Dobrý den, zdá se, že problém nastává pouze při vkládání videa, mám pravdu?
Můžete se prosím odhlásit a znovu přihlásit a pak zkusit napsat nějaký text, který chcete zveřejnit s přidaným videem YT a bez něj?
Hello, it seems that the problem only occurs while you put the video in, am I right?
Can you log out and in again, then try to write some text to post with and without the YT video added, please?
Domnívám se, že problém může být v tom, že se pokoušíte zkopírovat a vložit text odněkud (například dokument Word, google translate atd.) do textového pole zde na fóru místo přímého psaní textu. Není to možné?
I believe the problem might be because you try to copy + paste the text from somewhere (for example Word document, google translate etc.) into the text box here on the forum instead of writing the text directly. Isn't it possible?
Máte problémy s psaním do textového pole nebo umíte psát, ale nefunguje vám tlačítko pro odeslání odpovědi?
Do you have issues with writing into the text box or are you able to write, but the button for sending the reply doesn't work for you?
Páni! Díky moc za video. Nyní začíná ta nejdůležitější část. Musíme to zkusit nasimulovat. Abychom měli stejný problém jako vy, protože nám vše funguje dobře. Všiml jsem si, že jsi předtím neměl žádné problémy s psaním sem a pak to najednou začalo. Za prvé, mohl bys prosím vyzkoušet anonymní režim ve svém prohlížeči, přihlásit se tam a zkusit psát? Poté můžete zkusit jiný prohlížeč a třetím krokem by bylo smazání souborů cookie a mezipaměti v primárním prohlížeči. Mám pocit, že problém může souviset s daty uloženými ve vašem prohlížeči
Pokud to problém nevyřeší, můžete mi prosím říct, jaký máte prohlížeč? Možná přesná verze, pokud víte, kde ji najít? Předpokládám, že jsi na počítači, že? Mohl bys prosím zkusit přepnout na ANGLICKOU klávesnici a zkusit něco napsat do textového pole?
Wow! Thanks a lot for the video. Now the most important part begins. We need to try to simulate it. To have the same issue as you do since everything works fine for us. I noticed you had no issues writing here before and then it suddenly started. First of all, could you please try anonymous mode in your browser, log in there and try to write? Then you can try another browser and the 3rd step would be deleting your cookies and cache in your primary browser. I kind of feel the issue might be related to the data stored in your browser
If it won't solve the issue, could you please tell me what kind of browser do you have? Maybe the exact version if you know where to find it? I suppose you're on a computer, right? Could you try to switch to ENGLISH keyboard and try to write something into the text box please?
Děkuji mnohokrát za tuto aktualizaci!
Jak Daniel zmínil, nyní začíná ta těžší část. Jakmile budeme mít nějaké návrhy, ozveme se vám co nejdříve.
Thank you very much for this update!
As Daniel mentioned, now the harder part begins. As soon as we have some suggestions, we will get back to you as soon as possible.
Děkuji za spolupráci. Zkoušel jsi jiný prohlížeč a smazal jsi prosím cookies a cache ve svém aktuálním prohlížeči?
Vidím, že jsi použil prohlížeč Opera, můžeš zkusit Chrome nebo Firefox?
Thank you for cooperation. Have you tried another browser and and deleting the cookies and cache in your current browser please?
I can see you used the Opera browser, can you try Chrome or Firefox?
Naši IT kluci dokázali simulovat stejný problém jako vy. Stáhli si z Googlu nějaký plugin do prohlížeče pro automatické překlady a pak si text začali mazat i pro sebe. Pokud takový plugin máte, zkuste ho vypnout. Zde překladatele nepotřebujete, protože veškerý obsah na fóru je již automaticky přeložen na základě jazykového nastavení ve vašem profilu.
Také jsem si všiml, že se ze své e-mailové adresy na mail.ru nemůžete dostat na náš web. Je to pravděpodobně kvůli omezením v Rusku. Nemá to nic společného s naším webem.
Our IT guys were able to simulate the same issue as you have. They downloaded some browser plugin for automatic translations from Google and then the text started deleting for themselves as well. If you have such a plugin, try to turn it off. You don't need the translator here, because all the content on the forum is already automatically translated based on the language settings in your profile.
I also noticed that you couldn't get to our website from you email address on mail.ru. It's probably due to restrictions in Russia. It has nothing to do with our website.
Díky Danieli. Problém opraven. Všechno to byla chyba automatického překladače. Vaši IT profesionálové jsou skutečnými mistry svého řemesla. Předejte jim mé díky.
Co se týče vstupu na web. Žiju v Kazachstánu. Ve městě Semipalatinsk. Kde bývalo jaderné testovací místo SSSR. Mám problém s přihlášením na stránky. Proto používám VPN. Takže Rusko s tím nemá nic společného. V našich končinách se také mnoho kasin neotevírá. Myslím, že je to kvůli velkému provozu na internetu.
Thanks Daniel. Fixed the issue. It was all the fault of the automatic translator. Your IT professionals are true masters of their craft. Pass on my thanks to them.
As for the entrance to the site. I live in Kazakhstan. In the city of Semipalatinsk. Where used to be the nuclear test site of the USSR. I'm having trouble logging into the site. That's why I use a VPN. So Russia has nothing to do with it. Many casinos also do not open in our region. I think it's because of the heavy traffic on the internet.
Daniel спасибо. Исправил проблему. Всему виной был автоматический переводчик. Ваши ИТ-специалисты настоящие мастера своего дела. Передайте им мою благодарность.
Что касается входа на сайт. Я живу в Казахстане. В городе Семипалатинске. Где раньше был ядерный полигон СССР. Я испытываю трудности со входом на сайт. Поэтому я использую VPN. Так что Россия тут совсем не причём. Многие казино тоже не открываются в нашем регионе. Я думаю что это из-за большой загруженности интернета.
Díky za aktualizaci, jsem rád, že to pomohlo 🙂 Říkal jsem si, že možná poskytovatel e-mailu blokuje přesměrování z jejich e-mailu na náš web a prostě vás přesměrování nedovolí. Nejsem si jistý, jestli to pomáhá nebo ne, ale můžete zkusit jít přímo na https://kazinoazov.net/ , což je přímý odkaz na CasinoGuru v ruštině bez použití e-mailu.
Thanks for the update, I'm glad it helped 🙂 I was thinking that maybe the email provider blocks the redirecting from their email to our website and simply doesn't allow you to be redirected. I'm not sure if it helps or not, but you can try to go directly to https://kazinoazov.net/, which is the direct link to CasinoGuru in Russian language without using the email.
Zkoušel jsem tento odkaz, bez výsledku. "Nelze získat přístup k webu"
I tried this link, no result. "Unable to access site"
Я попробовал эту ссылку, результата нет. "Не удается получить доступ к сайту"
Zvláštní, ale musí to blokovat váš poskytovatel internetu. Funguje to s VPN?
Strange, but it must be blocked by your internet provider. Does it work with VPN?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.