Ahoj.
Také nejsem nepřítel a opravdu nerozumím vašemu zájmu o mě. 🤷♀️
Vy se ptáte a já odpovídám. Nic víc v tom není.
Snažím se co nejlépe poskytnout konkrétní vysvětlení na základě našeho obecného přístupu. V čem je tedy problém, prosím? Není nic, co byste si měli brát osobně; někdy jednoduché otázky vyžadují komplexní vysvětlení a zároveň je právě takové vysvětlení důvodem, proč Casino Guru nebere v úvahu některé aspekty při vytváření hlavní stránky kasina, takže jsem to zmínil jen proto, aby to bylo jasnější. Je to nějak problém?
Věřím, že jsem již vysvětlil náš pohled na neexistující rozdíl mezi platebními možnostmi.
Přidal jsem také praktické vysvětlivky, abych pokryl celý kontext.
Ano, všechny informace uvedené na straně každého kasina platí pro toto konkrétní kasino. 🙂 Stojí za tím celý Data Team. Když se tedy zeptáte, zda jsou tento nebo jakýkoli jiný seznam obecný - dobře, částečně:
Tým shromažďuje informace pro každé kasino, dýchající člověk shromažďuje všechny části dohromady (webový průzkum, TaC, affiliate kontakty atd.) a pak je vkládá do našeho interního systému, pomocí kterého to vše můžeme podle toho ukázat na webu. Způsob, jakým jsou tyto informace zobrazeny na zadní straně, je obecný, nebo věřím, že to tak můžete říci. Je to spíše technický nástroj. Data Tem má seznam informací, jakmile je seznam pokryt, lze informace nahrát na web – jde většinou o automatizovaný proces.
Mějte prosím na paměti, že některé informace se liší v závislosti na zemi diváka. To je to, co dělá náš web zvláštním.
Doufám, že jsem to všechno alespoň jednou probral 😀. Pokud chcete, klidně se zeptejte.
Hello there.
I'm also not the enemy, and I truly don't understand your concern about me. 🤷♀️
You ask questions, and I respond. There is nothing more to that.
Trying my best to provide concrete explanations based on our general approach. So, what seems to be the issue, please? There is nothing you should take personally; sometimes simple questions require complex explanations, and at the same time, such an explanation is precisely the reason why Casino Guru does not consider some aspects while building up the casino's main page, so I just mentioned it to make it more obvious. Is this somehow an issue?
I believe I already explained our view on the non-existing difference between payment options.
I also added practical explanations to cover the whole context.
Yes, all the information mentioned on each casino's side applies to that specific casino. 🙂 There is a whole Data Team behind that. So, when you ask whether this or any other lists are generic - well, partially:
The Team collects information for each casino, a breathing person collects all the parts together (web research, TaC, affiliate contacts, and so on) and then puts these into our internal system, through which we can show it all on the website accordingly. The way this information is shown on the back end is generic, or I believe you may say so. It's more like a technical tool. The Data Tem has a list of information, once the list is covered, information can be uploaded to the web - this is mostly an automated process.
Please keep in mind that some information varies based on the viewer's country. This is what makes our website kind of special.
I hope I covered it all at least once 😀. Feel free to ask anyway, if you like.
Automaticky přeloženo: