Ahoj, proč si myslíš, že bychom měli být placeni za recenze? Myslíte, že by se to vyplatilo a pomohli bychom hráčům takhle ve velkém? Myslím, že asi moc ne, ale klidně řekněte svůj názor a můžeme o tom debatovat.
Hi, what makes you think we should be paid for reviews? Do you think it would be worthwhile and would we help players in such a big way? I think probably not so much, but feel free to give your opinion and we can have a debate about it.
Ano, předstírají to.
Za takové recenze dostanete zaplaceno.
Děláte to zdarma?
Yes, they fake it.
You get paid for such reviews.
Do you do this for free?
Ja,sie fälschen es.
Sie erhalten Geld für solche Bewertungen.
Machen Sie das kostenlos?
Ano, kasina hodnotíme zdarma a téměř denně moji kolegové odmítají jakékoli formy odměny, které jim zástupci kasin nabízejí za „úpravu" indexu bezpečnosti. 🙂
Yes, we are reviewing casinos for free and almost daily my colleagues reject any forms of compensation offered by casino representatives for "adjusting" the Safety Index. 🙂
Takže nakonec existují nabídky odškodnění.
To jsem tušil.
Měli byste využít skutečné hráče, kteří mají skutečné zkušenosti.
Vaše platforma může hodně udělat pro zvýšení povědomí mezi hráči, aby se nenechali unést.
Existuje mnoho kasin, která jednoduše posílají SMS zprávy, které nelze zablokovat.
So there are offers of compensation after all.
That's what I suspected.
You should use real players who have real experience.
Your platform can do a lot to raise awareness among players so they don't get carried away.
There are many casinos that simply send SMS messages that cannot be blocked.
Also gibt es doch Entschädigungsangebote.
Das habe ich vermutet.
Ihr solltet echte Spieler einsetzen, die echte Erfahrungen gesammelt haben.
Ihr Plattform kann vieles erreichen um die Spieler zu sensibilisieren,damit sie nicht gesamten werden.
Es gibt viele Casinos die einfach SMS senden die mann nicht blockierten kann.
Ne, obávám se, že jste to nepochopil. Druhá šance, pokud vám to nevadí:
Zmínil jsem se, že kasina se snažila vyplácet provize za zlepšení indexů, ale všechny návrhy byly vždy odmítnuty, protože to neděláme. 🙂
Využíváme zkušenosti hráčů – odtud pochází hodnocení uživatelů. Víte, že této myšlence docela dobře rozumím; obecný názor je, že spousta hardcore hráčů by byla schopna psát perfektní recenze. My raději vyšetřujeme stížnosti a chápu, že to není pro každého přijatelné.
Neváhejte se tedy podívat na hodnocení uživatelů zde. Vyberte si možnost, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám.
No, you did not understand, I am afraid. The second chance, if you don't mind:
I mentioned that casinos have tried to pay out to improve the indexes, but all suggestions are always rejected because we do not do that. 🙂
We use players' experiences - hence comes the user rating. You know I understand this idea quite well; the general opinion is that a bunch of hardcore players would be capable of perfect reviews. We go the way of investigating complaints instead, and I understand it is not acceptable to everyone.
So, feel free to consult just the user rating here. Choose the option that best suits your needs.
Ano, ale hodnocení uživatelů nemá s vaším hodnocením nic společného.
Hodnotí to příliš vysoko ve srovnání s tím, co hodnotí uživatelé.
Myslím, že to nechápou.
Yes, but the user rating has nothing to do with your rating.
They rate it way too highly compared to what users rate.
I think they don't understand.
Ja aber die Nutzer Bewertung hat nichts mit euren Bewertung zu tun.
Sie bewerten es viel zu hoch gegenüber was Nutzer bewerten.
Ich glaube sie verstehen es nicht.
Např. u My Empire Casino máte hodnocení nad 9
Většina uživatelů má negativní recenze.
Jak se dá získat 9?
E.g. My Empire Casino your rating over 9
Most users have negative reviews.
How do you get 9
Zb.My Empire Casino eurer Bewertung über 9
Die meisten Nutzer haben negative Bewertungen.
Wie kommen sie dann auf 9
Dobrý den, myslím, že jste na otázku již odpověděl/a. Naše hodnocení se nazývá Index bezpečnosti, protože aspekty zahrnuté ve vzorci jsou čistě datově orientované ukazatele. Uživatelské recenze jsou naopak neprokázané názory nebo zkušenosti uživatelů, a proto nejsou do Indexu bezpečnosti zahrnuty.
Mnoho hráčů neví, že Index bezpečnosti neměří, jak rychle dostanete výplatu, ani vaše šance na výhru; pouze ukazuje, zda si nakonec můžete výhru vybrat.
Obávám se, že něco takového nelze vypočítat na základě uživatelských recenzí, ale chápu, že tento způsob nevyhovuje každému.
Hello, I believe you already answered the question. Our ratings are called the Safety Index because the aspects included in the formula are purely data-based markers. User reviews, on the other hand, are unproven user opinions or experiences and are thus not included in the Safety Index.
Many players don't know that the Safety Index doesn't measure how quickly you get paid or your chances of winning; it only indicates whether you can eventually collect the winnings.
Something like that can't be calculated based on user reviews, I'm afraid, yet I get that this way does not suit everyone.
Ne, jsou.
Doufám ale, že zvážíte i další aspekty: takové zkušenosti nejsou měřitelné, když mluvíme o uživatelských recenzích. Nemůžeme ověřit každou uživatelskou recenzi, protože často odrážejí osobní pocity. Vždycky to ale byla klíčová součást domovské stránky kasina a zpětná vazba od uživatelů tam je.
Index bezpečnosti je ověřená hodnota založená na datech, na rozdíl od toho, co možná znáte z jiných webů recenzujících kasina. Máme vlastní postup.
I když to může vypadat jinak na základě příspěvků na fóru, stěžovat si na věci, které je kasino povinno dělat, do uživatelských recenzí nepatří. Samozřejmě tak můžete učinit na fóru.
Myslím tím, považoval byste to například za uživatelskou recenzi?
„Klamavá reklama a falešná bonusová pravidla se vyhýbají podvodům, které byly na jiných stránkách zakázány." Jak byste upravili index bezpečnosti na základě takového uživatelského skóre?
To je problém, kterému čelíme, pokud jde o uživatelské recenze; proto jsou ty vynechány z indexu bezpečnosti, který je založen především na následujících aspektech:
1) Velikost kasina
2) Stížnosti hráčů – prokázaná fakta shromážděná od hráčů a kasin
3) Srážky za omezující nebo nekalé praktiky
4) Body přidané za pozitivní vlastnosti
5) Související kasina
Tyto body mohou poskytnout vodítko k tomu, zda by kasino bylo ochotno vyplatit výhry, což je smyslem Indexu bezpečnosti.
No, omlouvám se za další obsáhlou odpověď. 🙏
Nope, they are.
But I hope you can consider the other aspects too: such experiences are not measurable when talking about user reviews. We cannot verify every user review because they often reflect personal feelings. But it's always been a key part of the casino homepage, and the user feedback is there.
The Safety Index is a proven, data-based value, unlike what you may know from other sites reviewing casinos. We have our own process.
Even though it may look different based on the forum posts, complaining about things the casino is obliged to do does not belong in the user review. You may do so on the forum, of course.
I mean, would you consider this a user review for example?
"False advertising and bogus bonus rules stay away is a scam has been blacklisted on other sites" How would you adjust the Safety Index based on such a user score?
That's the problem we are facing when it comes to the user reviews; hence, those are kept aside from the Safety Index, which is primarily based on the following aspects:
1) Size of the casino
2) Player complaints—proven facts collected from the players and casinos
3) Deductions for restrictive or unfair practices
4) Points added for positive qualities
5) Related casinos
Those points have the potential to provide a clue to whether the casino would be willing to pay out the winnings, which is the point of the Safety Index.
Well, I'm sorry for another extensive answer. 🙏
KASINO GOLDENPLAY
9,5
Nemají žádnou podporu, jak je to možné?
Tak buďte trochu objektivnější.
GOLDENPLAY CASINO
9.5
They have no support, how is that possible?
So come on be a little more objective
GOLDENPLAY CASINO
9,5
Die haben kein Support wie soll das möglich sein.
Also kommen Sie seien sie ein bisschen objetiver
Hmm, myslím, že v naší recenzi je jasně uvedeno, že nemají živý chat. Ne každé kasino ho musí mít. Není to nejlepší, ale ani to není úplně neobvyklé.
Nicméně to není něco, co by mělo kasino potopit z hlediska indexu bezpečnosti.
Hmm, I think it's clearly stated in our review that they don't have live chat. Not every casino has to be facilitated with it. It's not the best, but it's not completely unusual either.
However, this is not something that should sink a casino in terms of safety index.
Jak se posuzuje výška?
Ale platby?
Pokud musíte na odpověď čekat několik dní, zaslouží si to vysoké hodnocení?
How is the height assessed?
But payments?
If you have to wait days for a response, is that worthy of a high rating?
Wie erfolgt dann die Höhe Bewertung?
Doch Zahlungen?
Wenn mann Tagen auf Antwort warten müss ist das die höhe Bewertung würdig?
Dobrý den, viděli jste prosím podrobnosti recenze? Neuvádí se tam, jak rychle dostanete zaplaceno, protože se to může značně lišit. Index bezpečnosti berte prosím jako měřítko bezpečnosti, nikoli rychlosti. 🙏
Vsadím se, že jsi to nevěděl/a.
Hello, did you see the review details, please? It is not saying how quickly you get paid because it may vary a lot. Please consider the Safety Index as a measure of safety, not speed. 🙏
I bet you didn't know.
Plně tě podporuji. GURU si od kasina opravdu bere peníze za dobré recenze. Velmi často mají uměle nafouknuté hodnocení kasin. Proto si od kasina berou peníze za dobré recenze.
I fully support you.GURU Really takes money from the casino for good reviews.Very often they have inflated artificial ratings for casinos. Therefore, they take money from the casino for good reviews.
Ahoj, vidím, že máš jasný a docela bojovný postoj.
Můžu se zeptat, co se ti stalo? Ať je to cokoli, vždycky si o tom můžeme promluvit v klidu a s chladnou hlavou. Myslím, že tohle vlákno skutečně dokazuje. Jsem tu, kdybys cokoli potřebovala.
Hi, I see you have a clear and quite combative stance.
Can I ask what happened to you? Whatever it is, we can always talk about it calmly and with a cool head. I think this thread actually shows that. I am here if you need anything.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.