o problémovém hazardu.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky