DomůFórumZpětná vazba a návrhyProč toto fórum vůbec existuje?

Proč toto fórum vůbec existuje?

před rokem od MatzeHe
|
3 978 zobrazení 7 odpovědí |
Toto vlákno je uzamčeno
před rokem

Toť jen otázka!


Většina kasin hodnocených Casino Guru dobře je hodnocena uživateli špatně nadprůměrně!


Co dostáváte za to, že hodnotíte tyto zločince tak dobře?

Zločinci pomáhají jiným zločincům, pokud máte stejné zájmy!


Několikrát jsem měl špatné zkušenosti, ačkoli odpovídající kasina měla velmi dobrou pověst!

Začíná to naprosto špatnými informacemi o možnostech platby a výběru poskytovatelů her!

3/4 kasin nenabízí uvedený způsob platby, stejně jako poskytovatelé her!

Každá skupina na Facebooku je vážnější než toto špinavé fórum!


Existuje důvod, proč lidé v Německu říkají ne vám, zločincům z Curacaa a Malty!

Jsem nyní velmi rád, že odmítáte německy mluvící hráče!


Toto špinavé fórum nedělá nic ani proti jasně prokazatelným kasinovým podvodům!


Nezáleží na tom, zda jste vyhráli větší částky peněz, které jsou vám odepřeny, nebo v poslední době kasina, která po provedení vkladu mažou data uživatelů!


Samozřejmě nepomáháte hráčům, kteří přes kontaktní formulář nedostávají žádné odpovědi na e-maily nebo zprávy.


Chcete-li, aby byla tato doména pro některé země zakázána, musíte si značně stěžovat na své fórum pro podporu zločinců!


Zaměstnanci zde pro hráče nic nedělají!

A proč byste měli, když jste ve spojení s provozovateli kasina!


VELKÉ DÍKY ZA NEDOSTATEK POMOCI V NĚKOLIK PŘÍPADECH!



Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Dovolte mi nejprve odpovědět otázkami:

Četli jste náš článek popisující, jak hodnotíme kasina ?

Přečetli jste si náš kodex férového hazardu, abyste věděli, jak by se podle nás měla kasina chovat k hráčům a jak by se měli hráči chovat v online kasinech?

Víte, kolik zaměstnanců řeší výhradně stížnosti hráčů? Věděli jste, že za vyřízení těchto stížností nám nikdo neplatí a přesto jsme jen za poslední měsíc vyřídili více než 1000 nových stížností?

Nikdy jsme netvrdili, že nemůžete mít špatnou zkušenost v kasinu, které má dobrou pověst. Tvrdím, že existuje menší šance na nějaké problémy a v případě, že je máte, je vyšší šance, že vám je pomůžeme vyřešit, pokud jsou práva na vaší straně.

Pokud jde o platby a dostupné poskytovatele her: Používáme informace, které nám dávají kasina. V minulosti se vyskytlo mnoho případů, kdy byly platební možnosti a poskytovatelé k dispozici v kasinu, ale nebyli k dispozici v jurisdikci hráče. Pak to neznamená, že kasino lhalo. To znamená, že se uplatňují omezení podle země bydliště hráče. Vždy je lepší nechat si to potvrdit jejich zákaznickou podporou, pokud jsou pro vás některé informace důležité. Je to také dobrý způsob, jak zjistit, jak funguje jejich zákaznická podpora.

Víte, co je vtipné? Některá kasina nás nemají ráda kvůli hrozným hodnocením, která jsme jim dali, a rozhodnutím, která jsme učinili, pokud jde o stížnosti podané proti nim. Měli jsme docela přátelské vztahy a teď se s námi odmítají bavit. Pak jsou hráči, kteří nás nenávidí kvůli skvělým hodnocením, která jsme kasinům dali, a stížnostem, které jsme zamítli, když si stěžovali na kasina. Skoro by to znělo, že nás nikdo nemá rád, ale každodenní kontakt s hráči dokazuje opak 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, pak mi vysvětlete, proč vás žádají o pomoc a vy nic neuděláte? Už více než týden čekám na odpověď, protože jedno z vašich dobře hodnocených kasin nereaguje na mé dotazy!

Opakuji, vámi doporučené a dobře hodnocené KASINO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moje peníze jsou pryč, což vás nezajímá! Koneckonců to bylo jen 25 eur, protože jsem zapomněl "0". Bylo by skvělé, kdybych musel běžet po 250 eurech! Je na čase, aby taková fóra byla stažena z oběhu nebo alespoň sankcionována za napomáhání k podvodům!

Zajímalo by mě, co děláte, když vás opravdu někdo udá a vy byste se viděli u soudu!

Co jiného je, že ne! Kvůli svým hodnocením se spoléháte na vážnost kasin, protože věříte nesmyslům, které píšete!

Pokud vás podvedou ve 2 ze 2 kasin, je to 100% míra podvodu!

Opět otázka, co vám kasina platí, když je hodnotíte dobře?

Nemám náladu se hádat s chlapem, který na mě vyráží s lacinými výmluvami!




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Řekl bych, že byste se měli zaměřit na stížnost a řádně ji aktualizovat.

Začněte spornou částkou. Pokud jste udělali chybu, není to konec světa – jen otázka spolupráce.

Kromě toho je stížnost stále v procesu a co je důležitější, kasino si problém všimlo.

Proč teď děláte taková prohlášení? Opravdu to nechápu.

Nejprve jste se záměrně rozhodli podat stížnost zdarma a nyní jste nám způsobili, že se ve skutečnosti nic neděje, zatímco kasina odpovídají.

Laskavě dbejte na časovač a jednejte s úctou – za řešení vaší stížnosti nic nedostaneme.

Promiň, ale celý tvůj přístup mi nedává smysl.

Každopádně jsem požádal Nicka, aby pro vás aktualizoval částku. Doufám, že zbytek zvládneš sám.

Děkuji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

To si ze mě děláš úplně srandu, že? Jak to mělo kasino vzít na vědomí? Ani jste se mě neptal na údaje, které jsem použil k registraci.

můžeš vidět světlo

Nemůžu se chovat uctivě, když si myslíš, že si ze mě děláš srandu!

Nabízíte řešení stížností na kasino!

Znovu opakuji: Stal jsem se obětí kasina, které jste inzerovali jako dobré!

Toto je podruhé, co nemáte vůbec žádný zájem zastupovat lidi.


Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Upřímně řečeno moc nerozumím tomu, co se tady děje. Stěžujete si na kasino, které má na našem webu dobré hodnocení. Kasino má hodnocení 8,2/10, což je dobré, ale zdaleka ne nejlepší. Každopádně máte problém s kasinem, takže jste podali stížnost před 6 dny. Váš případ jsme nezamítli. Nick začal řešit váš případ a kasino se do toho dnes také zapojilo.

file

Takže dnes Nick požádal kasino, aby mu poskytlo informace o tom, kolik času potřebují, aby se na to podívali, a čeká na jejich odpověď. Pravděpodobně věříte, že váš případ je ten nejdůležitější a měli bychom se jím okamžitě zabývat, ale tak to nefunguje. Případy, které byly předloženy před vaším případem, jsou důležitější, protože tito hráči také čekají na naši odpověď stejně jako vy, ale čekali ještě déle.

Pokud nejste spokojeni s tím, jak proces reklamace na našem webu funguje, klidně svůj případ zavřete a otevřete ho jinde, pokud se domníváte, že budete obslouženi rychleji a s lepším výsledkem. Nikdo tě nenutí, abys nám pomáhal. Máme své postupy, 17 pracovníků na plný úvazek, kteří řeší pouze reklamace a naše služby nabízíme zdarma. Chováš se tu, jako bychom byli tvůj právník, kterému jsi zaplatil pěknou sumu peněz a on se ti pár dní neozval.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ODPOVĚĎ MI NA JEDNU OTÁZKU! JAK MÁ NICK ŘEŠIT MŮJ PŘÍPAD, KDYŽ SE MÉ INFORMACE ANI NEZÁDAL!


NIC NEDĚLÁŠ! A PROTO JE HODNOCENÍ NA TRUSTPILOTU NAPROSTO OPRÁVNĚNÉ A NEBUDE VYMAZÁNO ANI VYLEPŠENO!


100 procent posledních kasin přineslo jen negativní zkušenosti! Všechna kasina, která dobře sázejí! 8,2/z 10 by nemělo být dobré? Pak byste měli změnit systém hodnocení.

Výmluvy už nejsou!

Celý den plácáš nesmysly! Nech to být. Za 25 eur je to pro mě příliš hloupé!

Nyní předám vaše fórum vyšetřovacímu výboru! Možná se najde někdo, kdo vás doručí k noži!

Jste zatracení zločinci, to je vše!

Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Na našem webu jste podali stížnost. Požádal jsi nás o pomoc. Začali jsme řešit váš případ, pozvali kasino do diskuze. Stále věřím, že byla velmi dobrá šance, že bychom mohli v tomto případě pomoci, zejména proto, že kasino je obecně ochotné s námi diskutovat o různých případech a byli ochotni se podívat i na váš případ.

Co do dneška nechápu, je fakt, že se prostě chováte tak, jako jsme už rozhodli ve prospěch kasina. Jste přesvědčeni, že stojíme na straně kasina. Děláte to ode dne 1, než se nám podařilo případ prozkoumat. Chtěli jste od nás získat pomoc, ale zároveň si myslíte, že jsme stejně špatní jako kasino z nějakého důvodu, kterému dodnes nerozumím.

Věřím, že někdo, kdo nás opakovaně označuje za zločince, než jsme vůbec dostali šanci pomoci, si naši pomoc nezaslouží. Opravdu jsem se snažil být trpělivý a dát našemu týmu šanci váš případ úspěšně vyřešit, čímž bych vám zavřel ústa, ale má trpělivost je u konce. Nezasloužíte si náš čas, nezasloužíte si naši pomoc a rozhodně si nezasloužíte dostat prostor na našem fóru, kde byste nás mohli znovu a znovu urážet. Zablokuji ti účet natrvalo. Pokud se v budoucnu rozhodnete otevřít další účty, budou také zakázány. Váš otevřený případ stížnosti bude zamítnut.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Toto vlákno je uzamčeno
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky