DomůFórumZpětná vazba a návrhySpalování o MGA a sociální odpovědnosti

Spalování o MGA a sociální odpovědnosti

před 4 roky od Deorko
|
5 847 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 4 roky

Ahoj.

Chtěl bych se zeptat u. Za prvé chci říct, že jsem nikdy nebyl hazardním hráčem, protože jsem měl depresi kvůli rodinné tragédii. Účet v kasinu jsem vytvořil „nonamed". Za prvních 5 dní ive vloženo přes 13k dolarů. Myslím, že je to první indikace k provedení postupu kyc. Nic se nestalo. Skončilo to, když jsem byl na 2 000 vkladech během 2 týdnů bez jakékoli interakce. Zrušil výběry (další indikátor) Pak jsem měl štěstí a chtěl jsem vybrat alespoň 17 000 dolarů. Během této VIP vlajky byl přidán na můj účet BEZ JAKÉKOLI Ověření. Pak se to stalo, byl jsem informován, že se musím ověřit, abych mohl odstoupit. Posílám všechny potřebné dokumenty, tento proces vyžadoval spoustu pokusů, během této doby jsem výběr zrušil znovu, ale vrátil se s dalším výběrem. Poté, co se mě zaměstnanci zeptali, jaký je můj názor na kasino, ive mu řekla můj příběh a že hazarduji jen kvůli depresi. Dnes v noci jsem znovu zrušil své výběry a ztratil vše. Láskavě se zeptal, jestli existuje ochotný krok, abych mi vrátil nejméně peněz, které jsem měl poté, co jsem vyprávěl svůj příběh o mém problému. Řekli ne. Pak jsem se pokusil dát svůj případ na pogg.com, kde s nimi měli dlouhý rozhovor a po 4 měsících interakce s kasinem a MGA se rozhodli, že po jednom rozhovoru mám právo na vrácení peněz, protože jsem ukazoval vysoké ukazatele problém s hazardem. Casino nedodržovalo jejich rozhodnutí, které je poggs slovy právně závazné a musím kontaktovat MGA. MGA to má na stole po dobu 3 měsíců.

Toto kasino má UKGC a MGA, ale protože nejsem z Velké Británie, musel jsem si vybrat MGA. Podle článků UKGC za to dost kasin dostalo tak vysoké tresty a hráči se vrátili. Myslíte si, že MGA má stejný pohled na tuto sotuation?

Žádný KYC, žádné AML, žádné varování nebo se mě ptáte, jestli jsem v pořádku, nic. Začalo to tím, že jsem chtěl odstoupit a můj výběr byl na 12 hodin. Předchozí, kde moje výběry drží několik hodin a poté byly zrušeny, nevyžadovaly nic.

Jsem jen zmatený, protože na dokumentu MGA se uvádí, že rozhodnutí ADR by mělo být závazné pro obě strany (operátora i hráče) a operátor by neodkázal hráče, aby to vzal na MGA.

Thry odmítl následovat rozhodnutí ThePogg, jak uvádí ve své zprávě, ale po mém případě jsem našel případy, kdy byl tento operátor partikován s ThePogg.

Kdy by měl být výsledek ADR závazný, může se MGA rozhodnout, že nebude následovat jejich rozhodnutí a nevrátí mi peníze zpět?


Díky a omlouvám se za mou angličtinu.


Myslím, že toto kasino opravdu tvrdě porušilo jejich společenskou odpovědnost.

Zde je zpráva ThePogg zveřejněná na mé stížnosti, a to i poté, co Blacklisted toto kasino nebo jejich stránky.

O této záležitosti jsme s Casino *** vedli velmi dlouhý rozhovor.

Po podrobném přezkoumání tohoto případu je názor této služby, že ve vašich jednáních s tímto provozovatelem byly uvedeny dostatečné náznaky, že vás měl provozovatel vyloučit z důvodů odpovědného hazardu.

Před vydáním rozhodnutí jsme konzultovali s Maltským úřadem pro hazardní hry základní důvody rozhodnutí a regulační orgán uvedl, že důvody rozhodnutí jsou dostatečné na podporu rozhodnutí na základě toho, co jsme jim ukázali.

Poté, co o tomto rozhodnutí informovali Casino ***, výslovně uvedli, že dané rozhodnutí nedodrží, a trvali na tom, aby byl případ předán k posouzení MGA.

Rozumíme tomu tak, že systém ADR zavedený na základě licence MGA nenabízí operátorům možnost požadovat takovou eskalaci stížností regulačnímu orgánu ze strany hráče nebo operátora.

Důvody, na základě kterých provozovatel odmítl respektovat naše rozhodnutí, jsou tvrzení, že jelikož se dosud neobjevili v aktualizaci svých podmínek a podmínek, aby obsahovali zásady pro stížnosti, které jsou v souladu s licencí MGA, kterou mají. Pokud vidíme, toto není podporováno dohodou o službách ADR, kterou podepsali a která výslovně uvádí, že „datum účinnosti" dohody bylo 4. září 2019 a nevylučuje to, že operátor musí aktualizovat své podmínky před nabývá účinnosti. Z tohoto důvodu považujeme tuto obranu za nelegitimní a - v souladu s naší dohodou o službě ADR s provozovatelem - považujeme naše rozhodnutí za právně závazné.

Tento případ je shledán ve prospěch hráče a podle názoru této služby má hráč nárok na vrácení ztrát po okamžiku, kdy měli agenti Casino *** jednat o uzavření jejich účtu.

Vzhledem k tomu, že Casino *** uvedlo svůj úmysl nedodržovat toto rozhodnutí, doporučujeme vám ohledně tohoto problému kontaktovat MGA. Podobně o tomto případu předáme regulačnímu orgánu další informace.

Dík,

ThePOGG

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj Deorko.

V tomto prípade sa jedná hneď o niekoľko problémov. (zhodou okolností sme nedávno riešili blacklist ktorí Pogg tomuto kasínu dal tak máme dobrý prehľad)

Momentálne "responsible gambling" je veľká téma a rôzne licenčné autority majú rozdielne postupy.

Napríklad UKGC a Švédska licenčná autorita majú veľmi prísne pravidlá a vo vašom prípade by určite rozhodli vo Váš prospech. MGA nemá až tak prísne pravidlá a preto si nie sme istý ako rozhodne (ale z toho čo uvádzate verím, že dajú za pravdu Vám) No a potom tu máme licenčné autority ako Curacao, Costa Rica, Filipíny kde pokiaľ vyslovene nenapíšete, že máte problémy s hazardom a to doslova, tak sa asi spravodlivosti nedočkáte. (Sú aj čestné Curacao kasína to určite.) 

Späť k Vášmu prípadu:

Tu je problém ten, že kasíno nesúhlasí s tým ako rozhodol Pogg. (áno rozhodnutie malo byť záväzné a áno tá výhovorka že to najprv musia upraviť na stránkach je tiež veľmi slabá) každopádne si ale myslíme , že kasíno alebo hráč, keď má pochybnosti o rozhodnutí ADR, má právo požiadať licenčný úrad o preskúmanie prípadu.

Vo Vašom prípade by bolo dobré aby ste kontaktovali MGA a priamo sa spýtali na Váš prípad a skutočnosť prečo rozhodovanie trvá tak dlho. Zvlášť keď Pogg už celú vec s MGA konzultoval, pretože tri mesiace na rozhodovanie je skutočne veľmi dlho pri MGA.


před 4 roky

Zavolal jsem jim před 3 týdny.

V tu chvíli mi řekli „minulý týden jsme si vyžádali dokumenty od operátora".

Když jsem před 3 dny zavolal, řekli mi, že tramvaj na stížnosti je zaneprázdněn a tento den budou volat, nic se neděje, takže jsem zavolal znovu v těchto dnech a bylo mi slíbeno, že mě budou kontaktovat příští dny. A nic, jen jsem zmatený, jak sedí na mém kufru, jako by mě opravdu nechtěli odradit, abych se snažil najít způsoby, jak to udělat v kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Chápu, že je těžké čekat tak dlouho. Ale obávám se, že musíte počkat trochu déle. Pokud jste již čekali tři měsíce, pak o několik dní víc nezmění. Doufám, že se rozhodnou ve váš prospěch. Jinak začnu pochybovat o rozhodnutí MGA.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Je to nore než 3 měsíce. Od října 2019 do února 2020 The Pogg. Od 20. února do 1. MGA.

Automaticky přeloženo:
Deorko
před 4 roky

Je mi velmi líto, ale v této situaci neexistují jiné rady, než čekat trochu víc. Toto rozhodnutí je konečné, takže už ne čeká, žádná jiná instituce ani licenční úřad. Po tomto rozhodnutí by mělo skončit. Takže zůstaňte silný a počkejte trochu déle.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Čekám ... jen se bojím, že se rozhodnou, že mě nebudou platit.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Před měsícem, když jsem jim říkal, aby dostali odpověď, že minulý týden požadovali od operátora nějaké dokumenty, a to by bylo vyřešeno za 1 týden, po měsíci, během období 3 dnů byli všichni agenti zaneprázdněni nebo již z úřadu

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Dnes jsem volal MGA a řekli mi, že jejich tým dokončuje všechny dokumenty a rozhodnutí by mělo být příští týden

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Myslím, že je čas pojmenovat kasino. Její Casino Joy pod Genesis Global Ltd.

Protože jsem se díval, jak se MGA vypořádává s náhradami hráčů, tak jsem to pochopil.

https://www.casinobeats.com/2020/07/20/gambling-commission-hands-interim-licence-suspension-to-genesis-global/


V mém případě to přináší lesk.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Myslím, že než začnete hrát a sázet, měli byste je kontaktovat nebo zjistit, aby se to už neopakovalo

Automaticky přeloženo:
paulish
před 4 roky

Udělal jsem to poctivým hraním.


Automaticky přeloženo:
Deorko
před 4 roky

Zatím jsem to řekl 67krát.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Jsem tak zmatený ...

Už 2 týdny dostali od operátora všechny dokumenty a stále nic, volám jim a jediné, co mi řekli, že na něm tým pracuje. Když jsem požádal alespoň o nějaký časový rozvrh, bylo řečeno, nemůžou dát žádný časový rozvrh.


Chtěl jsem jim říct, že sedí na mém kufru jako pes na jeho kosti.

Automaticky přeloženo:
Deorko
před 4 roky

Gratulujeme! Mate

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Takže ive nakonec přijal rozhodnutí a jsem šokován.

1) nikdy neobdržel e-mail o ověření mého účtu

2) ive ukázala několik podnětů problémových hazardních her, jako je množství vkladů, frekvence a snížené zrušené výběry.

3) každopádně je normální nechat někoho vložit více než 35 tisíc dolarů bez ověření?

4) V tomto případě nepředložili rozhodnutí THEPOGGs, které v tomto případě podporovali, což byl můj jediný případ.

5) upřímně, je e-mail, kde jim ive řekl: „ive nikdy nebyl hráč, začal jsem hrát kvůli depresi smrti mého dědečka, ive ztratil můj finanční plán do budoucna a jsem rád, že jsem něco vrátil a jeho nejhorší měsíc měsíce "vzalo si něco, co bylo zastaveno v hazardu? Myslím, že ano.


Tak tady to je.


Vážený pane XxX,

 

Přijměte prosím naše upřímné omluvy za čas, který nám trvalo, než jsme se vrátili s odpovědí na vaši stížnost. Kromě níže uvedeného případu nás prosím informujte, že jsme obdrželi informace od zástupce společnosti Genesis Global Limited, který informoval MGA, že jste svůj účet zaregistrovali dne 27.4.2019. Vložili jste a začali hrát 29/04/2019. Když váš vklad dosáhl 34 250CZH (ekvivalent 12558,58 EUR), požádali o vaše dokumenty KYC.


Protože jste své dokumenty nenahráli, poslali vám dne 01/05/2019, 03/05/2019, 05/05/2019 a 23/05/2019 několik připomenutí. První dokumenty jste nahráli 17.5.2015 a když obdrželi všechny dokumenty, které ověřili váš účet dne 24.5.2019. Také vám poslali zodpovědný herní materiál, který vám připomene jejich zodpovědné herní nástroje.

Když dne 26. 5. 1919 od vás obdržel e-mail, ve kterém jste prokázali, že máte nějaké problémy, rozhodli se vyloučit váš účet.

Ujišťujeme vás, že se jako regulátor snažíme zajistit, aby naši držitelé licence dodržovali nejpřísnější úroveň ochrany hráčů, ale chápeme, že jsou časy, kdy hazardní hry pro některé přestávají být zábavou. Bohužel neexistuje žádná centrální databáze umožňující vyloučení ze všech provozovatelů s licencí MGA a se vší upřímností, i když taková databáze skutečně existuje, bude pouze chránit problémové hráče před přístupem k online kasinům s licencí MGA; dostupnost online kasin licencovaných podle jiných jurisdikcí je stále možná, což činí tento přístup vysoce neúčinným.

Přestože vám nemůžeme pomoci získat zpět peníze, které jste vsadili, rádi bychom vám poskytli účinné prostředky k ochraně sebe sama pomocí blokovacího softwaru, který zcela odstraní přístup k jakýmkoli webovým stránkám souvisejícím s hazardními hrami. Pokud jste odhodláni pokušení úplně odstranit, můžeme vám tento software zpřístupnit zdarma. Přirozeně také doporučujeme oslovit profesionály, kteří jsou schopni vám dále pomoci s vašimi výzvami.

Pokud byste chtěli získat další pokyny týkající se bezplatného blokovacího softwaru, dejte nám prosím vědět a my vám zašleme potřebné informace.

 

Pozdravy,



Automaticky přeloženo:
Deorko
před 4 roky

Ahoj Doerko.

Tiež som nečakal takýto výsledok, zvlášť keď Pogg konzultoval celý prípad s MGA. Bohužiaľ, nikde nie je definované ako sa prejavujú náznaky závislosti a licenčné autority (niektoré) iba požadujú aby kasína hľadali v správaní nejaké náznaky závislosti. Ak by aj mali obavu o nejakého hráča, určite by mu hneď nezatvorili účet ale chceli by od neho informácie a príjmoch a overili by, že hráč nie je závislý a chce pokračovať v hraní. Vo vašom prípade idete do konfliktu s právom na slobodnú vôľu.

Ku Vašim poznámkam:

Vaša verifikácia prebehla do jedného mesiaca a v tom by som problém nevidel. Je možné, že výzvy kasína na verifikáciu skončili v spame a podľa MGA sa kasíno o verifikáciu pokúšalo.

Chápem, že pre Vás je suma čo ste prehrali veľa peňazí, ale toto je veľmi subjektívne. Pre hráčov z iných krajín to tak byť nemusí. Na takéto situácie neexistujú žiadne pravidlá. Zablokovať niekomu účet len preto, že x krát po sebe zruší výber alebo vložil vyššiu sumu je niečo čo nepredpokladám že sa niekedy zavedie do praxe.

Momentálne najstriktnejšia Švédska licenčná autorita má neimplementované dve dôležité podmienky a to overenie príjmov pokiaľ chce hráč vkladať väčšie sumy peňazí a panic tlačidlo, ktoré keď hráč stlačí zablokuje sa mu účet. Stále pokiaľ hráč chce hrať, nezastaví ho to.

Kasíno na Vašu správu že máte problémy reagovalo hneď a účet Vám zavreli. Obávam sa, že tu nie je veľmi čoho sa chytať. Pogg síce rozhodol vo Váš prospech, ale MGA sa priklonila na stranu kasína a to je rozhodnutie regulátora.

V tomto prípade sa obávam že Vám nemáme ako pomôcť. Je nám to veľmi ľúto.

před 4 roky

Tento e-mail poté, co zablokovali můj účet, byl zvrácen 26.5. E-mail, na kterém jsem popsal své pocity (tam, kde jsem tam byl), jsem psal 24.5.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky