FórumZpětná vazba a návrhyRecenze AskGAmblers vs Casino Guru

Recenze AskGAmblers vs Casino Guru

před rokem od paclmaya
|
5067 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Sry, to není kritika nebo tak něco, ale jen by mě to zajímalo. Proč mají ASKGamblers a Casino Guru tak rozdílné názory na recenze kasin?


Příklad Jupi Casino

AskGamblers 8.99/10-----------------CasinoGuru 0.7/10


Nyní bych mohl uvést více příkladů. Jak jsem řekl, neměli bychom vás kritizovat, protože váš názor je pro mě velmi důležitý. Ale jak testují ASKgamblers a kasino guru?


Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

V guru vím, že hodnocení závisí na tom, zda máte nebo nemáte licenci, na poctivosti T&C a nevyřešených stížnostech, které snižují hodnocení. Předpokládám, že zde uvedené kasino má tak nízké hodnocení kvůli množství nevyřešených stížností, nemám ponětí, které faktory se berou v úvahu při hodnocení kasina u askgamblerů, ale budu předpokládat, že jsou podobné těm v guru, u askgamblerů každý stížnost na toto kasino zůstává také nevyřešena. Také hodnocení na askgamblers je 7,67. Jak vždy říkám, oficiální hodnocení uvedené na jakékoli stránce nemá žádný zásadní význam a mělo by být vždy používáno jako vodítko (nikoli k přijímání konečných rozhodnutí), na čem záleží jsou stížnosti a uživatelská zkušenost, recenze uživatelů neovlivňují oficiální hodnocení na jakékoli stránce, stížnosti mají vliv

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Ahoj, paclmaya! Již několikrát jsem si stejnou otázku kladl.

Jupi Casino je docela působivým příkladem a souhlasím s tím, že se člověk může cítit opravdu špatně. S ohledem na to se snažíme všechny uvažované faktory a varování prezentovat na správné kartě s názvem „Reputace":

file

Další vysvětlivky se skrývají pod ikonou „i".

Jak zmínil SunsetGaze – opět dobré myšlení – počet nevyřešených stížností udělil kasinu mnoho černých bodů, které přímo ovlivňují hodnocení.

Nejsem si docela jistý, jak funguje proces stížností jinde, pro nás je to silný zdroj informací, které bychom normálně nezískali, a proto každou stížnost vnímáme jako příležitost zkontrolovat skóre kasina.

Některé penalizace jsou uplatňovány automaticky a některé jsou naopak předmětem dlouhých debat. Mohu vás ujistit, že se neustále snažíme vyhodnocovat hodnocení kasina. Pokud narazíme na závažné důkazy, vyřídí se zvláštní výzva, aby bylo zajištěno, že skóre stále sedí. Vždy se snažíme oslovit kasina, abychom prezentovali naši radu nebo názor, takže to není tak, že bychom snížili hodnocení bez dalšího upozornění. Existují však kasina, která již nereagovala, v takových případech můžeme raději předem snížit hodnocení. Myšlenka je docela jednoduchá, pokud kasino není ochotno spolupracovat, je bezpečnější upravit hodnocení nebo přidat varování, aby se hráči mohli rozhodnout, zda jsou ochotni podstoupit riziko. Doufám, že se mi podařilo podat upřímné vysvětlení 🙂.

Není snadné najít spravedlivou rovnováhu, když se snažíte zvážit všechny možné dopady svého rozhodnutí, přesto se snažíme tuto rozumnou, konstantní rovnováhu udržet.


Pokud máte pocit, že mi něco uniklo, zeptejte se, prosím.






Automaticky přeloženo:
před rokem

V guru vím, že hodnocení závisí na tom, zda máte nebo nemáte licenci, na poctivosti T&C a nevyřešených stížnostech, které snižují hodnocení. Předpokládám, že zde uvedené kasino má tak nízké hodnocení kvůli množství nevyřešených stížností, nemám ponětí, které faktory se berou v úvahu při hodnocení kasina u askgamblerů, ale budu předpokládat, že jsou podobné těm v guru, u askgamblerů každý stížnost na toto kasino zůstává také nevyřešena. Také hodnocení na askgamblers je 7,67. Jak vždy říkám, oficiální hodnocení uvedené na jakékoli stránce nemá žádný zásadní význam a mělo by být vždy používáno jako vodítko (nikoli k přijímání konečných rozhodnutí), na čem záleží jsou stížnosti a uživatelská zkušenost, recenze uživatelů neovlivňují oficiální hodnocení na jakékoli stránce, stížnosti mají vliv

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za shrnutí, myslím, že našemu přístupu velmi dobře rozumíte! ✨

Automaticky přeloženo:
před rokem

jak jsem řekl, není to myšleno jako kritika. Zajímalo by mě, jak seriózní je stránka ASK Gamblers.

Často jsem tam podával stížnosti na kasina - jediná odpověď, kterou dostanete od ASKgamblers - stížnost zamítnuta. Od hotového, proč nic nepřichází

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

To je v pořádku. Na kritiku jsme zvyklí. A otevřený každému dobrému návrhu! 🙂 Vlastně se docela divím, že pochybujete o vážnosti AG, já se v tom procesu moc nevyznám, takže bych mohl použít pár rad - pokud vám to nevadí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Poznámky Jak?

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Myslel jsem, že jsi zkusil nějaké stížnosti přes platformu AG. Proto jsem požádal o hlubší vhled. Nikdy jsem to nezkoušel na vlastní kůži, viďte?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upozorňoval jsem vás na případ, kdy mi kasino pravidelně posílalo e-maily ohledně bonusů a tak dále. Abych byl upřímný, také jsem to přijal, nikdy ne vysoké, obvykle 25-50 eur se 100% stavem za zobrazených podmínek bonusu - vsaďte 40krát nebo tak - maximální výplata 1000 eur.

Podařilo se mi vsadit bonus a dosáhl jsem 1000 eur. Platba byla zamítnuta, protože jsem byl „lovcem bonusů". Upřímně jsem neznal pravidla. Na začátku dostanete výplatu s několika prvními bonusy, ale pak musíte vkládat častěji bez bonusů, jinak výplatu nedostanete. Myslím, že poměr by měl být 50/50.

Bonus jsem určitě využíval dost často, ale jen když byla nabídka na email.

Nejdřív tam bylo napsáno jen 200 eur - protože to bylo v bonusových podmínkách - pitomost, že byl bonus vidět ještě s podmínkami, kde v nich nebyl - 100% bonus neuhraju, když je to jen 5x tolik resp. něco takového říká, že to musí být alespoň 1 000 eur jako platba.

Poté přišel příběh o lovci bonusů jako omluva. Právě jsem řekl, že mi pošlete nabídku e-mailem a pokud ji přijmu, jsem lovec?

Z mého pohledu kasino podvádělo dvakrát, zaprvé s vědomím, že když přijmu Bnus, vědí, že nemusí vyplácet, protože bych byl lovec, ale přijmou můj vklad! A na druhou stranu proto, že jsem se nakonec musel spokojit s 200 eury - protože to tehdy tady v Casino Guru nabízeli - místo 1000 eur.


Napsal jsem také Askgamblers totéž, co jsem jim napsal tehdy a napsal jsem jim nyní - bohužel nemůžeme nic dělat, je to uvedeno v bonusových podmínkách.


Všechno, co říkají, může být správné. Ale jak jsem řekl - proč přijímáte vklad, když víte, že si nesmím vzít bonus - proč mi systém říká, když vkládám, že bonus není možný, protože musíte nejprve provést několik vkladů bez bonus. To znamená, že kasino přijalo mé peníze a výběr bonusu nesčetněkrát, i když jsem nikdy nedostal výplatu podle podmínek!"


A proto neberu Ask Gamblers vážně o nic víc než vážně MGA

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Hele, napsal jsi toho docela dost. Váš případ mě mrzí, protože pokud kasino nechce, abyste si bonus vzali, myslím, že by vám ho ani nemělo posílat e-mailem. Co se týče bonusového lovu, obvinili vás z toho jen proto, že jste si vzal bonus, který vám poslali? Nedostal jsi o tom nějaké další informace? Podle mě docela zvláštní.

Každopádně pokud by vás to zajímalo, myslím, že by se vám mohly docela hodit informace na téma bonusového lovu a průvodce o něm:https://casino.guru/bonus-hunting.

Také bych se chtěl zeptat, co to bylo za kasino, jestli mohu vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Musel by ses podívat na moje případy, bohužel nevím, už je to nějaký čas. Možná něco najdeš ve svém archivu na bschreiden

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Trochu jsem se rozhlédl a našel tento případ. Nevím, jestli je to ono, ale můžete to alespoň potvrdit: https://casino.guru/betpat-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-confiscated-1 protože to bylo dost podobné situaci, kterou jste popsal. Neměl jsem možnost to podrobně prozkoumat, ale stále mi vadila vaše situace, i když to bylo v minulosti. Doufám, že už nikdy nic podobného nezažijete a budete mít jen samé dobré zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To mi zní velmi povědomě, takže ten nápis v kasinu – myslím, že přesně to bylo. Jak jsem řekl, myslím, že je v pořádku, pokud existují určité bonusové podmínky - ale něco takového nemůže nebo by ve skutečnosti nemělo být povoleno - protože toto kasino se vědomě dopouští podvodu

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Chci jen říct, že s vámi souhlasím. Slušně a jasně uvedené podmínky tomu mohly zabránit. Je obecným problémem, že hráči neustále dostávají propagační akce, které nemohou přijmout. Ale jakmile to hráč smí vzít, není o čem potom moc diskutovat. Chyba kasina...

Omlouvám se, pokud jsem se vyjádřil k jiné situaci, odkazy jsem zkontroloval jen krátce...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Možná proto, že Casino Guru si vytváří svůj vlastní názor a Askgamblers, tato zkorumpovaná organizace, dostává za svůj názor zaplaceno od kasin? Askgamblers je největší hromada harampádí, pokud jde o testovací zprávy a vše ostatní. Všechny testovací zprávy kupují příslušná kasina. Tato nevyžádaná organizace Askgamblers není pro hráče, ale pro kasina.

Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
před 4 měsíci

Nejsem si jistý, komu odpovídáte; Chci jen dodat, že si nevytváříme svůj vlastní názor, ale náš specializovaný tým shromažďuje všechny informace o každém kasinu a zahrnuje je do každé recenze, aby je mohli vidět všichni hráči.

Nejsem si ale jistý, jak fungují ostatní.🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky