DomůFórumZpětná vazba a návrhyPolsko zákaz v Casino.Guru

Polsko zákaz v Casino.Guru

 od tyraxx
|
1 879 zobrazení 18 odpovědí |
|

Bylo Polsko zakázáno na casino.guru? Je to velmi zvláštní a nepochopitelné.

Automaticky přeloženo:
tyraxx

Ahoj,

Konečně se mi podaří nastavit VPN na Polsko a zdá se, že chybí alespoň recenze kasina.

Oznámil jsem to našim technikům. děkuji za upozornění. Dejme mým kolegům čas, aby se s tím vypořádali.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Vypadá to jako zákaz Polska, protože při pokusu o registraci nového účtu nemůžete vybrat Polsko.


zvláštní, stovky kasin a sázkových kanceláří přijímají hráče z Polska a stránka s recenzemi omezuje Polsko, poprvé vidím něco tak zvláštního a nepochopitelného.

Automaticky přeloženo:

Sekce online kasin a recenzí jsou prázdné, ale mohu procházet témata fóra, stížnosti, bonusy, novinky. Polsko také nevidím při výběru země pobytu. Doufám, že je to jen technický problém a ne zákaz pro Polsko prohlížet recenze kasin.

Automaticky přeloženo:

Když se pokusím otevřít stránky náhodných kasin "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina. Níže si však můžete vybrat z nejlepších dostupných online kasin." Ano, máme zákaz. GG pro NÁS... Vypadá to, že už ani nenajdeme pomoc se stížnostmi.... Že?

Automaticky přeloženo:

Důvod toho všeho se jistě brzy dozvíme. Zkuste prosím být trpěliví, dokud nám náš tým nepodá vysvětlení. Budeme všechny informovat o všech aktualizacích, které budeme mít. Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:

Co jsem zjistil, jsou lidé, kteří z polské IP vidí vše a nemají se stránkou žádné problémy. Pokud by tedy Polsko bylo zakázáno, nikdo z této země by si na Casinoguru nemohl prohlížet recenze kasin.

Osobně si také nemohu prohlížet recenze včetně názorů, diskuzí a stížností na dané kasino. Polsko také nemám k dispozici při registraci ani ve filtrech. Zdá se, že jde o nějaký technický problém s připojením, možná u některých internetových operátorů. Těžko se mi to říká, protože o tom nic nevím. Používání jiných prohlížečů nepomáhá.

Pouze přes VPN si mohu vše na webu bez problémů prohlédnout. Ale při podání reklamace nemám Polsko a automaticky je Portoriko. Takže když přijdou stížnosti od polských hráčů, kteří mají takový problém, museli by zaměstnanci webu upravit zemi stížnosti. Myslím, že to nebude problém?

Automaticky přeloženo:
Damio

Ahoj!

Pokud mohu říci, není to technický problém; Řekl bych, že ostatní lidé, o kterých mluvíte, používají VPN nebo jejich IP adresy jsou dynamické, což našemu webu brání ve správném omezení obsahu.


Ačkoli je třeba nejprve projednat formulář žádosti s našimi vedoucími, jsme si toho vědomi a dočasné řešení je takové, jaké jste popsali. Pěkně udělané!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Je zvláštní, že Polsko bylo vyloučeno z Casino.Guru a legální polské hazardní společnosti jako Forbet, Superbet, Sts atd. tam stále jsou, ale my jako Poláci nevidíme jejich recenze, dokonce ani ty polské společnosti, chápe někdo myšlení kasina .Guru management?

Automaticky přeloženo:
tyraxx

Četl jsi můj předchozí komentář? Ptal jsem se lidí, někteří nemají problémy s webem Casinoguru z polské IP a mohou si prohlédnout vše včetně recenzí. Bohužel druhá část lidí nemůže prohlížet recenze atd. a musí být prohlížena přes VPN. Například Opera má vestavěnou VPN.

Kdyby bylo Polsko zakázáno, fungovaly by účty? Stále fungují, takže to vypadá, že to není chyba Casinoguru. Zdá se, že jde o nějaký technický problém, ale týká se připojení internetových operátorů. Co jsem již zjistil, mám optický i mobilní internet od stejného operátora a jsou tam technické rozdíly. Jak jsem psal, některým casinoguru funguje bez problémů a jiným ne, databáze kasina je 0.

Automaticky přeloženo:

zablokovalo to Casino.Guru, Polsko není na výběr, takže to již není věcí poskytovatele internetu, jelikož v běžném účtu se snažím o reklamaci, moje země Portoriko

Automaticky přeloženo:
tyraxx

Jak si tedy vysvětlit, že někomu vše s polskou IP funguje a jinému ne? Vím to, protože jsem se ptal na jiném fóru.

Osobně mám stejnou situaci jako vy, databáze kasina je 0, žádné Polsko při registraci a ve stížnostech. Pokud chcete podat stížnost, napište do diskuze kasina, aby admin mohl ručně změnit zemi na Polsko, jakmile vytvoříte téma stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Damio

Nevím, používám několik poskytovatelů internetu s dynamickou IP a bohužel každá databáze timecasino = 0

Automaticky přeloženo:

Obecně lze říci, že to nevypadá na technickou chybu, ale spíše na zablokování uživatelů z Polska vedením Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
tyraxx

Hej. vlastně máš pravdu.

Polsko muselo být odstraněno ze seznamu zemí kvůli změnám ve vaší legislativě. Ale stále můžete používat naše webové stránky s VPN; není to vůbec žádný problém.

Automaticky přeloženo:

To je pro mě naprosto nepochopitelné rozhodnutí. Nevzpomínám si, že by se v poslední době něco změnilo v legislativě. Rozumím situacím, kdy kasino zakáže hráčům hrát ze země, ze které se registrují nebo chtějí vstoupit na web kasina. Ale globální fórum, které hráči z celého světa využívají a sdílejí názory a účastní se diskuzí... to je zvláštní.

Automaticky přeloženo:
Damio

Ahoj.

Bohužel zákon zpřísnil.

Myslím si však, že je zde důležitý detail: lidé z Polska mají neomezený přístup na fórum nebo stížnosti; prostě vám nemůžeme ukázat recenze kasina.

A my se snažíme přijít na to, jak vrátit Polsko na seznam zemí, aniž bychom riskovali, že se to vrátí.


Automaticky přeloženo:

zákon se v poslední době nezpřísnil, je úplně stejný jako před 2-3-4 lety.


existují kasina, která přijímají hráče pouze z Polska, např. forbet, sts atd., a nemůžete si prohlížet jejich recenze (tyto společnosti působí v Polsku)


a nejpodivnější je, že Casino.Guru není společnost nabízející hazard, takže legálně nemusí blokovat jiné země, ačkoliv je to soukromá společnost a mohou si bezdůvodně zablokovat koho chtějí, jako je tomu v případě Polska , přístup do Casino.Guru je dostupný v zemích, kde je hazard přísně zakázán, takové země si můžete vybrat při registraci na casino.guru.




Radko, zdá se, že nejde napsat stížnost, protože jsem chtěl vyzkoušet, zda to bude fungovat, a automaticky, když jsem chtěl přidat stížnost, moje země byla nastavena na Puero Rico, takže oficiálně nelze podat stížnost z Polska, protože tato země byla zcela vyloučena. .

Automaticky přeloženo:
tyraxx

Omezení se pro nás bohužel zpřísnila; Nemluvil jsem o kasinech. Víte, že se vaše země, stejně jako mnoho dalších, snaží aktivně blokovat stránky související s hazardními hrami? To je víceméně vše.

A ano, zmínil jsem seznamy: "A my se snažíme přijít na to, jak vrátit Polsko na seznam zemí, aniž bychom riskovali, že se to vrátí." Stížnosti, registrace a všechny seznamy zemí prezentované na našich webových stránkách.

Pokud narazím na aktualizaci, dám vám vědět.

Děláme, co můžeme, abychom vyhověli zákonným požadavkům a zachovali co nejvíce funkcí pro hráče. Pokračujte prosím s Portorikem nebo jakoukoli jinou zemí a informujte zprostředkovatele stížností o své volbě.


Děkuju.



Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky