Ahoj,
Konečně se mi podaří nastavit VPN na Polsko a zdá se, že chybí alespoň recenze kasina.
Oznámil jsem to našim technikům. děkuji za upozornění. Dejme mým kolegům čas, aby se s tím vypořádali.
Hello,
I finally manage to set my VPN to Poland, and it seems that at least the casino reviews are missing.
I reported that to our tech guys. Thank you for the notice. Let's give my colleagues some time to deal with that.
Vypadá to jako zákaz Polska, protože při pokusu o registraci nového účtu nemůžete vybrat Polsko.
zvláštní, stovky kasin a sázkových kanceláří přijímají hráče z Polska a stránka s recenzemi omezuje Polsko, poprvé vidím něco tak zvláštního a nepochopitelného.
This looks like a Poland Ban because you can't select Poland when trying to register a new account.
strange, hundreds of casinos and sportsbooks accept players from Poland, and the review site restricts Poland, first time I see something so strange and incomprehensible.
Sekce online kasin a recenzí jsou prázdné, ale mohu procházet témata fóra, stížnosti, bonusy, novinky. Polsko také nevidím při výběru země pobytu. Doufám, že je to jen technický problém a ne zákaz pro Polsko prohlížet recenze kasin.
Online Casinos and Reviews sections are empty but I can browse forum topics, complaints, bonuses, news. I also don't see Poland when choosing the country of residence. I hope it's just a technical problem and not a ban for Poland from viewing casino reviews.
Když se pokusím otevřít stránky náhodných kasin "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina. Níže si však můžete vybrat z nejlepších dostupných online kasin." Ano, máme zákaz. GG pro NÁS... Vypadá to, že už ani nenajdeme pomoc se stížnostmi.... Že?
When I try to open random casinos pages "Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you. However, you can choose from the best available online casinos below." Yup we are banned. GG for US... It looks like we won't even find a help with complains anymore.... Right?
Důvod toho všeho se jistě brzy dozvíme. Zkuste prosím být trpěliví, dokud nám náš tým nepodá vysvětlení. Budeme všechny informovat o všech aktualizacích, které budeme mít. Děkujeme za pochopení.
We will surely find out the reason for all this soon. Please try to be patient until our team can give us the explanation. We'll inform everyone about any updates we'll have. Thank you for your understanding.
Co jsem zjistil, jsou lidé, kteří z polské IP vidí vše a nemají se stránkou žádné problémy. Pokud by tedy Polsko bylo zakázáno, nikdo z této země by si na Casinoguru nemohl prohlížet recenze kasin.
Osobně si také nemohu prohlížet recenze včetně názorů, diskuzí a stížností na dané kasino. Polsko také nemám k dispozici při registraci ani ve filtrech. Zdá se, že jde o nějaký technický problém s připojením, možná u některých internetových operátorů. Těžko se mi to říká, protože o tom nic nevím. Používání jiných prohlížečů nepomáhá.
Pouze přes VPN si mohu vše na webu bez problémů prohlédnout. Ale při podání reklamace nemám Polsko a automaticky je Portoriko. Takže když přijdou stížnosti od polských hráčů, kteří mají takový problém, museli by zaměstnanci webu upravit zemi stížnosti. Myslím, že to nebude problém?
From what I found out, there are people who can see everything from Polish IP and they have no problems with the site. So if Poland was banned, no one from this country would be able to view casino reviews on the Casinoguru.
Personally, I also cannot view reviews, including opinions, discussions and complaints about a given casino. I also don't have Poland available during registration or in filters. It seems that this is some technical problem with connections, maybe with some internet operators. It's hard for me to say because I don't know anything about it. Using other browsers does not help.
Only through VPN I can view everything on the site without problems. But when submitting a complaint, I do not have Poland and automatically is Puerto Rico. So when complaints come from Polish players who have such a problem, the website staff would have to edit the country of the complaint. I guess that won't be a problem?
Ahoj!
Pokud mohu říci, není to technický problém; Řekl bych, že ostatní lidé, o kterých mluvíte, používají VPN nebo jejich IP adresy jsou dynamické, což našemu webu brání ve správném omezení obsahu.
Ačkoli je třeba nejprve projednat formulář žádosti s našimi vedoucími, jsme si toho vědomi a dočasné řešení je takové, jaké jste popsali. Pěkně udělané!
Hello!
As far as I can tell, it is not a technical problem; I'd say the other people you talk about use VPN, or their IPs are dynamic, which prevents our site from restricting the content properly.
Though the request form needs to be discussed with our leaders first, we are aware of that, and the temporary solution is as you described. Nicely done!
Je zvláštní, že Polsko bylo vyloučeno z Casino.Guru a legální polské hazardní společnosti jako Forbet, Superbet, Sts atd. tam stále jsou, ale my jako Poláci nevidíme jejich recenze, dokonce ani ty polské společnosti, chápe někdo myšlení kasina .Guru management?
It's strange that Poland was excluded from Casino.Guru and legal Polish gambling companies such as Forbet, Superbet, Sts etc. are still there, but we as Poles cannot see their reviews, even those Polish companies, does anyone understand the thinking of the Casino.Guru management?
Četl jsi můj předchozí komentář? Ptal jsem se lidí, někteří nemají problémy s webem Casinoguru z polské IP a mohou si prohlédnout vše včetně recenzí. Bohužel druhá část lidí nemůže prohlížet recenze atd. a musí být prohlížena přes VPN. Například Opera má vestavěnou VPN.
Kdyby bylo Polsko zakázáno, fungovaly by účty? Stále fungují, takže to vypadá, že to není chyba Casinoguru. Zdá se, že jde o nějaký technický problém, ale týká se připojení internetových operátorů. Co jsem již zjistil, mám optický i mobilní internet od stejného operátora a jsou tam technické rozdíly. Jak jsem psal, některým casinoguru funguje bez problémů a jiným ne, databáze kasina je 0.
Did you read my previous comment? I asked people, some have no problems with the Casinoguru website from a Polish IP and can view everything including reviews. Unfortunately, the other part of people cannot view reviews etc. and must be viewed through a VPN. For example, Opera has a built-in VPN.
If Poland was banned, would the accounts work? They still work so it looks like it's not Casinoguru's fault. It seems to be some kind of technical problem, but it relates to the internet operators connections. From what I have already found out, I have fiber-optic and mobile internet from the same operator and there are technical differences. As I wrote, for some casinoguru works without problems and for others it does not, the casino database is 0.
zablokovalo to Casino.Guru, Polsko není na výběr, takže to již není věcí poskytovatele internetu, jelikož v běžném účtu se snažím o reklamaci, moje země Portoriko
it was blocked by Casino.Guru, there is no Poland to choose from, so it is no longer a matter of the Internet provider, as in the current account I am trying to make a complaint, my country Puerto Rico
Jak si tedy vysvětlit, že někomu vše s polskou IP funguje a jinému ne? Vím to, protože jsem se ptal na jiném fóru.
Osobně mám stejnou situaci jako vy, databáze kasina je 0, žádné Polsko při registraci a ve stížnostech. Pokud chcete podat stížnost, napište do diskuze kasina, aby admin mohl ručně změnit zemi na Polsko, jakmile vytvoříte téma stížnosti.
So how do you explain that for some people everything works with a Polish IP and for others it doesn't? I know because I asked on another forum.
Personally, I have the same situation as you, the casino database is 0, no Poland on registration and in complaints. If you want to file a complaint, write in the casino discussion so that an admin can manually change the country to Poland once you create a complaint topic.
Nevím, používám několik poskytovatelů internetu s dynamickou IP a bohužel každá databáze timecasino = 0
I don't know, I use several Internet providers with dynamic IP and unfortunately every timecasino database = 0
Hej. vlastně máš pravdu.
Polsko muselo být odstraněno ze seznamu zemí kvůli změnám ve vaší legislativě. Ale stále můžete používat naše webové stránky s VPN; není to vůbec žádný problém.
Hey. You are actually right.
Poland had to be removed from the list of countries due to the changes in your legislative. But you still can use our website with VPN; it is no problem at all.
To je pro mě naprosto nepochopitelné rozhodnutí. Nevzpomínám si, že by se v poslední době něco změnilo v legislativě. Rozumím situacím, kdy kasino zakáže hráčům hrát ze země, ze které se registrují nebo chtějí vstoupit na web kasina. Ale globální fórum, které hráči z celého světa využívají a sdílejí názory a účastní se diskuzí... to je zvláštní.
This is a completely incomprehensible decision for me. I don't recall anything changing in legislation recently. I understand situations when a casino prohibits players from playing from the country from which they register or want to enter the casino's website. But a global forum that players from all over the world use and share opinions and participate in discussions... this is strange.
Ahoj.
Bohužel zákon zpřísnil.
Myslím si však, že je zde důležitý detail: lidé z Polska mají neomezený přístup na fórum nebo stížnosti; prostě vám nemůžeme ukázat recenze kasina.
A my se snažíme přijít na to, jak vrátit Polsko na seznam zemí, aniž bychom riskovali, že se to vrátí.
Hello.
Unfortunately, the law has become more stringent.
I think there is an important detail though: people from Poland may access the forum or complaints without limitation; we just can't show you the casino reviews.
And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire.
zákon se v poslední době nezpřísnil, je úplně stejný jako před 2-3-4 lety.
existují kasina, která přijímají hráče pouze z Polska, např. forbet, sts atd., a nemůžete si prohlížet jejich recenze (tyto společnosti působí v Polsku)
a nejpodivnější je, že Casino.Guru není společnost nabízející hazard, takže legálně nemusí blokovat jiné země, ačkoliv je to soukromá společnost a mohou si bezdůvodně zablokovat koho chtějí, jako je tomu v případě Polska , přístup do Casino.Guru je dostupný v zemích, kde je hazard přísně zakázán, takové země si můžete vybrat při registraci na casino.guru.
Radko, zdá se, že nejde napsat stížnost, protože jsem chtěl vyzkoušet, zda to bude fungovat, a automaticky, když jsem chtěl přidat stížnost, moje země byla nastavena na Puero Rico, takže oficiálně nelze podat stížnost z Polska, protože tato země byla zcela vyloučena. .
law has not become more stringent recently, it is exactly the same as 2-3-4 years ago.
there are casinos that accept players only from Poland, such as forbet, sts, etc., and you cannot browse their reviev (these companies operate in Poland)
and the strangest thing is that Casino.Guru is not a company offering gambling, so legally it does not have to block other countries, although it is a private company and they can block anyone they want without any reason, as is the case with Poland, access to Casino.Guru is available in countries where gambling is strictly prohibited, you can select such countries when registering at casino.guru.
Radka, it seems that it is impossible to write a complaint because I wanted to test whether it would work, and automatically when I wanted to add a complaint, my country was set to Puero Rico, so it is officially not possible to submit a complaint from Poland, because this country has been completely excluded. .
Omezení se pro nás bohužel zpřísnila; Nemluvil jsem o kasinech. Víte, že se vaše země, stejně jako mnoho dalších, snaží aktivně blokovat stránky související s hazardními hrami? To je víceméně vše.
A ano, zmínil jsem seznamy: "A my se snažíme přijít na to, jak vrátit Polsko na seznam zemí, aniž bychom riskovali, že se to vrátí." Stížnosti, registrace a všechny seznamy zemí prezentované na našich webových stránkách.
Pokud narazím na aktualizaci, dám vám vědět.
Děláme, co můžeme, abychom vyhověli zákonným požadavkům a zachovali co nejvíce funkcí pro hráče. Pokračujte prosím s Portorikem nebo jakoukoli jinou zemí a informujte zprostředkovatele stížností o své volbě.
Děkuju.
The restrictions have sadly become more severe for us; I was not talking about casinos. Do you know your country, as well as many others, tries actively blocking gmabling-related sites? That's more or less it.
And yes, I mentioned the lists: "And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire." Complaints, registrations, and every list of countries presented on our website.
If I come across an update, I will let you know.
We're doing what we can to fit the legal requirements and preserve as many features for players. Please proceed with Puerto Rico or any other country and inform the complaint mediator about your choice.
Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.